Зоран Ј. Јанковић: Писмо другу Милу
Пишем Ти полако јер знам да Ти не можеш брзо да читаш. Обневидио си. Хоће то, с годинама. А очи се не могу офарбати као коса.
Полако пишем, рекох, јер сам чуо да ти више писма не чита онај фрфљави и фрљави Перо Симић. Џабе му што је новинар сто година кад никад није научио изражајно читати. А и не чита Ти онако како јесте написано. Измишља. Импровизује, да Теби угоди. Зато Ти писма сад читаш сам, а и ја Ти, зато, сам и полако пишем. Да можеш полако читати.
Послао бих ти и пара у писму, али сам се сјетио тек пошто сам га затворио. А не знам ни одакле ми. Јер паре нису проблем, пара нема! Женин минималац и мајчина пензија отишли су нам на режије и подмиру и нисмо све ни исплаћали. Понешто смо узели и "на фишек". Требало би да пошаљем оној старијој, на студијама што је, коју марку, а не знам како ћу. Ти добро знаш да ја, иако имам скраћенице и испред и иза имена – не радим. Шта, не знаш? Па како не знаш кад си ме Ти без посла оставио. И нико више не смије да ме прими. Од Тебе не смије!
Но, нека те све ово не сикира, имаш ти и преча посла: структурни дијалог, па евроатлантске интеграције, па аутопутеви, лобирање и лудирање, администрације и зајебанције, Копање, Бобари, Станковићи, Антонићи… дјеца на студијама по Кипру и Милану… није теби ни мало лако. Немој се само сикирати, молим Те. Матере Ти, немој. Ако Ти запне за шта, само кажи. Ту смо, наши смо. "Зови, само зови, сви ће соколови…"! Само јаши сви смо наши. Продаћемо ми нешто из куће и дотурити Ти. Ми, Јанковићи. Ако ништа друго дићи ћемо кредит за тебе а на наше име.
А Ти нам настави, онако лијепо како само Ти умијеш, да хандриш ону Сарајчад; да им пркосиш Републиком Српском; то је нама најважније. Ништа нам битније од тога нема. Кад их оно Ти караш нама је срце ко Требевић. Скупа с предајником. То нам је душевна храна.
Мало су нам проблем ове дуге зимске ноћи; година прође ноћ никад, никако да сване, а цријева крче, али… нема везе. Гледаћемо РТРС по свуноћ. Бањалучко а наше. А на прољеће ће трава да озелени. Ако зимус не заплати сво коријење.
Извини што Ти не персирам. Глупо ми, некако. Јеси предсједник али ниси трудан да Ти се обраћам у множини. Кад чујем да сам себи персираш, као некад Њихова Величанства што су чинила, почећу и ја. А, колико видим и чујем, тај дан и није тако далеко. Можда већ у неком наредном писму.
Ја Те ослових са "друже"! Љутиш ли се? Извини али… не знам како бих другачије. Господин – ниси! Не може бити господин неко ко новинару ФТВ-а каже да "се јебе". И то још новинарки! То господа не ради. Не, не, фуј то, Миле! Апорт! Можда су њени преци грађани, Сарајлије и господа уназад пет генерација, а теби још празилук вири из… ахм! А, ако ћемо истину говорити, ниси Ти ни Бањолучанин, па чак ни Лакташанин. Ти си сељак-чо’ек и то се из Твог понашања – види.
Јер господин-човјек никад не би гледаоцу, у тв програму уживо, рекао "Ај’ не сери!" А ти си то рекао!
Ја те ослових "друже" иако ми ниси другар. Прије би овдје "легао" појам антиподан другарству. А ни мени се самом не свиђа ово "другарање" које су користили још у Франковом, фашистичком режиму, а касније преузели комунисти. Теби можда одговара јер си био комуниста, све док си од тога има користи. Ја нисам. Онда си био реформиста. Ја нисам. Онда си био националиста. Ја нисам. Онда си био Еуропљанин. Ја нисам. Данас си – шта? Шта год да јеси ја то – нисам. И нећу бити!
Извини на овом моме екскурцу упућеном теби. Него, блога Ти Твога, како си ми, ’нако Милораде. Ни друже ни господине. Ја сам добро и здраво које и Теби желим. На исти начин. Веле да Твој (наш) буџет има проблема са ликвидношћу!? Ако стварно хоћеш то да ријешиш послушај мене, ћелаву будалу. Све госте са своје крсне славе спакуј право у Фочу, у "ону установу" од републичког значаја. Пола буџета ће ти одмах остати у леру. Сви ти они долазе искључиво због големих синекура и синекурчина (синекура-добро плаћен, државни посао без икаквог рада и одговорности, оп. аут.) које код тебе и од тебе примају. Одби то од куће. Мотком. Говњивом. Остави само оне који су ти прије рата на славу долазили. Поменућеш ме.
Него, кад смо већ код славе, Хоћеш ли сад за Никољдан код нас, у Рогатицу. Имењак ти Милорад, Милорад Јагодић, почиње да слави крсну славу. Како "како" – лијепо "почиње да слави крсну славу"! До сада је није славио, ишао је код брата у Београд. А прије рата бјежао је напоље док се ломио славски колач. Ово му је прва година да он слави. Кад је чуо да си га планирао за кандидата за начелника општине Рогатица на сљедећим изборима и да не волиш људе који не славе, одмах је одлучио да почне. "Ко не слави крсну слави изијо му међед краву"! Партија то до њега очекује, није шала. Навикао је он да испуњава партијске задатке. Рат је био охохо одмакао док су га успјели убиједити да из СКЈ пређе у СДС. И прешао је. Онда је, док је СДС био у кризи, на партијском састанку изјавио како ће сви прије њега напустити и прећи у СНСД; као је он посљедњи ушао у СДС али ће га посљедњи и напустити. Од ријечи је он, нема ту шта. Међутим, прешао је код тебе чим си му обећао да ће остати директор шумарства.
Нађи му се, мене Ти. Севап је. Не зна он уз коју чашу се износи колач, кад се прислужује свијећа, којим редом се краци пале, кад се узима прекадња, кад се ломи колач, гдје ко сједа за часну трпезу, ко коју чашу наздравља… Разуми га, први му је пут. Није шала први пут у педесет и некој! Кад си могао организовати сједницу Владе РС у Рогатици само да би најавио његову кандидатуру за начелника можеш му и помоћи да прослави.
Ето, толико од мене. За овај пут. Писаћу Ти још, буди сигуран у то! Не мораш ми одговарати, немаш ти кад. А да ми одговарају Симићи и Бокићке –немој. Јеленских ти рогова. И… поздрави сина-студента. Кад се ушчујете. Гдје оно, бјеше, он студира, у некаквој Миланки или Милану? Да, Милану. Је ли то Крајина? Висока или ниска? Не знам ја баш много географије, само од Дрине до Романије, даље не ’одам. Ауто ми у јануру пуни двадесет двије године, па од куће смијем да одмакнем само онолико колико га жена и ја можемо догурати назад.
Кажу ми да је тај Милано некакво иностранство. Лажу, ја им ништа не вјерујем. Поган је народ. Поган и завидан. Знам ја да си ти највећи Србин-патриота и да нипошто не би дијете послао да (на)купи знање изван Републике Српске. Ти си досљедан у акцији "купујмо домаће". Имамо ми сад факултета као прије рата фабрика. Исто си се тако понио и кћерка кад ти је студирала. Послао си је на Кипар. Је ли то оно лијево од Србца? Код Чекрчића, одмах изнад Хај Нехаја? Јесте, па да, зашто да дјеца гоооооооооолеме паре остављају по бијелом свијету кад могу и код нас овдје. Купити факултет. Купујмо домаће.
Нека се мали ништа не сикира ако падне који испит, нека чува здравље и нек не пије врућ воде. Свашта се овдје чуло, па и да се дијете забавља са некаквом муслиманком. Лажу смрадови, не би он то оцу у атар.
Него… сад ми паде нешто на памет: ако он студира, ко му враћа милионске кредите и од којих пара, и ко му води фирме?
Вита јела зелен бор желим брзи одговор!
Срдачно твој, Зоран Јанковић, Рогатица на Истоку
Дефинитивно, најбоље сатирично дјело у 2011. години!
Читао сам стилом Радосава из Ђекне мојим укућанима и родбини и сви су се грохотом смијали. Свака част аутору! Надам се да се Главни не љути што га понекад поткачимо. Све ми то у интересу Републике Српске.
😉
Одлично писмо и гола истина.
Зоране, како си вешт на писању, молим те, напиши председнику овим путем фронтала и новогоишњу честитку, а припреми се и за честитку повом 9. јанурара када наша Република Српска слави 20 година настанка и постојања, посебно као бољи бх ентитет.Спомени притом, молим те, све његове велике заслуге и на заборави ону којом је толику усрећио нас-народ.Унапред се захваљујем.
Уз мало више увреда,довољно да парира Бакиру.
Бави ли се ико више професионалним новинарством?
Ako ima kakva nagrada za satiru godine, ovaj čovjek koji napisa ovo zaslužio ju je. Ala novi Domanović. Predlažem ti da napišeš pismo i Rajku Vasiću, Biljani Bokić i Peri Simiču.
Sve čestitke…
Bigeru, pa vidiš li jado da si sam samcat u „rektoratu“?
Izvuci se , ispravi se. Zar su ti mišići toliko atrofirali da samo od potrbuške stigneš da klečenja. Dalje, ni makac. OOOO, jado baš mi te je žao. Tako mlad, a tako slab!
Zoka, pozdrav iz Prijedora od prijedora. Bravo!
Koga li onako mrko pogleda? Što jest, jest , zaposlen nam je puno Milo. Nema vremena ni oaj curak iz nosa da obriše. Skoknider bigeru, obriši nos prešjedniku. Nemoj da bidne ko sa Berluskonijem. I ‘nako nam se smiju zlobnici, a mi, nije što smo mi, već uistinu, em socijalno, em ekonomski stabilni k’o niko u ovak’oj krizi.
Sjajno, sjajno…mada mi nije jasno kako je vrli autor pomenute satire propustio da takvo ili slično pismo uputi 90-ih godina, gospodinu Izetbegoviću ili gospodinu Silajdžiću ili Gospodinu Tuđmanu…..no nema veze, sloboda izražavanja i sloboda duha i stila nigdje nije prisutna kao u književnosti, zar ne vrli pišče ili se nekako drugačije kaže ( uvijek me je bunila palatalizacija i njena zamršena pravila).Kada već pominjete ime gospodina Pere Simića i njegovo čitanje, bilo bi fino i da pomenete kako je pomenuti gospodin jedan od rijetkih na današnjoj političkoj sceni za koga se ne vežu nikakve afere i nezakonite aktivnosti, kao i da pomenete kako iza njega stoje godine profesionalnog novinarskog rada na koji niko ozbiljan nema nekakve osnovane zamjerke. Bilo bi fino da napišete i tekovine Vašeg rada i bitisanja na majčici zemlji, koji Vama daju za pravo da iznosite sud i ocenu nečijeg rada i bitisanja. No da i ja reknem koju, naravno ako se vrli autor ne buni i nema ništa protiv, tja, tc, tc, tc!
