Виртуелна продавница: Усликај бар-код, производ ти стиже кући

Шопинг више никада неће бити исти, бар за становнике Јужне Кореје, будући да је у Сеулу недавно отворен први виртуелни супермаркет "Тесцо Хомеплус” у оквиру метро станице.У понуди овог специфичног супермаркета су прехрамбени производи, електронски уређаји, канцеларијски материјал и козметика. Седам стубова и шест огромних екрана на платформи метроа су облијепљени сликама производа у природној […]

среда, април 11, 2012 / 08:51

Шопинг више никада неће бити исти, бар за становнике Јужне Кореје, будући да је у Сеулу недавно отворен први виртуелни супермаркет "Тесцо Хомеплус” у оквиру метро станице.У понуди овог специфичног супермаркета су прехрамбени производи, електронски уређаји, канцеларијски материјал и козметика.

Седам стубова и шест огромних екрана на платформи метроа су облијепљени сликама производа у природној величини а на сваком од њих се налази мали баркод. Купци могу да даунлоудују апликацију на свој смартпхоне и обављају куповину фотографисањем баркода са жељеног производа.- Када кренете на посао ујутру, селектујте оно што бисте жељели да купите и то ће вам бити достављено на кућну адресу и чекаће вас кад увече дођете са посла – пише у саопштењу “Хомеплус”-а.

Најбоља карактеристика овог концепта јесте чињеница да купци не морају чак ни да буду у близини виртуелне продавнице како би наручили производе.

На примјер, уколико купац жели још једну флашу воде, баш оне коју тренутно држи у руци, нема потребе да пролази поред метро станице.

Довољно је само да скенира баркод уз помоћ “Хомеплус” апликације и добиће је на дату адресу тог поподнева.

Апликација за вирутелну куповину је најпопуларнија у Кореји и даунлодована је скоро миллион пута за само неколико мјесеци. “Тесцо Хомеплус” је након великог успјеха продавнице у метроу проширио пословање на још двадесет аутобуских станица у Јужној Кореји, пружајући прилику да купују лако и успут, и онима који се не возе метроом.

Исти концепт је од Кореје преузео и Чиле који је такође поставио виртуелну продавницу на метро станици, само носи другачији назив: “Јумбо Мобиле Виртуал Схелвес”.

Слични сервиси су се појавили и у Аустралији у фебруару ове године, а сви су били инспирисани оригиналним корејским концептом.



Оставите одговор