11:44 Нијемци извиждали Рода Стјуарта у Лајпцигу након што је пружио подршку Зеленском07:59 Жељка: Нестабилност у БиХ не производи Русија, већ муслимански фактор уз помоћ странаца07:56 Столтенберг пријети распоређивањем нуклеарног наоружања према Русији07:53 Гогановић критикује шефа јавно, умјесто да пређе у сусједну канцеларију07:51 Угари су сада добри, не као у Бранково вријеме: Иштван Турци добио награду именовану по Радичевићу07:47 Минић очекује жетву пшенице којој се не може утицати на цијену07:42 Јеленка из САД сматра да крађа није крађа, ако се краде од Русије07:38 Русија ће тражити да се Генерална скупштина УН изјасни о злочинима Њемачке07:36 Василиј Небензја: Украјина мора да призна стварност на бојишту и да јасне гаранције о неутралности07:34 Живадин Јовановић: Запад покушава да своју експанзионистичку политику и агресију свали на друге

Дара из Јасеновца није ушла у ужи избор за Оскара, али Јасмила Жбанић јесте

Од 93 номинована кандидата за категорију Најбољи филм на страном језику, међу којима је била историјска драма о девојчици Дари у злогласном усташком логору Јасеновац, Академија филмских уметности и наука сузила је избор на 15 остварења.

среда, фебруар 10, 2021 / 12:58

Српски кандидат, који је изазвао бројне полемике, није се нашао у ужој конкуренцији за престижну филмску награду.

Међу 15 филмова који су остали у трци нашло се остварење Кво вадис, Аида из БиХ, а осталих 14 филмова чине Убачени агент (Чиле), Шарлатан (Чешка), Нова рунда (Данска), Нас двојица (Француска), Ла Ллорина (Гватемала), Бољи дани (Хонг Конг), Дјеца сунца (Иран), Краљева ноћ (Обала Слоноваче), Нисам више ту (Мексико), Нада (Норвешка), Колектив (Румунија), Драги другови! (Русија), Сунце (Тајван) и Човјек који је продао своју кожу (Тунис).

Остварење редитеља Предрага Антонијевића је током првог викенда приказивања забележило највећу просјечну зараду у односу на број биоскопа у којима се филм приказује. Остварена је просјечна зарада од 1.251 долара по биоскопу у којима се филм приказује, док је просечна зарада по биоскопу за велике студијске филмове значајно мања.



Оставите одговор