dysko

Србине

Субота је дан за умјетност на Фронтал.РС. Зато доносимо једну пјесму Стевандић др Ненада, за коју је надахнуће нашао посјећујући Србе на Косову и Метохији. Србине Уздај се у се и у своје кљусе, Не лијежи под Амере и не чекај Русе. Засучи рукаве, одбаци заблуде Не слушај подлаце, демагоге, фукаре. Пут до побједе није […]

субота, октобар 8, 2011 / 15:41

Субота је дан за умјетност на Фронтал.РС. Зато доносимо једну пјесму Стевандић др Ненада, за коју је надахнуће нашао посјећујући Србе на Косову и Метохији.

Србине

Уздај се у се и у своје кљусе,
Не лијежи под Амере и не чекај Русе.
Засучи рукаве, одбаци заблуде
Не слушај подлаце, демагоге, фукаре.

Пут до побједе није за наивне,
Кукавне, јадне, подле и страшиве.
Требају нам људи стамени и храбри,
У злом времену барјак да понесу.

Требају нам људи од гласа и ријечи,
Да не продају душу цркву и земљу,
Већ имају части стрпљења и знања
И знају од којег су потекли пања.

Требају на чисти и способни људи.
Да одбију злато које ђаво нуди,
Да се част изнад похлепе издиже,
Да се у добру не понесу, а у злу не понизе.

Отвори очи и сачувај душу
Не служи злотворе што траже ти гушу.
Недај да те подведу домаћем профитеру
Што је већ дао вјеру за вечеру.

Сабери се тајно, непримјетно, вјешто,
Знаш да непријатељи и нису баш нешто,
А хоће да нас нема, да нам не претекне ува
Јер њихову мржњу велик газда чува.

И кидишу, лажу, кољу и пале
Док нас успут сликају ко злотворе.
Налазе међу нама среброљубиве будале,
Да своју мржњу побједом отјелотворе.

Уздај се у се и и своје кљусе,
Не лијежи под Амере и не чекај Русе.
Засучи рукаве, одбаци заблуде
Не слушај подлаце, демагоге, фукаре.

Сјети се дједова, крви и мука.
Били су сами издани и клани
А оставише нам довољно да нас све нахрани
Да чувамо, да нам чувају и синови.

Знам није лако, јер паре су ђаво
И недају човјеку да се држи право.
Ал’ не дај се, немој да те уморе и купе.
Већ сачувај образ ма какве су муке.

Стисни песнице, разум задржи,
Процјени куда може и мора да се прође.
А онда храбро и јако до краја,
И доћи ће дан што сад не може да дође.

Сјети се оца, па научи сина
Како се тешко пење до висина
А како се лако дједовина прода
нестане човјек и постане роба.

Сва твоја дјеца то морају знати
Да не стају у ред гдје ће их клати.
Па макар их прије мамили златом
Обасипали новцем а свађали са братом.

Уздај се усе и у своје кљусе
Не лијежи под амере и не чекај русе
засучи рукаве одбаци заблуде
Не слушајподлаце јајаре фукаре.

А нудиће ти сине,све свјетске висине
Излоге у злату да ти срце стане
Да те преваре заведу, и ставе у дизгине
те велике силе а трице и кучине.

Не дај се похлепи и зато баш стога
Понизи их чашђу великом до бога
Не прихватај блага од свакога скота
И сачувај образ до краја живота.

К’о у турско доба кад ти нису дали
Да слободно живиш чак ни у шали.
К’о прадјед зором под јеликом тајно
Да сачуваш славу, ти свијећу упали.

Нек’ мисле да не см’јеш, бојиш се и не знаш
Нек’ госте и хране све изроде са стране
А ти чекај јер знаш да стићи ће и доћи
Вријеме да се дигнеш кад нам сунце сване.

Не показуј зубе сакриј се и слажи,
Али дјецу учи ко им је најдражи.
Да упамте добро ако ти не стигнеш,
Да дочекаш вријеме да се први дигнеш.

Уздај се у се и у своје кљусе,
Не лијежи под Амере и не чекај Русе.
Засучи рукаве одбаци заблуде
Не слушај подлаце, јајаре, фукаре.

Србине.



0 КОМЕНТАРА

  1. E, pa to je onaj moj pravi, prvi SDS.
    Samo kada bi se ovaj drugi pridržavao izrečenog, i postupao po njemu, kada bi ovaj sadašnji bar malo ličio na ondašnji bio bi opet moj. Nije dovoljno samo mudro zboriti, no treba i tvoriti.
    “ Ne slušaj podlace, jajare, fukare.“
    Bivše fukare ( što se tiče materijalnog imanja). Te fukare su sada milijarderi, ali u pravu si doktore, ostadoše duhovne fukare.

  2. STEVANDIĆ SEBE BOŽE PRONAĆI U OVOJ PJESMI:

    Doktore,ovako se pišu pjesme a posvećena je takvima kao što si ti.

    ОТКУД ЗАДЊИ ГДЈЕ СУ ПРВИ

    Шта је овом српском роду
    зашто јаму копа себи,
    је ли крсно да пропадне
    и сам себе истријеби.

    Све је више над понором
    што је више стеко знања,
    шта му тако разум диже
    из људскога поимања.

    Преста вјера у човјека
    а нестаде људске части,
    што бијаше дар природе
    без милости упропасти.

    Нико ништа не поштује
    нико ником не вјерује,
    свак призива неку правду
    а она му не требује.

    Општа јагма ко ће више
    што је туђе то је слађе,
    свак би хтио да се пита
    у некој власти нађе.

    А шта ће нам такви свијест
    зли част нам затребала,
    чини нам се велика је
    а она је врло мала.

    Кум са кумом није више
    оно што је било прије,
    богатога кумом зову
    а сиромах ни то није.

    Пропада нам слога братска
    Српска Странка Демократска,
    са којом смо прије рата
    помирили с’ братом брата.

    У народу завађеном
    створили смо Српску слогу,
    а касније Републику
    да се Срби дичит могу.

    Не дај Боже да су ови
    што је сада растурише,
    били игдје близу власти
    па нас неби било више.

    Пало нам је на хиљаде
    најбољијех српских глава,
    код Срба је још најскупље
    образ,понос и држава.

    Па смо дали за цијену
    Републике и слободе,
    а сада нам после свега
    дезертери коло воде.

    Није мени ради мене
    но је мени због свакога,
    свачија ме рана боли
    а највише рода мога.

    Пред јунаком мушки стати
    пред сиротим заплакати,
    чији образ прими љагу
    не може га ничим прати.

    Сваки дар се радо прими
    а најдраже дар од Бога,
    зато браћо преклињем Вас
    да се врати српска слога.

    Српски народ пролио је
    за слободу море крви,
    па још једном питат’ морам
    откуд задњи гдје су први!…

    Божидар Т.Вучуревић

  3. Зашто сте напали доктора? Када напишете нешто слично јавите се да критикујете! Стварно нема смисла! Колико знам није „доктор“ већ је човјек доктор, главом и брадом. Без љутње, али мало више међусобног поштовања нам недостаје! Имамо навику да нападамо људе који су присутни, изгледа у недостатку оних коју су одсутни!

  4. паја патак
    Ова пјесма је настала и посвећена је Србима са косова 18.-19.08.2011.
    Они пролазе кроз свакодневни страх,огорчење и искушења
    и дказ су да тренутно међу нашим народом а нарочито политичким естаблишментом у Србији нема саосјећања и емпатије.Дио њиховог духовног стања сам имао прилике да осјетим.Резултат тога је ова пјесма која се може и шире тумачити па нема потребе да се ја нађем у овој пјесми.
    Народ
    Хвала вам на искреном омаловажавању и денуницирању. и молим вас што прије објавите све што сам до сада писао бићу поносан а вама је то и онако посао.
    П.С.
    У Пјесми Боже Вучуревића се наравно препознајем.Био сам први за вашу информацији и први митинг СДС-а је одржан у Дрвару а мене су хапсили у Грахову и одузели озвучење које сам возио из Книна, па је покојни Јован Рашковић говорио држећи руке као трубу испред уста пред пуним стадионом
    То наравно знају они који су били међу првима а незнају анонимне кукавице и пљувачи.
    Поздрав

  5. nenad stevandić, 11.10.2011. 09:02:54

    Na žalost nemam sad vremena za duži komentar.Kasnije ću.

    Stevandiću,koliko si partija/stranki promjenio i zašto si iz SDS-a otišao u vrijeme dok ga je Radovan Karadžić (istina preko pisama)vodio?
    Ti treba da se prepoznaš u dijelu koji opisuje propadanje SDS-a,državotvorne stranke.Sad naplaćuješ 4500-5000 svaki mjesec uz pomoć te stranke.Sram te bilo! Za šta tebi obraz služi?
    Usput, i tad si bio zadnji,potvrđuješ i sam da si nosao zvučnike.

