У Бањој Луци кружни ток и даље капиталан пројекат

Кружни ток код градског моста се планира годинама, али је његова изградња пробила све изборне циклусе. Како ствари стоје, неће прије 2014. Док се у граду на Врбасу планира и машта о Ф1 стази, колосалним споменицима и скијалиштима на Мањачи, у пракси се натеже око изградње обичног кружног тока, које је Бијељина правила на годишној […]

уторак, фебруар 12, 2013 / 09:06

Кружни ток код градског моста се планира годинама, али је његова изградња пробила све изборне циклусе. Како ствари стоје, неће прије 2014.

Док се у граду на Врбасу планира и машта о Ф1 стази, колосалним споменицима и скијалиштима на Мањачи, у пракси се натеже око изградње обичног кружног тока, које је Бијељина правила на годишној бази.

Градња кружног тока код Кастела прошле године је била приоритет градских власти, али се од реализације одустало јер није било довољно новца за реализацију, како је речено из градске управе. Градња ове кружне раскрснице требало је да буде финансирана из кредитних средстава, али до краја прошле грађевинске сезоне та средства нису била обезбијеђена.

С обзиром на то да ове године нису планирана нова кредитна задужења, кружни ток на раскрсници код Кастела, те кружни ток на раскрсници код кафе бара "Нинон", преко пута ЦЈБ Бања Лука, по свему судећи поново неће бити у плану.

Изградња кружног тока на раскрсници М16 са улицама Крајишких бригада, Марије Димић и Ковчићевом, коштала је 2,2 милиона буџетских марака као и средстава из Развојног програма Владе Српске, с тим што је то све било мало и скромно, па је на кружном току изграђена и скромна фонтана са свијетлећим ефектима у покушају.

Раскрсницу код Градског моста није могуће регулисати семафором, јер би се у том случају колоне возила заустављале на самом мосту. Тренутно је саобраћај регулисан првенством пролаза возилима која од центра иду на мост и обратно, док је укључивање из бочних улица велики проблем за возаче.



Оставите одговор