Највриједнији брендови у рачунарском сектору Гугл и Епл
Вриједност бренда компаније Епл увећана је за 33 посто од почетка ове године, наводи се у извјештају компаније Бренд Финанс. Проучавајући ток новца и друге финансијске податке, поменута компанија процјењује вриједност робне марке и интелектуалне својине компаније, а резултат док којег је дошла показује да Еpl бренд вреди 39,3 милијарди долара. То и даље није […]
Вриједност бренда компаније Епл увећана је за 33 посто од почетка ове године, наводи се у извјештају компаније Бренд Финанс.
Проучавајући ток новца и друге финансијске податке, поменута компанија процјењује вриједност робне марке и интелектуалне својине компаније, а резултат док којег је дошла показује да Еpl бренд вреди 39,3 милијарди долара.
То и даље није довољно да буде вријединији од Гугла, чија је вриједност бренда процијењена на 48,3 милијарди долара.
На треће мјесто потиснут је Мајкрософт, са 39 милијарди, док је четврти ИБМ, а ово је први пут да су се на прва четири мјеста нашле ИТ компаније.