  6. Каве то има везе де док био, па гдjе је прешао? Мени се чини да је увијек био у НАЦИОНАЛНИМ партијама и да је од самог почетка здрав националиста. Још док је био условно речено балав, знао је гдје ПРИПАДА, а ти се кријеш иза надимка народ нити знаш ко си нити коме припадаш. Из писања ти се види да припадаш црвендаћима, а то значи ни човјека ни пријатеља ни познаника од тебе нема. Вјероватно си био и у СДСу и у СНСу па онда у ПеДерПеу и сад си постао црвени.

    Преиспитај себе а пусти Стевандића нека мучи своју муку. Не видим разлог да нападаш човјека због пјесме? Еј фукаро па то је ПЈЕСМА! Могу разумјети да се не слажеш са његовим ставовима, али да нападаш човјека због ПЈЕСМЕ ејјјјјј??????

    Испада да сам потпарол Дока, али ја то не желим, више пута сам му пребацио овдje кад сам сматрао да гријеши и није ми замјерио (можда не овако јавно).

    Док је занат пекао код оних најбољих, код којих је ријеч вриједила, а неки од њих данас не смију прећи гранцу Републике Српске по налогу Милорада Додика, он је тај који је правио листе за одстрел НАЈБОЉИХ, њега је довела међународна заједница ТЕНКОВИМА на власт! Само магарци могу вјеровати његовим лажима.

  7. Opa;
    Dosada su pjesnici pokusavali da se iskusaju u politici a sad je obrnuto.Jbg.kriza,valja gledati od cega ces zivjeti
    B-)
    No,salu na stranu, bez obzira na sve zle jezike,pjesma nas je odrzala i pjesma je takodje odraz i pecat jednog naroda.
    I ovo je jedan od nacina odbrane od stranog i domaceg zla koje gospodari.

    U početku beše Reč
    i Reč beše u Boga
    i Reč beše Bog.
    Ona beše u početku u Boga.
    Sve postade po njoj
    i bez nje ne postade ništa.
    Svemu što postade
    u njoj beše život
    i život beše ljudima svetlo;
    i svetlo u tami svetli
    i tama ga ne obuze.“
    Ivan 1:1-5

  8. Narod
    Дакле мој посланицки додатак је 2000 км дакле ви лажете(ако је несвјесно и из незнања онда вам опраштам).
    ДРуго част ми је што сам возио звучнике за први СДС-ов скуп у БиХ.Уосталом СДС коме сам оснивач је у моје доба освојио апсолутну већину Српских гласова, и предводио народ у Стварању РС.За св то вријеме ја никад нисам био функционер нити директор .члан управног одбора и сл.
    Е сад жао ми је што вас нисам обавјештавао о својим договорима са Радованом,можда да питате њега?
    ИЛИ ДА КОРИСТИТЕ ОНО ШТО ЈЕ О МЕНИ ГОВОРИО
    У ХАГУ ПРОШЛЕ ГОДИНЕ ИЛИ ДОСТУПНЕ
    ПРЕСРЕТНУТЕ РАЗГОВОРЕ 1991,1992.
    Дакле ако ви сматрате да вама треба да се правдам што сам био и што сам сад,ским сам се дружио,какве сам школе завршио,колика су ми и каква дјеца,плата ,кола онда нисте добро.Међутим ако имате храбрости да објавите име онда можете да добијете и те одговоре али кукавички је пљувати и лагати са ником али је наравно и то могуће.
    А о срамоти кад објавите име,јавност би то баш обрадовало.
    Али није то за очекивати од Вас.

    До тад комуникацију са Вама је прекинута,јер сте изгледа љубоморни и фрустрирани .
    Жао ми је што вам укидам ту могућност.

  9. Doktore, uvijek se nađe kritičar koji i za najboljeg pjesnika i njegovu pjesmu nađu zamjerku. U svakoj pjesmi , ma kakva ona bila, ima barem jedan stih koji nađe put do nekoga.
    Nego, iskoristiću priliku ,zašto Ti sa grupom kolega ne odeš u Hag da posjetiš đenerala, da mu prenesete naše pozdrave , da ga predgledte da znamo iz prve ruke kakvo mu je zdravstveno stanje.
    Pozdrav!

  10. приједор
    Нисам позван а било би неозбиљно да се нудим.Уосталом
    младиц се лијечио на ВМА и те колеге вјероватно имају
    документацију и могу најбоље да процјене.
    А колико знам из моје специјалистичке гране није евидентиран проблем већ је ријеч о вакуларним,неуролошким и пулмолошким проблемима.
    Ако будем позван ок.
    Што се тиче пјесме ,проблем је у онима који о пјесми и не дискутују већ покушавају вријеђати аутора.

  11. Ovako se nisam ismijao deset godina.

    MOLIM VAS NEMOJTE MI UKIDATI MOGUĆNOST KOMUNIKACIJE SA VAMA,PREKLINJEM VAS:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    Da li ti stvarno misliš da neko vapi da sa tobom se prepisuje?Da li si ti svjestan koliko si sebi novih neprijatelja stvorio sa svojim nebulozama na Frontalu?
    Izvini što sam postavio pjesmu pravog srbina i što si se ti u njoj pronašao u onom dijelu gdje opisuje najgore ljudske osobine.
    Kažeš, tvoj je poslanički dodatak 2000(stvarno malo).Da li ti misliš da svi mi „sisamo vesla“? U koliko komisija radiš i koliko primaš dodatka za to? Znam i za sve ostale privilegije,regrese… Prošli si mjesec Stevandiću, sa skupštinske kase u nekoliko navrata ukupno naplatio 4100 km.
    Usput,čitam neke tvoje stare članke o Ognjenu Tadiću pa me interesuje kakvi ste vas dvojica sad?
    ;):D:D

    P.S.Redakcija Frontala bi mi mogla biti zahvalna jer gledam na skupštini Stevandića (baš ga je lijepo vidjeti,svako pojavljivanje je SDS-u manje glasova), i vidim da stalno gleda u laptop i čeka moj komentar.Ne može ni on sam da se sjeti šta je i kakve nebuloze pisao pa se pribojava šta ću mu postaviti copy-paste:)

  12. buddha, 11.10.2011. 11:02:25

    „а ти се кријеш иза надимка народ нити знаш ко си нити коме припадаш“

    Izvini,tvoje pravo ime je buddha?

    Za tvoju informaciju:nikad nisam bio ni crven,ni plav,ni zelen (to ponaročito, u bilo kom smislu), niti pripadnik bilo koje političke opcije.Narodski sam čovjek koji vam prenosi ono što svaki dan čuje, ono što vi ne želite čuti a to je da ovaj narod nema za jučerašnji hljeb a ovakvi kao Stevandić 2000 km napišu kao odrednicu za malo para.Znate li vi kako se preživi sa 220 km???
    Od čega su Stevandiću oni „podvaljci“ na bradi? Da imam novaca ja bih onako uhranio gicu (svaka sličnost sa pravim likom je slučajna),prije prodaje.
    Molim te, da li si ti normalan kad pitaš kakve veze ima gdje je doktor prelazio, iz koje stranke u koju?
    On danas ima neviđene privilegije za ovaj narod (4000km),uz pomoć SDS-a koji je napadao na sva zvona.Gdje je tu obraz,moral,čast???

    Šta ti čitaš,na čemu si?
    Ja Stevandića nisam napadao prvi nego sam napisao „A doktor kako radi prosudite sami“.To što je on se našao u pjesmi pa me optužio nisam ja kriv nego on.I on je prvi počeo.

  13. „Redakcijo Frontala“

    Želim da vas upozorim da je buddha u svom komentaru napisao „Еј фукаро па то је ПЈЕСМА!“
    Ako je to riječnik koji vi dozvoljavate da znamo i mi ostali.

    Možda je čovjek i bio u pravu,zbog ovakvih koji primaju mjesečno od 4000 (u našem parlamentu) do 8000 km (u parlamentu Bih) 95% ovog naroda se može podvesti pod fukaru.

    Wiki:Fukara … турцизам који је некада означавао сиромаха, биједу…

  14. Морална наказо самозвана „народ“, мој надимак јесте Буда, и тако ме сви (онај ко ме познаје) у овом граду зову… а тебе ако зову „народ“…

    Ове бљувотине што си написао нећу да коментаришем, него јеси „Чувару Српске“ однио цвјиеће и рецитацију му спремио за брз опоравак?:P

  15. Која количина зависти, биједе и неукуса код овог „народа“!? Какав је ово лик???

    И не видим да те неко посебно подржава. Одакле ти та идеја?Можда те се људи клону јер није лако у то твоје „народно“ блато.

  16. NOIR, 11.10.2011. 13:59:26

    Očigledno je da ti i vidiš sve crno-bijelo kao što ti i nik govori.