Mene su u mome rodnom kraju učili da:“Besposlen pop i telad krštava!“ kao i „Kome ruke u dosadi žive, jezik mu se znoji i gluposti kroji!“. No to naravno nema veze sa književnom i nadasve umjetničkom orjentacijom pomenutog autora, naravno! Zar bi neko ko sve bogovetne dane potroši na rad i stvaranje, uzimao na sebe teret besposličarenja i tračarenja. Naravno da ne bi! Svi mi imamo svoje male i velike poroke samo nismo svi u jednakim mogućnostima da iste ostvarimo i dovoljno izživimo. Tja, negdje skoro, reče mi jedan čovjek, na jednom mjestu, kako je jedan dan usnio jedan san, i kako poslije tog sna kod njega ništa nije bilo kao do tada!
„Sanjao sam ti ja ( citiram čovjeka da priča bude vjerodostojnija, naravno), kako na jednom mjestu ima jedan veliki kovčeg sa dva poklopca, a u njemu (ispod jednog poklopca, naravno) puno svega i svačega dobroga i svega što bi mi željeli i svega o čemu mi maštamo….ali, isto tako (naravno ispod drugog poklopca), ako pogriješiš, otvorit ćeš sve ono čega se plašiš i od čega strepiš! Ja sam ti, druže, proveo cijelu noć ubjeđujući sebe koji da otvorim. Valjda sam se bojao da pogriješim, šta ja znam. Probudio sam se ujutro sa dvije jasne stvari:
-nisam se naspavao i
-nikad nisam otkrio koji je pravi poklopac.
Jasno je, ja sam kukavica, i kao takav i zaslužujem da živim u neznanju i još pri tome nenaspavan.“
E vidite, ovo je ponajbolje objašnjenje, ako nisi hrabar da „podogneš“ poklopac i možda pogriješiš, nemoj biti ogorčen i zao prema onima koji su stisli petlji i još pri tome pogodili pravu stranu „kovčega“!
Nadam se da je metafora postigla svoj cilj, jer u protivnom niste razumjeli niti satiru!!
Hvala!!
P.S Cijenjeni gospodine, ja sam ti jedan zaluđenik u pisanu riječ (mada sam više vičan čitanju nego pisanju, ali je ljubav jednako intezivna i nepokolebljiva, naravo), te vas tako pozivam da se okrenete pisanju i kjiževnom radu, a druge ostavite dnevno-političkim dešavanjima, jerbo su u toj raboti stručniji od tebe. Tvoj stil podsjeća na Ericu Jong i njeno čuveno djelo „strah od letenja“, te shodno nazivu osjećam se obaveznim da Vam predložim: Ostavite se „letenja“, jerbo da je Gospod htio da letite, On bi vam dao krila. Ovako, treba da se zadovoljite udovima koje ste od Njega dobili!!! Hvala!
E, jbg, takvi smo mi, što mi moja baba govorila: i giviktu bi našli manu.
Dobro je sve dok ne dirnemo nekoga Peru. A , svako od nas ima svoga Peru , i ne damo na njega nikome ni po živu glavu. A, nema Pere da mu se pera ne bi moglo odbiti.
Meni lično kod pomenutog Pere ne smeta što frflja. Neko frflja, neko muca, neko oteže, neko vrska, neko nijem… Božja volja… Ali, smeta mi Perino udvorništvo, ugađanje i namještanje položaja po želji svakoga gospodara. Stoga sam odavno prestao da ga i čitam, i gledam.
Vidi, nije poenta niti u Peri niti u bilo kojem imenu niti personi. Poenta je u onome šta smo mi spremni ( da ne kažem, šta smijemo a šta ne), a šta ne. Onda dolazi do naravoučenija:
Ja znam i smijem reći ko nije dobar i ko ne radi kako meni volja, ali ja nisam spreman niti smijem pokušati raditi ono što smatram ispravnim!
ko je tu veći krivac;
-onaj koji je kukavica da bilo šta pokuša,
-ili onaj koji smije da radi ono što misli da je ispravno.
Neka smo mi spremni da kritikujemo i osuđujemo, ali to da nismo sposobni niti za išta bolje, e to nema veze…! Ma daj, molim te!!!
Ko god pokuša izbiguju mu soroštvo, izdajništvo, , ..kažu glavat, krakat, nema dobre očale, nema dobru pozadinu, nije pušač, ne zna kitićeve pjesme, …, nije iz njihovog kraja, …A, u njihovim prljavim šapama i pare, i kandžija, i „crkva“.
Kritična masa se stvara i pisanjem. A, bez kritične mase nema njima ni krize. A, bez toga još tumaramo po lavirintu tunela koji će se ili urušiti i sve nas potrpati, ili će bar neko naći izlaz iz njega. Ja se nadam i Bogu molim za ovo drugo.
Svaka čast Slobodane za tekst iznad.Imao bi šta ovaj „bivši novinar RTRS-a“,koji se usput hvali tom,za njega titulom,da nauči od tebe, jer ovo njegovo pisanije je jedna gomila smeća (vjerovatno pisana uz konzumiranje ogromne količine alkohola).Nisi ti Jankoviću džaba bivši,čim napadaš RTRS kad god imaš priliku,vjerovatno imaš neki dil sa federalnim medijima,jer je to njihova specijalnost,a naročito ide u prilog to jer ti protiv njih nisi nikad pisao,nego ih,šta više,branio.
@slobodan
Ако већ пишеш о кукавичлуку и храбрости, по мени је тренутно највећи кукавичлук бранити ВЛАСТ. Не мислим да је требаш обавезно нападати, али стисни петљу ти „ХРАБРИ“ па напиши шта то власт не ради добро… А вјеруј ми, има тога пуно, ако смијеш рећи…
Прича о ковчегу и два поклопца… Ако сам добро схватио, у животу само треба бити храбар и имати среће тј. погодити праву страну. Е видиш, ја мислим да би било добро кад би било и мало знања и памети, а не само мудрих „народних“ изрека и причања поучних прича…
@Laufer
Дражи ми је један бивши, него сто садашњих (послушника и климоглаваца).
П.С. Аутору свака част за чланак и храброст….
Слободане, не прави се паметан, аналитичан и не изигравај мудраца без потребе. Зашто би Јанковић писао писмо Лагумџији, Изетбеговићу и Силајџићу? Јесу ли они проћердали паре од Телекома или господин предсједник и његова најближа и најоданија увлакачка свита, која ће га прва пустити низ воду? Аутор је показао храброст да се именом и презименом обрати најмоћнијем човјеку у РС, а не као ми, иза псеудонима стојимо и говоримо, не ваља, не ваља! Замјерам аутору и свима нама, што се нисмо снашли прије 15 година и оваква писма упућивали и Караџићу за обећане шуме, Крајишнику зато што не може дјетету дати за кифле, Кличковићу зато што је Буџет возио у гепеку, има тога.. Овај их је све надмашио. Шта каже Милорад, ауто-пут је завршен у рокуB-)B-), затим како ми син враћа 3 милке кредите,а у исто вријеме спрема испите? Како и колико су задужили РС? Караџић и ранија свита су нам остали тешку политичку ситуацију, много неразјашњених ратнх дешавања, док су ови замрсили политику, стављају туђе главе на пањ ратних добоша, а економска катастрофа изазвана њиховим дјеловањем је таква, да су апсолутно све урадили да се Република Српска угаси сама од себе, као ватра у камину, без сталног ложења. Ову власт може подржати само и искључиво онај дио грађана који остварује личне користи од власти (типа Лауфера) и онај непросвјећени дио људи који нису у стању да створе ширу слику наше катаклизме, која је уз скромне људе могла бити амортизована и значајно мања. Цунами из Мрчеваца нам је забио глогов колац у срце.x-(
Види ти ових што су изашли из дудуковог дебелог цријева. Изашли да узму ваздуха па иду назад.
Немају ни један аргумент да нешто демантују, сва им се прича своди на исти начин, као нпр. „vjerovatno imaš neki dil sa federalnim medijima,jer je to njihova specijalnost“. Јадно, да јадније не може бити.
Већина нас не прави разлику између Бакира и дудуковаца, мени сте исти. Једино мало више оне цијеним зато што и признају да нас мрзе.
Очекујем да неко од вас плаћених дудуковаца одговори на нека питања:
1. Од којих прихода враћа дудук јуниор кредит (ако знамо да је студент)?
2. На основу чега га је добио?
3. Од којих пара је купљена вила у БГ? Када знамо да, овог балавог са слике, није имало куче за шта да га уједе прије пар година?
Имало је, имало, а онда је Зоран Липовац тужилац, 2005. године извршио уринирање по свих 32 тачке оптужнице које је против Броја 1 имало Тужилаштво. Зоран Липовац, због добро одрађеног посла бива постављен ни мање ни више за министра управе и локалне самоуправе, а након тога постаје хрватски делегат у Вијећу народа РС. Да није трагично било би смијешно. Те 2005. године, одложено је издржавање казне у затвору, а најнеспособнији тужилац на свијету, егоманијак Липовац није успио доказати кривицу ни за једну од 32 тачке оптужнице. Липовац је најодговорнији за ово стање. У исто вријеме жена министра Липовца се поставља у Министарство породице, омладине и спорта на мјесто начелника за одјељење породице, ваљда како би се финансирало школовање у омраженој УСА њиховим двјема ћеркама. Коза ностра наставља радити, а Мајкл Корлеоне није убио никога и ослобођен је свих тачака оптужнице.
Autoru svaka čast za ovo pismo.Jedina moja primjedba jeste što onoga u pismu oslovljava sa velikim slovom u zamjenici ti.Pretpostavljam da je u pitanju znak lijepog vaspitanja onoga koji piše,nego iskazivanja poštovanja prema onome kome se piše.
Ljudi, ne budite naivni i laufer, i slobodan su mr biggy, biger kako ga ja zovem. To je jedan te isti plaćeni tip, naravno parama otetim od nas. Dakle, tri u jedan biguju.
Ponavljam: svete bandere!!!!
prijedor
Твоја опседнутос „бигером“ у исто време и импонује и забрињава.Имам мало познаника из Приједора,али сви су нормални људи.Шта није у реду са тобом,болесниче?
Србослав
„1. Од којих прихода враћа дудук јуниор кредит (ако знамо да је студент)?“
Врло занимњиво питање.Нећу да тврдим да политички утицај није имао никакве везе са овим случајем (сигурно јесте),али тај кредит није добио његов син,већ неко предузеће чији је сувласник.Без улажења у дискусију,то предузеће треба да враћа кредит јер није дат вероватно на лично кориштење.Кредит је обавеза која се мора вратити са друге стране.Ако је Додик тако дао кредит он одговара и за његово враћање.Да се разумемо,не одобравам нетранспарентност у овом случају,али ни тезу да је сину дао 3 милиона.Па да му овај после врати са каматом.Нема смисла.Елем,ова прича је излизана као и најскупљи километар ауто-пута,који је на крају коштао ближе минимуму него најскупљем.
OO bigeru, slobodane i lauferu, tri đavola u jednom tijelu zavučenim u dupe smrdljivo, još smrdlijvijeg tipa.
Kako je tebi unutra to ti samo znaš, a znaće i oni za koje misliš da radiš. Nažalost, oni će otkajavati tvoje grijehe tvoj boravak u anusu. Živjeti na tuđim kostima nije ni lako, niti će biti dugoročno sretno.Sve se vraća sa debelim kamatama. Kamate plaćaju oni koji nisu krivi.
