Званично формиран Савез за промјене: У изборну борбу са боксерским рукавицама
Декларацијом и прогласом обећано: Чим дођемо на власт хапсимо и одузимамо имовину! Представници неколико опозиционих политичких странака потписали су данас у Бањој Луци Декларацији и Проглас Савеза за промјене и најавили да ће у изборну трку кренути са заједничким кандидатима за предсједника РС и Предсједништво БиХ, чија имена би требала бити позната до краја маја. […]
Декларацијом и прогласом обећано: Чим дођемо на власт хапсимо и одузимамо имовину!
Представници неколико опозиционих политичких странака потписали су данас у Бањој Луци Декларацији и Проглас Савеза за промјене и најавили да ће у изборну трку кренути са заједничким кандидатима за предсједника РС и Предсједништво БиХ, чија имена би требала бити позната до краја маја.
Прије Општих избора 2010. године то је била сасвим обична конференција за медије на којој су представници СДС, ПДП и Михајличиних радикала формирали опозициону коалицију, која је брзо заборављена након избора.
Скоро четири године касније, пуна кристална сала хотела Босна свједочила је формирању Савеза за промјене, чији су носиоци СДС, ПДП и НДП.
Претходно прочитану Декларацију и Проглас Савеза за промјене потписалу су данас Младен Босић, предсједник СДС, Младен Иванић, предсједник ПДП, Драган Чавић, предсједник НДП, Миланко Михајлица, предсједник СРС РС, Јован Митровић, предсједник СНС, Тихомир Глигорић, предсједник Српске алтернативе и представници још неких мањих странака, као што су Странка социјалне сигурности бораца РС и девизних штедиша
"Доласком на власт Савез за промјене ће одмах процесуирати носиоце криминала и корупције у Републици Српској и одузети незаконито стечену имовину. Јавно ћемо објавити све афере, тајне уговоре и њихове актере, које су проузроковале штету од више милијарди КМ по РС и њене грађане", обећали су путем декларације чланови Савеза за промјене.
Мало ли је за прво обећање – помислио би неко – али декларација се ту није зауставила. Обећано је и разоткривање аморалног непотизма великих размјера у власти тако што ће се објавити спискови свих чланова породица највиших функционера РС, који су запошљавани, именовани на одређене функције и позиције у институцијеме РС. Такође, разоткриће се и добијање кредита из ИРБ, те склапање и добијање одређених послова и уговора са јавним установама РС.
Изабрани представници Савеза за промјене, према прогласу, имаће обавезу да усвоје: Закон о испитивању поријекла имовине, Закон о незастаријевању кривичних дјела из процеса приватизације, Закон о сукобу интереса, о систему плата у јавном сектору, Закон о управљању и заштити природних ресурса, те сет закона, измјена и допуна у области финансија и пореске политике.
На декларацију и проглас свој потпис ставили су представници око 40 удружења из свих области, од синдиката, преко Николе Дроњка, до Боксерског клуба Славија.
Савез подржали: Петар Кунић, Владимир Усорац, Коља Пејаковић
Између осталих, декларацију и проглас Савеза за промјене поптисали су члан предсједништва БОРС Жељко Лалић, представник Синдиката РиТЕ Гацко, Стручног синдиката средњих школа, представник Удружења војних пензионера, Удружења потомака и поштовалаца ратних добровољаца, Студентског омладинског покрета, Савеза удружења избјеглих и расељених лица, преварених жираната, националних мањина, удружења Парк је наш, итд…
Међу познатијим потписницима био је Владимир Усорац, предсједник Удружења пољопривредника РС. Савез за промјене данас су подржали Никола Поплашен, Бошко Чеко, а мало изненађење је подршка професора Петра Кунића, посланика ДНС-а у Представничком дому ПС БиХ. Подршка је стигла и од Момчила Крајишника и Асоцијације стваралаца РС.
Потписивању прогласа и декларације присуствовао је познати глумац и режисер, Никола Коља Пејаковић.
Предсједник Ветерана РС, Душко Вукотић такође је присустовао потписивању, али је изјавио да ће Ветерани сачекати да у Савезу за промјене прочитају и размотре њихове захтјеве, а да има времена за разговоре.
Ускоро опширније…
Sretno !
Samo hrabro do pobjede.
Оп, оп, оп… честитам вам господо, на добром сте путу! Још кад би изашли са заједничком листом, затвореном…;-)
Sto vise slojeva stanovnista je ukljuceno u savez to je ne samo sigurna pobjeda na izborima nego i sansa da se sagledaju razliciti zahtjevi i problemi sa kojima su se ljudi suocavali pod Dodikovom Ddiktaturom.
Znaci prvo srusiti SNSD i satelite a zatim uraditi sve da se napokon krene obezbjedjivati normalan zivot za covjeka.
Mislim da će stranke u Savezu za promjene poslije oktobarskih izbora imati veliku odgovornost na sebi, sretno…
Nisam član ni jedne stranke,ali dobre su šanse da izađem na izbore i glasam za promjene.
‘bem te zemljo kad su ovi alternativa crvenoj pošasti.
I treba sve propasti. Kad dodaš debile iz đamahirije tačno nema nade. Do konačnog sloma! Živjela okupacija!
ХЉЕБА ГОСПОДАРИ,НАРОД ХОЋЕ ХЉЕБА И ХОЋЕ ДА РАДИ.ОРГАНИ ДРЖАВЕ НЕК СЕ БАВЕ КРИМИНАЛОМ А ВИ НАМА РЕЦИТЕ КАКО ЋЕТЕ НАС ЗАПОСЛИТИ И НАС И НАШУ ДЈЕЦУ,РЕЦИТЕ НАМ ХОЋЕ ЛИ И ДАЉЕ УЛАЗ БИТИ ЧЛАНСКА КЊИЖИЦА,РЕЦИТЕ НАМ ХОЋЕТЕ ЛИ И ДАЉЕ ИМАТИ ПЛАТЕ ОД 7 ХИЉАДА МАРАКА А ПЕНЗИЈЕ ОД 100 МАРАКА,РЕЦИТЕ НАМ ГОСПОДО ХОЋЕ ЛИ БИТИ КОНКУРСА ЗА ПОСАО.
У ОПШТИНАМА У КОЈИМ ВЛАДАТЕ РАДИТЕ ИСТО КАО И ОВИ КРИМИНАЛЦИ,ЗАПОШЉАВАТЕ БЕЗ КОНКУРСА ЧЛАНОВЕ СВОЈИХ СТРАНАКА,ПРИМАТЕ БАСНОСЛОВНЕ ПЛАТЕ ГОСПОДО А НА НАРОД СЕ ПОЗИВАТЕ,ЧУВАЈТЕ СЕ ГОСПОДО МОЖДА ОВОГ ИСПУСТИМО БЕЗ МОТКЕ АЛ АКО ВАМ ДАМО ПОВЈЕРЕЊЕ ЧУВАЈТЕ СЕ МОТКЕ СУ СПРЕМНЕ ГОСПОДО.
ЗА ПРОМЈЕНЕ ,ЗА ПОШТЕМ ЖИВОТ,ЗА ОБРАЗ РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ!!!!!
Disident, 30.04.2014. 13:23:19
Tacno se slazem kao sto si rekao,trebamo im dati podrsku,ali ako nas prevare istjerati ih prije nego Dodika,sa njim smo predugo i cekali da nas unisti.
„То је твој криминалац и лопов!“
„Па што си га ставио код себе у прве редове?“
http://kuruzovina.blogspot.com/2014/04/blog-post_4496.html
Ne bojim se ja njih. Tebe se ja bojim, mali čovječe, tebe koji imaš kratko pamćenje. Opet ćeš oduševljeno dizati ruku i uzvikivati živio, Hajl i Viva. Kao da nisi vidio, kao da nisi ništa osjetio, kako je to kad je rat, kako je to kad te zaista pljačkaju ovakvi kao Ivanići, Čavići ili ranije Karadžići. I to samo zato što nemaš posla, što si lijen, što sjediš pred kafanom i svi ti krivi za posao, a očevina ti propada, voće niko da obreže, nećeš da radiš za 30 maraka, to te vrijeđa. A šta to oni mogu da promjene. Sjećaš li se mali čovječe, kako su izgledale ulice kad su oni uvodili promjene. Sjećaš li se kako je izgledala glavna ulica u tvom gradu. Sjećaš li se kolika ti je bila penzija i kad si ju dobijao. I, jesi li bunio? Jesi li se bunio kad je plata bila 5 maraka, jesi li se bunio kad nigdje nisi mogao odvesti dijete da ga izliječe preko zdravstvene knjižice? Radi li danas iko u RS-u. A Bema, a to što je nekidan Perutnina otvorila nove pogone, pa Svislion u Nevesinju.. Pa Rafinerija, jeste li bili prije rusa u Šamcu? O čemu pričate, prokletnici?!! Vi bi opet potop? E, neće moći.x-(
StipeŠuvar, 30.04.2014. 13:58:00
Stipe uhvati se ti zajedno pod ruku sa Grigorijem i Emirom K. pa svi zajedno sa Dodikom kao njegovo cvijece odlepršajte do neke kaznene ustanove,podržavati ovaj kriminal je isto kao i učestvovati u njemu,osim ako već ne učestvuješ…
Stipe je već počeo da kuka!
Sad Vam je narod kriv. Stipe pa ko je opljačkao zdrastvo?
Koje je potrošio pare od privatizacije? Na što su te pare potrošene?
Ko nas je i zbog čega zadužio?
Ko je smanjio penzije ljudima koji ma je bio priznat ratni staž?Ko je opraštao milione privatnim firmama?Ko je plaćao pepeljare po 2000 KM ,a zabranjeno je pušenje.
Ko je uveo u praksu da bez članske ne možeš biti ni čistačica?
Stipe ovome sistemu je došao kraj! Ako si tako vrijedan, pravac u Swisilon i radi za 300 KM ili ako znaš da heklaš idi u Novotex pa džaba radi.Moja ti je preporuka i RAOP ili FAMOS….Hvala Vam na svema. Da Bog da Vas moje oči više ne vidjele!
Sa Savezom za promjene do konacne pobjede.
Za spas nase buducnosti SNSD i kriminalac Milorad Dodik moraju pasti.
Taj mali čovjek ni dan danas nema za hljeba,a Ivanići,Čavići,Dodici,Špirići???? Al dobiće šansu,vjerujte poslednju šansu jer i u ratu je bilo bolje nego sad,sad su nas toliko ponizili da je to strašno.
Stipe samo opusteno,ako niste nista krivi necete u zatvor kao Dodik nakon izbora;)
Stipe je izgubio kontrolu, kao i njegov sef neku vece kad mu je Bosic pomenuo kilu zlata.
Stipe ce u zatvor zajedno sa svojim pajtosima Cubicima, Stankovicima i jednim i drugima, Kalderama, Radisicima i ostalim kumstvom Laktasenka Milokrada.
Dokurečeva sekta zvana SNSD je pošast!
Kao kad oblak skakavaca prođe kroz polja žita i unište sve!
Ostaju samo da sablasno štrče izdanci pšenice na kojim nema plodova!
Ali mi je satisfakcija kada znam da te fukare neće uživati u plodovima svog lopovluka, nego će trunuti u zatvorima, a njihovim pordicama će biti oduzeta kompletna imovina!
Jebem li im i sjeme i pleme lopovsko, kud nas zapadoše!!!
StipeŠuvar, 30.04.2014. 13:58:00 Dodigovo kopile koje koje zloupotrebljava ime istinskog humaniste Stipe Šuvara, obraća se „malom čovjeku“ u stilu nekakvog lažnog propovjednika, vizionara. Još samo treba da uzvikne „I have a dream“. A šta si ti, kopile crveno, ako smo svi mi koji smo nezaposleni i povremeno radimo na crno za bijednu dnevnicu, „mali ljudi“, koji ne pamte sve blagodeti koje nam je SNSD obezbjedio. Ti si pretpostavljam veliki čovjek, jer ti je radno mjesto u Staklenoj zgradi, i plaćen si za ljenčarenje nekoliko hiljada maraka mjesečno. Samo da ti otkrijem identitet, ne bi se dobro proveo, krvopijo.
Stipe je izgubio kontrolu, kao i njegov sef neku vece kad mu je Bosic pomenuo kilu zlata.
Stipe ce u zatvor zajedno sa svojim pajtosima Cubicima, Stankovicima i jednim i drugima, Kalderama, Radisicima i ostalim kumstvom Laktasenka Milokrada.
Mnogo će njih izgubiti kontrolu uskoro….
Stipe je izgubio kontrolu, kao i njegov sef neku vece kad mu je Bosic pomenuo kilu zlata.
Stipe ce u zatvor zajedno sa svojim pajtosima Cubicima, Stankovicima i jednim i drugima, Kalderama, Radisicima i ostalim kumstvom Laktasenka Milokrada.
Треба бити реалан.