    Narod jeste u blatu, u najdubljoj mogućoj rupi dok se ovakvi kao što je Stevandić žale na primanja od samo 2000km (istina bez komisija,dnevnica,toplog obroka,regresa itd).
    Vjerovatno si i ti jedan od njih i ne dotiče te narodna muka i bijeda.
    Sram te bilo!

  17. NARODE MOJ!

    Narode moj, stoko moja bezrepa,
    tebe lako svežu u okove,
    ćutiš, trpiš, krpiš svoje cipele,
    čekaš drugog mesto tebe da ustane.
    Čekaš čudo da se spusti sa oblaka,
    dok komšijske međe kradom pomeraš,
    ljut si kad ti ukažem da grešiš,
    a hrani te svakoga da ispravljaš.

    Narode moj, ovco moja kudrava,
    ti ćeš rađe poći s drugim ovcama,
    nego čuti savet dobrog čobana,
    draži ti je hvalospev od istine.
    Da ti guslam kako si mi junačan,
    da te podsećam na podvige predaka,
    nije važno ako ih ne dosegneš,
    ti raspleti kolo preko proplanka.

    Narode moj, kokoško bez sećanja,
    ti se ne sećaš ni imena svojega,
    ni lisice kuću što ti pohara,
    vuku vrata otvaraš bez kucanja.
    Lako pustiš da te mrvama namame,
    za tri groša menjaš kuću za bukagije,
    daješ decu svoju za jastuke,
    čereg tela samo da te nahrane.

    Narode moj, snago moja jedina,
    daj se digni već jednom iz pepela,
    pa iskidaj svilu što te sputava,
    i sagledaj lica svojih dušmana.
    Pa se opet seti svojih predaka,
    i podviga i junačkog stradanja,
    na zvuk trube kreni istim stazama,
    gde je prošlost tvoja uvek stajala

    FEĐA DIMOVIĆ

  18. Није ваљда доктор Стевандић једини крвац за сво ово усрано стање у РС, а њега прозивати на Фронталу гдје он једини прихватио да истрпи јавну критику скривених критичара, да би био и даље у контакту са нама обичним смртницима са јевфтинијом картом за „јавни живот РС“, од мене му свака част, а та прозивка за његова примања у току једног мандата нема смисла, поред онолико џепароша који распродадоше у бесцјење сва бањалучка предузећа.

  19. buddha,11.10.2011 13:55:20

    Nema odgovora? Šta ćemo sad, narod nije plaćenik Milorada Dodika nego je protiv njega?
    Ja mislim da će se uskoro desiti ono što svaki dan čujem, da će se narod skupiti i u…… motkom otjerati sadašnje vlastodršce.
    Ali će sigurno, ta ista motka stići ovakve kao što je naš pjesnik,Stevandić kojem je 2000km (po njegovom priznanju) + 2000km (za razne komisije,tople obroke,regrese itd) malo para.
    Do neke granice se slažem sa rammstainom, nije jedini Stevandić kriv naravno ali od nekoga se mora poći pa da se na Miletu završi.
    Ali, zašto nema smisla prozivka o njegovim primanjima? Doktore,humanisto, odrekni se „poslaničkog dodatka“ od 4000 km u ime ovog naroda i dobiješ od mene,garantujem ti more glasova u Banjaluci.
    😉

  20. Ноир ,буда
    Дакле не вриједи са лажовима који лажу и лажу јер им је то посао.Ето ја имам само у просјеку 2000 (1870,ИЛИ 2170)км И ТО ЈАВНО КАЖЕМ.И не пада ми на памет да их трошим по предлозима оних који вире у туђе тањире .ГАДЕ МИ СЕ ПА ИХ ИГНОРИШЕМ.
    Кад будем имао више зовем вас на вечеру .

    Оставите овог паћеника да се сам дави и лаже.

  21. Ооооооо НАРОДЕЕЕ!!!!
    Ми горе, вама доле…

    – Муууу, блеееее, мекекекекееее, ав,ав…

    Мој народ је претежно пољопривредно-сточарско- кафилеријског типа! Шта ће ми полован народ?
    Заменићу то па кол’ко добијем…

    Мој народ ме акламира… Мој народ ме опет прозива…:D:D:Dhttp://www.youtube.com/watch?v=SYhOeudw2h0

  22. народ,
    ма Васковићу, јеси ли то ти? Мало је шљама који има такву негативну енергију, мржњу, огорчење и зло у себи. Ако није Васковић онда је овај ‘народ’ његов двојник. Видите да човјек није нормалан. Пустите полемику са њим, њему треба доктор, само не Стевандићеве специјализације.

  23. „И не пада ми на памет да их трошим по предлозима оних који вире у туђе тањире“

    To šta je u tvom tanjiru vide svi koji iole prate skupštinska zasjedanja.Podbradak,podvaljak, kako god hoćeš nisi dobio od jučerašnjeg hljeba sigurno.
    I u pravu je Božo Čukarenac, ti trpaš meso i ostale mirođije gore a nama hoćeš da daš ono dole ŠTO SI SVOJIM PISANJEM I DOKAZAO.
    E neće biti tako doktore,i tebe čeka u…. motka,narodna.

    Бил не Бил, 11.10.2011. 19:06:05

    Ja napisah da sam narodski čovjek a ne IZDAJNIK KAKAV JE SLOBODAN VASKOVIĆ koji bi i g….. dao za komad vlasti i malo para.
    Gdje ti živiš? Malo je onih koji imaju negativnu energiju kažeš? Ja ti garantujem da je 95% onih sa takvom energijom i sa strahom ne od budućnosti nego sutrašnjice.Probudi se Bile.

  24. nenad stevandić, 11.10.2011. 18:32:22 [16091]

    Де Док не буди дијете, немој да те стока безрепа испровоцира. Кога интересује примање посланика нека се обрати администрацији Народне скупштине…

    Него кад смо се дотакли примања мени не би било криво да људи попут тебе зараде 5000-25000 мјесечно. Колико се ти свакавих срања* нагледаш и увреда доживиш па ето да буде та нека новчана садисфакција.

    Оно што мени смета је кад видим оног ћевапџију, који се не зна потписати да има 2500марака па мука ми буде! А такви данас владају захваљујући „Чувару“… x-(

    Љекар специјалиста је подређен и изједначен са ћевапџијом!

    _____________________________
    *срања – расцвјетане вилице, грла, уши, носине и остало

  25. „ГАДЕ МИ СЕ ПА ИХ ИГНОРИШЕМ“

    Ja ti Stevandiću ukazujem na to da to tvoje malo (2000km) je mojih 9 mjeseci i zbog toga ti se gadim?Razumljivo.

    Buddha, za tebe sam bio Dodikov piun pa te demantovah a ti ne odgovori.Pa crveni,bez odgovora.Potom tvom drugom nik- sam bio Vasković, i bez tog pokušaja pljuvanja ostadoste.Šta je novo?

    U pravu si, treba doktoru dati 25.000km jer mu je ovo malo.Onda će da vas odvede na večeru kako napisa.Slabo radite na njegovoj odbrani i niste zaslužili
    :D:D:D

    „Мој народ ме акламира… Мој народ ме опет прозива…“

  26. Eво администратора поново

    Прво, упозорење за све:

    Администратори имају одријешене руке од редакције да упозоравају коментаторе на вријеђања и говор мржње, и по потреби блокирају налоге.

    Наравно, мислимо да то неће бити потребно.

    @narod

    Ако знате лично господина Ненада Стевандића и имате примједбе које желите да му упутите, то можете урадити јасно и аргументовано овдје на Фронталу и претпостављамо, на његову и-мејл адресу коју је у неколико наврата остављао коментаторима.

    Али, ако било ког човјека вријеђате на ружан начин, притом се кријући иза надимка – то не можемо допустити.

    Ово се односи на све.

    Поздрав, и гуглајте ћирилицом

  27. Stevandić je javna ličnost i ima načina da drugačije kaže da mu je plata manja, a ne da oponaša predsjednika i koristi za njega neprimjerene riječi. „gade mi se, laže, laže, gade mi se…“)
    javne ličnosti treba da znaju da ih ljudi posmatraju: i gdje su, i s kim su, i šta govore , i šta oblače, kako izgledaju. Kada su sami odabrali da budu to što jesu mora da znaju da su pod lupom , da ih svi ne vide jednako,niti bi valjalo, a i bilo bi bolesno da mislimo jednako. Doktor može da se svađa sa svojima u kući, da govori šta mu je volja. Ali svaku riječ namijenjenu onima van kuće morao bi da ljepše i mekše upakuje.Inače, primjetio sam da je Nenad što bi naš narod rekao tijesan ,nedopustivo poslu kojem se bavi.

  28. „Administrator“ 02

    Suzdržaću se komentara na ovo što ste napisali.

    Fukara (kako me nazva jedan bez vašeg ukora) će da ćuti, a vi dozvolite ovima što primaju naše desetostruke plate da pišu šta god hoće. I „GADE MI SE“ I „LAŽOVI“…
    Piši Stevandiću nemaš prepreka.

