18:35 Трактори су на њивама10:07 Прави пријатељ: Лукашенко обећао помоћи Српску, а ми му шаљемо Сребренку Голић10:04 И да га нису употријебили, и да јесу, ово је дно: Вучевић пише Венсу да се САД укључе у истрагу око звучног топа10:00 Пољски министар одбране поздравља разговоре Путин-Трамп као први корак у правом смијеру17:41 Гогановић са Ефбиховцима и Натовцима каже да је потребно да се млади мотивишу да им се придруже17:37 Дачић показао звучни топ и рекао да га МУП Србије није користио на протесту у суботу17:32 Сипа јуче хапси по Српској, Додик данас каже да то раде по измишљеним законима17:29 Директор Хеликоптерског сервиса РС, демантовао да је Стевандић прешао из Србије хеликоптером17:27 Суд досудио скоро шест милиона евра за оштећене приликом масакра у ОШ Владислав Рибникар Београд17:20 Трамп разговарао са Зеленским, о оном што је причао са Путином

Црнобијела седмица: 8½ (8½)

Гвидо је редитељ који има проблем са подјелом улога и почетком снимања. Поимањем жена и вјерности спрам њих, те тешкоће да се избори са моралним насљеђем уопште, и, наравно, са смислом живота. Пате га реминисценције на дјетињство. Дилеме везане за роботски немилосрдан, васпитни систем Католичке цркве. Чак и у говору о условно духовним стварима, увијек […]

среда, децембар 14, 2011 / 05:08

Гвидо је редитељ који има проблем са подјелом улога и почетком снимања. Поимањем жена и вјерности спрам њих, те тешкоће да се избори са моралним насљеђем уопште, и, наравно, са смислом живота.

Пате га реминисценције на дјетињство. Дилеме везане за роботски немилосрдан, васпитни систем Католичке цркве. Чак и у говору о условно духовним стварима, увијек се провлачи придјев "католички". Никада "хришћански".

Женска пажња из дјетињства, резултира сновима о полигамији у зрелом добу. Швалерство се може овако гледати као незрелост. Намјерно су Гвидове визије нејасно разграничене од стварних догађаја, из жеље да се покаже како је баш филм медијум који ту забуну омогућава. Да ли је нека битка статиста стварна у филмској не-фикцији?

На концу, Фелини све те међусобно (и у себи) непомирљиве људе, ставља у коло које иде испод несврсхисходне гломазне конструкције. Коју су продуценти направили, трошећи силне паре. Ни на крају се ништа не зна. Да ли је од филма одустао, или се предомислио у посљедњем тренутку и отпочео снимање са тим колом.

Ово друго је далеко невјероватније, али није ни немогуће.

(Режија: Федерико Фелини; Улоге: Марсело Мастројани, Клаудија Кардинале, Анук Аиме)



Оставите одговор