Ако Тома и Вучић пролазе као „нови“,могу и ови.
https://www.youtube.com/watch?v=M-3lQGCF6tQ
Odlican video.
https://www.youtube.com/watch?v=M-3lQGCF6tQ
Odlican video.
Marcel, ja nisam nikakvo i ničije kopile. Ja sam borac I kategorije tugo jedna, ako uopšte znaš šta je to. Ja nemam ništa osim svojih ruku i znanja koje pošteno unovčim radeći a ne svirajući k..cu kao ti očigledno. U kreditu sam do guše i nikad nisam uzeo ni jedan jedini fening od ove države na račun svog ratnog staža. Ja sam se tukao kad je trebalo i gdje je trebalo i zbog toga sam obolio(što ne znači da ne mogu takva govna poput tebe i dalje zadaviti sa pola snage). Ja se ne ponosim svojom borbom, jer su me nasamarili Karadžić, SDS i profesionalni Srbi, to su oni što jedino znaju da zarađuju rabeći ili tačnije zlorabeći pojam nacije. Ja čak niti ne branim Dodika i one oko Dodika, ali to šta su krali, ako su krali treba da odlučuje sud, a ne Majdan. A govno poput tebe i ostale većine sa ovog napucanog šupljim pričama portala, jedino je sposobno za Majdan. Ako znaš nesrećo šta uopšte pričam.B-)
https://www.youtube.com/watch?v=M-3lQGCF6tQ
Odlican video.
Закон о заштити и управљању природним ресурсима.
О уништавању и пљачки природних ресурса су се показали и ови из савеза и садашње власти.
Господо, о природним ресурсмима ако буде народ паметан неће више никад бринути они који су то радили у задње двије деценије.
Прочитајте још једном колумну „НИКОЛА ЛАЗАРЕВИЋ: ДАЉЕ РУКЕ ОД ПРИЧЕ О ПРИРОДНИМ РЕСУРСИМА“
Ево једног актуелног примјера, тровање извора питке воде на Сарајевско-Романијској регији довожењем хиљада тона отпада са отровним хемикалијама из федерације,уз дозволу власти које тамо чине чланице за промјене.
Значи, оградите се господо од својих криминалаца, шумокрадица и тровача природних ресурса на локалу, па онда говорите да ћете ви поштено управљати једином шансом за развој и запошљавање Српске.
Поштујем организовање сваког, желим вам успјех око приче о криминалу, око лоповске приватизације, поштујем доношење свих закона који ће укинути застару за било које кривично дјело, желим да се понашате у наредном периоду тако да не би народ довели до поларизације и међусобне мржње која може изазвати насиље.
Све то има у програму и жели провести Еколошка партија РС.
Оно што би вас замолио је да не причате о природним ресурсима,о енергетици, пољопривреди, туризму и заштити животне средине као услова опстанка и развоја стратешких привредних грана за наредне деценије.
На то нема нико право у овој држави осим Еколошке партије РС, часних Удружења грађана и часних појединаца који годинама упозоравају на уништавање прородних ресурса.
Имали сте прилику господо из сви досадашњих власти, доказали сте да нисте никакви домаћини у ове двије деценије, због ваше пљачке и уништавања природних ресурса смо се и организовали да спасимо што се спасити може.
Значи хапсите, откривајте афере,говорите поштено, подваљујте,олајавајте, скачите сваки дан по медијима који су за Еколошку партију РС забрањени јер има став,јер хоће да прича о привреди, да прича о томе како запослити и нахранити народ у ово тешко вријеме због економске кризе и катастрофалних климатских промјена.
Уносите раздор, или смирујте народ преко медија који су за Еколошку партију забрањени јер неће да причају на друге,као што то раде сви остали по наређењу својих ментора.
Нека вам је са срећом, али вас молим и упозоравам „ДАЉЕ РУКЕ ОД ПРИЧЕ О ПРИРОДНИМ РЕСУРСИМА“ као што то написа на овом порталу авангардни Лазаревић.
Stipe
U najmanju ruku mi je onda degutantno da ti kao borac VRS-a podržavaš dezetera i ratnog profitera…
Nego, ajmo da ti i ja kopriramo vojne knjižice, gdje piše učešće u ratu i razmjenimo, ako nemaš ništa protiv?
I još nešto Marcele, drkadžijo isfrustrirani: Stipe Šuvar je čovjek kog neizmjerno poštujem zato što sam jugosloven, zato što smatram da je socijalistički samoupravni sistem sa našim bankama, našim fabrikama, našim bolnicama jedino što nam daje realno za pravo kad uzvikujemo OVO JE NAŠA ZEMLJA. Inače, samo se možemo međusobno klati i klati, dok banke i bankari kupe kajmak iz ove ljepote. Uvozimo vodu idiote, to nigdje nisi spomenuo, nije ti ni na pamet palo da pišeš o tome. Ali je li pepeljara o kojoj pojma nemaš ovoliko ili onoliko para, e to znaš preseravati preko svojih poganih i vašljivih usta.x-(
Najvece govno si stipe ti.
Ti si jedan obicni ratni profiter i dezerter, a predstavlkjas nam se kao borac i veteran rata. Pokusavas nas lagati kao tvoj sef Mile Ronhil.
SNSD je gotov nema im spasa Tunjice i Foca ih cekaju rasirenih ruku.
@ stipe šuvar
borac, hoćeš p-p-p-papaju?
I kategorije 😉
A što bi to radio sa tobom Račiću? Da bi mi ti dokazao da imaš više dana? Znam tvoj motiv, svaki dan gledam nekoga koji se diči svojom knjižicom. Ja se uopšte ne ponosim svojim učešćem i nikad ga sam ne ističem. Ja sam na to bio primoran Račiću, da mi porodica nebi patila zbog ucjene SDS-ovih kriminalaca. Da sam mogao pobjegao bih glavom bez obzira iz krila tih nesrećnika. Ali nisam i nikad se tim neću ponositi. Ti ako ne vjeruješ, tvoja stvar, ne pada mi na kraj pameti ubjeđivati te. Samo i dalje sam vjerni i zakleti neprijatelj SDS-a i svega amoralnog što ta ideja predstavlja.
Uroše, nešto sam u fazi kad mi se svađa pa mi baš prijaš. Dakle, pizdo jedna. Ja sam po 40 dana znao biti neokupan i čekati na Jakešu (to je bio punkt gdje smo molili švercere da nas prevezu do kuće) cigarete za moje saborce, žicali smo, naravno. I onda mi lola stane, prepozna me pošto smo išli u školu zajedno, ali uz žaljenje odbije da me poveze jer mu je pun džip cigareta za švercanje. A mene kući mali sinčić čeka… Ni do danas to dijete nisam prežalio, to mi je najžalije što su mi uzeli.
Pizdo (pička nisi to je polni organ) mogu danima da ti pripovjedam neizmjernu besmisao koju su ti tvoji pajdaši koje bi danas ponovo na tron stvorili. Hoćete, ali u k.rcu.x-(
Miro, ja sam ateista. Otac Grigorije je veliki čovjek, kao uostalom i Emir Kusturica. Nije tvoje da ih uzimaš u svoja pogana usta. Daleko si ti od toga moj Miro(slave).:P
StipeŠuvar, 30.04.2014. 15:39:32 Ni malo ne sumnjam da si pošteno unovčio svoje znanje uvlačenja u Dodigov čmar. O tvom navodnom ratnom putu i 1.kategoriji, i ko sve ima status borca 1.kategorije, je bezveze pričati. Stvarno suosjećam sa vama iz Staklene zgrade koji ste u kreditima za nove nekretnine i aute. Jebai ga, ko je nezaposlen i nije kreditno sposoban, nije ni svjestan pakla kroz koji vi prolazite. A to što si bolestan, i vjerovatno debel poput Krstana Simića ili Obrada Kesića, od silnog izležavanja na poslu i ukusne hrane po raznim banketima, tu ti ne mogu pomoći, sam si kriv za to. Mogu se jedino moliti Bogu da ti smjesti krvni ugrušak na pravo mjesto, i da ostane prazna jedna fotelja u Staklenoj zgradi.
Osnivači Saveza za promjene, su danas uzalud, u hotelu Bosna, čekali Adama Šukala da se pojavi sa kolačom ili bar toplim kiflama 🙂
http://kuruzovina.blogspot.com/2014/04/blog-post_8392.html
Puna podrska opozicijonom bloku „Savezu za promjene“ na celu sa SDS. Imate definitivno moj glas. Hrabro do pobjede !
(nadam se da ste gledali pres SNSD-a danas,obuzeo ih je strah,tuga u ocima, i konacno su svjesni da gube izbore u oktobru)
https://www.youtube.com/watch?v=M-3lQGCF6tQ
Ovo je pravi način da seobračunamo sa bagrom koja je na vlasti! Zajedno ćemo se izboriti za dan kada ćemo gledati dodikove kriminalce i kriminalčiće sa lisicama na rukama!!!
StipeŠuvar, 30.04.2014. 16:14:42
Otac Grigorije je veliki čovjek, kao uostalom i Emir Kusturica
-Haha,sad vidim o kakvom profilu osobe se radi.
Bravo Marcele, kako si sve pogodio. Jebeš ga, moraćeš na taj ugrušak još pričekati. Ali navikao si ti čekati, jeli tako? Čekaš, čekaš i gledaš. Nastale ceste, pa nastala i staklena zgrada, pa debeli poput mene u njoj. A ti i dalje čekaš i mržnja u tebi kulja. Sve više. Ljudi rade, debljaju se, stare, kupuju aute, prave kuće, a ti Marcele? Čekaš. Šta? Pravdu, ali ne bilo koju Marcele, samo onu koju ti možeš da shvatiš i pojmiš. Pravdu malog građana, odraslog na Komadant Marku i Zagoru kao vrhunskoj mentalnoj izobrazbi.Pa čekaj Marcele i oktobar, možda ti se posreći. A možda i ne. 😉
Miro, pizdo i ja i ja.
Mislim da je formiranje ovog Saveza za promjene dobar potez udružene opozicije.Nadam se i početak kraja ovim krvopijama na vlasti koji jedino šta znaju je da kradu, varaju i dižu kredite.Poslije izbora biće puni zatvori onih koji su uzimali od narodne muke,da bi obezbedili svoje i deveto koljeno a narod gladuje djeca nam nemaju perspektive.Na izborima glasači će se moći izjašnjavati po sistemu ako vam je dobro nemojte mijenjati ništa a ako nije dobro a valjda to i ptice na grani znaju onda treba mijenjati vlast.Ovdje Pavić pokušava da ubaci kukavičije jaje kao nekakav treći blok zaboravljajući da su oni dugi niz godina vršili vlast i narod doveli na rub propasti.
hihihihihihi
sto frontal ne objavi vijest o humanitarnoj akciji
https://www.youtube.com/watch?v=f5Ihx642U80
http://picpaste.com/42176b4b77c02fa2771fd26402a95727.jpg
Otvoren je i racun u banci, ja sam doniro
hihihihihihihihi
Opet Lazarevic lupeta ko Maksim!
Pa ko ce tebi dati prostor u medijima kada si ti sam jedini clan svoje zelene ekoloske prcije?!
Ti da sacuvas neke resurse ili da pricas o turizmu, tesko ovom narodu?!
Ljudi samo pogledajte na CIK-u rezultate izbora za Predsjednika RS kada se ovaj slucaj od Lazarevica kandidovao i bice vam sve jasno o kome se radi i koliku podrsku ima!
Njega je gluhonijemi Bosnjak pobijedio!
B-)
Баш ме чуди да ме толико коментатора демантова због мог коментара.
Разумијем што ћуте коментатори власти, чуди ме да не нападају родољуби из савеза, па они су рекли да ће донијети Закон о заштити природних ресурса, ко није прочитао нека прочита у тексту.
Ја им вјерујем, без обзира што нико ко је до сада био на власти не би смио да помене шуме, воде, земљиште и остале природне ресурсе, управо због тога како су их чували сви,НАЈВИШЕ ПАРТИЈЕ ИЗ САВЕЗА.
Alasu, tebe ni od korova.
Jbg, krivo si prokontao, uFatio si se za suvu granu, za ludog milojka
Ako, možda je i bolje, idemo ma mladice i šarane.Manje će te boljeti glava.
Ipak je moj gra(h) bio u pravu: alas ostaje alas.
Pozdrav iz PD!
Док сам писао коментар овај Гаврило окреће тему на мој коментар.
Нико ти није крив Гавро што ће присјести шумокрадицама и осталим тровачима народа пљачка и тровање свете српске земље у Палама и регији.
Видјећеш у кампањи колико вриједи идеја и част Еколошке партије РС, видјећеш шта ће народ Пала, Сарајевско Романијске регије, сва интелигенција Српске већина оних који до сада нису гласали рећи о јединој честитој и авангардној причи.
Републику Српску треба заштити,државотворну, а не слуганску политику водити, народ треба запослити и обезбиједити хране за неколико година унапријед због сигурних катаклизмичних климатских промјена у наредним годинама.