    Ali, ovakvih komentara kao što je prijedor će sve više biti.

  29. B-)
    Kako je krenulo,samo fale mudjosi da i oni puste neki “a-h-vaz“,(posto oni znaju socio-ekonomsku situaciju u Srpskoj bolje nego mi) pa bice puc,puc,ozezi,ozezi…B-)
    Naravno,o’ma ce se nadovezati na cinjenicu da Srbi jos nijesu izumrli(kako to!?),te odkud ima pravo da oni podrzavaju “separatizam sjeverne Irsk…..pardon Kosova“B-)
    Ja bih samo na svu pricu porucio braci sa Kosova,da ako nista drugo,makar znamo kako im je,jer smo i sami bili i jos uvijek smo obespravljeni i potlaceni u ovoj kvaziprotektorokupiranoj drzavici u kojoj je sasvim normalna stvar da se Srbi pljuju,vrijedjaju i slicno…
    O ekonomskim pritiscima,prijenosima nadleznosti,blokadama i slicno,necu ni trositi rijeci.
    Borite se braco na sve nacine za svoje dostojanstvo!!!
    Gamad priznaje samo silu,to je istina,medjutim otpor neprijatelju se moze pokazati na jos hiljadu nacina.
    Srbi u Srpskoj su uz vas a mi smo odavno prestali da se oslanjamo na Beogradski sljam.
    Uvjeren sam da ce i tamo kad okolnosti dozvole obican covjek podici glavu,te ce oni koji sline na zapadnu lovu i koji bi rodjenu mater prodali visiti na banderama i na stubovima srama.
    Sto se doktorovog “pisanija“ tice,ja licno( a vjerujem i vecina komentatora)razumijem bit poruke i podrzavam bilo koji oblik podrske nasoj sabraci.
    Podrzavam(mada preko volje)i komentar onog frankenstajna,koji kaze da covjek makar ima volju da na ovaj nacin “komunicira“sa obicnim svijetom i to ne krijuci svoj identitet,sto je opet za svaku pohvalu.
    I na kraju,samo bih se osvrnuo na ovog sto “prevrce po kontejnerima“ ,koji kaze da zaradi oko 200km mjesecno.
    >>>(2000km) je mojih 9 mjeseci

  30. Prijatelju,ako nijesi invalid i nemas preko 70 godina,mene bi bilo sramota da ovako nesto izvalim.
    Mogu ti toplo preporuciti da se objesis.
    Evo ja cu ti iz humanih razloga uciniti uslugu(jer tvoja primanja su sigurno nedovoljna) i ostavicu strik u jednom od tvojih kontejnera,oznacicu ga sprejom(sa znakom crvenog krsta) i jos cu ti ovdje na frontalu ostaviti lokaciju pomenutog kontejnera,tako da ti kad budes imao vremena(a sigurno imas) i kad budes “ceprkao“ po njima(otezavajuci posao uposlenima u gradskoj cistoci),mozes se slobodno posluziti.B-)

  31. jahac, 12.10.2011. 08:00:11

    Gdje ti živiš?

    Znaš li ti koliko ljudi ima koji od svoje firme prime 300km svakih tri mjeseca?

    Očigledno si ti blizu „kazana“ i problemi ovog naroda te se ne dotiču niti te je briga za njih.

    Svjestan sam ja koja struktura ljudi piše i komentariše na Frontalu ali ću se potruditi da što više ovakvih,napaćenih stanovnika naše države pročita ovo što ti napisa „jahaču“.(Reci mi da li si ti prvi jahač ili…? „Prvi jahač dolazi na bijelom konju, predstavlja antikrista i njegova uloga je da zavede ljude i navede ih na jedne protiv drugih.Također, ima metaforičko značenje za pohlepu u ljudima koja ih je dovela do Apokalipse“)

    Na tvoju žalost,(tako bi vi najviše voljeli,da ovaj narod izvrši kolektivno samoubistvo pa da vi uživate) nerviraću ja vas u ime napaćenog naroda još dugo dugo, dok vas sa u…… motkama ne otjeramo.
    Iako si čak i strasno zamišljao kako se o tvoj konop vješam,to zadovoljstvo neće biti tvoje.

  32. narod, 12.10.2011. 13:30:44
    Tacno je da zivim blizu “kazana“,samo sto to nije taj kazan na koji ti mislis.U stvari ima vise vrsta kazana oko kojih se obrcem momentalno.Jedan je rakijski,drugi je onaj gdje mi zena pravi ajvar i pindjur,koji se kuhaju od paprika,luka i paradajza sopstveno proizvedenih.
    Ako hoces dacu ti i recept ali prvo moras da zasijes pomenuto povrce da bi imao sta kuhati.
    No tebi je ocito lakse prevrtati kontejner.
    Uskoro ce i krmokolj,pa ce proraditi jos jedan kazan u kome se krckaju cvarci.
    Tvoje bulaznjenje o “strukturi komentatora“ostavi u svom kontejneru,jer izmedju ostalog i tom izjavom dajes do znanja da nemas veze o zivotu.
    Jedno je komentarisati nesto i izrazavati vlastito misljenje o necemu,medjutim upravo tvoji komentari u kojima navodno raspolazes “preciznim podacima“,koliko ko prima i koliko ko krade i sta ti ja znam,meni ostavljaju dojam da si ti jedan od “onih“,koji pilje u kazan ili su mu veoma blizu.
    A za te koji primaju 300 maraka svaka tri mjeseca,ponovicu (ako nisu invalidi,bolesni ili stari),sto se mene tice mogu se objesiti a i rado bih ih licno objesio,zajedno sa “onima“koji su blizu i koji grabe iz tog tvog kazana“.
    A sad cu jos i povuci rijec.,kad malo bol;je razmislim,zasto bih ti ja dao konopac? Sam ga zaradi.
    Mozes kod mene kupiti sljive jedan dan(kod mene je dnevnica 20km sa ruckom).Za jedan dan mozes si kupiti konopac za sebe i podijeliti sa pristojnim brojem svojih istomisljenika,koji bi kruha bez motike.
    Isti ste i vi i oni koje navodno kritikujes.

  33. Zato sto je neko uslovno nesposoban i cijeli zivot nije u stanju da rijesi(niti je pokusavao)da rijesi bilo koji od vlastitih problema nije osnov da bi se neko prozivao.
    Znam mnogo takvih,bjezali su iz sela u grad,bjezali sa ratista,bjezali od “teskih poslova“,bjezali od privatnika(za koje se slazem da se ponasaju poput feudalaca) ukratko,bjezali od sebe,ocekujuci da ce nekakva drzava(pazi molim te,zar tako nesto postoji na podrucju z.Balkana)ili neko dati slicnim lijencinama kakav dinar za “pivce i kafu“ u obliznjoj birtiji.
    Znam mnoge takve,koji dan noc “vise“ u slicnim birtijama,proklinjuci dan noc,sve i svakoga,eh,jedino nikad nisu pronasli ni najsitniju gresku u sebi.Koji su to licemjeri i egoisti.
    A ima ih koji “nadju“nekog “rodju“,koji im sredi nesto i tada postaju najglasniji pobornici nekih “struja“,fuj…
    Da treba stosta mijenjati,treba.
    Prvo bih svima trebalo pooduzimati ona silna auta,koja vrijede par miliona,pa izvrsiti reviziju nekih odluka i transakcija po osnovu “sukoba interesa“,izvrsiti reviziju privatizacije i porijekla imovine.Izvrsiti pretres imovine uopste i to do treceg koljena u familiji a konopce onda prepusti meni ali nemoj misliti da se neces oznojiti za svoj kruh.

  34. I da ti pojasnim ulogu jahaca.
    Jahac je Ilirsko-Tracki konjanik i potonji hriscanski sv.Georgije.Inace mi je krsna slava i jedna od najrasprostranjenijih u Srba te time i krunski dokaz opstojanja Srba na ovom podrucju nekoliko hiljada godina.
    Dovodi se u vezu sa Sumerskim Enkijem,kao jedno od najstarijih vrhovnih bozanstava,koje je poslije inspirisalo i mnoge druge narode,koji su preuzeli slicna vjerovanja.
    U dalekoj proslosti je imao i svojstvo nebeskog kralja,vladara oluje,groma i inace promjena.
    Kao refleksija se odrazava u Nordijskim legendama u vidu Thor-a i u Slavenskim u vidu Sv.Ilije,tako da je i to jedan od dokaza da su Srbi jedan od rijetkih naroda koji je na neki nacin(kroz hriscanstvo i slave)ostao vjeran jednoj od najstarijih religija na svijetu,koju su i drugi pozajmljivali i kreirali svoje mitoloske likove.
    Inace unistava azdaju,koja je simbol zla i mraka i su sustini predstavlja olicenje vlastitih demona u covjeku.
    Neke od manifestacija tih demona su strah,neznanje i lijenost.