Mr Biggy
Је ли ти то сумњаш да је Миле дао сину 3 милиона КМ, а да је параван била „нека“ фирма (чији сувласник није ни знао да је добио кредит)? Па Миле је јавно рекао да је дао сину 3 милиона КМ кредита „боље то него да постане дрогераш…“.
Колико је „ближе минимуму“ коштао километар „завршеног“ дијела аутопута? (Па ћемо ти навести изворе о коштању аутопута, када то раде мало нормалнији људи).
Prijedor,Srboslav,Pink Panter – Bakire,Zlatko,Sulejmane
Tipični primjeri današnjeg klošarluka,likova zbog kojih vazduh postaje zagadjen.
Nije plaćen onaj što podržava,nego onaj što blati.
Kako kod,možete samo da gledate i crknete od muke,džaba ste pisali i vodili prošle godine kampanju sa ovog sajta,ne vrijedi,narod opet glasa za njega.Kako god da okreneš,trajaće to dugo,jer realno,konkurencija ne postoji.Priča o telekomu,kreditu,sinu se provlači dugo,ali narod opet za njega glasa!!! Vaše je da lupate,njegovo da pobjeđuje!Šta ćeš kad ste proizvod tog istog dupeta!
Потпуно је јасно Лауферу да су твоји родитељи Бакир, Златко и Сулејман, који су имали сношај са твојом госпођом мамом, а родио се дегенерик који је антипод својим очевима,зато што је настао не љубављу но силом. Објаснио сам ти коњињо што побјеђује, а то што ће дуго владати, то ти не говори о свијести, него несвијести нашег ума, а када га неки јебени странци освијесте, онда ће га оборити примитвно као Гадафија, ми свакако јесмо примитивни, када он има највише гласача у оних 54% што гласа. Оних 46% би га сутра оборило да им одавни није свеједно и што их се може прцати у здрав мозак. Тебе је баш спрцало. Једнога дана примитвина руља ће ти осјећи ту затровану руку, а до тада онаниши над својим величанственим дометима у одбрани лика и дјела..B-)B-)B-)
Лауфер „Nije plaćen onaj što podržava,nego onaj što blati“
Антологијска глупост. Значи лик и дјело нападју интелектуалци из „стакленца“, професори, доктори и ини упузани и угузани у предворју великог хемороида, којег је аутор фантастично описао? Лауферу, немој се никада коцкати, по стилу се види да блефираш и да то може проћи код узраста типа јаслице, али већ ова дјеца од 2 разреда основне би те подерали као и свако друштвено спадало, пропадало..
o jado jadni nije ti lako u „rektoratu“. Nije zlato ni srebro ni zlato, mijenjao bi se vaš firer sa nama , ali ne može da izađe iz luciferovog zagrljaja.Dovoljno da se pogleda njegov izbezumljeni pogled, a gorile mora da nosa i u anusu, okolo njega se ne mogu da izbroje. Vodi ih i u dječiji vrtić!Strah ga trese, a san neće na oči.
Nabijem ja i tebe i tvoju mamu,da je bila iole pametna abortirala bi.Nemaš ti šta klošarčino i nedojebani stvore da objašnjavaš,nego da tom istom o kome pričas dobro se napušiš.Niko si i ništa da u ime svih govoriš o primitivizmu,sam si takav i tebi pomoći nema.Drago mi je što možeš samo da se jedeš i da ako te pitaju za predsjednika RS, kažeš da je to Milorad Dodik,koji je vlast preuzeo od funjara od kojih su iznikli takvi smradovi kao ti,koji su zajedno sa muslimanima jeli i pili,potpisali da je u Srebrenici ubijeno 8000 muslimana,plašili se visokog predstavnika,sve što se tražilo davali i prodavali za 1KM…Zaboravio si sve te godine! Nego,samo se ti preorjentiši na to da ga uzimaš ustima i dupetom neizmjenično!
Лауфер је мало нервозан?? Што се пушења тиче, најбоље је када то изговорите ви освједочени пушионичари ронхила и пушачи власниу ронхила. Како тада, тако и сада. Како јуче, тако и данас. Него, како је госпођа мама, претпостављам да је пазиш као онај Ентони Перкинс у чувеном филму Алфреда Хичкока? Како оно бјеше? Психо? Е тај си ти. Дајте неког јачег, овог сам за секунду извукао из кућице финоће, на вјетрометину вулгарности које је његово природно станиште. Је ли ти мислиш да је аутор цава? Би ли ти то њему рекао онако, уживо? Лауфер је био издајник и у оном филму „Валтер“, па зашто и шта би се промијенило након неколико деценија? Појачај рад хладњаче, да се не крене распадатиB-)B-)B-)
Лауфер „Drago mi je što možeš samo da se jedeš i da ako te pitaju za predsjednika RS, kažeš da je to Milorad Dodik,koji je vlast preuzeo od funjara od kojih su iznikli takvi smradovi kao ti,koji su zajedno sa muslimanima jeli i pili,potpisali da je u Srebrenici ubijeno 8000 muslimana,plašili se visokog predstavnika,sve što se tražilo davali i prodavali za 1KM..“
Ове и овакве фуњаре су дозволиле да ти имаш гдје и како пузати,направили су ти Републику Српску, дали слободу, чак и слободу интернета, а не као у Кини, пустили смо вам „демократију“ па сте дошли навласт и разваљујете сваки изгубљену српску кост и главу у рату, продали сте Јасеновачку грађу, а у другом мандату Телеком, продајете шуге једне и ЕП РС и заувијек нас угасите, али знајте да ви немате к..ца да правите РС и дјецу да јој обезбиједите. Припази госпођу маму, Сунце је високо, залеђено се топи, ако се стално не леди..
Da, panteru rajkanlaufer je nešto nervozan. Izvukao si ga iz kućice i on zalaja onim svoji prepoznatljivim:av, av, …
Rekao sam to davno bigeru da je on rajkanovo monstrumčedo iz „rektorata“
Hvala svima na podršci. Hvala lijepo. I onima koji ne misle kao ja – hvala lijepo.
Nisam ja nikakva ni junačina ni pametnjačina. Samo običan čovjek, najobičniji. Kao i 99% nas „ostalih“. Nego mi je prekipjelo da lopovi, kriminalci i inferiorci sa partijskim knjižicama odlučuju o mom životu a ja da ćutim i trpim. Neću da ćutim. Neću ni da trpim. Hoću da živim. Sad i ovdje. „Boj se ovna, boj se govna, a kad ću živjeti!“
Ako ništa drugo ja i narod ćemo da vičemo, vičemo, vičemo… sve dok ih glava ne zaboli od naše vike. One koje treba da zaboli. Jer:
„Kralj na cara udariti neće,
Niti može kraljevstvo na carstvo,
Jer je tako od Boga postalo;
Čuvajte se raje sirotinje;
Kad ustane kuka i motika…“
S poštovanjem, Zoran Janković
Мени, искрено да вам речем, овај дудук не изгледа нормално, мислим да би требао отићи у Соколац по стручно мишљење. Изгледа избезумљено.
Да ли предсједник подлијеже љекарском прегледу?
Njegov mutni pogled i stisnute usne sve govore. On je uistinu poremećen čovjek, ali oni oko njega mu niti hoće, niti smiju to da govore. Koriste gužvu i lapaju šta lapiti mogu. Ne postoji imalo normalan čovjek da toloiko kao on otvoreno da uživa uživa u gaženju gladne sirotine. A, tek predsjednik jednoga naroda bi trebao da ispred sebe stavi sve snage i intelekt da usreći taj narod, da se očinski brine o njemu, da mu bude zaštita. Ovaj jado naš, po svačemu je jado, a mi sa njim najjadniji.
Зоране, свака част на писанију, а оне џукеле што испод додиковог сакоа лају, а кад их неко набоде на шаку као што је пре неко вече наш Лала оног њиховог бизгова ћургуза премлатио ко стоку, онда легну ко кује под амбар.
Чуј молим те дефинисања оне чваке slobodan=laufer, по њима свако је себи крив кад остане без посла што је „беспослен“? а није крив онај што га је оставио без посла? Па мамицу вам ј.бем снсдовску крви вам се треба напити за сво ово срање што приређујете овом јадном и затуцаном народу!
Синоћ Никољдан, крсна Слава, а они комунофашисти искључују струју, распад им система….x-(
Rammstein-e: ko je to nabubao Ćurguza, nisam čuo za to?
рамо, било би добро само када би уклонио слику тог смрада, вјеруј да није ништа бољи од дудука.
Зоране, свака част за текст. Само што сви морамо нешто озбиљније предузети да се ово смеће почисти.
Karabaja,
😉
Питај свог рођака Слобу Јанковића, овдје је то било у хотелу Топаловић пре неку вече.
novo_vrijeme
Сумњам да му је дао те паре за личну потрошњу,њему као појединцу.Не сумњам да је имало утицаја то што је баш он сувласник.Није он рекао само то за „дрогераша…“ већ и много тога што се само селективно преноси,па је то и извор многих неспоразума.
Једноставно је питање,да ли треба одбити неком предузећу такав захтева због евентуалних родбинских веза ако оно испуњава законске услове?
Што се тиче ауто-пута годинама су кружиле приче о најскупљем ауто-путу на свету,што ме мало и заинтригирало.Потом се износи податак (на Фронталу) да је цена била око 7,5 милиона КМ.Пошто ме интересовало,распитао сам се,тражио податке да би нашао то да цена таквог пута кошта између 3 и 8 милиона евра,у зависности од конфигурације терена и осталог.Собзиром да онај део ауто-пута има надвожњаке и тунеле што изискује значајна издвајања довело ме до закључка да се не ради о „превари века“.Ипак,не идеализујем,не сумњам да су се неки ликови „уградили“,не идеализујем,али не сатанизујем.
pink panter
„Ове и овакве фуњаре су дозволиле да ти имаш гдје и како пузати,направили су ти Републику Српску, дали слободу, чак и слободу интернета, а не као у Кини, пустили смо вам „демократију“ па сте дошли навласт и разваљујете сваки изгубљену српску кост и главу у рату…“
Надам се да то говориш као бивши борац,а не ратни и поратни функционер СДСа.Онда има смисла.
3 у 1 лауфер=слобо=бигер= http://pds17.egloos.com/pds/201002/05/09/k.swf
Jednom prilikom sam negdje pročitao a ove replike me podsjetiše na to:
Za naše stanje nisu krivi kojekakvi likovi na rukovodećim mjestima, niti „prava ili pogrešna“ politika određenih političara. Za nas je najveći krivac nedostatak prave i iskrene komunikacije. Jeste li primjetili koliko ljudi ovdje nema ni elementarno obrazovanje i minimum elementarnog zananja o temi na kojoj piše, ali je nadasve spremno uvrijediti, opsovati, poniziti, omalovažiti i sl. gluposti praviti, samo zato što se ne slaže sa onim što je neko napisao?
zar to nije primitivizam? I sve to nam je prisutno u svakodnevnom životu i sve to predstavlja korjen/ osnovu koja nam svakodnevno uništava i ono malo egzistencije koja nam je preostala! Ja odgovorno tvrdim da u svojoj korespodenciji nikad ne koristim vulgarnosti i psovke, jer sam zagovornik teze da “ samo inteligencijom i razumom možeš pobijediti ludilo i glupost“, tako da mi nije jasno kako sam ja mogao izazvati onoliko vulgarnosti i neandertalizma od strane drugih komentatora. Imao bi za njih jedan ljudski predlog:
Ako ne razumijete napisano, ništa strašno, zatražite pojašnjenje i objasnit će vam se. Nije to razlog da psujete i budete spremni na sve i svašta samo zato što ne razumijete napisano ili se ne slažete sa nekim iznijetim stavom.“ Koliko ja vidim niko od vas nije tražio da odobrite ili podržite napisano! Zar je grijeh napisati svoj stav i svoje mišljenje. Jedna od tekovina savremenog demokratskog svijeta je sloboda izražavanja ( naravno, sve dok time ne vrijeđate nekoga). vi ste svojim replikama uvrijedili neke ljude ovdje a da pri tome niti jednom napisanom riječi niste isprovocirani za nešto tako!