Твоји из САВЕЗА су показали крађом милијарди марака шуме,уништавањем свих пољопривредних добара и комбината, тровањем земљишта и извора питке своје лице кад су били власт.
Трујете и уништавате и данас на локалном нивоу, Лазаревић ће вас помести у Палама, тебе ће смијенити и стрпати у затвор јер сви знају ко се крије иза овог ника мој Гаврило.
„Avangardni Lazarević“
Hvalite me moja usta….
Prvo sam sebe proglasi svecem, sad avangardom…
Окрени и ти мало ријечи Приједоре,није помињано име него авангардна прича, погледај и мој први кометар, тамо лијепо каже да су све досадашње власти арчиле природне ресурсе.
Испаде да ти браниш садашње власти и бивше власти.
Без обзира, немају право о томе причати ни садашње ни бивше власти.
КО ОД ОТВОРИ ПРИЧУ О ПРИРОДНИМ РЕСУРСИМА ИЗ МЈЕСТА ЈЕ НАЈЕБАО, што рекао Мија Акесић у Маратонцима, наравно од Еколошке партије.
И да поновим Гаврилу, подераће вас Никола Лазаревић на Палама, уништили сте 4.500 производних радних мјеста за 20 година узастопне власти тамо, покрали преко 300 милиона марака шуме, уништили преко 50% извора питке воде,уништили Јахорине прије доласка вас на власт убједљиво најјачи туристички центар у бишој Југославији, уништили………..
Све сте покрали са својим менторима и као шлаг на торту отровали цијелу територију са хиљадама тона отровног отпада из федерације и тиме понизили српски народ до имбецилности.
Присјешће вам то, знате ви то добро, боље да вас Босић и савез отјерају и поднесу кривичне пријаве, него да доживе колапс због вас на изборима.
Alasu, ne zanosi se niti gaji lažne nade da će neko da odgovara za učinjena nedjela.
Od toga, nažalost, nema ništa.
Kola će da se slome na glavnome, ostali će da se izvuku, a ništa manje krivi.
Naravno da nevinih u svim dosadašnjim vlastima nema.
Ali glavni i odgovorni je gb jer nije ništa učinio da procesuira prethodne kriminalce nego je nastavio da peljuši dok sve nije opeljušio.
Ogrebao je iz lonca što je ostalo, a onda još podigao silne kredite u ime još nerodjenih generacija.
Žao mi je što ti nisi prepoznao , ili te je pohlepa povela u zagrljaj gb, i to ti je politički kraj, bez obzira na tvoje zelene ciljeve.
Prećutati prvredni , ekonomski ,duhovni, demografski kolaps, prećutati primitivizam i nasilje gb, njegovu drskost, bahaćenje, iživljavanje i izrugivanje narodu , može samo ili osoba sa posebnim interesima, što ti nisi, ili onaj koji se nada kojoj mrvici kolača. Ali kolači su pokusani.
Imaš duple standarde za kriminalce, jedne napadaš, i treba da ih napadaš, a one najveće, najljuće , najbezobzirnije , o njima ni slovce.
А сад ајмо мало озбиљно. Шта је Савез за промјене?
Хоће ли имати заједничку листу за НСРС? Неће.
Хоће ли имати заједничку листу за ПСБиХ? Неће.
Хоће ли имати заједничког кандидата за Предсједништво БиХ? Хоће.
Ко ће то бити још се не зна. Намјешта се Иванић. Предсједник странке која је на ивици цензуса за себе мисли да је Богом дан за највишу функцију у држави. Скромност на дјелу…
Хоће ли имати заједничког кандидата за предсједника? Хоће.
Ко ће то бити још се не зна. Босић у понедјељак (у дуелу са Додиком) на питање новинара ко ће бити кандидат СДС-а за предсједника РС рече да ће се то знати у сриједу. Дође сриједа, кандидата нема.
И сад ће се реуфовциа љутити да ја оптужујем Босића да је склагао. По мени јесте.
Савез за промјене је Савез за избор два кандидата на двије функције и ништа више.
Ко ће бити премијер? Зна се. Чавић. Ја прогнозирам да ће Чавић са СНСД-ом послије избора направити владу.
Што се чудите???
Ево сценарија. Чавић ће у преговорима тражити да поред премијерског мјеста његов замјееник Крсто Јандрић буде министар здравља. СДС то неће прихватити јер је то мјесто намијенио Стевандићу. Додик ће то пажљиво пратити, дати Чавићу све што му СДС неда и то је то…
Naša ukupna golgota nastaviće se i ubuduće, i ti sve dok ne shvatimo suštinski smisao politike i izbopra. Problem je u tome što mi ovdje sve radimo „naopako“, obratno od ostatka čovječanstva. Dakle, smisao izbora jeste da se građani opredjeljuju „ZA“ nekakvu političku opciju ili ideju, dok se kod nas ne glasa ZA, nego „PROTIV“ nekoga ili nečega. Tako su ovdje građani 90-e (ili ’91.) glasali „protiv“ socijalizma, a za nekakvu neprirodnu imaginaciju i bućkuriš u vidu nacionalističkih stranaka. To što su pojedinci samo prigrlili krst, križ ili polumjesec umjesto zvijezde petokrake, iliti presvukli „dresove“, ma to nama nije bilo bitno – važno je bilo biti PROTIV. Poslije rata, dakle ’97. godine ovdje su se građani ponovo opredjeljivali „protiv“ ovih što ih izabraše prije rata, pa je to iznjedrilo (do tada marginalnu pojavu)i aktuelnu političku vlast u Srpskoj. Nakon nekih tri godine glasalo se „protiv“ te Plavšićkine „alijanse“ i vratili smo „one stare“. Već tad (dakle, prije gotovo 15-ak godina) moglo se primijetiti da pojedinci mijenjaju „partijske knjižice“ češće od čarapa, ali, kod nes je jedino važno biti „PROTIV“. U tom dolazi 2006. godine gdje smo ponovo glasali „protiv“, a danas raspravljamo o tome koliko je „mudro“ i važno izjasniti se „PROTIV“.
Sad, postavlja se jednostavno pitanje: zbog čega se kod nas ne pojavljuju nove ideje i političke opcije (kakve će ponuditi građanima kvalitetna rješenja za nagomilane probleme)? Jednostavno: svako iole normalan i sa prosječnim koeficijentom inteligencije zna da je ovdje budalaština pisati političke i ekonomske programe, osmišljavati i promovisati nove ideje i uopšte truditi se na stvaranju novih vizija ili percepcija, kad zna da se ovdje ne glasa „ZA“, nego je samo važno biti „PROTIV“!
Eto i sam sam spreman „podjeliti odgovornost“ iako sam u životu glasao samo jednom i to za mog drugara na nekakvim lokalnim izborima, pa i to da je naše (građansko) ukupno ponašanje suludo. Ovo šta se dešava na političkoj sceni Srpske je iole normalnom čovjeku odvratno (nivo nekulture, izopačenosti, nezidejnosti, frustracija, laži, „preletaštva“, krivokletstva i ino), ali nesporno je da i svi mi zajedno moramo preuzeti odgovornost sa takvo stanje. Koliko časnih, obrazovanih i sposobnih ljudi na ovim prostorima se distancira i čak gnuša od politike, a u stanju su da kreiraju nove ideje. Međutim, osnovni problem takvih je što unaprijed kalkulišu sa činjenicom da baš niko neće čitati (ni slušati, pratiti) o njihovim idejama, odnosno da je ovdje jedino važno biti „PROTIV“!
Moje skromno mišljenje je da će Srpska iskoračiti naprijed tek onog trenutka kad izlaznost na nekakvim budućim izborima bude ispod 30%, čime bi građani jasno dali do znanja aktuelnim političarima i politikama (ako se to može tako nazvati) da se ne žele opredjeljivati između „šljama i šljama“. Tek to bi bio jasan „poziv“ nekim novim ljudima da pokušaju propagirati nove ideje, rješenja, vizije….- nešto što bi građane privuklo da napokon glasaju „ZA“!
Suprotno tezi od 30 %, mislim da treba animirati što više ljudi da izađu na izbore. Teško je voditi statistiku u ovom slučaju jer bi se moglo zaključiti da malena izlaznost obično znači i veći stepen demokratizacije društva – e, to pravilo važi za one zemlje koje imaju dugu tradiciju u tome što se naziva demokratija, kao i za one zemlje u kojima je pravni i ekonomski sistem odavno utemeljen i stabilan.
Visoka izlaznost u našem slučaju značila bi da su ljudi konano počeli da razumiju da vlada nije tu radi sebe; radi par tajkuna; par najbližih; nego da je vlada instrument koji se mijenja onog trenutka kada se pokaže nefunkcionalnim i da je to; te stalne izmjene nefunkcionalnih vlada, najbolji pokazatelj toga koliko smo politički zreli. Ili, u našem slučaju visoka izlaznost bi značila i da su ljudi došli sebi i razumjeli da vlada; predsjednik države; premijer – nije nikakav imperator, gladijator, bokser, Baja, nego običan činovnik koji je u službi onih koji su ga birali.
Ovdje je sve obrnuto….ubi nas mitomanija…
na izborima treba okrenuti leđa tim banditskim strankama to su sve manji ili veći i najveći kriminalci oličeni u aktuelnoj vlasti.
http://www.youtube.com/watch?v=3oaalhW6ZT8
A sto su se uznemirili ovi na vlasti. Jedino sto im je preostalo je da plasiraju lazi i glasine. Ako si slusao Simo sta Bosic prica onda treba da znas da je rekao da ce se imena kandidata Saveza za promjene znati do kraja maja. I bas bi mogao malo manje da mlataras gluposti.
Borislave R,
a onih 30% su režimski štakori i njihove porodice koji nikada nisu propustili da glasaju, dok oni koje su štakori skinuli do gola i izuli ih iz cipela glumataju nezainteresovanost i izbacuju otrcane fraze:za koga da glasam? Ovi lopovi odu, drugi dodju…
Režimu je jasno kao dan da ove izbore gube, vidi se to po izbezumljenonervoznoj faci gb koji će izvući najdeblji kraj dok će se oni kojima je on namještao pljačke i kriminalne radnje izvući i biti svjedoci saradnici tužilaštvu u procesu protiv njega.
I, to ako bude imao sreće da stigne do optužnice, jer oni koji su ga dovezli rješavaju se isluženih korisnih idiota drastičnim metodama.
Znajući da vlast gube panično uništavaju tragove kriminala, iznose opljačkano blago , a bogami neki traže i glavi mjesta.
Da je bilo imalo ljudskosti, imalo mudrosti , prije svega kod glavog i odgovornog urednika ovog horora , moglo je da bude i vuk sit, i ovce na broju. Ali, vukovi naši su bili nezasiti, torove su praznili i kad su im trbušine bile prepune, pa naka dobiju ono što su tražili. Neka nemaju sna.
A to, da čemo opet morati da biramo izmedju šljama i šljama je istina.
Ali, šljam se od šljama razlikuje, makar u nijansama , kao što se razlikuju dva brata rodjena, isto vaspitanje, isti geni ,ali razlike ima.
Onaj nekadašnji šljam uzimao sebi, ali nešto i u vreći ostajalo, bilo radnika i fabrika, bilo nade u bolje.
Ovaj šljam zagrdi, još nam samo i dušu nije uzeo, a kako su krenuli tajno će donijeti zakon da je zabranjeno imati dva bubrega, dva oka, više od jedne litre krvi.
Potrošili iz vreće sve, potrošili kredite, samo im još mi ostali da i nas u dijelovima rasprodaju.
“Потписивању прогласа и декларације присуствовао је познати глумац и режисер, Никола Коља Пејаковић.“
Погледајте видео па ће вам бити јасније зашто нема Покрета за Херцеговину, Васковића и Вукановића. Подсјећам да је Покрет за Херцеговину била прва поилитичка организација која је подржала Ветеране РС од којих је јуче Прелић потписао, а Вукотић није.
Све је зајебао Коља.
http://www.youtube.com/watch?v=i_xOcy8ukfA
nije mi jasno kako se u promjene ide pozivanjem npr. Gligorića?
čovjek je 7 godina bio tamo gdje je bio, iako je znao da ne zna ni šta je kč, a to su znali i oni koji su ga tamo postavili, a kamoli šta će značiti donošenje zakona o stvarnim pravima i izuzimanje gruntovnice iz sudskih ovlasti, ali ga to nije spriječilo da se dohvati rukovodne i dobro plaćene funkcije? sad kritikuje zakon o stvarnim pravima a svojevremeno, vrlo skoro, ga je promovisao i propagirao na mnogim javnim tribinama i seminarima…sad morališe?! o tempora o mores!
