Бања Лука: Полиција упуцала Сашу Дамића

Бањалучка полиција синоћ око 20.30 часова у насељу Старчевица, тешко је ранила 27-годишњег Сашу Дамића, објавиле су "Независне новине” и додале да је несрећни младић погођен у леђа, изнад плећке. Околности и узроци овог догађаја, за сада нису познати. Свједокиња М.П. која је са дјететом боравила у у играоници која се налази поред локала под […]

уторак, април 3, 2012 / 08:19

Бањалучка полиција синоћ око 20.30 часова у насељу Старчевица, тешко је ранила 27-годишњег Сашу Дамића, објавиле су "Независне новине” и додале да је несрећни младић погођен у леђа, изнад плећке.

Околности и узроци овог догађаја, за сада нису познати.

Свједокиња М.П. која је са дјететом боравила у у играоници која се налази поред локала под именом “Мерлин”, испричала је да је око 20.30 часова зачула прво два, а потом још један пуцањ. Излетјела је напоље и и видјела како полиција веже и туче рањеног младића.

У тим тренуцима, на лице мјеста пристигло је још припадника полиције, али и возило хитне помоћи које је одвезло тешко рањеног младића.

Како се сазнаје, здравствено стање Саше Дамића за сада је тешко, а прогноза неизвјесна. Испред зграде бањалучке хирургије у вријеме слања овог извјештаја, било је окупљено мноштво људи међу којима и његова мајка, која се налази у стању потпуног шока.

Дамић је, иначе, запослен у аутомеханичарској радњиу која се налази у близини мјеста трагичног догађаја.



0 КОМЕНТАРА

  1. A sada I Čađo i Vasić treba da bez odlaganja dadnu ostavke. Pucati momku u leđa ne dolikuje ni najvećim razbojnicima. I, što ne najgore onako ranjenog prebijati. Ma šta on skrivio pucati mu u leđa se ne smije. Kod nas izgleda sve je moguće. Kriminalci i mafijaši vode nam državu, pokradoše nas do gole kože, kindaperi načelnici i poslanici u skupštini a policija puca u leđa momcima. Samo u samoodbrani i kada su ugroženi životi ljudi upotrebu oružja odobravam.
    Čađo i Vasiću odlazite!

  2. Да ли ово нас крвави режим, свејсно гура у крвопоролиће по нечијој наредби, послије економског слома, њима би изгледа једино одговарало крвопролиће како би опрали своје мрачне улоге!
    Да ли би и ми грађани треба ли да узмемо оружје у руке да се заштитимо од крвавог режима?
    Шта је порука овог пуцња с леђа у ненаоружаног дечка?

  3. Не треба све гледати кроз политичку призму. Нема ово директне везе са Чађом. Мени је исто чудно да се оном ко бјежи не пуца у ноге, ако се уопште треба пуцати у вријеме кад је много људи на улици. Како им је овај други побјегао?

    http://www.atvbl.com/index.php/2012/04/03/pruzao-otpor-banjalucanin-povrijeden-tokom-pokusaja-legitimisanja-na-starcevici/

  4. drazen78bl, 03.04.2012. 10:21:04

    Дражене, никако ниси у праву, па ако сигурност грађана и њихових живота није политика безбједности државе онда шта јесте?
    О јбт па гледам у Новом Саду угушило се шесторо младих људи, министар полиције умјесто да из моралних разлога поднесе оставку, чешка се по јајцима и биће изјела лисица магарца!
    Тако и ове клошарске барабе код нас, значи политика је само оно кад се крцкају паре из буџета, све друго је тек тако, само од себе, нек се дешава „није власт крива“, то се свакако дешава обичном народу??

  5. „rammstein“

    Рамо,опет блебећеш!

    Данас полиција пуца на лица осумњичена за производњу и промет опојних дрога, док су у вријеме СДСове гангстерске власти дизали полицајце у ваздух, посебно у твом граду.

  6. Слажем се са претходником. Немамо довољно информација. Полиција има право да пуца на лица која се сумњиче за кривична дјела за која је запријећена казна одређене висине, након упозорења…
    Коментарисаћемо када будемо имали више информација!

  7. Не, нема права да употреби ватрено оружје осим у случају непосредне опасности по њихов живот!
    Зар си Ања заборавила изјаву оног полицајца што је пуцао у кера ту у БЛ парку, рекао је овако „кад је кер гризао дјевојчицу, ја и колега смо притрчали да је отмемо, није попустио на наше ударање,..а онда је одједном напао мог колегу, и ТАКО СУ СЕ СТЕКЛИ СВИ УСЛОВИ ЗА УПОТРЕБУ ВАТРЕНОГ ОРУЖЈА..бла, бла,..“
    Ако нису били стечени услови док је кер кидао девојчицу, онда јбг шта даље објашњавати? Значи само ако нападне полицајца онда су стечени услови или је онај полицајац из парка био луд!?