No da se vratim na poentu:Nedostatak normalne komunikacije i pribjegavanje sukobima, psovkama i netoleranciji dovelo nas je do toga da smo se podijelili po svim mogućim osnovama.Dijelimo se po:
-vjeri
-boji kože
-naciji
-državljanstvu
-političkom opredjeljenju
-simpatijama
-antipatijama
-navijačkim strastima
-omiljenim bojama
-muzici
-frizurama
-oblačenju
i sličnim glupostima, i svaki dan izmišljamo nove razloge za podjelu i mržnju, zar ne?
Ja Vas ne mrzim, ko god da ste, nemogu da Vas mrzim jer Vas i ne poznajem. Mogu da saosjećam sa Vama ili da se ne slažem sa Vama, ali nemogu da Vas mrzim. Nemam razloga za to! Zato mi nije jasno otkud tolika mržnja i netolerancija samo zato što neko ne misli kao vi! Sreća pa ovdje ima i onih drugih, koji drugačije misle i drugačije se ponašaju. E takvima se iskreno zahvaljujem jer mi svaki njihov post vraća vjeru u ljude i vraća nadu u bolje sutra. A Vas koji živite u mraku mržnje i netolerancije mogu samo da žalim i mogu ovim putem da Vam ponudim pomoć.
Čovjek se ponajbolje poznaje po izgovorenim/napisanim riječima, zar ne? Nađite gdje ja koristim vulgarnosti i vaš stil korespodencije? Primitivizam nas je i doveo do ovog stanja. Pročitajte Vi gospodo malo Andrića, pa naučite kako se priča/piše o nekome i nečemu. Andrić je opisao zlodjela i vijekovnu patnju srpskog naroda pod osmanlijskom vladavinom bez i jedne psovke ili neke druge nemoralne/ pogrdne riječi. A vi polupismeni politički ostrašćeni donosavideći stručnjaci, niste u stanju jednu jedinu rečenicu napisati bez neartikulisanog vokabulara obogaćenog ličnom indentifikacijom! Ja Vas samo žalim!!
Evo ovdje ima jedan zanimljiv spisak:
http://bs.wikipedia.org/wiki/Spisak_politi%C4%8Dkih_stranaka_u_Bosni_i_Hercegovini
Zamislite samo koliko mržnje ima među primitivnim sledbenicima svih ovih političkih partija!!!!
Pa ovdje ima 1 000 000 000 „razloga“ ( normalno po tumačenju tih primitivnih sledbenika), za nove i nove ratove, sve dok se ne iskorjenimo!!!Zar ne?
____________________________________________________________
Više vredi vojska magaraca koju predvodi lav, nego vojska lavova koju predvodi magarac.
Napoleon
____________________________________________________________
Valjda se niko neće naći prozvan!!!
zlobodane bigasti, nemam ja ništa protiv onih koji drugačije misle od mene, ili nikako to ne rade jer nemaju s čim, ali svakako da imam i imaću protiv onih koji ne samo da bezobzirno pljačkaju moj narod, već sa narodnim parama plaćaju gebelse i gebelsiće , bigere i zlobodane da staju na muku narodnu, da mu se rugaju i pljuju mu u lice. Da mu kažu da je dobro što su milostivi pa ih pooolako ubijaju, natenane. To mu dođe kao humanije ubijanje.
Lakše je nagovoriti ljude na zlo i mržnju nego na dobro i ljubav. Zlo je privlačno i bliže je ljudskoj prirodi. Za dobro i ljubav treba izrasti, treba se pomučiti. Zlo nosimo u sebi kao izvornu strast, a može postati pogubno ako se predstavi kao jedino dobro.
Meša Selimović
___________________________________________________________
OOO, i zlobodan ekavac, samo pismo promenio. E, moj providni bigeru, al ti ovaj predor ne da mira. Baš je PREDOR zloćo.
Sve sve, al zlobo, u pravu si:neobrazovan, pročitao samo čitanke, naučio ćerati traktor, psuje kao kočijaš , zloban,ohol, sirov, nepouzdan, kukavica, kradljiv, smrdljiv, kvrkljiv, smutljivac, svadljivac, što mu oči vide ruke maznu, čeka Božju kaznu…
Dašto mi ti dašto!
Odgonetka zagonetka!
slobodan, 20.12.2011. 18:03:32
Блах..ево нама још једног додиковог демагога, смазалицин замјеник? О чему ли ти тупиш благи Боже и то све „с љубављу“, а пишеш овдје коментар на текст човјека којег је нечија себична политика бацила на ивицу живота достојног човјека, као рецимо Јанковића? Шта ти мрсомудиш о његовом „беспосличарењу“ кад су га гњиде попут тебе изгурале из посла, а није хтио да вам се сагиње и љуби дупе, човјек има достојанство, ти нападаш сад и то што му је преостало достојанство.
О свему другом што ти прдомељеш овдје одвратно је и коментарисати, ако је теби свеједно што битанга додик води свој пашалук онако како њему и пар његових ортака одговара на штету свих нас, то је до мањка твог карактера.
Треба ли да сваки дан овдје појединим „толерантим слободанима“ цртамо, како су они мајмуни сјебали релативно одржив привредни систем РС-а, подижу кредите, а немају никакве разумне и сврсисходне пројекте којим би се покрили ти дугови, не, напротив они кредитима крпе рупе у буџету које су сами направили, а тамо гдје би кредитирање могло покрити реализацију, доводе „угледне“ инвеститоре попут оног рашида у електропривреду или овај ребус око ауто-путева!
Зашто је неком нешто тако очигледно превише компликовано за схватање да би се само из тог разлога с позиције тоталног несхватача уједно и амнестирало све погубно!?
Послије свега очигледног, једино што можеш поручити саговорнику попут тебе је мршшш у пм.x-(
Аферим Рамштајне.
rammstein/Заметица Јован
Ко је решење?
bilo ko ko je punoljetan bi radio bolje od ovih a najbolje rjesenje za ove je Gavrilo
herc64
Заборавио сам да додам да не вреди то „било ко“…ако хоћу револуцију,хоћу план!
Мада и то је боље од предлога типа Говедарице,подтипа било ко из СДСа,што би рек’о Пантела…
herc64, 20.12.2011. 21:08:57
ne pravi se mutav odlicno znas da bi od ovih bila bolja i ekipa koja se okuplja na frontalu da ne idemo dalje
Bigeru, rješenje su bandere. Usadili ste ih toliko da će svako moći da bira koja mu najbolje paše, s koje ima najbolji pregled.
A, što ne obrisa fireru nos? Eno mu curak došao do usta. Leti, obliži!
Bigeru, u „rektorat“! Eno, čuj, zove te firer!
Ово је текст у вугла. Тек сада сам га прочитао, јер нисам баш реован на Фронталу. Али свака му част!
herc64, 20.12.2011. 21:08:57
„bilo ko ko je punoljetan bi radio bolje od ovih a najbolje rjesenje za ove je Gavrilo“
И Слободан мисли да је најбпље рјешење Гаврило. Гаврило Бобар. Зато се и појавио овдје да пљује по Мићи Мићићу. http://www.frontal.rs/index.php?option=btg_novosti&idnovost=15510
Предизборна кампања је почела.
Да се разумијемо, не мислим ја да је било ко ко представља власт на било ком нивоу цвјећка, али Слободан се овдје није појавио случајно. Партијска дужност је светиња.
Slobodan, biger, laufer-tri u jednom.
drazen78bl, 21.12.2011. 10:20:39
njega se nisam ni sjetio da sam mislio na njega pisao bi gavrilo a ne Gavrilo,a mogao bi i Zikica Jovanovic Spanac ima vise iskustva sa srbima
prijedor
Не знам како ти такав поремећен и луд тако добро схваташ ствари.Све си погодио…и да сам плаћен,и све моје друге профиле.Мора да си поносан сам на себе.Заправо ја сам једини дискутант,ово су све моји профили.Све је то завера да тебе сломи ова власт.
Нисам размишљао толико о бандерама,али је можда најбоље да ово друштво очистимо од умоболника баш тај,умоболниче.Ова власт ти даје шансу да се излечиш,ипак.
Да скратим.Пошто немаш нити си икад имао ишта сврсисходно да кажеш осим својих небулоза и лажи,слободно ми се не обраћај.Ни ја теби се не обраћам,само здравим људима.
Bigeru, opet mu curak iz nosa! Trči, briši! Ne radiš dobro. Ili, si zadužen samo za rad u „rektoratu“. Da, boli me srdnji prst, reaguje na tvoje komentare, žao mu što radiš u amonijačnim uslovima. Pa sam si odabrao. Bolje bi bilo da čistiš snijeg oko vlade.
Vidim , imaš fobiju od bandera pa je možda to razlog što si pozadinac.
herc64, 21.12.2011. 11:22:23
Био сам ова два дана на три Славе. Први дан код мојих рођака у Лијевчу у двије куће. Иначе, један мој рођак је предсједник месног оббора СНСД-а. Задњи пут сам га посјетио 21.9.2010., а десило се да је он баш тог дана организовао шатор за народно весеље. Осјећао сам се као крме у Техерану. И сада, на моје изненађење сви кукају, и гости и домаћини, на актуелни политички тренутак, на власт. Каже тај рођак да неће они још дуго. А опет су сви сагласни да не постоји јака алтернатива, да су сви некако већ виђени и да неће ни излазити на изборе у октобру 2012. године. Значи, људима је јасно да опозиција тренутно нема снаге без уједињења или прикључења нове снаге да узме изборе. Чак и у овој ситуацији. А зна се коме неизлазак иде у прилог.
Како ови интелектуалци дјелују само иза тастатуре, ја сам нешто размишљао да направим листу са Ђујом с Лауша и Добрилом из Первана, па ако неко жели да се клади да бисмо Ђуја, Добрила и ја били трећа-четврта снага у Бањој Луци. Једноставно, простор је отворен, само да се нешто ново и поштено појави. Свакако, може да се иде на било какав коалициони, партнерски однос, или заједничку листу са квалитетним људима из опозиције. Ту мислим нпр. на господу Бореновића, Стевандића, Маринка Умичевића, Ђорђа Умићевића,… Ове људе лично познајем и имам о њима позитивно мишљење, доста заједничких ставова, ма колико то некоме сметало.
Мени је јасно да чак и уједињена опозиција тешко може у БЛ да побиједи актуелну коалицију СНСД-ДНС-СП-ПУПС. Пчелице др Јандића би могле бити тас на ваги. Уколико дође до распада СНСД-а, највише би могла профитирати ова фракција Радојичић-Радмановић.