Dronjku bi bilo pametno prvo fakultet da završi, da radi u struci par godina i da pokuša sam sebe izdržavati, pa onda da iznosi svoja zapažanja, jer priča rekla kazala se uopšte ne razlikuje od demagogije u zadnjih 20+ godina koja nas je dovela tu gdje jesmo.
ko je dao pare npr. udruženju Oštra nula i zašto? šta oni rade, koji su njihovi projekti i čemu to služi?
Jugović daje izjave, čovjek koji možda ima srednju školu? to su vam ‘intelektualci’ koji će praviti promjene?
Vladimir Usorac, i on je za promjene 😀 B-) ? bilo bi dobro da se ispita kako je stekao svoje mini bogatstvo koje nije baš mini, koliko je love uzeo od Vasiljevića na ime podrške za podizanje podsticaja za mljekarstvo preko navodnog Udruženja poljoprivrednika?
Član predsjedništva BORS je za promjene? iako su svih ovih godina na državnim jaslama, čitaj grantovima? pa nije ni to dosta, pa da se uštele za idućih 4-8 godina?
sa Mihajlicom u promjene? 😀
‘Доласком на власт Савез за промјене ће одмах процесуирати носиоце криминала и корупције у Републици Српској и одузети незаконито стечену имовину.’
to kad bi se birala sudska vlast na izborima, kad bi imali dokaze i kad bi imali ljude koji će to provesti. to ne postoji više odavno niti će postojati.
‘Јавно ћемо објавити све афере, тајне уговоре и њихове актере, које су проузроковале штету од више милијарди КМ по РС и њене грађане.’
objavite odmah, zašto čekate da dođete na vlast da to uradite?
‘…објавити спискови свих чланова породица највиших функционера РС, који су запошљавани, именовани на одређене функције и позиције у институцијеме РС’
to se može za 48h pripremiti i objaviti, čemu čekanje?
‘…Закон о испитивању поријекла имовине, Закон о незастаријевању кривичних дјела из процеса приватизације, Закон о сукобу интереса, о систему плата у јавном сектору, Закон о управљању и заштити природних ресурса, те сет закона, измјена и допуна у области финансија и пореске политике.’
dobri ste u prepisivanju, no međutim to ste počeli pričati tek kad ste izopšteni iz vlasti i ostali bez funkcija na nivou BiH. dok ste tamo bili, nije vas to previše interesovalo.
Није овдје једино занимљив Тихомир Глигорић. До јуче највећи лопов данас потписник декларације за борбу против криминала. Имамо ту и Владимира Усорца кога су реуфовци до јуче сматрали највећим преварантом и пољопривреди, а од данас је битан лик за странку српских домаћина.
Да не спомињем старе девизне штедише који су вез своје штедње остали за вријеме власти Радована Караџића, а данас у његовој странци траже спас. Ово је жешћи монтипајтон.
Владимир Усорац
“а мало изненађење је подршка професора Петра Кунића, посланика ДНС-а у Представничком дому ПС БиХ.“
Како ово може бити изненађење. Кунић је био у ПДП кад су ови били на власти. Кад је ПДП одлетио са власти, одлети и Кунић у ДНС који је на власти. Па онда питам новинара шта је ту изненађујуће? Можда то што се Кунић први пут зајебао
борислав,
као и увијек веома коректно.
приједор,
мој коментар се односио на текст у коме савез каже да ће донијети Закон о коришћењу и заштити природних ресурса, наравно да папир све трпи.
Ја овдје коментаришем за Еколошку партију,нормално је да браним нашу идеју и једину праву шансу српског народа, она је заштита и правилно коришћење природних ресурса, што је основа опстанка Српске и нашег народа на овим просторима.
Немој да окрећеш причу на појединце, да нема Николе Лазаревића и Еколошке партије РС, Српској би требала партија зелене оријентације управо због понашања према народном благу свих досадашњих власти.
Поштено би било од свих да лијепу ријеч напишу за доследност Еколошке партије РС која је до данас остала коректна према свима.
Сто пута сте овдје прочитали од нашег предсједника да не говори о именима, да се ми одређујемо према догађајима, шта смо требали да прећутимо овај злочин понижење у Сарајевско-Романијској регији од стране локалне власти?
Да нисмо можда требали јуче дати амнестију тим злочинцима потписујући споразум који успут никог не обавезује са Босићем?
Поштено смо у саопштењу за јавност тражили да се ограде од таквих у својим редовима.
Замислите јуче Лазаревић са Босићем потписује споразум,а у његовим Палама његови у колалицији са другим чланицама савеза направили највећи послератни злочин у РС.
Шта мислиш шта би о томе писали ови који бране власт на овом порталу?
Alasu, lupetaš ko maxim po diviziji.
Nećeš o imenima, a o prezimenima hoćeš, o Bosiću hoćeš.
Drugo, ko je kriv što zločinac nije procesuiran?
Ko je kriv što u Srpskoj ne funkcioniše zakon?
GB je svei svja, šta je on uradio da se , po tebi , zločinci kazne?
Svrstao si se u pogrešan tabor, ali kasno Marko na Kosovo stiže.
Tabordžije nabrzinu pakuju šatore, a opljačkano blago zakopavaju .
Juče onog Umićevića primaju, a šta misliš koliki je transfer? a plaćaju ga kreditima koje će naša djeca da otplaćuju.
Nego , piši propalo, spremaj blinkere i mamce , druge ti nema.
Eto, slažem se za to smeće da je , kako ti kažeš zločin.
Ali, gukni ko je upropastio sve od A do Ž pa i pravosudje pa zločin ostaje nekažnjen?
Jebo ga ti, bio bi ti sretan da si juče bio sa Bosićem, ali si ukenjao motku, pa sad nisi ni tamo, ni ovamo, nisi prispjeo nigdje.
Možda bolje za tebe, ipak od ribarenja nikoga ne zaboli glava.
Vidimo se na ribarenju na Sani! Pozdrav!
Savez za promjene je savez za promjene nagore, definitivno.
Hercika, ima li kiše u Osječanima?
Ima li anabele i 987?
Kad počinje gradjevinska sezona , hoće li biti betonaže?
Pozdrav!
приједоре,
прикочи, доста си нам простора дао, има се шта рећи о савезу и позитивно и негативно.
Рецимо инспектор је навео доста разлога за расправљање, са њим ти мало о савезу.
Еколошка партија РС је имала довољно разлога да не приступи савезу, навели смо само један примјер.
Босића нисам помињао у негативном контексту, написао сам како би реаговали други да су јуче Босић и Лазаревић потписали споразум после еколошког злочина који је направљен у Палама, мјесту гдје Лазаревић живи.
Теби свака част, види се да си плаћени коментатор, нема шансе да нанесеш штету ни партији ни Николи, превише је то ушло у уши народа,ова прича је и теби најбоља, нажалост ми не плаћамо за коментаре.
Sve ista govna samo u drugoj ambalaži.Svi bili na vlasti i svi se obogatili i sada traže novi način da opet dođu do pozicije i love. Sjaše Murta i uzjaše Kurta,niti prave opozicije ni pravih ljudi od riječi i djela.Sve sami fuš i fukare.Da se ne bunite i ovi a i oni koji vladaju svi odreda pokradoše i kradu još uvijek svoj narod.
реално, 01.05.2014. 15:43:38 [114644]
Nemaš mu šta ironično sugerisati da je plaćenik kad se jednom prilikom i povjerio ovde.
Šta drugo možeš biti nego plaćenik kada čovjek kome je profil ovde blokiran od strane administracije zbog uvreda,psovanja i prijetnji napravio drugi isti nalog da bi pisao za SDS-ove prdonje i nazivao ih još tvorcima promjena.
Promjena nego kako, ali nagore svakako.
hercika, sve je tako kako kažeš. provalio si me.
Ko bi rekao bušač betona, a psiholog na daljinski.
Nerealni, a kakva je država koja ne kažnjava zločince? a, možda je država ok, da je zločin, bio bi zločinac kažnjen.
Postoji i još jedna opcija, da je to samo ribaska priča.
Nego , alasu, razbacio sam Jopet grah, Jopet kaže da ćeš dobiti glasova koliko prsta ima jedna ruka.
E, viđećemo u listopadu ko će u ribarenje, ko u Foču, ko perdsjedničke dvore
инспекторе,
због тебе сам се укључио да коментаришем, стварно би ти требао да размислиш о сусрету са мном, не само због овог коментара данас.
приједор,
за тебе на твој коментар у 08.52.40.
Ако има шта коментариши саопштења Еколошке партије РС, по теби нисам битан и нека остане на томе.
Нисам ја заслужио ни од кога да ружну ријеч каже за мене,запамти никад ружну ријеч нећу рећи за друге.
Што се тиче твоје констатације у задњем дијелу наведеног коментара, он се може једнако односити на садашње и бивше власти.
Поздрав
П.С.Запамти, Српска треба Еколошку партију у парламенту, то је наш циљ, мој сан је еколошка српска држава и супер здрава нација,то би била наша задужбина српском народу ако нам дају шансу.
Ипак до циља ћемо коректно макар га неостварили, о таквим се не пише ружно,напротив.
Видиш, да ми је био циљ да ја будем посланик без Еколошке партије у парламенту могао сам то урадити удруживањем као неки ових дана.
Нема ту среће, идеја и програм се не могу издати, једно је поштена програмска коалиција, друго је курвање због личних интереса.
Да сам хтио бити посланик било које партије могао сам купити то мјесто давно, знаш и сам да се задњих десет година цијена тог мјеста кретала од 2о-30 хиљада км, ја сам до сада потрошио три пута више својих пара за ову идеју.
Основати партију са часним људима, држати се идеје која је сигурно спасоносна за наш народ, бити фер према противницима није срамота, напротив,то је српски и џентлменски, ја сам поносан на оно шта и како радимо, до народа је да то поштено оцијени.
što bi neko pomagao narodu koji ne želi sam sebi pomoći? to je čista utopija. bilo je i ima mnogo iskrenih, dobronamjernih i pametnih ljudi, ali su ti ljudi davnih dana ili emigrirali, ili se bave svojim poslovima i problemima. javni interes je u nas odavno mrtav.
Isao bi ti Lazarevicu sa bilo kim ali te ocigledno niko nece pa se malo zapitaj je li do tebe ili do svih ostalih?!
Nisi dobio poziv od Saveza, ovi crveni SNSD I SP bijegaju od tebe a sumnjam i da su Supkalo i oronuli Pavic zainteresovani za tebe?!
Ostaje da pokusas sa Strankom Kokuza ili sa zelenim e5 iz Sarajeva jer bastinite slicnu tradiciju.
Alasu, upravo mi arhidjakon ote riječi iz usta.
Čitao sam u početku tvoje komentare i svidjele su mi se tvoje ideje i razmišljanja.
Medjutim svoje ideje si odjednom počeo da bojiš bojama udvorničkim, i ubrzo mi je bilo jasno da duvaš u istom smjeru odakle duva i „svježi dašak vjetra“.
I naravno, to nije sve, svi drugi su zločinci, neprijatelji Srpske i Srba, trovači…
Na taj način si svojim zelenim idejama i ekološkoj partiji stavio prste u dovratak tako da je ostala ni tamo ni amo. Sve u svemu kad se podvuče crta, a crta se podvlači kad se nešto okonča, ispod crte piše; ekološka partija -neuspio pokušaj.
Da , Srpskoj treba Eko partija . Vjerovatno će nekada opet neko da pokuša i da se okuša na tom polju, i držim mu palčeve, volio bih da ne ostane na pokušaju kao ti, moj alasu.
инспектор,
разумијем те, неко мора.
Анализирајте ви, сачекајте крај јуна и потписивање коалиција, видјећете онда колика је снага Еколошке партије РС и њене авангардне, државотворне и хумане политике.
Поздрав и хвала на подмуклости антиђакону и п(л)аћенику приједору.
Не треба чекати изборе. Тамо гдје СДС влада на локалу већ је почела борба против партијског запошлјавања.
http://www.nezavisne.com/novosti/gradovi/SDS-zaposlio-40-radnika-u-opstini-Prnjavor-242999.html
hihihihihihihi
evo i ova kurcina povecala sebi platu
http://pressrs.ba/sr/vesti/vesti_dana/story/59826/Me%C5%A1tani+prete+motkama!.html
hihihihihihih promjene su ocigledne
Alasu, hvala na pozdravima, i priznajem, jesam plaćenik, doduše razmišljam o ponudjenom transferu jer mi firčijvci daleko, daleko više nude.
Priznam i da patim.
Čovjek ne može da bude ravnodušan kada vidi kako žive ljudi oko njega u 21. vijeku, u srcu Evrope, a još kada se to radi o mom rodu i mom napaćenom narodu, duboko patim.
приједор,
ја сам очигледно равнодушан како живи мој народ,баш због тога сам помагао, правио задужбине,покретао разне хумане и друге акције,стипендирао, због тога сам уз и са народом,због своје равнодушности са хуманим људима организовао партију(покрет)која има за циљ очување и еколошку Српску, организацију која има за циљ запослену и здраву нацију.
Помињеш некад своју унучад у коментарима, ето због моје равнодушности и за њих то радим.
