Витинка поклања стан у Бањој Луци, љетовања и још штошта

Koмпанија Витинка организовала наградну игру, а прва награда је двособан стан у Бањој Луци. Компанија Витинка, која производи водеће домаће брендове природне минералне и изворске воде, одлучила је овог љета својим вјерним потрошачима, али и онима који ће то свакако постати, понудити прегршт освјежења и то кроз велику наградну игру „Витинка освјежава и живот уљепшава!“. […]

четвртак, јун 16, 2011 / 21:23

Koмпанија Витинка организовала наградну игру, а прва награда је двособан стан у Бањој Луци.

Компанија Витинка, која производи водеће домаће брендове природне минералне и изворске воде, одлучила је овог љета својим вјерним потрошачима, али и онима који ће то свакако постати, понудити прегршт освјежења и то кроз велику наградну игру „Витинка освјежава и живот уљепшава!“.

Правила игре су врло једноставна. Наиме, сви они који жеђ гасе ВИТИНКОМ од данас би требало да чувају етикете. За учешће у наградној игри, потребно је скупити укупно осам етикета природне минералне воде ВИТИНКА од 1,5Л са ознаком „Стиже освјежење“, ставити их у коверту и послати на поштанску адресу: ВИТИНКА АД, за наградну игру, поштански фах 3, 75413 Козлук. Наградна игра траје од 15.06. до 15.08. 2011. године.

„Са око 250 запослених радника, у своје двије фабрике, "Витинке" у Козлуку и "Вивие" у Рашеву, компанија константно ради на унапређењу како производа, тако и односа према потрошачима кроз различите активности. С тим у вези, у наредном периоду можете очекивати велики број активности на тему промоције, унапређења продаје, као и занимљивих дешавања која ће се догодити под окриљем наше компаније.“ истакао је Стево Савић, генерални директор компаније.

Наградни фонд велике ВИТИНКА наградне игре подразумјева:
– Двособан стан у Бањој Луци x 1
– Љетовање у Турској за двије особе x 3
– Скутер x 3
– Мајкрософт Екс-бокс кинест x 5
– ролери, Витинка мајице и качкети и Витинка поклон пакети

„У складу са чињеницом да је Витинка бренд који прати трендове, одабрали смо и наградни фонд наше наградне игре. Сваки од наших потрошача може за себе пронаћи нешто занимљиво и мотивирајуће, од оних најмлађих који ће бити одушевљени најмодернијом Екс- боx конзолом, до оних најстаријих којима је двособан стан остварење снова,“ рекла је Драгана Шипрагић, директор маркетинга компаније.



Оставите одговор