Зато још једном предлажем да се направи ПОКРЕТ, који би укључивао и некомпромитоване и прогресивне страначке људе. Мање ће бити битно ко је на власти, ако постоји снажан покрет интелигентних и поштених људи, који ће да подигне Републику Српску са дна. Понављам да је у питању БИОЛОШКИ ОПСТАНАК српског народа. Кључ промјене је у Бањој Луци и зато мислим да би се опозиција требала појачати једном независном листом. И морам да кажем да ту не стављам себе у први план. Не тражим ништа за себе. Само сам свјестан да се овак овише не може, да се морају ствари радикално измијенити, не по систему Курта-Мурта.
Опет, друга опција је да се млађи и некомпромитовани масовно укључе у странке, али нисам сигуран да би им ко дозволио да буду више од бројева на чланској картици. Човјек је човјеку конкуренција и зато многима одговара стање какво јесте.
Na fonu Draženovih razmišljanja:
U jednoj opštini u Srbiji (izvinjavam se, ne sjećam se koja bješe, možda će neko od Vas znati. Znam samo da nije tako daleko od Beograda) godinama je na vlasti – udruženje građana. Veoma uspješno! Dojadili im, kao sad nama, svi političari i sve političke partije. Sastali se ljudi od ugleda u svojoj sredini, od digniteta, subjektiviteta i ličnog integriteta, od poštenja i pameti i „pomeli“ političare.
Šta mislite da li bi kod nas ovaj model mogao proći?
Nezavisni kandidati su pojedinci i ne mogu bitnije „povući“. Grupa nezavisnih kandidata, u koju bi mogli biti uključeni nestranački intelektualci, ali i pošteni intelektualci iz bilo koje stranke, pod uslovom da nisu već kompromitovani i istrošeni, da se pokušaju izboriti za vlast (i Vladu) eksperata; Vladu nacionalnog spasa.
Slažem se sa Draženom da je krajnje vrijeme. Ako već nije kasno, jer nam je, stvarno, ugrožen biološki opstanak. Postaćemo germanska i američka služinčad.
@karabaja
Temerin
Karabaja, 21.12.2011. 13:08:03
Управо то ја и заговарам. Тако смо се ми организовали у највећем насељу у Републици Српској и побиједили убједљиво владајућу странку.
Значи, небитно је ко је у којој странци и ко је нестраначки, већ ко је какав човјек и ко колико вриједи. Ово је вандредно стање. Национално смо угрожени и потребан је широки покрет грађана, као и почетком 90-их. Кад бисмо скупили све квалитетне људе из свих странака и оне нестраначке, опет смо танки. Дубоко сам свјестан да је то једини начин да се покуша изаћи из овог безнађа. Живи били, па видјели.
„Postaćemo germanska i američka služinčad.“
У свему је питање колико се може пружити отпор овом неоколонијализму, а да нам се не обије о главу. Неки отпор су пружили својевремено и Милошевић, и Ђинђић, и Гадафи. Видимо гдје су данас Србија и Либија. Како балансирати у цијелој причи, а не сагињати се. Једино још ови јужноамерички лидери одолијевају, али су то веће и много богатије земље.
Ми са Старчевице смо већ послали писмо намјере Ротшилдима. B-)
rakovic, 21.12.2011. 13:47:04
Шта Ви мислите о овом удруживању независних и некомпромитованих интелектуалаца из странака у један народни покрет?
Немојте, молим Вас, само написати: „Интелектуалци??? :D“!
Uprite! PREOKRET ! Inače nestade nas. Uz vas sam do Vlade nacionalnog spasa. Biološki opstanak našega naroda je u pitanju, više nego ikada. Nikada nas nije bilo manje, sa oooopasnom tendencijom demografskog sunovrata.
Не знам какве су шансе са оним што је већ покренуто, мислим на оно Покрет за Пале, Покрет за Требиње, Покрет за …, има тих покрета поприлично, бар за ове следеће локалне изборе, па да пробамо тамо расчистити стање и преузети то. Међутим мени се свако политичко дјеловање гади, јер све и да окупиш изузетно коректне људе, способне, политички непрофајдисане и без дозе самозадовољавајућег интереса, опет мораш знати против каквих сподоба и људских наказа се мораш изборити, а за то требају челични живци и срце ко Романија!
Мени је поприлично кратак фитиљ и чим осјетим тај политикански воњ кад избија из саговорника, ако га не пљунем на лицу мјеста и одјебем у старту постоји могућност наношења и физичких повреда и ето проблема са покретом.B-)
@dražen
Dok nekompromitovanih ljudi još i ima, nezavisnih je malo. Ucjena se nadvila nad svačiju glavu. Nije prijetnja, samo ucjena. A onda ti još kažu da grizeš ruku koja te hrani.(sve manje).
Sigurno je da na lokalnom nivou treba krenuti sa takvim pokretom i sigurno je da bi uspjeh omogućio i neke šanse na višem nivou. Ne treba se predati, već delati.
Ako se pogleda vrijeme postavljanja vaših postova dolazi se do jedne nedoumice:
-ili zlouipotrebljavate vrijeme i sredstva firme u kojoj radite ( što je svakako za svaku osudu)
-ili besposličarite i ovdje ubijate dosadu ( što je svakako za svaku osudu)
-ili nije niti jedno niti drugo, nego jednostavno radite svoj posao, a to je pljuvanje i totalna demagogija a sve u cilju političkog razračunavanja i potkusurivanja.
Ja nikad nikoga ne vrijeđam niti marginalizujem ničije stavove. Ja jednostavno iznosim SVOJE mišljenje i za to mi nikad niko nije platio niti bi ja to dozvolio. No, ako ja pišem jezikom koji Vi neki ne razumijete, ja stvarno nisam kriv.
Kao što je kroz istoriju zabilježeno (mada znam da velika većina ovdje dičnih kritičara i „demokrata“ nikad nije čula za ovaj citat), svojevremeno je Cezar rekao svojim vojnicima kada su izrazili strah i negodovanje (za predstojeću bitku gdje je protivnik bio znatno jači i brojniji) , „samo mi dajte drugi način na koji možemo dobiti bitku i ja ću ga prihvatiti“! tako isto i ja Vas svepametne i svemoguće i sveznajuće kvazidemokrate i kritičare pozivam:
-dajte nam adekvatnu alternativu (naravno bolju) i računajte da je prihvaćena! Samo nemojte one koji su u 99% stvari krivi zbog stanja u kojem se trenutno nalazimo! Sjetimo se ko je bio na vlasti i koliki niz godina i šta su tekovine tog vladanja.
Kad dva normalna i razumna čovjeka razgovaraju, za očekivati je da se upotrebljavaju argumenti i dokazive tvrdnje i stavovi, zar ne! Ja svoje stavove mogu dokazati ( naravno, ako je neko zainteresovan, neka napiše), a možete li VI?
Kao što neko reče: Nema cvjećke na vlasti, ali kao što reče Isus „onaj ko nema grijeha, neka baci prvi kamen“!!
Tako, Vi koji zastupate kojekakve likove i individue koji su svoj patriotizam dokazali visokim bankovnim računima i hiljadama raseljenih i prognanih, dajte rješenje i prestanite šupljirati1 Svi znaju osuđivati i pametovati a ko zna bilo šta konkretno uraditi? Ko?
Kao što reklama reče:
Mi smo narod koji ima najviše „stručnjaka“ po glavi stanovnika! 8/10
Isto tako smo narod koji ima najmanje praktičara po glavi stanovnika! 0,1/10
Zapitajte se. U koju grupu VI spadate?
Bogami Jankovicu,upro’ si dje ne treba….ili trebaB-)
slobodan, 21.12.2011. 15:36:33
Svaka cast za ovaj poslednji post.U vecini stvari se slazem i potpisujem.Jedino se ne slazem da nam ne trebaju,kako kazes “dicni kriticari“.
Druga stvar u gdje se ne slazem u potpunosti je tvoj komentar o “podjelama“.smatram da smo mi ovjde u ovom “tamnom vilajetu“odavno podijeljeni,samo sto nas neprestano prisiljavaju razna “carstva“da zivimo pod jednim zulumcarskim krovom.Ne vjerujem u SAD raznolikost,jer,kao prvo mi nijesmo SAD a kao drugo i taj koncept ce se raspasti,cim ponestane novaca.Davno sam prevazisao djecacke snove tipa “zvjezdane staze“ u kojoj vlada “svepravedna“federacija nekog sarolikog sastava.
Smatram da svako treba njegovati svoje,te na taj nacin nauciti postovati tudje i jedino je tako moguca kvalitetna saradnja.A sad,za jedno 1000-2000 godina…ko zna…
Ono jeste,ne treba pljuvati bez mjere i bez ikakvog cilja u nekoj tupavoj diskusiji uvredama i slicno ali treba kritikovati i one “od ranije“,kao i ove sada pa i ubuduce.
S druge strane,primijetio sam i ja da ovdje jedan dio komentatora prelazi granice pristojnosti,iznoseci “tvrdnje“u vezi nekoh javnih licnosti,koje ne mogu dokazati,pljujuci jedni po drugima besomucno,sto meni opet govori da su takvi u stvari braca blizanci upravo onih koje pokusavaju oblatiti.
Gade mi se jedni te isti i likovi i tipovi koje gledamo destetak -dvadeset godina, a svaki grđi i gori, svaki zahvato koliko je mogao više, svaki gledao samo lične interese, a ovi zagrdiše. Pokradoše ono što nisu stigli oni prije njih, malo im i to bješe pa nas zadužiše i i to pokradoše, pa im i to bi malo, pa nas rasprodaše.
E, sada te likove i tipove treba pred lice pravde,a dovesti Dražene, solijume, ANJE, buddhe, karabaje, ex-e, jahače, noire, maxone, rakoviće, jabuke, travničane, rammsteine, čukerance, … slobe, …
Moja generacija nema pravo na to, jer iako je donijela na sunce RS dala ju je u ruke nepoštenima , lopovima i krominalcima, mafijašima i nedobronamjernim. I zato treba da odstupi.
slobodan
Шта је, јадо, и ти залутао међу људе, па лупеташаш речи и мислиш да паметујеш. Можеш то, али међу својима, овде те с гађењем прескочимо. Лупај, ти, само лупај и лечи своје неиживљене комплексе.
Da ne gnjavim dalje i ne ucestvujem u ovom SDS,SNSD,KRAD,DRP itd. mlacenju prazne slame,nego bi se vratio malo na nesto drugo,sto sam pokusavao (bezuspjesno,cini mi se) prenijeti prvenstveno mladjim ljudima ovdje.
Najvaznije je da radite na sebi,gradjenju svoje licnosti,stava,ekonomskih i drugih kvaliteta.Proslo je vrijeme radnickog samoupravljanja i vremena kad je neko drugi “mislio“.Niko u ovom polufeudalnom sistemu nece nista uraditi za vas i za sve se morate sami izboriti.
Uvezivanje u udruzenja nije losa stvar(po nekim osnovama),medjutim politikantstvo,samo od sebe…tesko…
Ne vidim na sceni puno “postenih“(cast izuzecima) i mislim da vecina lovi u mutnom i svima se nekako0 prije ili kasnije uvuce u usta ono bljutava EU-“ropska“zajednica i kojekakve “tegracije“,zasnovane na modelu Centurionskih jedinica imperatora.