По мени није исто имати став и достојанство и политички се удруживати због личних интереса.
Значи био би супер да сам потписао декларацију са савезом прије него се ограде од својих злочинаца у Палама и Сарајевско-романијској регији, нпр.
Прочитај још једном моју колумну овдје „НИКОЛА ЛАЗАРЕВИЋ: НИКО НЕМА ТАПИЈУ НА НАРОД И РЕПУБЛИКУ СРПСКУ“
Поздрав
Само Симини и Инспекторови коментари (поред мојих,наравно) нешто вреде.
Po meni Simini komentari najviše vrijede na frontalu. Sve detaljno objasni, ima veliku moć u povezivanju činjenica i dobro zapaža.
Uporedi samo komentare Sima i prijedora.
Jedan sa pregršt činjenica i dokaza a drugi sa pregršt kletvi, crnjaka, dubioza, paranoje , fuj.
O, dje si moj bigerUUU!
Sistem vrEdnosti je relativan. Što je vrEdno kod bojovnika, nije kod srpskih heroja, i obratno.
Komentari vrEdni Kijevu nisu za Moskvu.
Opozicija se ne slaže sa komentarima pozicije, lisica sa komentarima pilića, …ribe sa komentarom alasa…
Lovac komentariše svoju punu torbu kao uspješan dan, a zečevi kao zločin čovjeka nad nedužnim bićima…
Za baju su borci neprijatelji Srpske, za borce je on neprijatelj.
Nego bigerUU moj, kaj ima doma?
Kak je stara frajla, traži li još repete?
Prosim te, pozdravi sve doma, gospodju mamu posebno.
Bok, bigerU moj! striĆek prijedor
Da bog da Lazarevicu da si ti i kokosinjac napravio a ne zaduzbine?
Gdje ti je onda povjerenje naroda ili je narod opet slijep kod ociju?!
Nemoj arhidjakone griješiti dušu, on je naš Kolarac.
Malo malo pa zadužbina svetog alasa.
Neobaviješten si.
Е мој ђаконе, образа ти немаш,ево ти само два примјера због осталих на фронталу, отиђи у Цркву у Палама и погледај шта је Никола урадио 2009. године поводом сто година Цркве,отиђи на највећи еколошко-спортско-рибарски центар у Европи у подножју Јахорине вриједи око милион марака, питај ко је све то урадио, дао свој новац и обезбиједио разне донације и са својим рибарима изградио.
Што ја то теби пишем, ти си са те територије, сигурно ти то знаш.
Што се тиче гласова, до сада сте крали, више никад са једне стране, са друге народ који мисли још није гласао, таквих је преко 50%, видјећемо јесенас шта ће народ рећи, хоће ли троваче, или оне који имају памет да нешто промјене и муда да вас растјерају после 20 година пљачке и понижења.
Ниси ти никакав архиђакон, ти си један од ђавољих синова који ће у затвор и који ће после тога бити протјеран са Сарајевско-романијске регије,због тровања народа отровним отпадом из федерације.
Ја мислим да је Симо и херцтреф иста особа или су блазанци! Нека врста дуалитета засигурно.
Босић спомиње да посатоје 24 приватизације, али никако да одапне које су то.
http://www.slobodna-bosna.ba/vijest/13830/bosic_dodikova_vlast_zrela_za_zatvor.html
Па се питам је ли случајност да је и Вучић крену са причом од 24 приватизације. Или је у питању аматерско преписивање клишеа у којем се чак није ни број сумљивих приватизација промијенио.
А чини ми се да је у питању улизништво најниже врсте.
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/hronika/aktuelno.291.html:470769-Vucic-Rasvetljene-24-sporne-privatizacije-pokrenuto-11-istraga
Овај линк ферцера
Вучић и 24 спорне приватизације
http://www.blic.rs/Vesti/Politika/430804/Vucic-saopstava-rezultate-istrage-24-privatizacije
Oprosti Lazarevicu i nemoj se odmah vrijedjati i galamiti, cemu to japurenje i kakav si ti onda politicar?
Ja sam samo gledao tvoje rezultate sa ranijih izbora i nesto mi se nije uklapalo sa tim tvojim zaduzbinarstvom i humanim radom?
Pozdrav prijedoru i Iliji Kolarcu. 😉
СДС је, да би показао да они имају Вучићеву подршку, такође узео бројку од 24 сумњиве приватизације. Да би наивни народ помислио да ту има нечега чим се то поклапа.
За разлику од СДС-а Вучић је објавио списак тих фирми, а Босић их крије (ако постоји) к’о змија ноге, а објаснићу и зашто.
Ако би сада објавио списак предузећа ‘Савез за два Младена’ би се одмах распао. Ако Босићу затреба подршка ПДП-а, онда на том списку неће бити Кристал-банке и још неких познатих лоповлука. Ако му затреба Чавић, сигурно неће бити Витола и рафинерије, а ако му затреба Павић нико неће поменути Љубију.
Јел’вам сада јасно зашто је та прича о спорним приватизацијама обична превара.
Ако нисам у праву нека Босић објави списак!
Џаба кречиш Симо, мада је кречење добар посао, Инспекторе, свака част на коментару, али све вам је узалуд, ако су, како рече Биги, као нови прошли Тома, Вучић и Јулин, проћи ће и ови. Гласаће се против Додика, и неће се размишљати пуно о томе шта ћемо добити. Добићемо пресликано стање из Србије, период 2012. – почетак 2014.-е, пуно шупље приче, свеопшти колапс и раст задужења. Глигорић ће опет на функцију, Усорац ће опет на државну сису, а народ ће сисати мотке. Додуше, ко год побиједи, црно нам се пише.
Simo sveznadar jeo janjetinu i ćevape i doživio amneziju. Ko je spomenuo 24 privatizacije? Radi se o 24 afere. U našeg Mile nacionalizacija je veća afera od privatizacije, a da ima i previše primjera ima.
Hoće Simo neki spisak, evo malo, mada se ja bojim da će onda spisak da poraste:
Nova Romanija – Čolović bruders
Nova Borja – opet tamo neki pobočnik od 40 hajduka
Hotel Panorama Pale – nacionalizovan za 5 miliončića, koštao Integral sve sa Hidrogradnjom 1,8
Nikola Tesla- nepoznat broj miliona ali stremi prema 20
Banka Srpske – nacionalizovana uz cijenu koja je još uvijek nepoznata, nastavak slijedi
Boska – ustvari u vlasništvu IRB, ali ne zna se ka’će
PD Semberija – ne zna se računica
Šećerana – odlična uprava tokom poslednje tri godine skinula 6 miliona
A onda može priča o JPP u zdravstvu, vakcinama, listama lijekova i spisak samo može da raste
O Biraču ovom prilikom nećemo jer ga je država kontrolisala 2005. i 2014. sve zbog one mrske Cece što je objavila nesistine o velikim investitorima.
A onda opet neka glupa pitanja. Kako je gradsko građevinsko zemljište postalo privatna svojina? Za neupućene, gradsko građevinsko zemljište nije knjiženo kao imovina u knjigama preduzeća za privatizaciju.
Picin park, firma bez para gradi, nešto slično kao i ona kuća na Dedinju.
Spavaj mirno Simo, nemate čega da se bojite 🙂
;););)B-)
front, 02.05.2014. 18:19:21
“Simo sveznadar jeo janjetinu i ćevape i doživio amneziju. Ko je spomenuo 24 privatizacije? Radi se o 24 afere.“
Ја управо писао како реуфовци воле измишљати, кад ми ничим изазван, Фронт пружи аргумент.
“Bosić je naglasio da će SDS ispitati 24 sporne privatizacije.“
http://www.slobodna-bosna.ba/vijest/13830/bosic_dodikova_vlast_zrela_za_zatvor.html
slobodna bosna izvor? Simo ja sam mislio da si pametniji. I da si čuo nešto na skupštini SDS, a ne samo gledao. Ali, ne treba da se bojite, ništa to nije.;)
front, 02.05.2014. 18:56:16
“slobodna bosna izvor“
Кад ударају по Додику онда је извор. Типични реуфизам.
Zar je potreban SB za udaranje po Dodiku? E moj Simo. Ne bojte se, nije ono nabrojano jedino. Ali nije to ništa, nisu to nikakve afere. Ne bojte se.;)
Не бојте се, не бојте се …
Имате ли какав аргумет осим пријетњи. Разлика између тебе и Рачића је само у стилу. Суштина је иста. Једино Рачић има више ових сполних болести које утичу на мозак.
Simo, nema razloga za strah. U novim cipelama u nove izbore. čemu nervoza?;)
Добро, прекините више! Уплашили си ме. Шта сте навалили на мене?
prijedor, 01.05.2014. 13:47:00
Dragi moj sugrađanine, možda u prethodnom komentaru nisam bio dovoljno jasan, pa moram pojasniti određene navode.
Vidiš, ovdje se „vrti priča“ oko „rušenja režima“ -kao najvažnijeg pitanja našeg društva. Međutim, ta mantra nas već predugo uništava i upravo to je esencijalni razlog zbog čega se na ovim prostorima već 25 godina glasa „PROTIV“ nekoga ili nečega, umjesto „ZA“ određene ideje ili koncepcije (kako to čine „normalna“ društva). To bih čak povezao sa procesom alijenacije (otuđenja ličnosti) jer pojedinac i društvo bi trebalo da teže integracijama oko za njih korisnih ideja (dakle koncepciji „ZA“), a nikako da svoje bitisanje svedu samo na izjašnjavanje „PROTIV“ nečega. To ukupno dovodi do dezorjentacije, otuđivanja od društva, tradicije i ukupno od onih pozitivnih civilizacijskih vrijednosti. Sa ovako suludom paradigmom nakon 25 godina više nas ne trebaju čuditi pojedine krajnje nakaradne pojave (ovisnosti i sl. asocijalna ponašanja, nerad, nepovjerenje, zluradost, razne parade, rijaliti ćerestije i budalaštine kao oblici „duhovnog razvoja). Dakle, ukupno, da bi kao društvo napredovali, ovdje se nužno moraju pojaviti nove ideje oko kakvih će se građani izjašnjavati (pa tim i okupljati) po principu „ZA“. To bi podrazumijevalo da npr. narodnjačke ideje okupljaju osobe kakve pretenduju tradiciju i očuvanje naših specifičnih osobina, da socijaldemokratija okuplja ideje zaštite radničkih prava, da npr. „pokret zelenih“ okuplja oko ideja zaštite prirode, a da liberalne opcije okupljaju one „slobodnomisleće“. U takvom ambijentu okupljanja oko različitih ideja (po „principu ZA“) pojedinci mogu ulaziti u više kolektiviteta (okupljati se i biti „ZA“) više različitih ideja vodilja. Smatra se da je za društvo dobro ako se pojedinci uključuju u što više kolektiviteta (okupljaju oko što više ideja).
To bi okvirno bilo nešto čemu trebamo težiti, a šta se kod nas konkretno dešava? Kod nas se kontinuirano ponavlja mantra u kakvoj opozicija proflašava aktuelnu vlast „režimom“ i građane pozivaju da se izjasne „PROTIV“ režima. To identično čine i SNSD i SDS (uzimam ih samo kao primjer najvećih političkih opcija) već preko 15 godina, a koliko se iracionalno ponašaju možda najbolje pokazuju činjenice da je SNSD od socijaldemokratije „evoluirao“ do tvrde desnice, dok se SDS (kao klasična narodnjačka stranka) sve više „bakće“ sa idejama socijaldemokratije. Apsurdnost možda još više pokazuje i činjenica da je SNSD od američke tvorevine ili „proizvoda“ postao „ljuti američki protivnik“ i proruski satelit, dok je SDS početke svog političkog bitisanja posvetio „ljutoj borbi protiv neonacizma“ i sa apostrofiranjem Njemačke kao najvećeg srpskog neprijatelja, a danas se pozicioniraju kao najvažniji pobornik pronjemačkih ideala i „evropskih ideja i vrijednosti“. To u suštini pokazuje kako ovdje i nema političkih ideala (i ideja vodilja uopšte), neko teško lutanje unutar kratkoročnih političkih interesa.