  35. Човјек је написао пјесму која може неком да се допадне или не. О њој, пошто је јавно објављена, може да се дискутује. Било какви коментари о пјесми су примјерени јер одражавају став читаоца.

    Даље, с обзиром да је господин Стевандић политичар, дакле јавна личност, у реду је критиковати или похвалити његове ставове или рад који се тиче посла којим се бави.

    Али, вријеђати човјека као човјека, а не познавати га лично, је безобразно и дрско и само говори о коментатору који напише такве ствари.

    Господин Стевандић је, поред господина Бореновића, једини политичар који оставља коментаре на Фронталу и прихвата и то да га неко попљује и извријеђа на најгрђи начин..и не одустаје. Због тога обојица имају моје поштовање!

    Толико је оних који су дужни да се обрате народу и одговоре на многа питања, а `ладно „искулирају“ све осим, можда, телевизије свињокрадица на којој могу да лупетају такве глупости да ти се живот смучи!

    Поздрав за доктора Стевандића!

  36. Dijana, jednom prilikom je jedna poznata naša folk pjevačica u emisiji uživo odgovarala gledaocima na pitanja. Bilo je i dobrih, i loših , i uvredljivih komentara. Ona je odgovarala svakom pažljivo biranim riječima, ne uzvraćajući uvredom na uvredu. Izašla je iz emisije kao apsolutni pobjednik.
    Pazi DiŠo, pjevačice su javne ličnosti i njihova zarada ne zavisi od svih nas, već samo od onih koji slušaju njihovu muziku.
    Za razliku od njih,političari žive od svih nas, bez obzira da li smo mi zadovoljni njihovim radom ili ne. Stoga oni treba da poštuju svakog od nas, i dobronamjernog i zlonamjernog. Biranim riječima, nikako uvredljivim (lažeš, gadiš mi se …)treba da komuniciraju sa onim koji izdvaja pare za njihov kraljevski život. Stevandić je pristao da komunicira , kako on kaže sa anonimnim frontalovcima, kao što i tv gledaoci isto tako anonimno postavljaju pitanja u emisijama a političari odgovaraju. Skandalozno je kada javna ličnost , pogotovo koja živi od budžeta svih građana kao uvrijeđena seoska mlada koristi primitivnokočijaški rječnik.Istovremeno mu ne smetaju pohvale isto tako anonimnih čitalaca.
    Dakle, političar treba da izvaže svaku riječ i stavi je u meko, nipošto u gruboprimitivno pakovanje

  37. @narod

    Упозорење о вријеђању и вулгарностима се односи на све коментаторе.

    Поздрав свима уз жељу да ћемо овдје, у простору испод текстова, сви остваривати све бољи и садржајнији дијалог.

  38. prijedor, 12.10.2011. 21:06:58
    potpuno se slazem ali mozda ne bi bilo lose da isti nacin izrazavanja koristis i ti mada je tesko za danasnju vlast naci izraze koji su pristojni a oslikavaju stvarnost ali mogao bi se makar potruditi.
    sto se tice pjesme bolje ikakva nego nikakva podrska, nisam iz te branse ali mi se cini da je po umjetnickim vrijednostima otprilike na nivou kamiondzijine poezije.puno bih vise cijenio doktora da se izborio svojim formalnim i neformalnim vezama da se za jedan od onih silnih miliona koje procerdaju vlast i opozicija kupi nesto hrane i posalje na kosovo.
    narod i pored ovakvog stanja ako zaradjujes 200km mjesecno upitaj se koliko je do tebe,a sto se tice jadnika koji zaradjuju 300km za tri mjeseca oni koje znam u trebinju su uglavnom u takvoj situaciji samo zato sto im niko nije rekao da je prije 30 godina umro drug tito a oni nikad nista ne citaju.

  39. herc64, 12.10.2011. 21:57:02

    Drago mi je da ste priznali da u ovoj državi postoji ogromna većina ljudi koja živi od 200-300km za rezliku od ovih koji presvuku 2-3 dresa i žive kao kraljevi.
    E, ova većina će da im presudi.

    Administratoru br 2.

    Tvoj zadatak je jasan,samo ti sinko radi svoj posao.
    Da li neko treba da počne javno da nam prijeti da bi ti shvatio koliko si providan?

    Prijedor:

    Svaka ti čast!

    Jahač:

    Auuuuuuuuu, al´ si se ti potrudio.Čuvaj se da ti žuč ne pukne.:) 🙂 🙂
    Ti si sigurno zaradio Stevandićevu večeru.Prijatno i čuvajte se da se ne zagrcnete.Bog vidi sve!

  40. jahac, 12.10.2011. 14:28:08

    „tom izjavom dajes do znanja da nemas veze o zivotu.“

    Vidim da je tebi jasno da neman veze o životu i zbog toga si proveo sat i po pred kompjuterom da smisliš ovaj svoj umni „odgovor“. 🙂 🙂 🙂

    Prvi JAHAČ:

    „Prvi jahač dolazi na bijelom konju, predstavlja antikrista i njegova uloga je da zavede ljude i navede ih na jedne protiv drugih.Također, ima metaforičko značenje za pohlepu u ljudima koja ih je dovela do Apokalipse“

    POHLEPA!

  41. narod, 12.10.2011. 23:36:32
    Prijatelju.Ako ti iscekujes od nekog da ti plati veceru ili nesto drugo,to je tvoj problem.
    Za ovog Drvarcanina sam saznao putem ovog sajta.(to ti je samo za informaciju da vidis koliko sam generalno“zainteresovan“ za politiku i one koji se njome bave.)O njihovim platama a kamoli onom sto “skrenu sa strane“,ne bih puno komentarisao u ovom trenutku jer cu takve stvari prepustiti “strucnjaku“poput tebe,koji precizno zna,cak i za nekakve regrese,koliko iznose i slicno.
    Kad vec znas sve to,onda iznesi ovdje,koliko je svaki od tvojih politikanata tezak.
    No postavlja se i dalje pitanje odkud ti znas za sve to ako si obican posmatrac,poput vecine ostalih komentatora?
    Ocito si veoma blizu “kazana“.
    Rekao sam da nemas veze o zivotu jer trpas komentatore ovdje u jedan dzak a uopste nije istina.I moje dijete,koje ide u drugi osnovne bi shvatilo razliku u komentarima,kao i stajalista koja se razlikuju od komentatora do komentatora i meni to govori da su ljudi ovdje razlicitih profesija,starosne strukture i slojeva drustva.
    Slozicu se sa herc64,vezano za njegovu ocjenu poezije ali i sa njegovom ocjenom da je bilo kakva podrska bolja negoli nikakva.
    I jos jednom,kao obican covjek da pohvalim Drvarcanina sto se javlja i djeluje na ovaj nacin i to imenom i prezimenom ispred svih nas koji smo potpuno anonimni.
    Pljuvati na takav iskorak je u najmanju ruku licemjerno.
    Ja i da se predstavim,moje ime nikome nebi nista znacilo,samo cu ti reci da ja zivim iskljucivo zahvaljujuci vlastitom radu i ne placa mi ruckove niko,niti ovisim o nekom covjeku ili privatniku ili drzavnoj ili bilo kojoj drugoj instituciji.
    Koliko je nekom “dovoljno“,to je hipoteticko pitanje ali ja sam sretan upravo iz gorepomenutih razloga i smatram da mnogi,ne svi(necu generalizovati),umjesto da kukaju,mogu sebi priustiti ovakvu neovisnost ali treba i raditi prijatelju(ne pada s neba nista).

  42. Аркаде чврсте, ал’поломићу му прсте
    не може свашта да се гура у мој свијет
    ја сам свико да не брине нико
    о мени, о мени

    Гледам бруку гдје му други љубе руку
    и одмах себи каче подвијени реп
    за срећу псећу, лоше мислит’ нећу
    о мени, о мени