  8. rammstein
    Ајд и ти шути,молим те.Што се мешаш кад стварно немаш појма ни о чему?

    anja banja luka
    „Полиција има право да пуца на лица која се сумњиче за кривична дјела за која је запријећена казна одређене висине…“

  9. anja banja luka, 03.04.2012. 12:56:47

    B-)

    Тај бизгов „мр биги“ ће да потврди да полицајац увијек може да пуца кад год има у руци пиштољ и пун оквир метака, осим у случају ако је метке потрошио на некој свадби кад се шенлучило…то су ти сељачки снсд резони!

  10. Има неколико ситуација везано за кривична дела,али нема директне везе са висином казне…може за било које кривично дело ако се сумња да је лице наоружано и да ће оружје да употреби.

    Има и низ других ситуација,али да не набрајам.

  11. Knin, 03.04.2012. 12:58:24

    Рекао сам ти већ једном, и нећу ти више пнављати, не разговарам са дезертерима, побјегуљама са фронта, пиздама који су предали своје оружје непријатељу у руке и тако издали своју домовину. Је л’ то јасно теби умни богаљу?

  12. Истина је да постоје разна ограничења употребе ватреног оружја, али исто тако постоје и изузетне ситуације када је дозвољено. Тако да док не сазнамо да ли је лице било опасно по службенике, да ли је вршење кривичног дјела било у току, да ли је размјењивало пуцњеве са полицијом, не можемо ништа рећи о томе.

  13. anja banja luka

    Скраћено:

    1)Заштита свог живота
    2)Објеката и људи које штити
    3)Лица ухваћених на вршењу крив.дела против прав. поретка РС и Б/Х,силовања,убиства,квалификованих крађа…
    4)Лица у вршењу кривичних дела која су наоружана и то оружје хоће да употребе…

    Иначе,требају чешће да користе све мере које имају.

  14. A, što su ga tukli onako ranjenog. Momku su pucali u leđa, dakle išli su na ubistvo. Da je on bio naoružan već bi to policija rekla.
    Bigeru, onda policija komotno može da uđe kod „čuvara“ i u zgradu vlade. Tamo je kriminalac do kriminalca, serijske ubice , zlostavljači, mafijaši, nepotisti.
    Kako zoveš bigeru kad se uništi sve gdje se radilo i ljudi nemaju od čega da žive? Više od pola stanovnika RS su osudili na umiranje . To je zločin , a zločinci su za aps. Ne brini bigeru, neće svi biti pohapšeni, ostaće slobodnih anussobičaka u kojima možeš da živiš. Pozdravi gospođu mamicu!

  15. Mr Biggy, 03.04.2012. 13:09:31

    Је л’ ти то из шупље главе или си копирао из ПС-а?
    Како је чување објекта дозвољено уз употребу ватреног оружја? Шта сад, неко пљуне на зграду владе, а полицајац извади пиштољ и убије га комотно!?

  16. prijedor, 03.04.2012. 13:15:39

    Е то што си набројао спада под бигерову тачку 3)

    3)Лица ухваћених на вршењу крив.дела против прав. поретка РС и Б/Х…

    Значи очито је да ова полиција не ради свој посао!

  17. У задње вријеме мурија све чешће потеже оружје, прије пар вечери на Булевару Цара Душана неки кримоси су покушали обити киоск на аутобуској станици, и чујеш пандуре: „Стани, стани, стој!“, и два пуцња.

    Уопште не оправдавам употребу ватреног оружја, мислим да наша полиција није адекватно опремљена, тако умјесто ватреног оружја треба им дати „електричне“ пиштоље.

    Данас се пандури понашају као криминалци. Јавна је тајна да они обезбјеђују ноћне клубове у којима се одвијају све оне најгоре ствари (туче, проституција, дрога).

  18. Mr Biggy,
    Правилник конкретизује закон, и мора бити у складу са законом, што ће рећи да су основни принципи у закону, а не у правилнику. Не може у правилнику бити ништа ново што није у закон, а за потребе ове расправе довољни су били уопштени оквири јер не знамо шта је конкретно на терену било… детаљна анализа правилника нам није од користи тренутно, али ето, ако ти се да, а ти анализирај 😉

  19. Добро. Немојте се свађати. У праву је Биги. Што се висине казне тиче… она се спомиње у Закону о извршењу кривичних санкција – бјекства и употребе ватреног оружја.

    За остало… слажем се са Будишом.

  20. anja banja luka, 03.04.2012. 13:38:52

    Ау, Ања..а у чему је то „Мр сељак“ у праву? То да полиција има право да пуца у кога год посумња без обзира на радњу?
    Да пуца у момка који у џепу има џоинт? Шта се то догађа са овим јебеним народом?

    Па да ли треба већ сјутра да очекујемо, да полицајци упадну у кафану и пуцају у сваког ко пије алкохолно пиће?

  21. Ja neznam dali nasa policija ima redovne preglede kod psihijatra i psihologa,ako nema to pod hitno jer posledica ce biti jos ,naravno za obican narod.Medju njima ima okorelih kriminalaca,lazova a takvi su spremni i ubijati poput ovog slucaja.Kako im je uspio pobjeci onaj sa pocetka Lausa nesjecam mu se imena koji je uvezao nekoliko stotina kilograma droge u cupovima sa cvijecem,sto nisu u njega pucali.

Оставите одговор