I na kraju – ono najvažnije! Koja je to politička opcija građanima ponudila „borbu protiv PARTOKRATIJE“ kao najvažniji modus razvoja ovog društva. Naime, kod nas se politika ukupno svela na iskorištavanje instrumenata partokratije zarad sopstvenih interesa. Ako postoji iskren odnos prema bavljenju politikom onda se vratimo određenim pozitivnim iskustvima iz našeg prošlog sistema. Vjerojatno je sjećaš da je praksa komunista bila da se političko predstavljanje uglavnom zasnivalo na volonterizmu. Dakle, ako si bio zaposlen onda si čak i na najvišim funkcijama u parlamentu ili drugim političkim tijelima mogao maksimalno da računaš sa naknadom troškova putovanja i slično. Sjećam se da su mnogi i to odbijali. Dakle, politički angažovani pojedinci su živjeli od plate, a politikom se bavili iz ubjeđenja ili zarad postizanja boljih pozicija u društvu, a nikako se nije dozvoljavalo „profesionalno angažovanje“ (izuzev npr. partijskih „kadrova“ – sekretara, kojima je to bilo jedino zaposlenje). Ovo šta se danas dešava da neki ljekar istovremeno prima i platu u svojoj bolnici, i platu poslanika ili odbornika, i platu člana upravnog i nadzornog odbora, i platu predavača na kakvoj visokoškolskoj ustanovi, i naknade za rad u hiljadu komisija i ko bi im više znao šta sve. Dakle, kod komunista je bilo nemoguće da primaš dvije plate od države, a ovi danas primaju po 2-3, a pojedinci i po 10-ak. Takav ambijen „sasvim prirodno“ privlači mnoge da se politički angažuju i primjenjuju instrumente parokratije zarad sopstvene koristi. Takvi stranke mijenjaju češće nego čarape, a društvo uništavaju do maksimalnih granica (paraziti). Bez obzira što su se ova naša dva „politička bloka“ već nekoliko puta promijenila na ulogama „režim – opozicija“ – jedina vidljiva promjena jeste porast PARTOKRATIJE i ništa više.
Ovo šta Vučić čini u Srbiji može nam biti konkretan pokazatelj kako se uništavaju „instrumenti partokratije“ i manje-više svi su saglasni da u ovakvom političkom ambijentu Srbija ima dobre šanse da „stasa“ u kvalitetno društvo. Meni lično ovo naše „bakćanje“ liči na onu staru „sjaši kurta da uzjaši murta“ i ništa više. Doduše, da budem iskren – gade mi se i jedni i drugi, a najveći problem je što „treći“ nikako da se pojave.
Pozdrav!
Kakve crne promene sa onim istim bandiskim SDS-om koji je strancima poklonio rudnik Stanare. To je neviđena pljačka naroda na ovim prostorima. Kakve promene sa onim istim SDS, PDP, NDP, koji su se svi izmenjali na vlasti i učestvovali u bandistkoj privatizaciji isto kao i SNSD, DNS, SP koji su strancima poklonili rudnik u Ugljeviku vredan 100 milijardi KM. Nema tu nikakvih promena.
Jedino je rešenje:
http://www.youtube.com/watch?v=3oaalhW6ZT8
БОРИСАВ,
цијеним Ваше коментаре, морам да Вам кажем да постоји јака идеја и партија зелене оријентације у РС,идеја која није једино израубована од свих опција које сте побројали у свом коментару, мислим да је то свима јасно.
Значи свако ко промишља о новом времену, бар једну часну и профилисану идеју има на понуди, нажалост тако ће остати до избора, јер је немогуће профилисати неку од других опција у кратком времену,због профанисања идеје од стране појединаца које су злоупотребиле такву оријентацију и назив партије за лично богаћење и непотизам.
Иначе потпуно се слажем са Вашом констатацијом везаном за профилисање идеја и партија.
С поштовањем Никола Лазаревић
Borislave R, dragi moj sugradjane,
da budem iskren, pročitao sam letimično tvoj komentar, pa neću ni da pišem na cijelog svoj komentar nego samo na kraj komentara koji potpisujem, tj, da mi se gade i jedni i drugi,a treći se ne pojavljuju.
Treći su, moj Borislave , u komi, u dubokoj anesteziji , bore se kako da namaknu koru hljeba svojoj čeljadi, ili su u strahu, jer moramo priznati da je ovo kod nas vlast ala sjeveronokoreanska, ljudi se plaše da ih ne snadje sudbina Vukelića, garića,Vulića, plaše za djecu…
A šta da radimo do tada? Po meni moramo da biramo manje zlo.
Nisam pristalica pobuna, ne zato što nemamo razloga za to, itekako ih imamo.
Ali tek, onda bi obrali zelen bostan, tu nas čeka GB, on to jedva čeka da nas sve dokusuri, da spali nespaljeno, i da strugne preko grane.
Neću da se pomirim da srpska majka nije rodila poštenog , pametnog sina ili kćerku kojoj je sudbina njene zemlje i njenog naroda važna, jednako važna koliko i sudbina njihove porodice.
Ja čekam, i siguran sam da ima dosta takvih koji će izvući olupinu srpskog broda kojeg su gusari pod crvenom zastavom GB opljačkali i probušili mu dno, da će vidati rane narodu i podići ga na noge.
Alasu, vjerovao sam ti u početku, dok nisam prepoznao da se preko tvoje zelene razlila crvena boja,
dok sebe nisi proglasio svecem,
dok svakoga ko drugačije razmišlja umjesto da ga ubijediš u valjanost svoje ideje nazivaš pogrdnim imenima koristeći bajin rječnik, a veliki sam protivnik primitivluka tamo gdje ne smije da ga bude, u institucijama.
Nepromišljen si, možda dobar čovjek, ,ali nama treba mudrost više nego ikada.
Jedne napadaš, i treba da ih napadaš, ali glavne krivce ni pogledati ne smiješ,ili nećeš, imam dojam da im se još dodvoravaš, da im namiguješ.
vidim da na ovom portalu imaš malo istomišljenika, ne prepoznaju te ljudi kao treću opciju ma koliko ih ti vukao za rukav.
Iza dobre namjere, ostao je zbog manjka mudrosti samo pokušaj,
pozdrav iz PD.
„dok svakoga ko drugačije razmišlja umjesto da ga ubijediš u valjanost svoje ideje nazivaš pogrdnim imenima koristeći bajin rječnik, a veliki sam protivnik primitivluka…“
Је л’ сад бар јасно да је овај луд посве?
Mr Biggy, 03.05.2014. 14:58:21 [114880]
I ja sam mislio citirati baš tu rečenicu.
Prijedorska narikača:“Veliki sam protivnik primitivizma“
Ako se uspijem nakaniti izvadiću jedno stotinjak njegovih primitivnih ispada, prijetnjim vrijeđanja porodica, majka, žena, ćerki, psovki, i svih raznoraznih bljuvotina, zbog čega je bio izbačen sa frontala pa se onda malo još duže zadržao OFF da bi ovde pomislili da je on kao nešto odsutan, a su tvari bio izbačen zbog svog rječnika.
I jedna takva narikača daje sebi za pravo da preko usta prevali ovakvu bljuvotinu.
Tužno i žalosno ko je stao da brani SDS-ovske prdonje.
„ko drugačije razmišlja umjesto da ga ubijediš u valjanost svoje ideje“
Ово је најјаче икад.
Njemu je bolan svaka najjača, koji bi se đavo bavio svim njegovim najjačim, njegovim i njegovog najboljeg druga rammstajna sa Pala. Evo kako ih ja vidim:
http://i1.ytimg.com/vi/kPvpr8VnP_s/hqdefault.jpg
приједор,
прво никад ружне ријечи не употребљавам, ако је назив тровачи народа ружно за оне који су довезли на српску територију хиљаде тона отровног отпада у Српско Сарајево и Пале из федерације, онда си у праву.
Друго, препустаћу те Симу да анализира твоје коментаре на наша саопштења и моје коментаре, такође и низ псовки и увреда због којих си требао бити овдје забрањен, па си престао псовати осим помињања Бигеру мамице.
Толико о томе колико си ти културан,колико не волиш псовање, није било већег простака од тебе и још једног овдје, ти још и кунеш,а унучад имаш, ако не лажеш што је веома могуће,не призивај клетвама ђавола несрећниче.
Замисли који си ти лицемјер, Драгаш дође у Српску, прије него потпише споразум са нама у име Економског покрета гостује на АТВ и тамо помене мене и Еколошку партију као једину екипу која има добар програм и визију развоја Српске.
Коментарисао си о Драгашу да је уман човјек, да га треба ангажовати да помогне Српској(што смо ми договорили кад смо потписали споразум и што ћемо урадити ако добијемо прилику од народа да нешто конкретно урадимо за Српску).
Како то да високо цијениш Драгаша, да он и највећи економисти Србије подржавају мој програм, како то да ти ја не ваљам са резултатима у животу, са поштовањем од стране таквих умних и моралних величина?
Зајебао си са на мени у сваком погледу мој плаћениче, покушавајући да ме сјебеш по задатку само нам дижеш рејтинг.
Да наша прича неће одлучити побједнике избора не би ти једва чекао да нешто ружно напишеш и разводњиш на шупљу причу.
Није мјера коментар овдје, поруке које смо ми послали задње двије године,прочитале су хиљаде људи који због таквих не коментаришу овдје текстове.
Премало те плаћају како под плаштом доконог дједице, пишеш десет часова дневно на овом порталу,пишући небулозе о људима који се нису бавили политиком као да су они(као црвени и црни) уништили привреду и покрали привредне ресурсе, причаш против оних који ће можда животом платити што су се супроставили тровачима српске дјеце.
Стварно,ускоро ћеш дохватити дно, немој шупљирати овом часном БОРИСЛАВУ да си частан и хуман човјек,да си борац за српски народ, а онда правим родољубима забијати нож у леђа као да те правила нека потурица.
ribar, 03.05.2014. 15:18:22 [114890]
Upravo se raspravljaš sa učenikom Vučićeve demagogije.
Za sada je javno to samo priznao KARABAJA, a to je da ko je god protiv SDS i SNSD (druge neću da pominjem jer su na ivici cenzusa) je automatski za SNSD. To može samo bolestan lik u glavu izjaviti.
Ovaj sa kojim se raspravljaš nije to još javno priznao ali njegovim pisanjem se u potpunosti slaže sa ostalim šupcima koji tako razmišljaju.
Ovo zadnje nije uvreda ovo je kompliment za one koji god javno priznaju ovde da direktno rade, po angažmanu, neke političke partije. Vidimo da SDS preovladava.
Мој утисак недјеље је др Весна Иванишевић:
„Владавина Милорада Додика је антицивилизацијска тековина“
Добро је удруживање, само мало подсјећа на ДОС. Горе од овог сада тешко да може, али је јако битно да се створи јавно мнијење које ће казнити сваку власт, а не да се молимо Богу да ови од октобра не докрајче, ако је ишта остало за опљачкати. Вјерујем да је г-дин Босић далеко честитији од Додика, да ће под утицајем промјена у Србији заиста покренути оно чему прича, само је питање да ли ће имати снаге да доведе ствари до краја.
Без обзира на неке мањкавости, ми избора немамо, јер идемо незадрживо у пропаст.
ribar, 03.05.2014. 13:40:10
Gospodine Lazaravić,
prvo moram iskreno priznati da nisam dovoljno upoznat sa Vašim političkim opredjeljenjima, zalaganjima i (najmanje) sa programskim načelima, a posebno ne u mjeri da bih sebi dozvolio kakvu kritiku u uslovima nedovoljnog poznavanja pojave koju kritikujem. No, to ne znači da mi je potpuno nepoznato Vaše lično djelovanje na našoj političkoj sceni. Ukoliko Vam to nešto znači jedan ste od rijetkih političara ove zemlje (BiH) koji kod mene ne proizvodi negativne emocije, pa i to da prilično pozitivno doživljavam ono šta Vi činite, kako se politički pozicionirate i ponašate.
Razumijem da u ovakvom političkom ambijentu niste u mogućnosti potpuno i svrsishodno promovisati one ključne ideje na kakvima bitiše Vaša politička opcija (zaštita životne sredine, podizanje svijesti o odnosu pojedinca i njegovog prirodnog okruženja, svijesti o kvalitetu življenja, stvaranja ambijenta u kom kvalitetno štitimo naše najveće resurse – ljudi, priroda, znanje i ino). Međutim, i unutar tema kakve dominiraju ovim prostorom (etnički odnosi, ekonomija, kriminal i korupcija i dr.) primjećujem da imate prilično objektivne i utemeljene stavove. Ipak, kako nisam tip sklon „hvalospjevima“, osvrnuću se i nešto konkretnije na Vaše djelovanje.
Prvo, to što ste osnovali Ekološku partiju može se shvatiti upravo kao uvođenje novih ideja i vizija u naš ukupni politički ambijent (o čemu sam govorio u ranijim komentarima), a posebno u kontekstu razvoja ekološke svijesti kakva je na ovom prostoru na izuzetn niskom nivou. Pri tom je to važno pitanje i naših budućih integracija u odnosu na EU, pa i druge međunarodne asocijacije. No, ono šta bih stavio kao primjedbu jeste svojevrsno „uvlačenje“ Vaše opcije u pitanja kakva jeste da dominiraju našom ukupnom paradigmom (npr. etnička pitanja), ali su ipak daleko izvan onoga šta predstavlja Vaš politički konstituens. Shvatam da je u politici sve povezano i prepleteno, ali ako se upustimo u „svaštaranje“, onda gubimo onaj sui generis po kom se razlikujemo od drugih.
