Фејсбук постаје конкуренција Јутјубу
Фејсбук је пре неколико дана објавио интересантну статистику у вези са видео снимцима на свом сајту. Марк Закерберг је рекао да Фејсбук корисници сада гледају 100 милиона сати видео садржаја дневно на овој платформи. Рекао је и да компанија ради на креирању намјенског видео канала. Ово и не изненађује много, имајући у виду да је […]
Фејсбук је пре неколико дана објавио интересантну статистику у вези са видео снимцима на свом сајту.
Марк Закерберг је рекао да Фејсбук корисници сада гледају 100 милиона сати видео садржаја дневно на овој платформи. Рекао је и да компанија ради на креирању намјенског видео канала.
Ово и не изненађује много, имајући у виду да је компанија инвестирала доста како би побољшала видео искуство на сајту, укључујући видео снимке од 360 степени и поп-уп плејер. Фејсбук је такође побољшао мобилно видео искуство и додао намјенске видео табове за странице.
Иако је тешко замислити да било шта замјени или да се озбиљно такмичи са ЈуТјубом, Фејсбук је свакако у одличној позицији да то и уради