Pokret i revolucija?
Ja sam najzagrijaniji za to ako dodje do(zlu ne trebalo)slicnih stvari…ali…
Dobro je Drazen primijetio da u ovom momentu ,tim nacinom mozes zavrsiti pod cizmom “novog poretka“,pije negoli na drugi nacin.
Mozda je jedino ex (nema ga odavno) jednom nesto konkretnije rekao da treba osmisliti “sistem“,koji ce natjerati vodje da budu malo postenije.
Za to je potreban kritican broj osoba i udruzenja koji su zaista nezavisni od bilo koga.
Zato braco i sestre,ponovicu kao papagaj…ucinite nesto da bi pomogli sebi i drugima oko sebe…
Sta god da radite i cime god se bavili,vazno je da se ne odricete svojih korijena.
Nemojte misliti da je ovo najtezi i najgori period u kome su se Serbi ikad nalazili.Bilo je i gorih zuluma pa su i tada zivjeli i djelovali ljudi,radili na sebi i pomagali druge i u isto vrijeme doprinosili na razne nacine vaskolikom Srpskom stablu.
http://www.abrasmedia.info/dnevne-novosti/svijet/hercegovac-sava-vlaisavljevi%C4%87-osniva%C4%8D-ruske-obavje%C5%A1tajne-slu%C5%BEbe
Ovo je malo detaljniji link.
Evo jednog od nacina,kako se u najtezim momentima nase istorije moze iskazati,domisljatost,sposobnost i naravno….rodoljublje…
Svaka cast Savo.
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.293.html:358459-Srbin-prvi-ruski-spijun
U pravu je jahač kada kaže da mladi treba da sebi, na građenju svoje ličnosti, stava, i raznih drugih kvaliteta. Iako je sistem vrijednosti naopako okrenut, kada je nemoralno postalo morlno mladi koji su kadri oteti se onome što je sada „in“ , treba da se organizuju i sačuvaju što se da sačuvati.
U pravu je jahač i kada kaže da ovo nije ni najteži period u kome su se Srbi našli, ali u tim ranije težim periodima bilo nas je više, brojniji smo bili, a poslije svakoga zla bivali smo desetkovani. Sada smo spali na to da se možemo poznavati skoro svi u glavu, a oni naši stari, uvijek isti neprijatelji sad su mnogo jaki, mnogo svirepiji . Prvi svjetski rat,drugi svjetski rat, ovaj rat-isti nas gađali, isti ubijali. Sada to isto rade ti isti, i uništavaju ovo malo što nas je ostalo bez ispaljenog metka . Najviše me boli što su među nama našli pohlepne neljude kojima ništa nije sveto osim prokletih para pa u u ime njihovo svoj narod guraju u ambis.. Eto, zbog toga mislim da ovo jeste najgori period našega postojanja, osim rata. Nikada nas manje, a nikada surovije vrijeme.
A, naš vlastodršci svaki dan pohlepniji, bezobzirniji, drskiji, oholiji, neljudskiji , bez obzira bili oni ovi ili oni, zvali se ovako, ili onako. Svima je u glavi samo LAP i DRP.
Ipak , vjerujem čvrsto da ima mladih poštenih i mudrih koji mogu , a i moraju da sačuvaju ovo malo naroda što je ostalo.
…da rade na sebi…
drazen78bl, 21.12.2011. 12:02:28
Drazene nemoj da kopiras moje rane radove.Medju mojim prvim komentarima na ovom portalu je i nekoliko njih dugih ko kineski imenik u kojima sam iznio vrlo slicne ideje.tada sam predlagao iste stvari samo sto sam u medjuvremenu shvatio da u strankama nema ni postenih ni nekompromitovanih.ja sam tada predlagao saradnju sa micom micicem iako sam znao da nije cvjecka a danas mislim da svakog ko je istaknuti clan bilo koje partije treba zaobici u sirokom luku i to najmanje iz dva razloga:ako su posteni i patriote sta onda rade u ovim i ovakvim partijama,i ako se prikljuce jesi li ti siguran da je proradila savjest ili su samo trojanski konj u nasim redovima.uopste mi nije jasno zasto forsiras tog stevandica, borenovica itd, ja sam predlozio micica misleci da je manje zlo od bobara i to i danas mislim mada nije puno bolji.naime taj stevandic se udostoji da napise ponekad neki clanak na ovom portalu i to uglavnom gluposti koje znaju i slijepci koji znaju brajovu abecedu i ponekad odgovori na neki komentar koji „ne smatra uvredljivim“ s tim sto u uvrede ne ubraja to sto se on i njegova ekipa se.u meni na glavu vec nekih 20 godina.osim toga buda je prije par mjeseci nekoliko puta insistirao da se neopozivo izjasni da li je sklopljen savez sa djavolom i na kojoj je on strani i koliko se sjecam nije se izjasnio i prema tome ako i predje u opoziciju u boljem slucaju imamo jedno svileno doktorsko pr..o koje ce samo da trazi sto meksu fotelju a u gorem slucaju trojanskog konja u nasim redovima.borenovic je vjerovatno jos gori i ne vidim zasto bih ga komentarisao.ukratko sve su to ognjeni tadici, prvo laku noc srpska a ujutro dobro jutro milorade, doduse jos nisu stigli rahmetli aliju on je umio promjeniti misljenje nekoliko puta dnevno.
sto se mene tice ja mislim da pi naljboje rjesenje za trenutne politicare bila dozivotna lustracija a najvise sto bi im se moglo dozvoliti je vrlo kratak prelazni rok,najvise do nekoliko mjeseci pred izbore kad pocinju prve sondaze javnog mjenja da ne mogu da se saltaju u pobjednike.nikad niko od g….. ne napravi pitu a i ako jest nije bila jestiva.ne znam sta bi to nama mogao pomoci neki „profesor univerziteta“ sudjen za kradju i vjerovatno bi bio i osudjen da nije u politici,ekonomski politicar ili obratno koji u zivotu nikad nista nije stvorio nego samo uzimao od drugih za prosipanje pameti i njemu slicni.
Umicevice necu da komentarisem jer ne znam nista o njima.
„Ове људе лично познајем и имам о њима позитивно мишљење, доста заједничких ставова, ма колико то некоме сметало.“
Drazene pozitivno misljenje je tvoja privatna stvar i dalje nisi naveo nijedan argument za taj stav,ja licno mislim da je sds funkcionisao i funkcionise slicno hdz a znas da je protiv hdz u toku istraga ida se sumnja da je kriminalna organizacija pod maskom politicke stranke a razlog zasto isto tako nisu prosle i nase glavne politicke partije nije sto nisu kao hdz nego sto kod nas drzava ne funkcionise.ako su posteni sta onda rade u tim partijama.
osim toga oni su za svoj nerad vise nego dobro placeni i opet nista ne pokusavaju odraditi.svi tekstovi tog stevandica vrijede kao prvih nekoliko recenica Alekse Milojevica,Sinise Bozica ili Svjetlane Cenic a od borenovica ni toliko.takodje je lijepo sto imate zajednickih stavova, posto se nas dvojica dosta slazemo onda ispade da i ja imam dosta zajednickih stavova sa njima ali slaba vajda od toga ako se nista ne radi.
Drazene ti ne kontas da su oni politicari odnosno jedno misle drugo kazu a trece rade i ako imate neke zajednicke stavove zasto ne krenete u akciju?pa naravno zato sto je njima i ovako dobro i ucinice sve sto mogu da ovako i ostane.mislim da si jako naivan ako mislis da ce nesto promjeniti ljudi koji mirno gledaju bioloski nestanak svog naroda i NISTA NE PREDUZIMAJU.
ne znam samo sto im posvecujem paznju kad je ni najmanje ne zasluzuju, da mi predjemo na bitnije stvari.
ja sam vec predlagao osnivanje pokreta prema tome sa time se potpuno slazem ali karabaja je iznio jos jednu dobru ideju:udruzenje gradjana.mozda je bolja ideja od pokreta jer manje kosta elasticnije je, moze se odraditi sve sto i u pokretu ili u partiji a nisi potrebne formalnosti tipa opstinskih odbora zakupa prostorija itd.problemi su na drugoj strani i pred nama je vrlo trnovit put i ako nesto preduzmemo i ako ne preduzmemo.ako nista ne preduzmemo crno nam se pise,ne da ce mo biti roblje (Rakovic) to smo sada, nego nas nece ni biti.naime ovaj je presao sve moguce granice i dobio je nogu u prkno u americi tako da mu se crmo pise: u boljem slucaju sanader u gorem Gadafi.sto se njega tice svejedno mi je koja od ove dvije opcije je u pitanju, obje je zasluzio,jer iako pretpostavljam da je malo srba medju onom milijardom sto treba da ostane na zemlji ipak nisam ocekivao da se predsjednik od naroda izabran trudi da prebaci plan.
bitnije je sta ce biti sa nama.ako ga oni smjene oni ce i postaviti svog covjeka, iz opozicije (mozda cavic ili ivanic) ili sa strane.taj novi ce opet raditi isti posao za njih samo sto ce se biti teze boriti protiv njega jer vjerovatno nece biti ovaka sirovina i sve ce raditi u rukavicama a mozda ce mo, ponekad, ako budemo dobri dobiti i lizalo.prema tome u sustini sve isto i narednih 10-20 godina.u medjuvremenu ce mo na marginu ili pod zemlju mi sto smo zivljeli u normalnoj drzavi i drustvu (ne zaboravite da je samo prije 20-tak godina poginuo covjek u bg trceci za naoruzanim atentatorom na turskog ambasadora a danas prebije policija pola kafane i niko nista cuo niko nista vidio-u bl neki dan ili http://www.6yka.com/index.php/ivjeti-u-trebinju-balkanskom-bronksu )i svaku promjenuu toj mocvari ce biti tesko ili nemoguce izvesti.prema tome ako nista ne preduzmemo a zelimo ostati zivi i normalni jedini spas je da odemo sto dalje i sto prije i to je vrlo jak razlog za akciju.
ako pokrenemo akciju bice jos vise problema ali makar se vidi tracak svjetlosti na kraju tunela.vecini nas vjerovatno nije jasno u kakvim se problemima nalazimo.moralno smo na dnu, posten covjek je isto sto i budala,ucenje i rad je samo za sirotinju,posao se trazi svugdje osim na birou,vise od pola diploma nastancanih zadnjih 20 godina vrijedi manje od iste kolicine tariguza itd.npr u trebinju u het elektricnom itd su sami sebi napisali kolektivne ugovore po kojim u slucaju gubljenja posla dobijaju takve otpremnine da boga mole da ih istjeraju sa posla par godina prije penzije a nekim bivsim direktorima u telekomu bog je ispunio tu zelju tako da je nemoguce otjerati te neradnike sa nase grbace iako ih u het ima 800 viska a nije bolje ni u upravi.
prema tome i ko pokusamo to je samo pocetak dugog i trnovitog puta.dogodine su lokalni izbori i to je skoro idealna prilika ako nas oni gore ne preduhitre a mozda i zadnja prilika.na tom putu ce biti puno problema, neke cu i navesti, ali nema drugog nacina.