Dakle, ukoliko se opredjelimo da politički djelujemo „sveobuhvatno“ – to nam na prvi pogled može donijeti određene političke poene (ili konkretno glasove), ali smo time sve bliži „opštem mulju“ naše političke scene. Na drugoj strani, ukoliko se zadržimo na nekoj uže ograničenoj sferi djelovanja, kao što je u Vašem slučaju ekologija, onda politički razvoj u ovoj situaciji podrazumijeva i pristanak na gotovo marginalnu poziciju, ali dugoročno zasigurno obezbjeđuje ekspanziju. Tu bih Vam lično savjetovao (ukoliko je neko poput mene uopšte dovoljno kompetentan da djeluje savjetodavno???) da se maksimalno zadržite u okvirima političke oblasti za kakvu ste se specijalizovali, a da političke poene sakupljate radikalnijim djelovanjem na ukazivanju važnosti ekološke svijesti i znanja, kao i opasnosti kakvima smo teško i svakodnevno izloženi. Dakle, na jednoj strani potrebno je promovisati određene ideje, stvarati i razvijati svijest o tome koliko je ekologija važna za naše ukupno bitisanje i slično. No, istovremeno ovdje je moguće bukvalno svakodnevno „šokirati javnost“ konkretnim primjerima teškog ugrožavanja životne sredine i naših života uopšte.
Eto, uzmimo samo kao primjer naše deponije otpada, nepravilno odlaganje različitih visokotoksičnih ili opasnih materija, pa sve do klasičnog kriminalnog profitiranja (kriminala) na „rješavanju pitanja odlaganja opasnih materija“. Upravo se prisjetih kako je poznati američki istraživač Vilijam Engdahl opisivao američki „primjer odlaganja nuklearnog otpada“. Tamo 60-ih i 70-ih godina u SAD se vodila ozbiljna debata o tome kako (i gdje) odlagati nuklearni otpad. Na kraju (nakon neiznalaženja rješenja) Amerikanci su se odlučili za jednu izuzetno jevtinu, ali civilizacijski monstruoznu opciju i nuklearni otpad su počeli „odlagati“ u municiju, čak i konvencionalnog naoružanja poput vojnog pješadijskog naoružanja. Konkretno, nuklearni otpad se, osim u artiljerijske i raketne projektile, „odlaže“ i u puščanu municiju. Nadam se da ne trebam posebno objašnjavati kako takav metak djeluje „dvojako“.
Na kraju, moram istaći (možda) i ono najvažnije. Zahvalio bih Vam što ste me na ovaj način podsjetili da u našem društvu zaista postoje političke opcije izvan ove „baruštine“ prema kojoj osjećam jasan otklon. Kakvo je naše medijsko kvazidjelovanje i fokusiranje svijesti samo na najvažnije „krokodile“ ove političke bare, bez ovog Vašeg obraćanja je upitno da li bih se do izbora uopšte sjetio Ekološke partije. Kako rekoh, inače ne glasam obzirom da najčešće na „ponudi“ ne uočavam meni interesantne ideje, ali ste me ovim podsjetili kako ipak postoje i osobe i ideje kakve zavređuju da prošetam 50-ak metara do mog izbornog mjesta. To u ovom slučaju konkretno znači da mogu glasati „ZA“ (a nikako po iracionalnom principu „PROTIV“), tako da sa priličnom sigurnošću možete računati sa tri glasa moje porodice. Ostanite na dosadašnjem „fonu“ tokom izborne kampanje i računajte sa najmanje tri glasa osoba koje žele glasaju „ZA“ nešto dovoljno konkretno, konstruktivno i važno za naše živote. Možda se ovakav oblik opredjeljivanja po pitanju budućih izbora nekom učini iracionalnim ili lakomislenim, a posebno zbog navoda da namjeravam glasati za meni gotovo nepoznatog političara (posebno u kontekstu najvažnijih političkih aktera), no, valjda je shvatljivo da sam upravo „pronašao“ političara prema kom ne osjećam otklon (blaži oblik termina gađenje). Kad tome dodamo da taj političar djeluje u sferi jedne tako važne oblasti kako što je ekologija (sublimira nejveći dio naših osnovnih životnih potreba), onda je to valjda shvatljivo. No, iskreno se nadam da Vam ovih nekoliko glasova neće biti „politički prioritet“, nego samo pokazatelj kako trebate i u budućnosti nastaviti sa promovisanjem novih ideja i stvaranjem boljeg političkog ambijenta u ovoj našoj napaćenoj Srpskoj.
S poštovanjem, Borislav Radovanović.
prijedor, 03.05.2014. 14:14:20
PRIJEDOR… U svom komentaru dotakao si se jednog od najvažnijih aktera kakvi određuju našu prošlost, sadašnjost i budućnost, odnosno Velike Britanije…
U kontekstu toga možda ti se učini interesantnim moj tekst „Ukrajinska zamka za Putina“ (objavljen na ovom portalu), a može se po naslovu pronaći na pretraživaču.
Pozdrav!
Borislave R, moj dragi sugradjanine,
neobično mi je drago što smo se upoznali, makar i na ovaj način, i vidim , da su nam razmišljanja, uglavnom , dosta slična.
Da, plašim se demonstrcija,i zbpg toga nisam za njih , upravo i zbog GB i zbog gb, jer jedni bez drugih ne mogu da uspiju, i jedni na druge računaju u vremenima projektovanih demonstracija radi ostvarivanja svojih vlastith ciljeva .
Pozdrav Borislavu R.
Alasu, eto nadam se da nećeš prokockati tri obećana glasa iz moga grada.
A , sada, nikada ne koristim vulgarizme , primitivne riječi ni u kući, kamoli na portalu.
Ne kažem da ih nije bilo potpisanim mojim nikom, no
redakcija može da ti potvrdi da sam reagovao u više navrata jer me je hercika hakovao i pod mojim nikom pisao prostote bajinog nivoa i postavljao pornografske klipove.
Nisam tražio da se komentari brišu, ali svako ko zna koliko je 2+2, mogao je da ocijeni vjerodostojnost komentara.
Toliko o tome.
Da, u početku sam i ja ozbiljno razmišjlao i primio se za par tiju zelenih, sve do tvoje metamorfoze ,do prelivanja crvene preko zelene boje. Bio sam neugodno iznedadjen i napiso komentar u jednoj rečenici: Ribaru, volio bih da nisam pročitao tvoj komentar, a ti si me pitao: zašto?
Malo po malo, više si se otkrivao, zaplivao si u etničke vode, političke, pristrasne, jedne krokodile si pljuvao, i neka si , a oblačio si dres dugih krokodila.
Osim tga ,ni to ti ne zamjeram koliko tvoju nemogućnost nepodnošenja drukčijih razmišljanja i mišljena nazivajući one koji to rade najpogrdnijim imenima.
A, to je sitnodušje, uskogrudost, niskost, … ljudske mane koje svako od nas ima, u manjoj ili većoj mjeri, ali oni koji imaju namjeru da se bave politikom treba da nastoje da ih sijeku , ili da ih vješto prikriju.
Drugo, mani se opcije , hvalite me moja usta, ne proglašavaj se svecem političkim i ljudskim , ne etiketiraj svoje ideje časnim, prepusti drugima da to ocijene, a ako si nekome nešto dao, poklonio, pomogao, zadužbiario… ne potenciraj to tri puta na dan, neka o tome govore drugi….
Ako nemaš snage, ili ne smiješ da imenuješ sve krokodile, ne imenuj i prezimenuj ni jedne.
Mani se etničkog u lošem kontekstu. “ bošnjačko smeće“ , smeće je smeće, ono nema etničku pripadnost.
Zatvaraš vrata ljudima drugačije vjerske opcije , a glas je glas.
Za kraj, alasu, koliko god se ti ljutio i zvao me pogrdnim imenima na što sa ja ne ljutim , jer poštujem svako mišljenje više nego jednoumlje, mislim, najozbiljnije mislim da je ova tvoja stranka sestra stranka bajinoj stranci s ciljem da raspe glasove onih koji su razočarani i jednima, i drugima.
Mislim da je to trabant stranka , filijala esenesdea.
Pokušao si ranije , kažu s nekim iz federacije, nije važno s kim, nisi uspio, sada si se odlučio na blef , ali prekasno, oni s kojima se eko stranka tajno posestrila, odlaze, zauvijek.
Pozdrav iz Prijedora!
БОРИСЛАВ,
нико срећнији не би био од мене да имамо уређен систем управе, уходан економски систем и нормалан политички систем.
Ево само политички, ако дођемо до друштва у коме се грађани препознају кроз идеју неке партије, неко активно учествује у томе, неко само даје глас таквој причи, значи да смо дошли до нормалног друштва.
У том друштву ја би био симпатизер, гласач, по потреби активиста ове опције.
Нажалост, код нас се не гледа програм и нови нормални људи, нико не вриједи у политици ако није познат по разним нашим поразима задњих двадесет година,они што гласају воле да им се неко извине и каже да сад зна како ће му помоћи.
Структура досадашњих гласача се састоји од оних који имају лични интерес кроз рад те партије, оних који неће да признају да су прошли пут погријешили, па због гордости поново гласају за тзв. своје, трећи су они који добију нешто за свој глас.
Претежно образовани, млади, млади брачни парови и други који разумију неће да гласају, таквих је преко 50% у Српској.
Ово сам навео као примјер да буде јасно, мада знам да разумијете.
Наравно да је Еколошка партија РС основана као потреба промјене понашања и размишљања нације у области здраве животне средине.
Ја сам човјек који се бави привредом тридесет година,наш програм је не само еколошки, он је реалност исказана кроз услове развоја и рада друштва наслоњене на територију, природна богаства и људски потенцијал.
Не може се избјећи и политичка ситуација код нас и у свијету, економска криза у свијету и невјероватне негативне климатске промјене, које пријете сигуран сам великој глади минимум пола становништва свијета.
Ваља мој БОРИСЛАВЕ убиједити народ шта је за њих саме добро, немаш медије, никоме не требају хумани родољуби,реформатори и у мом случају љути, али смртно одговорни људи.
Они који са нама из потаје владају то тако очигледно раде за оне који виде,поново нас дијеле, примјењују ону римску максиму „дивиде ет импера“, шта је оваквим као ми остало?
Императив је улазак у парламент Еколошке партије РС како би дошли у прилику да доносимо и проводимо законе, тако је било у свим културним и паметним европским земљама, тамо су зелени уласком у савезне и локалне парламенте прије пар деценија учинили од тих држава оно што су данас.
Надам се да ће народ и паметни људи препознати потребу за апсолутну промјену понашања и размишљања за наредне деценије, да ћемо заједно са народом доживјети моралну и економску катарзу кроз провођење нашег програма из области образовања, пољопривреде, енергетике, туризма и других грана привреде, све то кроз 100% заштиту животне средине и контролисано коришћење преосталих природних ресурса.
Знате Бориславе, ја јесам човјек љубитељ природе, еколог, рибар, човјек који воли дјецу и свој народ, сигурно да сад умрем имао сам се зашто родити, много сам добра и зла проживио, имам велико искуство, знам шта је имати и немати, као и већина из моје генерације, знам како се стварају добра и како руше, додуше по туђем искуству, знам шта значи имати државу па је изгубити, имам енергије као да ми је двадесет година, имам резултате рада иза себе….
Мислим да знам како и желим да докажем како је једноставно направити здраву, културну, запослену и нормалну Српску, како није проблем навести комшије из Федерације да поштују мој народ и РС ако нас већ не воле, како је врло једноставно волити Србију и братску Русију,успут имати велику економску корист од тога, како је једноставно са Европом, све је до нас, колико год други хтјели да нас нема, или да нас економски држе као робље.
Због тога и често писања и коментари који нису искључиво везани за екологију, све је мој БОРИСЛАВЕ повезано, знам да знате, али ето да са овим завршим.
С поштовањем Никола Лазаревић
приједор,
да, Еколошка партија је сестра СДС-у и СНСД-у, једни, црни, једни црвени, ми зелени, али сам сигуран да желимо очувати Српску.
Једни нека воде спољну политику, други нека се ухвате прављења правне државе, ми са паметним овдје и са Драгашевим економистима и привредницима да покренемо привреду и повратимо нашем народу душу и вјеру у себе, оно што су изгубили због таквих лицемјера и домаћих издајника.
Како те није стид, лајао си овдје скоро годину дана кад су те почели хаковати, сад би да су то други урадили.
И сад исто подмукло и биједно нападаш, молим искрено Бога ако имаш унучад да ти опрости клетве несрећниче лицемјерни, са тобом сам завршио за сва времена.
Поздрав.
hahahaha, alasu,
„Al ce nebo osmeiva,
al se reka plavi,
al ribarče u čun SNIVA
jasno ko na javi.
On itnuo udičicu,
ribicu je steko,
………………..
………………..
ode sanak pusti“
B. Radičević
„Alasu, eto nadam se da nećeš prokockati tri obećana glasa iz moga grada.