    😛

  43. Evo ga i franki je postao pjesnik.Na svoj sarkastican nacin doduse ali sta fali?Valjda je u tom i poenta ovog je…og portala,da ljudi mogu izraziti svoje misljenje i iskusati se na ovaj ili onaj nacin…
    Ne mogu izdrzati NARODE a da da te jos malko uputim u (tebi vjerovatno malo poznatu )mitolosku pozadinu nekih davnih dogadjaja,posto vidim da si se “ogranicio“samo na tipicni Vatikanski pristup manipulacije masama.
    Taj tvoj bliskoistocno-Vatikanski “sindrom“ je stari trik,kojim su vladari drzali “u pokori“ narodne mase,drzeci ih u konstantnom strahu svojim apokalipticnim predvidjanjima.Samog koncepta skormnosti i “spajanju duse sa bozanskim, te predavanju iste “svijetu prasine“,uzitaka i pohlepe upravo se ne drze oni koji to pripovijedaju.Razlog je jasan.Status quo i stare hijerarhijsko-imovinske matrice se moraju po svaku cijenu odrzati.
    Srbi prijatelju nisu “nebeski narod“ bez razloga.
    Srbi su nosioci drevnih vjerovanja,koja su preteca mnogih religija,koja su uslijedila poslije.
    Evo ti jedan primjer;Vajrayana,jedan od pravaca zotericnog budizma se razvio iz tog drevnog vjerovanja.
    Na mom rodnom Grmecu(a i sire) se davno upotrebljavao,kao i dan danas naziv varjaca za kutlacu ili bat ili neki drugi tezi alat.
    U Sanskritu “vajra“znaci u sustini grom ili munju.
    U Vedama je vajra oruzje koje je koristio Indra u borbi protiv demona u obliku zmije ili zmaja.
    U mnogim Hindu i Budistickim tradicijama to oruzje je u stvari “munja prosvjetljenja duse“ ili samospoznaja ,koje se manifestuje upravo unistavanjem “sopstvenih demona“,koji se nalaze unutar svih nas.Postoji vise pravaca “prosvjetljenja“(doslovno kocija ili vozila).
    U Vedama stoji da Indra kontrolise konje i “sve kocije“.
    Praistorija nam kaze da je “ognjeni zmaj“svugdje simbolizovao susu.Gromovnik je oslobodio izvore,vode i rijeke.Takodje su nasi stari obozavali izvorista vode.
    Stari Huri su u maloj aziji imali skoro identican mit o Ilijanki.Preuzeli su ga od Hetita,koji su glavnog junaka zvali Tarhun.Tarh znaci osvojiti,pobijediti.
    Korijen vuce opet iz Sanskrita Tar(znaci prebroditi,provuci se),koji se upotrijebljavao i za zdrobiti slomiti.
    U nasm jeziku,jedan od arhaizama je upravo trati,satrati,otirati a rijeka Tara,koje se “provukla,probila“kroz kanjon,vjerovatno vuce korijen imena upravo u toj rijeci.
    Poslije su mnogi preuzeli i iskonstruisali slican mit,poput nordijskog Thor-a,gromovnika ili udaraca,Galskog(Keltskog) Toran-a i tako redom.
    Inace nas Georgije su vitezovi templari preuzeli tek poslije krstaskih ratova,i time su London i Engleska preuzeli zastavu sv.Georgija(krst u bijeloj pozadini tek 1190 godine.Stara crkva posvecena hriscanskom Georgiju (nedaleko od Tel Aviva)je bila unistena 1010,da bi bila obnovljena od strane templara…
    Samo toliko,tek da razmisljas o necemu dok preturas po kontejnerima.

  44. A o čemu da diskutuju ljudi na ovom portalu kojima riječi poput .“zdrav nacionalista“,Kosovo(nisam bio tamo,al nisam ni u Somaliji),ognjište, slave,paljenje svijeća i ostale nacionalističke,najčešće predizborno upotrebljavane fraze ne znače apsolutno NIŠTA? Propagandno miješanje religije i nacionalizma,odvlačenje pažnje,ponovo obmana sve nepismenijeg naroda.Doktorima svaka čast,oni zasluže svaku marku,savjesni doktori,da se razumijemo!Jako je neukusno bilo kako opravdavati plate političara! Paradoks je da moramo tako „masno“ plaćati svoje „vođe“ da nam svakodnevnicu čine još težom i mučnijom!Gdje vam je OBRAZ gospodo političari?Dokažite vi na djelu svoju demagogiju,odrecite se svoje plate,pošaljite je za Kosovo,hoćete li???

  45. Sinoć se malo popilo i kad nas je komunalna,Lukačeva, policija „rastjerala“ napisah nekoliko redova što sad (i sa ovom glavoboljaom) vidim da nisam trebao.
    Ali, nema veze, makar sam nasmijao našeg vrlog „Administratora 02“ svojom molbom da sve ljude koji pišu na ovom portalu tretira identično.
    To OČIGLEDNO nije moguće i uvijek će za njih biti onih koji su privilegovani i nas, običan narod će moći da nazivaju fukarom i bijedom…

    @Jahač:

    Bilo je još ovakvih kao što si ti koji se pokušavaju ponašati kao da smo mi prvačići i ti treba da me naučiš azbuku.Čak se i „redakcija Frontala“ pokušala staviti u taj položaj da mene i slične meni, koji iznosimo istinu, usmjeri u svoj „kolosijek uske pruge“.NEĆE MOĆI!

    Vidim da se svojski trudiš da pojasniš svoj nik.Poslušaj savjet,jahač ljude apsolutno asocira na jahača apokalipse i MJENJAJ NIK POD HITNO!

    „Prvi jahač dolazi na bijelom konju, predstavlja antikrista i njegova uloga je da zavede ljude i navede ih na jedne protiv drugih.Također, ima metaforičko značenje za pohlepu u ljudima koja ih je dovela do Apokalipse“

    Usput, ovo ti je pojašnjenje prekratko, moraš to malo bolje
    :D:D:D

  46. mister no, 13.10.2011. 11:57:21

    Ja sam imao predlog da naš dobri doktor Stevandić svoj skromni (po njegovom priznanju) poslanički dodatak od 2000km podijeli sa ovim narodom.Vi predlažete da ih pošalje na Kosovo.

    Odgovor nećete sigurno dobiti jer on kaže da mu ne pada na pamet da troši svoja skromna primanja po prijedlozima onih koji vire u tuđe tanjire.Toliko o humanisti,čovjeku koji je položio Hipokratovu zakletvu.
    Da ne govorimo o plati koju prima u KC,toplom obroku,komisijama,regresima … koje prima u NSRS.Evo nek on kaže koliko je to a ja vam kažem da je to još 3500km.Znači ukupno 5500km mjesečno.Skromno nema šta i tu nema ništa što je viška i što bi se moglo upotrijebiti u humane svrhe.A takvih kao što je Stevandić u ovoj državi ima na hiljade.

    „Мој народ ме акламира… Мој народ ме опет прозива…“

  47. mister no, 13.10.2011. 11:57:21
    Donekle se mogu sloziti sa tobom ali ne mozes porediti Somaliju sa Kosovom.
    Drugo,mijesanje religije i nacionalizma,kako ti kazes ovisi o pojedincu.Osim toga,ko je ovdje religiozan uopste u nekom tradicionalnom smislu?
    Sto se samog nacionalizma tice,to je pitanje pomirljivosti ili nepomirljivosti sa osvajacem ili tiraninom ili nekom drugom opasnoscu,kojom je izlozena neka grupacija ljudi.
    Tvrdim da nacionalizam kod Srba nije uzrok nesretnih desavanja,nego upravo suprotno,posljedica toga.
    Mislis li da ce te neko ostaviti na miru ako predjes na islam ili katolicanstvo ili ces promijeniti ime u Ante,recimo?Ako mislis da ces na taj nacin biti sretan,onda to i ucini.
    Da se trebaju kontrolisati i sankcionisati primanja ljudi koji sjede u foteljama,sa tim se slazem.
    A sto se tice Kosovskih Srba oni prije svega trebaju biti briga Beograda ali niko ne moze nekome zabraniti da saosjeca sa njima,jer su oni tkivo jednog te istog naroda te su slicno kao i mi potlaceni i okupirani i ponizeni.
    U cemu je problem?
    Hoces li ti poslati svoju platu tim ljudima?
    Ili ces ih i dalje porediti sa Somalijom?

    narod, 13.10.2011. 12:38:14
    Ne prosipaj bisere pred svinje“,kaze jedna poslovica.
    Imam dobru tursiju za tvoj mamurluk,pa malo razaberi boje i konje.Dali sam i jednom rijecju spomenuo nekog bijelog konja?Dali je tebi ova slicica bijela?
    Ako jeste,ne treba ti tursija,nego malo strucnija pomoc.
    Usput…..kad si rekao;“Sinoć se malo popilo“;
    Odkud ti lova za takav luksuz u ova krizna vremena?
    Da nijesi “maznuo“ iz onog kazana u koji piljis?B-)

  48. u svijetu se već uveliko vode ratovi za resurse,za ocuvanje istih,štite se svoje šume,svoje rijeke potoci,svoje nebo.A vi gospodo političari bi prodali i baku i deku i tatu i mamu za fotelju,napravili ste robove od sljedećih generacija. Pomaganje narodu Vama znači pomaganje svojim rodjacima,kumovima,prijateljima,ljubavnicama itd.Jedina misao u trulim mozgovima je kako sačuvati sve blagodeti koji ovdašnji političari uživaju.I gle čuda,mahom su to zadrigle ugojene kreature koje nemogu da vladaju svojom pozadinom,a kamoli narodom. I malo-malo neki od njih zbog „iscrpljenosti“ dopadne bolnice.A narod,narod se još i brine za njih.Naduveni obrazi i stomaci su od briga,ni u kom slučaju od prasića,jarića i ostalih jestivih četveronožaca i litara njima dostupnih prvoklasnih vina.E uhvatih zamah,baš me inspirisala ova pjesma.Još malo i više nam neće biti bitno ko je ko i ko je šta,već ko je gladan i od koga se može oteti. E tad ste Vi na redu,pisli pjesme ili ne,gospodo političari!