najveci problem je nedostatak kriticne mase.vlast na razne nacine, najcesce ucjenom (od 50 km za stoku sitna zuba do dobijanja ili zadrzavanja radnog mjesta za krupnu ribu) uvjek ima 30 % i to je tesko dostici.vrlo su rijetki ljudi koji su dobrostojeci, ugledni i toliko nezavisni da mogu reci sta misle i tu ideju gurati.malo je onih koji ce ih podrzati, najbolji dokaz za to je kad je prije 2 mjeseca na frontalu bio clanak o nezaposlenim elektroing u trebinju. ja sam iznio misljenje da posao mogu dobiti ako se uvuku u g….. nekom dovoljno bitnom, u inostranstvu, ili da pokusamo promjeniti vlast pa da pokrenemo poslove.na kraju je ispalo da se jedino ja koji imam pristojan posao zalazem za to a da bi oni ustvari da se mi bunimo da se oni uvale u elektroprivredu.cini mi se da se na frontalu niko od njih vise i ne javlja,jedan pokusaj da mi se natovare na grbacu nije uspio pokusat ce vjerovatno ponovo pred izbore vjerovatno na drugoj strani i na drugi nacin.ako su to „elektroinzinjeri“ sta ocekivati od prosjecnog covjeka?
drugi problem je nedostatak sredstva komunikacije.u rs je nazalost oko 90% funkcionalno nepismenog stanovnistva i sa njima je tesko ili nemoguce komunicirati i uticati na njih, pogotovo ako postujes fer plej.tako ako u tb otvore tunel cemerno i pokazu makar maketu autobuske stanice i aerodroma dobice izbore bez obzira sto su upropastili nekoliko hiljada rdnih mjesta dakle citav jedan grad.
treci problem je nedostatak bilo kakve intelektualne elite.vi iz bl ste u prednosti ali ne u tolikoj koliko mislite jer je bl u svijetu provincija provincije i koliko znam, recimo, univerziteta nema medju 500 prvih niti se uopste boduje jos ponesto ima bn, do, ss, tb, pd i to je sve u ostatku rs je mrkli mrak.utjeha je sto se dosta toga rjesava u bl a ona relativno dobro stoji sa elitoma ni narod nije toliko nezainteresovan vidi se na starcevici samo neko treba pokrenuti.
ima jos jedan nedostatak:hedonizam mlade generacije. oni bi trebali biti nosioci promjena a njih interesuje samo laka lova i skupe pevaljke.ima i jedna prednost:dobar dio se sluzi internetom dakle postoji sredstvo komunikacije samo treba prava akcija.
posto malo moram i da radim jos samo da dam jedan predlog: ako ima neki zainteresovan pravnik mogao bi vidjeti zakone po ovom pitanju a posebno rokove za prijavu kandidata .
drazen78bl
Врло радо ћу подржати све твоје идеје. Међутим, од људи које си набројао, могао би само издвојити Маринка Умићевића, са овим осталим нисам сигуран да би ишло… Бореновић ће ти све обећати, али кад се домогне власти, вјеруј ми да ће радије сарађивати са својим ортаком у послу и пратијским другом Игором Црнадком, него са тобом.
Шта је то Ђорђе Умићевић урадио у свом животу? Питај мало људе са којима је радио, колико је ефикасан или још боље колико је практично подржао младих људи?
А доктор Стевандић, мора се признати да је активнији од многих политичара, али мислим да је амбициознији него способнији…
ПС. Зна се које друштво је најорганизованије. Пчеле. Ја мислим да се треба укључити у неку странку (НДС – Крсто Јандрић) и покушати доћи до неке позиције са које се може утицати на бољи живот.
Drazen
„Бореновић ће ти све обећати, али кад се домогне власти, вјеруј ми да ће радије сарађивати са својим ортаком у послу и пратијским другом Игором Црнадком, него са тобом.
Шта је то Ђорђе Умићевић урадио у свом животу? Питај мало људе са којима је радио, колико је ефикасан или још боље колико је практично подржао младих људи?
А доктор Стевандић, мора се признати да је активнији од многих политичара, али мислим да је амбициознији него способнији…“
upravo ono sto sam rekao samo u celofanu.
herc64, 21.12.2011. 20:12:57
Имам разумијевање за све Ваше ставове и у начелу их прихватам.
Примјетио сам да често у дискусијама „начепиш“ др Стевандића и то је Твоје право. Не мијења то моје мишљење о Теби, иако сам у јако добрим односима с Доктором. Мислим да наступаш с предсрасудама. Знам да не пратиш редовно вијести, да ниси гледао његов наступ у „Један на један“, да не пратиш преносе из НСРС, као и да сизбог СДС-оваца које познајеш лично прекрижио ту странку. Ја га овдје наводим, јер се он појављује овдје на Фронталу, а веома позитивно мишљење имам и о посланицима из прошлог сазива НСРС, господи Лази Марићу и Божидару Васићу (познајем их лично такође), као и о Богдану Елезу, младом, школованом, поштеном човјеку, чије смо текстове овдје читали.
Господин Ђорђе Умићевић је ишао са мојом тетком у Гимназију, његова кћерка са мном студирала, његова супруга је долазила суботом да нам омогући да микроскропирамо на патологији, иако јој је то нерадни дан. Г-дин Умићевић је диван човјек, мислим да је један од поштенијих у политици, а о његовој агилности, енергији би се могло расправљати. И што је најбитније, није продао свој народ, већ поднио личну жртву пред силом високог представика и НАТО-пакта. Човјек за свако поштовање.
Бране Бореновић ми је драг као комшија и као „ватрени“ говорник за скупштинском говорницом. Човјек је с којим би се могло градити ово друштво. Игор Црнадак ми је био драг као радио водитељ, али је много покварио ту слику својим политичким радом. Да је ПДП на прави начин искористио шансу, никад не бисмо дошли у позицију у којој смо данас. Изневјерили су очекивања народа, тако да их често грађани бирају као мање зло. Позитивна тачка у ПДП-у јесте господин Маринко Умичевић, који је један од ријетких који у Скупштини града пружа неки отпор неким неразумним одлукама, а заиста је добар и хуман човјек. У овој нашој хуманитарној акцији је даровао дјецу са већом свотом новца, са 4 чизмица, са већим бројем пакетића, са пакетима хране и са огромном корпом воћа, упакованом онако као за Славу, са стилом. Једном оцу тек рођене бебе је у веома кратком року помогао да нађе посао на моју молбу, а није питао за партијску књижицу. Не пита жене при запошљавању да ли планирају трудноћу, па има више радница на трудничком него у фирми. Човјек је из народа.
АКО ЈЕ НЕШТО ПОКРЕТ, ОНДА ТУ САМО ПОСТОЈИ ПОДЈЕЛА НА ПОШТЕНЕ И НЕПОШТЕНЕ, НА ПРОГРЕСИВНЕ И УНАЗАЂУЈУЋЕ. МАЛО ЈЕ НАС ДА БИСМО ИШЛИ ДАЉЕ У ПОДЈЕЛЕ. А ЈАСНО МИ ЈЕ ДА СВАКО ИМА НЕКЕ СВОЈЕ ГРИЈЕХОВЕ, МАЊЕ ИЛИ ВЕЋЕ. 1991. ГОДИНЕ ЈЕ ПРЕКО 90% СТАНОВНИШТВА БИЛО УЗ СДС. ТАКО И САДА ВАПИМО ЗА ПОКРЕТОМ СА СЛИЧНОМ ПОДРШКОМ, ЈЕР ЈЕ У ПИТАЊУ БИОЛОШКИ ОПСТАНАК.
Сваки поштени више на некој позицији истискује једног лопова, сваки способан једног неспособног, сваки са знањем незналицу,…
drazen78bl
Губиш кредибилитет везајући се за Доктора и остатак из те полуреформисане,губитничке странке,странке која има терет из прошлости са којим се не може носити.
Ако поједини чланови имају бољи рејтинг него странка или шеф странке,ту нешто не штима.
novo_vrijeme, 21.12.2011. 20:17:22
Колико ја видим, др Стевандић одскаче од страначких колега у политичком раду и као да не могу или не желе да га прате. Донекле га у задње вријеме прате посланици Говедарица, Латиновић, Станић. За г-дина Ћузулана не чујем да је жив. Г-дин Босић се ријетко оглашава.
Што се тиче „пчелица“, мени је др Јандрић такође драг човјек. Разочарао ме подршком актуелној влади и пасивношћу у посланичким клупама. Г-дин Влајки је утихнуо након избора за потпредсједника РС, а шта тек рећи за странку гдје је други човјек г-ђа Ожеговић-Марчета, уз сво уважавање госпође као личности (говорим политички). Један инсаједер из странке се грубо шалио на рачун њене писмености. Зашто је отишао из странке Синиша Божић, аутор економског програма (читамо његове текстове на Васковићевом блогу)? Зашто странка у називу носи име лидера? Странка-то сам ја? Приватне странке одбацујем у старту.
Ваше писање ми је јако позитивно и не смета ми што сте члан НДС-а да будемо партнери и сарадници у изградњи бољег друштва. Па и Милко Грмуша је у СНС-у, а веома радо бих с таквим човјеком градио бољу Српску.
Mr Biggy, 21.12.2011. 23:58:54
Ја се само за жене везујем, а из политике ни за кога.
Не мораш се бринути за мој кредибилитет с обзиром да ја нисам активан ни у једној странци, нити се нудим у први план, нити за сада постоји реална ситуација да се понудим на изборима.
На Фронталу сам написао доста критике на рачун власти, а сваки дан се дружим с људима из СНСД, ДНС, СП. Већ сам писао да сам и у блиским родбинским односима с неким појединцима из СНСД-а. Прије два дана сам био на Слави код рођака који је предсједник мјесног одбора СНСД-а. Никад се ја због политички супротстављених ставова нећу одрећи својих рођака и пријатеља.
drazen78bl
Говориш о покрету Промена и спомињеш њега који је променио неколико странака да би изградио неко политичко име.Све што сам видео од Доктора је-премало.
Тиме си нарушио кредибилитет идеје коју заступаш.Не говорим ја за твоје деловање или рођаке,већ за идеју.
Ја кад бих говорио о таквом покрету,никада не бих спомињао сличне личности,конкретно Стевандића или Говедарицу.Да би неко био релевантан,није довољно га је поштен,чак ако и јесу поштени.Нити спомињао Васковића.Исти је он попут свих оних које плаћа ова власт.Само други извор прихода.
Mr Biggy, 22.12.2011. 00:24:27
Шта се одмах накачите на човјека? Чим се неко овдје јавно изложи, дрвље и камење по њему. Можеш ли да замислиш да се овдје појави Милорад Додик и да попут др Стевандића одговара сваком пристојном коментатору? Ја не могу. А ко то још на политичком небу РС јавно комуницира са обичним, простим пуком? И трпи ниске ударце.
Што се тиче странака, ниси примјетио да је трчао за влашћу, мада је могао, попут већине данашњих СНСД-оваца. Најчешће је био на правој страни. Ја га процјењујем као истинског родољуба, човјека коме су битнији породица и идеали него неке материјалне вриједности.
А да видимо шта је с другима:
Милорад Додик је био члан СКЈ, па реформиста, па СНСД. Игор Радојичић је био у СП, па ДСП и онда утапање у СНСД. Никола Шпирић – немам времена да пишем до свитања.