A , sada, nikada ne koristim vulgarizme , primitivne riječi ni u kući, kamoli na portalu.
Ne kažem da ih nije bilo potpisanim mojim nikom, no
redakcija može da ti potvrdi da sam reagovao u više navrata jer me je hercika hakovao i pod mojim nikom pisao prostote bajinog nivoa i postavljao pornografske klipove.“
A sad da vidimo:
-prijedor, 10.04.2013. 23:46:01 [73050]
To mi po ugledu na predsjednika,primitivca NO! Bigtešanović bi oduzimao, povredjivao, lupao u glavu…
Bigeru, j… te ekavica.
Pozdravi gospodju mamu!
-prijedor, 23.03.2013. 12:41:08 [71381]
Bighakeru, pobijediše tvoji. U zanosU pobjede ti ne možeš da ne spomeneš bljesak, i zlonamjerne komšije.
Noćas si imao razloga da se naliješ, mada tebi često za to ne treba nikakav razlog.Genetika.
Pozdravi gospodju mamu, moju družbenicu iz derventskih picparkova.
-prijedor, 08.02.2012. 17:43:12 [29261]
Magistre bigeru, „kažu“…
A, što tvo firer nije agitovao kod prijatelja širom svijeta, moćnih, da se otvore u RS makar jedan javni wc da zaposle makar u njemu dva radnika? NIŠTA !!! Ne šljive ga nizašto. Sprdaju se sa svjetskim kriminalcem NO1. U što je spisko tolike pare za posjete USA, Rusiji, Izraelu, makedonijici… a nizašto?
„agitovao“ , tebi samo agitacija pri pameti. Heil!
Pozdravi gospođu mamu. Kašlje li od prekomjernog pušenja!
-prpiska račića i prijedora:
dragoslav“račić, 23.04.2014. 18:08:23 [113599]
prijedor
Bigijevu mamu mogu da guze samo oni koji imaju člansku kartu snsd-a! Tako da ti ne bi imaš šanse kod te trofrtaljke…
prijedor, 23.04.2014. 18:40:59 [113603]
Račiću, ljubav je slijepa, ona ne gleda, članske karte, ime i prezime, nacinalnu,rasnu, vjersku pripadnost, pa ni spolnu.
To govorim iz iskustva,je li tako bigeru?
Ljubav je ljubav!
i tako dalje i tako dalje, ovo je samo vrijedjanje jednog komentatora ovde na frontalu.
“ …MISLIM da ZNAM kako , ŽELIM da dokažem KAKO JE JEDNOSTAVNO napraviti zdravu,kulturnu, zaposlenu, normalnu Srpsku…“
Citat iz teksta predstavnika filozofskog pravca JAPAJIZMA, „polilitičkog i ljudskog sveca“ sv alasa
Eto nama spasitelja koji ZNA KAKO JE JEDNOSTAVNO napraviti od praznog puno, kako vratiti 6 milijardi!
Kako?
Jednostavno!
Ko?
Alas!
Tri puta ura za alasa!
Ura!
Ura!
Ura!
Moj narode, spasitelj zna kako jednostavno, dlanom o dlan, a naše je da muu ime zaokružimo oreolom.
Uuuuuuh, odahnuo sam,pade mi kamen sa srca.
Fala ti spasitelju naš!
hercika, kako je u Osječanima?
Pozdravi anabelu i milivoja sa brojkama kad se budeš špiglao prilikom brijanja.
Za vuka i liju su uvrede i blejanje jagnjeta i kukurikanje pijetla koji pozdravlja zoru jer nisu u njihovim čeljustima.
Bez obzira na sve , ja svome hercolikom šaljem pozdrave!čika prijedor iz PD!
Seljak ostaje seljak!
Hercika moj, nemoj tako o svom predsjedniku, nije sramota biti seljak, sramota je lagati, krasti, djilkošiti se…, sramota je imati takvog predšjednjaka.
Al, tješimo se, makar je kršan, trokvintalac, tri Putina i tri Obame skrojiti od njega.
Да, једноставно је направити нормалну и запослену државу за два циклуса по четири године,какав и јесте програм Еколошке партије РС.
Питај приједоре оног за кога си написао да може помоћи Српској, зове се Бранко Драгаш, да ли је програм Еколошке партије РС, кога је подржао, нешто једноставно, ако га буду проводили способни и поштени људи.
Прочитај његов интервју на „телепромтеру“ и види како човјек у петнаест реченица рече како се Србија може дићи на ноге.
Запамти, џаба ти подметање постоји она Дизнијева, нико је не може порећи,она је један од главних слогана еколога, гласи:“ОНАЈ КО ЗНА ДА ОСМИСЛИ, ОН ТО ЗНА И ОСТВАРИТИ“
Нисам мислио ни да неко нарочиту пажњу поклања Прдоњиним коментарима,а тек да их има сачуване.Ја већину овог нисам ни прочитао до сада.
НЕ треба санкционисати његове изливе примитивизма,то је понајбољи пример ко подржава одређене странке,какви људи претендују на власт,како се убудуће треба да изгледа наше друштво…за њега свако зна да је идиот.Слично се понашају и виђенији и образованији коментатрори који су на истој политичкој линији.Е то је поразно.
Ове глупости, фолови шатро трећи блок, то не постоји као опција, него фикција постојећег режима да се растерети притиска и незадовољства које влада у народу, а које ће сигурно довести до смјене постојећег ненародног режима.
Срамотна је улога ових тзв. трећих, који би да некако одиграју режимску утакмицу, мада су безначајни и овако сами себи и за себе недовољни за озбиљнији резултат.
Ствар је напросто једноставна, исто као што се каже да је фудбал једноставна игра, ко зна играти, тако и ово, ко жели и даље да РС овако пропада, да се повећава број незапослених бесперспективних младих људи, лош социјални и друштвени положај бивших бораца, бивших радника, бивших студената, свега бившег, а сада само армије незапослених и запостављених људи, ко то жели, нека му служи на част и на образ и нека и даље подржава СНСД-ове блокове за пропаст.
Народ вапи за промјенама, јер су оне нужне, а не зато што нам је свима стало до изигравања великих политичара, попут неких из ових минорних режимских покрета.
Подршка савезу за промјене, који јача и преузима главну улогу у РС.
„Ове глупости, фолови шатро трећи блок, то не постоји као опција, него фикција постојећег режима да се растерети притиска и незадовољства које влада у народу, а које ће сигурно довести до смјене постојећег ненародног режима.
Срамотна је улога ових тзв. трећих, који би да некако одиграју режимску утакмицу, мада су безначајни и овако сами себи и за себе недовољни за озбиљнији резултат.
Ствар је напросто једноставна, исто као што се каже да је фудбал једноставна игра, ко зна играти, тако и ово, ко жели и даље да РС овако пропада, да се повећава број незапослених бесперспективних младих људи, лош социјални и друштвени положај бивших бораца, бивших радника, бивших студената, свега бившег, а сада само армије незапослених и запостављених људи, ко то жели, нека му служи на част и на образ и нека и даље подржава СНСД-ове блокове за пропаст.
Народ вапи за промјенама, јер су оне нужне, а не зато што нам је свима стало до изигравања великих политичара, попут неких из ових минорних режимских покрета.
Подршка савезу за промјене, који јача и преузима главну улогу у РС.“
Ovako izgleda komentar jednog plaćenika od strane SDS-a.
Ma kakvi treći ljudi kakva vlast sve je to u stvari za trenutni režim živo savez za promjene, a u stvari živio SDS, SDS su promjene sve ostalo je isto.
Demagozi su nasavjetovani za medalju.
Запитајте се ви ко у ствари захтјева те промјене? Бивши борци, бивши радници, бивши студенти,..сви они што их је овај режим опљачкао, понизио и довео на ивицу егзистенције! Ко треба да смјени овај одвратни режим СНСД-а, па наравно сви који су од почетка против те пропасти, међу њима наравно први противник СНСД-овог режима пропасти је СДС, а нећете ваљда дочекати да вас ваш коалициони СДП смјењује?
harper, 05.05.2014. 10:13:25 [115103]
Hej mrcino, ne znam ko smo to mi i ko će mene konkretno negdje smjenjivati i postavljati. Oslobodi se te paranoje paćeniče.
„Ко треба да смјени овај одвратни режим СНСД-а, па наравно сви који су од почетка против те пропасти, међу њима наравно први противник СНСД-овог режима пропасти је СДС?“
Odvratni sadašnji režim da smjenjuje odvratni prošli režim. Čuješ li ti sebe? Koliko košta ovo što si napisao sad da i ja pišem?
To bi isto bilo kao da ja sad kažem da ću 60 i kojoj godini da se trkam sa momcima od 22 i da očekujem neki rezultat.
ЕКОЛОШКА ПАРТИЈА РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ НИЈЕ ПРОТИВ, ОНА ЈЕ ЗА, ОНА ЈЕ ЗА ЧАСТАН И ОБАВЕЗУЈУЋИ ДОГОВОР СА СВИМА КОЈИ МОГУ УТИЦАТИ НА ОПСТАНАК И РАЗВОЈ РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ,ОНА ЈЕ ЗА НОВИ ПРИСТУП РАДУ И РАЗВОЈУ ЗБОГ ПОЛИТИЧКИХ, ЕКОКОНОМСКИХ И ВИШЕ НЕГО УПОЗОРАВАЈУЋИХ КЛИМАТСКИХ ПРОМЈЕНА У СВИЈЕТУ, ЗА ЈАСНУ МЕЂУНАРОДНУ И ДОМАЋУ ПОЛИТИКУ, ПО ТОМЕ И ЈЕСТЕ ДРУГАЧИЈА ОД ОСТАЛИХ.
Такав одговоран приступ и надам се договор са партнерима који могу изнијети још теже вријеме које долази, није трећи блок,то је визија, или пут будућности коју треба да прихвате сви у Српској, сигуран сам и једини прави пут за Српску, па чак и Федерацију.
Лицемјерно нападати такве није нешто ново, има искустава широм бивше Југославије, гдје су други нападали праве носиоце промјена, практично уништавајући их преко медија и полуга власти, да би касније крали такве идеје и представљали их кроз медије да су њихове.
То сад покушавају у Српској неке партије, мислим да је друго вријеме, да им то неће успјети без обзира на разне плаћене коментаторе и медије који их подржавају под притиском ментора, без обзира што знају да нису у много чему искрени.
Nerealni,
Sve to možeš da sažmeš u nekoliko riječi:
Alasova zelena stranka je kćerka stranka esenesdea.
O dje si bigeru!
Kaj ima doma?
Kako gospodja mama? Je li batalila cigare?
Prosim te, prenesi joj iskrene pozdrave!
A, kaj se tiče izliva primitivizma,oooooooo, pa zbog toga su ga i dovezli da nam bude predsjednik.
Bok, biger moj, pozdravlja te striĆek prijedor.
Bježe ljudi u prošlost zato što danas grozno žive. I onda to fukare zovu – jugonostalgijom! Žele da izbrišemo gumicom ono što smo bili, žele da izbrišemo gumicom godine, desetljeća radosti, sreće, lijepog života. Rodio sam se i živio u puno većoj državi od Bosne i Hercegovine, u kojoj sada živim. I tjeraju me da budem sretan ovdje. A ja ne mogu biti sretan jer znam da živim i da ću umrijeti u zlu koje još nije viđeno, u mržnji, nepoštovanju i preziru kakvi se ne pamte. Svima nam je, osim fukarama, koji nikad ništa nisu vrijedili, a sad su izašli na površinu, bilo bolje. Sad je samo njima dobro. I sad ja moram biti sretan da sam ovdje nitko i ništa. I govore mi da sam jugonostalgičar. Zato što ponirem u ono što sam bio, što sam kao cijenjeni čovjek osvojio. Onda sam dobio sve što čovjek-radnik može dobiti, a u ovoj jebenoj Bosni i Hercegovini dobio sam samo infarkt !
A što to na mladima ostaje!? Mržnja i zlo! Čekaju te fukare sa sve tri strane u BiH da mi stariji, koji pamtimo da je ne tako davno bilo bolje od ovoga, pokrepamo. Pa da mladi, ne znajući da je bilo puno bolje, prihvate ovo zlo kao najbolje rješenje. Nas vrijeme gazi, na pozornicu dolazi mladež tih fukara koja je puno opasnija od njih samih. Ta mladež ne zna istinu, nitko joj je ne govori. Ta deca su zatrovana permanentnom laži.
Bio bih budala da se ne mogu pomiriti s raspadom države u kojoj sam rođen. Pomirio sam se s tim da više nema moga dobrog oca Luke i moje mile majke Danice. Njih sam sigurno neusporedivo volio više nego Jugoslaviju. Navikao sam se da ih nema, pa kako se onda neću naviknuti da nema Jugoslavije. Ali nitko mi neće oduzeti pravo da prostor bivše Jugoslavije doživljavam puno ljudskijim od ovoga u kojem danas živim…