  49. mister no, nemoj molim te ispašće da si i ti iz prijedora. gadno sam im se zamijerio i misle kubasti i njegovi drppajtosi da bi bilo najbolje za njih da sam ostao na dnu Bajkala. Sada je vrijeme da velikaši idu na dijetu. Za početak po jednu igokeinu loptu da progutaju svaki dan. I to ne da je žvaću, već cijelu da progutaju. Naučili su na velike zalogaje.

  50. jahac, 13.10.2011. 13:23:19
    Htjedoh reći da mi je kao čovjeku žao svačijih patnji,ma odakle da su.Moglo se zaključiti da nisam religiozan,sto ne znači da sam loša osoba,imam svoja shvatanja.Mislim da kao inteligenta bića sposobna da uče iz svojih grešaka možemo imati drugačiji pristup,bez navedenog nacionalizma i uplitanje religije,kojoj je po meni mjesto izmedju četiri zida svakog pojedinca,ne u medijima i sasvim sigurno ne u politici.“Problem“ je u načinu razmišljanja,nema „nas“ i „njih“.Bitan je kvalitet života. Jesi li ti zadovoljan?

  51. mister no, 13.10.2011. 14:09:19
    Sta znaci po tebi uopste biti zadovoljan?
    U sustini jesam ali nisam ni ja zadovoljan ovima koji nas poput zombija trpaju u nekakve polupropale unije,tjeraju nas u “zajednice“ i paktove sa onima koji su nam do juce bili neprijatelji i ubijali nasu djecu iz vazduha.
    Slazem se u potpunosti da je se vecina ovih danasnjih oligarha “omrsila“ i unistila dio imovine Srpske.
    Sama privatizacija je u stvari legalizovana pljacka dobara,kojom se Srpska lagano prepusta na milost i nemilost neprijateljima.
    Kvalitet zivota je takodje relativna stvar.Bio sam u Njemackoj jedno vrijeme i iskreno,nisam vidio taj kvalitet.
    Bar nisam pozelio da zivim onakvim zivotom.
    Za visi nivo kvaliteta zivota treba se potruditi,medjutim,ko je sada nama kriv sto je bivsi sistem unistio poljoprivredu,kao osnovnu granu privrede.
    Sve ostalo je sada globalizovano i moze se nabaviti po cijenama nizim od onih po kojima mozemo proizvesti.
    E a ako su ljudi spremni da rade kao Kinezi(po 16 sati za 2$ dnevno),pa da budemo konkurentni onda povlacim rijec.
    Pa ja muku mucim da nadjem nekoga da ide da tovari ogrjevno drvo za 30 maraka po danu.Skoro sam trazio bilo koga i na kraju sam otisao sa jednim prijateljem.
    Jedan mi klinac iz komsiluka u sali kaze da mu je to “mizerno“jer je on zavrsio ekonomski fakultet??
    Mislim ipak da je mislio ozbiljno a i nebi mu otac dao(da se sramoti)…
    A ima vremena za kafanu i to im nije mizerno.
    Ne zelim da budem niciji advokat ovdje a Stevandica ne branim niti napadam ali kad vidim da covjek makar otvoreno(imenom i prezimenom) diskutuje ovdje sa “slicicama“,smatram da to treba postovati.Ako vec neko ima nesto da kaze ili da pita,mogla bi “slicica“ da se uzdrzi od vrijedjanja.
    I jos kad vidim da neki kafanski hohstapler,tatin sin i “kafanski politicar“,umjesto da kaze nesto suvislo ili bar se nasali sa dozom ukusa,pocne pljuvati,vrijedjati i lijeciti svoje komplekse na ovaj nacin,meni je muka.
    A i licemjera mi je preko glave.Upravo takav sljam i jeste na vlasti u Srpskoj.
    I,naravno da postoje “oni i mi“.Oni koji su nas klali,progonili,ubijali,koji nas vrijedjaju i oni koji nas pljackaju i oni koji nas lazu i mi,koji smo objekat tih desavanja.

  52. jahac, 13.10.2011. 13:23:19

    Ne znam šta ti podrazumjevaš pod bisere ali većina ljudi koji čitaju tvoje „kratke“ komentare smatra ih biserima.
    Daj nam još jedan čas iz istorije,molim te:D

    Što se tiče tvog pitanja,odakle mi pare za piće na moju žalost, ja stvarno nemam lovu za takav luksuz ali ono što ja imam je najveće bogatstvo.
    Ja imam društvance od 20-tak prijatelja i ako je i jedan od nas danas zaradio neki dinar zove ostale na piće,razgovor,druženje.E tamo razgovaramo o vama,kazandžijama,vlastodržcima i motkama.

    Džaba nekim ljudima mjesečna primanja od 4,5 hiljada km kad nemaju s˙ kim kafu bez interesa popiti.
    S obzirom koliko si ti pred kompjuterom…. A to da bereš šljive,skupljaš ogrevno drvo…,mačku o rep.

    Ti sad smišljaj svoj kratki i koncizni odgovor a ja odoh na pivicu.2,3…

  53. jahac, 13.10.2011. 14:57:26 [1
    Nisam „sličica“ ali ne vidim zašto bi nekom ovdje moje ime nešto značilo.Iznosim svoje mišljenje i ne treba mi reklama,a nisam političar ni kafanski niti bilo koji drugi,na skupljam ovdje glasove.Smatram da zanimanje „političar“ podrazumijeva nedostatak mnogih ljudskih vrijednosti!
    Ja sam odrastao u Njemačkoj,tako da veoma dobro znam kakav je tamo kvalitet života i presmiješno je tvrditi da je ovdje bolje u bilo kom pogledu! A zar „MI“ nismo progonili,ubijali i klali kao i“ ONI“,nismo ni „MI“ uopšte nevin objekat tih dešavanja. E pa ja nisam ni VI a ni ONI,a nisam ni toliko glup da mi političari pišu poeziju

  54. narod, 13.10.2011. 19:10:07
    OK.Bicu kratak.Sam si se izjasnio o “biserima“,pa zakljucak,sta podrazumijevam pod svinjama donesi sam.
    …Pozdravi “drustvance“ koje dangubi svakodnevno.

    mister no, 13.10.2011. 22:47:00
    Ako si odrastao u Njemackoj,zasto nisi ostao tamo?
    Kvalitet zivota nije uvijek u novcu i materijalnim dobrima.
    Za mene je to mnogo siri pojam.Meni “kvalitetno“auto na kredit,stan koji placam 500Eura mjesecno(a plata mi 1200),brza hrana i sareni izlozi ne predstavljaju “kvalitetan“zivot.
    Sto se tice opaske na MI i ONI,MI smo se branili a oni su atakovali.MI smo podigli ustanak protiv tiranske imperije a ONI su napravili “Cele kulu“,MI smo bili okupirani 1878 a ONI su 1914 napravili agresiju i ubijali sve redom.
    MI smo se oslobodili a ONI su ubili Aleksandra,MI smo sistematski zavrsavali u Jasenovcu dok su ONI smislili Srbosjek.MI smo podigli opet ustanak a ONI su pobili djake u Kragujevcu.MI smo oslobodili ovu zemlju,dok su ONI napravili ustav ’74.MI smo pokusali ocuvati ovu zemlju,dok su ONI organizovali referendume.MI smo se suprotstvili cijepanju zemlje,dok su nas ONI bombardovali.
    MI gledamo svoja posla dok nam ONI odredjuju protektorate i distrikte.
    I na kraju u vezi Kosova….MI smo na barikadama i branimo se po ko zna koji put dok ONI atakuju.

  55. jahac, 14.10.2011. 07:31:54 [1
    Mislim da je ova diskusija uzaludna,ja ne pricam o srbovanju i srpskoj istoriji. Pricam o mentalitetu ovog naroda koji će se radije pobiti nego zasukati rukave.Pričam o vječitoj potrebi da se pozivamo na prošlost i istoriju umjesto da se posvetimo budućnosti!E to nam serviraju upravo političari koji kupe jeftine glasova pomoću lažnog patriotizma i poneke cisterne džabnog piva i vola na ražnju!
    Meni je sasvim dovoljno da vidim njihovu imovinu i shvatim šta ih pokreće,a to sigurno nije plemenita želja da se pomogne ovom narodu!A šta će se desiti kad na vlast zasjedne garnitura koja se „školovala“ na ovim ultra-brzim fakultetima,ljudi koji su naučeni da se novcem može kupiti sve,crnji scenario je teško zamisliv!Lijen smo narod i „mi“ i „oni“ ,jebeš istoriju!Za sukob su uvijek potrebne dvije strane.

  56. Јахач, а да нисмо ми то превише својеглави, да ми нисмо лажно поносни и лажно слободарски? Да нисмо ми претјерано наивни, да нисмо ми понекад и глупи? Да ли ми знамо препознати увијек пријатеље и наше интересе? Да ли су глупи Италијани који су увијек и сваку фрку почињали као негативци, али када треба спасити свој народ страдања, пребаце се на страну побједника, јесу ли због тога будале, љигавци, мање поносни, јесмо ли ми бољи од њих и паметнији, је ли наша Влада била паметна када је војску и народ натјерала преко Проклетија у Првом св. рату? Јесмо ли били паметни, хероји и цијењени што смо се супроставили Хитлеру онако, за британске интересе (зна се да су они стајали иза демонстрација и парола, лако запаљивих и примљивих код наших људи)? Па да смо мало мудрију политику водили сада би нас Срба било 25 милиона и били би нека сила, којој не би шупци ампутирали Косово, коју не би неко тек тако бомбардовао и сличне глупости. Због свега тога, маните се лажног српства и млаћења глогиња туђим к…м. Доктору честитам на пјесми, која одсликава менталитет средине из које долази, гдје су јунаци редом по рођењу добијали споменицу, па тако и гаје слободарски дух, а да су се он, Шпирке и многи из Дрвара, Гламоча и Грахова мало збили, данас то не би био Кантон 10. Њима је ипак љепше било у БЛ, а и не жртвују се такви интелекти у рату..
    Данас је лако је пјевати, али је мало теже живјети!! Да је слободарско у нама, као да би ми трпили и ове своје несреће што нам несрећницима све одузимају, док су нам очи испале у страху од преноса надлежности, нама се буџет преноси на Кипар и сличне егзотичне дестинације гдје ће отићи предсједници, премијери, министри и наравно Проко. B-)B-)B-)

  57. mister no, 14.10.2011. 08:40:22
    Naravno da je uzaludna prica o buducnosti ako nisi rascistio sa proslosti ,te nisi stvorio pretpostavke za buducnost.To ti je isto kao sto los djak nikako da nauci lekciju ili bolje receno da nauci gdje grijesi,da bi ispravio te greske.Nasa osnovna greska je upravo bila podilazenje onima koji su nam(vise puta dokazano)radili o glavi.Kad raskrstimo sa njima za sva vremena,onda smo tek stvorili pretpostavke za nekakvu kvalitetnu buducnost.Na ravno,medju neprijateljima je jedan broj i Srba,koji se upinje u nastojanjima da pomogne tlaciteljima.
    Ja ne govorim o patriotizmu.Ja govorim o pukoj egzistenciji koja nam je ugrozena.Ne zaboravite da smo pod okupacijom.

    pink panter, 14.10.2011. 08:54:30
    Svojeglavi?Zato sto trazimo mjesto pod suncem?Zato sto se jos uvijek ne mirimo sa sudbinom i poput Carnojevica,jednostavno ne odselimo?Prijatelju,nema se vise kuda bjezati.Srpska je nasa jedina domovina i kad to izgubimo,izgubljeno je sve.Ako zelis da budes gradjanin drugog reda ,ti izvoli.
    Definitivno je gubljenje vremena porediti nas i Italijane,primjera radi.Nikad svabo,Englez ili Francuz nece napraviti Jasenovac za Talijane,niti ce se desiti obrnuto ali za pravoslavne(koji se na zapadu smatraju nizim bicima),budi uvjeren da je moguc slican logor i u 25-om vijeku.Vrijeme u tim relacijama nema znacaj.Radi se o dugorocnim planovima,kao i samom konceptu “zapadne tolerancije“.
    Mnogi krajevi su izgubljeni za Srbe.Medju njima i nabrojani Glamoc,Drvar itd.,medjutim,slika je izmijenjena u Vojvodini i Posavini.Sve dok se ne izdiferenciraju teritorije u potpunosti i dok i Srpski i Hrvatski i ostali narodi ne budu imali pravi suverenitet,nema ni normalnog zivota niti normalnih uredjenja,jer ce konstantno neko nekoga vuci na dno upravo zato sto svaki od naroda ima razlicita gledista i interesa koji se razmimoilaze.

  58. Заиста Јахач, нико нас не сматра нижим бићем, након сабора у Никеји, хришћанство је подијељено и тачка. Јесу ли паметнији и јачи оних којих више има или су морално јачи ових којих мање има (ми, православци)? У сваком случају интерес и то материјални је подијелио хришћане тада, данас и заувијек. Који попо ће имати сјајнији двор?? Немој ми Чарнојевића у овој причи. Знаш ли ти и доктор осим Сјеверне Митровице да има Брезовица, Штрпце, Неродимље, Клокотница, што тамо неко не оде да подржи Србе? Зато што није одмах иза леђа Србија. Моји ПАТРИЈОТИB-)B-)B-)

  59. aleks, 15.10.2011. 08:19:49
    Recimo oni koji su kreirali koncentracione logore i pobili preko pola miliona Srba i oni koji su na to gledali sa odobravanjem.Recimo Njemacka okupaciona vojska.
    Ta ista okupaciona vojska je u Kragujevcu izvrsila masovno strijeljanje.(nemojte mi objasnjavati i odobravati postupke Njemacke komande,koja se “svetila“zbog ubijenih Nijemaca.Odnos vrijednosti je bio ako se sjecate 100:1.
    Katolicka crkva je takodje prisutna bila na ovim prostorima i nije ucinila nista da se slicni pokolji zaustave.Razmislite zasto.
    Osim toga,napadi na okupacione trupe su se desavali i drugdje u Evropi ali nisam cuo da je stradalo 100000 recimo Francuza u nekom konc.logoru za Francuze ili slicno.
    Po Rusiji na istocnom frontu su takodje dobro poznata zvjerstva Nijemaca,pogotovu u okolini Minska.
    Dali sam bio precizniji u pojasnjenju,ko to tacno smatra (Srbe,da bude jos preciznije) nizom rasom?

    pink panter, 15.10.2011. 11:00:03
    Ako tebi ti ljudi nista ne znace,nekima znace prijatelju,jer ono sto se desava njima danas,sutra bi moglo zadesiti i nas a,ponovio bih,uvijek ima rjesenje.
    Promijeni brate vjeru,ime itd.pa ces biti “jaci,ljepsi i pametniji“.Cuo sam da dodjeljuju danas i Nobelove nagrade za pljuvanje po Srbima,pa,jbg.,nek ti je sa srecom.
    Ja nijesam jos spreman da budem ropski poklonik.

  60. Значи, православно Србље им дође тек једну степеницу изнад дегенерика, малоумника и телади са двије главе!?
    Па им је и редосљед „рјешавања“ проблема био за годиницу-двије
    одложен. Швапски прецизно-по реду ургенције…

    Јел’ ти то бато полемишеш са „јахачем“ или га потврђујеш?

  61. Нема дилема да је нацистичка политика била радикална. Него, проблем је што су нама наши савезници Британци развалили договоре са таквом Њемачком и увукли нас у сукоб у којем смо право најебали. И никада се нисмо опоравили, ако мислите другачије, убиједите ме. Аргументима. Успут ти савезници су нас онкао успут бомбардовали 1944. године.

  62. Божо Чукеранац, 17.10.2011. 22:33:09

    je li ti ovo namjerno provociras ili slucajno… nacisti su samo „svojih“, njemaca, ubili skoro 300.000. bez jevreja, roma i ovih pobijenih u pomenutoj operaciji i bez onih poginulih u ratu…ubijali su sve ko im se suprostavio. od politickih protivnika do jehovinih svjedoka / sve sami njemci.znaci, ni jedno ni drugo / vec dopunjujem..

  63. Божо Чукеранац, 17.10.2011. 22:33:09

    je li ti ovo namjerno provociras ili slucajno… nacisti su samo „svojih“, njemaca, ubili skoro 300.000. bez jevreja, roma i ovih pobijenih u pomenutoj operaciji i bez onih poginulih u ratu…ubijali su sve ko im se suprostavio. od politickih protivnika do jehovinih svjedoka / sve sami njemci.znaci, ni jedno ni drugo / vec dopunjujem..

  64. Ал’ свеједно, не даш рећи да је западноевропској католичкој багри ИМАНЕНТАН расизам и нацизам као његов „најразвијенији“ дериват!?

    Па ко смисли и изведе Бартоломејске ноћи? Ко смисли Кристалну и сличне ноћи које се ДРАСТИЧНО разликују од нпр: Подмосковских ноћи???
    Ко смисли колонијализам, ко истријеби Маје и Инке због пар товара злата? Ко смишља од памтивјека технологију прије свега за рат и убијање? Ко измисли Инквизицију па још „свету“? Ко сагради прве конц-логоре, ко смисли убијање на покретној а „производној“ траци? КО???

    Можда Курди? Или је дрекавац…:-o

Оставите одговор