Копираћу овдје један пост извјесног Милашина од прије неколико година. Неко га је постаљао овдје, па сам сачувао:
„Svi Radovanovi lopovi su sada kod Mileta. Eto šta ne valja. Šef Radovanovog kabineta Mile Dmičić je šef Kuzmanovićevog kabineta a bio je šef i kod pokojnog Jelića. Šef RTRS-a je Radovanov najpouzadaniji ministar svih vlada za najvažnije oblasti INFORMISANjE I VJERE. To su i sada kod Mileta najvažnije oblasti. Šef Radio Bijeljine i pucač granata po tuzlanskoj djeci Pero Simić je Miletov savjetnik za informisanje. Mladićev tjelohranitenj i ratni pratilac Velibor Šotra je sada Dodikov i Čubrilovićev savjetnik za bezbjednost.Gradoljub Davidović je do 97-me bio član SDS-a i nikada se nije ispisao iz stranke. U suštini svi su bili ili u SDS-u ili simpatizeri SDS-a sem Dodika i pok.Nenada Baštinca a Čađo je trčkarao za njima. Kasnije se prišlepao debeli parazit Krstan Simić pa kum Škrbić pa ostali. Glavni Dodikov finansijer na početku a bitan i sada Slavko Roguljić je na crnim listama jer je bio i Radovanom glavni finansijer. Da ne govorimo o Dodikovoj prvoj vladi koalicije SLOGA gdje su sem njega sve bili bivši SDS funkcioneri. Lista SDS-ovaca u SNSD-u i na funkcijama je predugačka. Najmanje je tih ratnopriofeterskih kadrova SDS-a sada baš u SDS-u. Oni se kreću za funkcijama i parama ko ovce s Vlašića za travom….. I da ne otvaramo ostale sličnosti… Radovan kćerki otvorio radio stanicu..Slobodan Milošević kćerki napravio radio stanicu..Milorad Dodik kćerki napravio radio stanicu.. Mali Marko Milošević sa 18 godina ušao u krupni biznis..Mali Igor Dodik sa 18 ušao u još krupniji biznis..Tu je Radovanom Saša podbacio jer je ostao samo mali lokalni preprodavac polovnih auta… Previše je sličnosti i koencidencija. Slobo završio u zatvoru (Hag)..Radovan završio u zatvoru (Hag)..Milorad još nije ništa završio…Radmilo Šipovac, član kriznog ratnog štaba Kotor Varoš i direktor radija – sada urednik FOKUS-a, Mirjana Kusmuk, šef kabineta Momčila Krajišnika sada urednik Glasa Srpske, pa jedan od omiljenih Radovanovih novinara Željko Kopanja, ratni izvještač i novinar Glasa Srpske, sada vlasnik Nezavisnih novina, pa Nikola Špirić, predsjednik izvršnog odbora Šešeljevih radikala od 93 do 96, pa onda u Demokratskoj stranci za Banjaluku i Krajinu pa u SDS-u pa kod PDP-a na listi i funkciji pa sad velika faca u SNSD-u i šef Savjeta ministara, pa Sretko Bursać, šef Špirićevog kabineta i njegov pratilac u svim tim transferima …………………………………………………….. I još stotine takvih su sada pri skutima SNSD-a a u SDS-u niko nije ostao… „
И какав проблем имаш с господином Говедарицом?
Bigeru, ne treba tebi niko da zamjera na lupanju. Em , radiš u amonijačnom rektumu , em, kada i izađeš na čistu havu opali ti kočijaš pljusku : plaćam te, a od tebe jado moj nikakve koristi.
Da, Govedarica, Stevandić i svi oni protiv koga banditi biguju znači oni su im trn, boje ih se, znači dobri su.
OOOOOO, ko to pjeva o golubima prevrtanerima??? Kurva o poštenju, a milov biger o čovještvu? …
Sve ,sve, ali čim oči sklope a, ono bandera do bandere.
Bigeru, eno opet curak iz nosa!. Poleti obriši da ne bude k’o Berluskoniju.
Dražene veliiiiikiiii pozdrav iz PD od čika prijedora! Živ i zdrav mi bio!
drazen78bl
Што се тиче НДС, у приципу се слажем са твојим коментаром… Међутим, још увијек мислим да је НДС боља опција од СДС-а, ПДП и слично.
Слажем се ја са твојим приједлозима, али нисам сигуран да удружење грађана у највећем граду у РС може нешто значајније да уради.
Не ради се само о томе да се СНСД скине са власти, али дајте да бар не буде имао комотну већину, па ради шта хоће. Битно је изаћи и гласати против СНСД-а, тј. лобирати код људи да гласају против СНСД-а и да постоји алтернатива, а то је рад, знање, стручност итд. (о поштењу, ако се бавите политиком нема смисла причати).
drazen78bl
Кад си излагао идеју Преокрета мислио сам да си озбиљан.Не нападам ја Стевандића или било кога,већ ти саветујем на који начин би она била прихватљива оној популацији на коју циљаш,а то су „поштени и прогресивни“.Кад бих покретао ја такво нешто,сигурно не бих се ослањао на Шпирића.Не улазим ја у то какав је он човек,већ какав политички рејтинг има.Никакав.Огњен Тадић,кога су због таштине гурнули у канал или Бореновић су иоле репрезентативни опозиционари,остали…не баш.
Не могу да замислим да овде пише Додик,јер се он бави озбиљном политиком.Доктор овде нешто напише,углавном претанко за једног свестраног интелектуалца (обично бомбастично),остави неколико коментара (овде пише ћирилицом,у приватном животу латиницом) и ти то називаш комуникацијом?Да би успели да парирају Додику на политичкој сцени,комуникацији и сл. требали би да своје напоре увећају бар 300%.Нпр. омражени Додик је у задња 3 дана отворио 2 вртића и организовао донаторско вече,а неко из СДСа се сетио да пусти филм Мајкла Мура.
Кад се не могу изборити са једним Додиком,како ће са озбиљним проблемима?
Тај коментар у потпуности стоји,па о чему ми причамо овде на Фронталу од кад постоји?О статичности политичке сцене,о истим људима који се врте,немогућности провођења реформи,непостојању транспарентности,недостатку цивилног друштва…
Можемо ми набројати стотине његових мана,а ли Додик је институција,политичка громада за балканске политичке патуљке.Могу сви да уче од њега.
O, bigeru, pa na tašte lizanje ? OOOOO, šta sve moraš! Život ti ne vrijedi ni pišljiva boba. Jado jađeni, ni curak iz nosa ne stigneš da obrišeš, a balkanska „gromada“ zove te : liz liz .
Mr Biggy
„… Додик је институција,политичка громада за балканске политичке патуљке.Могу сви да уче од њега.“
Милорад Додик је лош политичар, само је имао срећу да га је Биљана Плавшић поставила за предсједника Владе РС 1997. године. Можеш замислити шта би се десило да је уз толику срећу, још паметан. Он је само вјеешт манипулатор. Када је завршавао свој први мандат као премијер, остао је дужан здраственим радницима 3-4 плате, пензионерима такође неколико пензија. Цијена квадрата стана је достигла тада 2001. астрономских 2000 КМ по квадрату. Послије је врло брзо цијена квадрата пала на нормалних 1200 – 1300 КМ по квадрату. А цијену квадрата стана је повећана јер је тада „премијер Миле“ својим заслужним службеницима купио око 400 станова, који су плаћани из државне касе и нико није питао колико кошта квадрат.
У другом мандату је продао Телеком и шта је урадио од тих пара. Подијелио својим ортацима, покренуо неке „пројекте“, на којима су се „његови“ ортаци обогатили. Нису они направили јака предузећа, они су запослили одређени број људи да би задовољили своју таштину да имају велику фирму.
Разним махинацијама, отпуштањем па поновним примањем радника, исплаћивањем минималца, неплаћањем пореза и доприноса итд. они изгледају способни и велики „бизмисмени“, а у суштни су ситни трговци…
Све то им је омогућио „премијер или Предсједник Миле“.
Потрошио је паре од приватизације Телекома, а ситуација је гора него прије приватизације Телекома.
Додик није политичка громада. Он је „шверцер“, као и Санадер…
novo_vrijeme
Ето,и да се сложимо око свега.Он је већ 13-14 година у врху власти РС,а за то време је разбио сву опозицију на парампарчад и постао незаобилазан фактор у Босни и региону.Неко је неки дан написао и то на Авазу да се више све чешће говори о РС,а мање о Босни.
Неко ко је толико дуго у врху политике и ко ће остати ту још дуго и коме се нико не може приближити у политичком смислу је политичка громада.Собзиром,додуше,како политика котира код нас,то није комплимент.Да би био вођа без грешке недостаје му одлика да одабере праве људе на права места,да се таквим окружи.
Што се тиче потрошених пара,овде је пре кризе најављивано много великих пројеката.Неки су проведени,неки не.Неспорно је да је у једном тренутку био повећан стандард,али да је то стало.Не сматрам је да се живи добро,да је он безграшан,али да је најмање зло,ако ћемо бити реални.Неко из опозиције рече да новаћ није покраден,већ да је отишао на попуњавање фондова.И јесте.Замерам му што није успео да направи одржив систе (али то је случај са свим државама бивше Ју),нетранспарентност,везе са бизнисменима,утицај на медије,али не и да није ништа направио.
Дугујеш ми одговор на претходне наше коментаре.
„Сумњам да му је дао те паре за личну потрошњу,њему као појединцу.Не сумњам да је имало утицаја то што је баш он сувласник.Није он рекао само то за „дрогераша…“ већ и много тога што се само селективно преноси,па је то и извор многих неспоразума.
Једноставно је питање,да ли треба одбити неком предузећу такав захтева због евентуалних родбинских веза ако оно испуњава законске услове?
Што се тиче ауто-пута годинама су кружиле приче о најскупљем ауто-путу на свету,што ме мало и заинтригирало.Потом се износи податак (на Фронталу) да је цена била око 7,5 милиона КМ.Пошто ме интересовало,распитао сам се,тражио податке да би нашао то да цена таквог пута кошта између 3 и 8 милиона евра,у зависности од конфигурације терена и осталог.Собзиром да онај део ауто-пута има надвожњаке и тунеле што изискује значајна издвајања довело ме до закључка да се не ради о „превари века“.Ипак,не идеализујем,не сумњам да су се неки ликови „уградили“,не идеализујем,али не сатанизујем.“
Mr Biggy
Је ли мислиш да ти на ово дугујем коментар?
novo_vrijeme
Да,нарочито за ауто-путеве.И питање око дискриминације и сукоба интереса око доделе кредита.
novo_vrijeme
„Колико је „ближе минимуму“ коштао километар „завршеног“ дијела аутопута? (Па ћемо ти навести изворе о коштању аутопута, када то раде мало нормалнији људи).“
Не бих инсистирао,али сам си говорио о томе.
biugeru, jado jađeni, moraš da opravdavaš, a nikako ne možeš njegova NEDELA, njegove zločine, njegov firerizam. Eno, jutros na ulici starica gladna, promrzla moli za komad hljeba. Pare joj dabome odžepario firer, kao i nama svima.. Nešto poslao u Milano, nešto dao željkama i biljama, nešto dao rankama, uguzima, rakuljima, vladikama, … dabome nešto i tebi za liz liz.
Ali, bandere stoje i čekaju. Šta i koga čekaju? Da, u pravu si, pogodio si.