Би ли ви код Ливнеа у просторијама дали 89 КМ, да вас се учи јавном наступу?

Јавни наступ и презентације пословних људи, упркос високој стручности говорника, знају бити досадне и несхватљиве публици којој су намијењене. Кажу и обећавају да ћете бити занимљивији. А ми луди па објављујемо џаба.

недеља, март 11, 2018 / 05:46

(Они пишу латиницом, па Фронтал пресловљава):

Самим тим и ефекат јавног наступа може бити поптуно супротан жељеном резултату. Да би јавни наступ био ефикасан, потребно је испоштовати правила јавног наступа, о чему ћемо учити на семинару „Јавни наступ“, који 15.03.2018. године организују Центар за бољи квалитет живота, Јеврејски културни центар „Арие Ливне“ и Про публиц д.о.о.

Назив програма

ЈАВНИ НАСТУП

Циљ

Циљ програма је упознавање полазника са стратегијама и тактикама медијских комуникација и припрема за јавне и медијске наступе.

Полазници

Највиши и средњи ниво менаџмената јавних и приватних предузећа, министарстава, јавних установа и локалних самоуправа, као и сви они који се припремају за јавни наступ

Садржај програма

Медијске комуникације. Процес медијске комуникације. Планирање медијске кампање. Национална и глобална медијска сцена. Избор стратегија, тактика и техника комуникације са медијима. Излаз теме: разумијевање циљева и процеса медијске комуникације, израда медијског плана, познавање специфичности различитих медија.

2) Јавни наступ – вјештина презентације. Дефинисање и преношење кључне поруке. Припрема говорника – савладавање треме. Коришћење помоћних визуелних средстава и технике. Планирање, припрема и извођење презентације. Излаз теме: разумијевање правила директне вербалне комуникације

Медијски наступ. Основни принципи комуникације са медијима. Технике вербалне и невербалне комуникације у медијском наступу. Изјаве и интервјуи за штампане медије и радио. Гостовање на телевизији. Професионално понашање и облачење у медијским наступима. Излаз теме: познавање техника успјешног медијског наступа.

Симулација и снимање пословне презентације. Припрема презентације са полазницима. Тренинг индивидуалне и тимске презентације. Симулација презентације полазника, тренер у улози а)потенцијалног клијента, б)борда директора, ц)чланова тима. Излаз теме: Савладане и увјежбане технике успјешне пословне презентације.

Симулација и снимање медијског наступа. Припрема медијског наступа са полазницима. Симулација интервјуа за медије (гостовања у студију). Тренер у улози а)стручног новинара, б)неприпремљеног новинара, ц)непријатељски настројеног новинара. Излаз теме: Савладане и увјежбане технике успјешног медијског наступа.

Анализа успјешности симулираних презентација и медијског наступа. Прегледање и евалуација видео снимака презентација и наступа. Напредне технике медијске комуникације – комуникација у кризној/конфликтној ситуацији.

Метод рада

Предавања, интерактивна дискусија, анализа случајева из праксе, рјешавање конкретних проблема, игра улога, снимање презентација и медијских наступа.

Термин одржавања семинара

15.03.2018. (12:00 – 19:00х)

Мјесто одржавања семинара

Јеврејски културни центар

Сала за семинаре

Гавре Вучковића 2, 78000 Бања Лука

Котизација

89,00 КМ/особи (урачунати материјали, ручак, кафа, вода и сокови)

Сви полазници добијају цертификат

Рок пријаве

Рок за пријаву учешћа је 13.03.2018., а рок за уплату котизације је 14.03.2018.

Контакт особа

Весна Рачић, 065/850-300

Предавач

Владимир Јовановић

Менаџер за односе с јавношћу

Шеф службе за односе с јавношћу Сталне конференције градова и општина – Савез градова и општина Србије



1 КОМЕНТАР

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *