Ђе си сад Драгане Вучетићу: Њемачка пошта купује на хиљаде електричних аутомобила

Поштански службеници од краја године добиће 2.000 ван возила на струју, а планирано је да комплетна флота малих доставних возила биде замијењена електричним аутомобилима. У борбу за чистији ваздух у Њемачкој укључила се и тамошња поштанска служба (Дојче пост), која је још 2012. представила прототип електричног вана стартуп компаније СтритСкутер. Две године касније, пошта је […]

среда, април 13, 2016 / 22:54

Поштански службеници од краја године добиће 2.000 ван возила на струју, а планирано је да комплетна флота малих доставних возила биде замијењена електричним аутомобилима.

У борбу за чистији ваздух у Њемачкој укључила се и тамошња поштанска служба (Дојче пост), која је још 2012. представила прототип електричног вана стартуп компаније СтритСкутер. Две године касније, пошта је купила ту фирму и намјерава да започне серијску производњу електричних доставних возила.

Крајњи циљ је да се комплетна флота од 30.000 возила замијени еколошки прихватљивим аутомобилима. Дојче пост на намјерава ту да стане, већ ће електричне ванове понудити и другим компанијама и јавним службама које су заинтересоване за набавку ове врсте возила али, за сада, производни капацитети биће искључиво у функцији израде поштанских електромобила.

Доставно возило компаније Стритскутер погоњено је електромотором снаге 41 кс (30 кW), а максимална брзина електронски је ограничена на 80 км/х. У зависности од масе терета који превози, начина вожње оног ко управља аутомобилом и конфигурације терена, електрични ван у стању је да превали 50-80 км, пре него што се испразне литијум-јонске батерије од 20,4 кWх.

За допуну 80% капацитета потребно је 4 до 4,5 сата, а да би батерије биле 100% пуне, возило мора да буде прикључено на струју 7 сати. Маса празног возила је 1.495 кг, а носивост 650 кг.

Неке друге поштанске службе у Европи већ користе електрична доставна возила, попут Норвешке где се од 2015. године у ту сврху употребљава електрични Рено Кангу З.Е.



0 КОМЕНТАРА

  1. Ексе, тај стрискутер је управо онај који је представљен у Николи Тесли. Наравно она лопина је заборавила да каже да је у Ахену направљена и фабрика која управо и производи то возило.
    Наравно краљ опсјена нашао је још једног Мандрака да посије лажну наду и да украде стварни новац из буџета.;)

  2. Striskuter je bio revolucionaran projekat po najmanje 2 osnova. Jedno je to što su proizveli ekološko dostavno vozilo a druga je ta što su planirali znanja i tehnologije proizvodnje učiniti dostupnim i besplatnim – open source.

    DHL je uzeo ovo prvo a ovo drugo su sasjekli u korijenu. Ubiše nam Nikolu Teslu. Ja se radujem – za 7 ili 8 godina – žuti polovni poštanski Striskuteri biće dostupni i nama. Ukoliko nam do tada baterije obebjede autonomiju od 100 KM – biće to prava stvar.

  3. Sredio je nas naš rudonja, u svakom pogledu.
    Odavno govorim monstrumu ništa nije sveto. Ubio nas je i materijalno, i fizički, ali i duhovno.

    Svjesno i namjerno, izrugivački svojim ubitačnim, monstruoznim projektima daje naziv naših velikana. Zamislite kako li je njima pod zemljom kada bojeva punjenaja daje imena…Addrić, Tesla, ….

Оставите одговор