ЖРС: Нема директора, нема састанка синдиката!

Представници синдиката и Управе Жељезница Републике Српске нису данас одржали састанак у Добоју на којем је требало да разговарају о приједлогу нове систематизације радних мјеста у овом предузећу, јер није дошао генерални директор ЖРС-а Драган Савановић. Предсједник Самосталног синдиката машиновођа ЖРС Симо Цвјетковић рекао је Срни да је изричито захтијевао да, осим осталих чланова Управе, […]

среда, август 31, 2011 / 14:36

Представници синдиката и Управе Жељезница Републике Српске нису данас одржали састанак у Добоју на којем је требало да разговарају о приједлогу нове систематизације радних мјеста у овом предузећу, јер није дошао генерални директор ЖРС-а Драган Савановић.

Предсједник Самосталног синдиката машиновођа ЖРС Симо Цвјетковић рекао је Срни да је изричито захтијевао да, осим осталих чланова Управе, састанку присуствује и генерални директор.

Према Цвјетковићевим ријечима, нови састанак биће заказан када буде могао присуствовати генерални директор.

На састанку је требало да буде ријечи и о непоштивању протокола од 17. јуна, саопштено је раније из Самосталног синдиката машиновођа ЖРС.

Рок за приједлог о систематизацији и рационализацији радних мјеста у ЖРС, гдје је тренутно запослено око 3 600 радника, истиче сутра.

Премијер РС Александар Џомбић рекао је недавно да је Влада у потпуности опредијељена да санира тренутну ситуацију у ЖРС и да се обезбиједи континуитет њиховог пословања.

Премијер је рекао да ће у наредном периоду услиједити нова систематизација и организација ЖРС, што ће можда подразумијевати и пресељење неких организационих дијелова предузећа из једног града у други.

Министар саобраћаја и веза РС Недељко Чубриловић недавно је најавио да ће бити обављена анализа која ће јасно показати колики број радника задовољава потребе рада у Жељезницама.

Генерални директор Жељезница РС Драган Савановић раније је рекао да ће ово предузеће оформити још неколико фирми у које ће, након нове систематизације, бити усмјерен вишак радника.

Послије израде приједлога систематизације слиједе преговори са представницима свих шест синдиката Жељезница РС ради усаглашавања ставова о броју запослених, али и исплати материјалних трошкова.

Укупан минус ЖРС на крају 2010. године износио је 167,2 милиона КМ. Предузеће има и дугорочна задужења, која износе око 72 милиона КМ и краткорочне обавезе од око 87 милиона, од чега ће 7,5 милиона морати да отплате у овој години. Због вишегодишњег задуживања и гомилања неизвршених обавеза акумулирани губитак је само 70 милиона КМ мањи од вриједности капитала.

Осим Синдиката машиновођа, у ЖРС дјелује још пет синдиката – Синдикат жељезничара, Самостални синдикат инфраструктуре Бањалука, Самостални синдикат одржавања шинских возила, Синдикат радника инфраструктуре и Самостални синдикат транспортне дјелатности.



0 КОМЕНТАРА

  1. generalni direktor,željeznica, prijedorčanin, savanović je mađioničar.Sve čega se dotakne uništi i tragom nestane. I ima još jednu moć: stotine milione evra lapi, iliti đipi, mazne i stavi u svoje džepove , a da zato nikome ne odgovara.Niti ž od željeznica RS, nažalost, iza njega neće da ostane.Živi bili pa vidjeli.Zbog njegovih mađioničarskih sposobnosti koje su prepoznale vlasti RS je i doveden na to mjesto.

Оставите одговор