Ваздушни саобраћај: Нова технологија, нова и правила

Према новим правилима ваздушног саобраћаја, авиокомпаније, које лете у области јужног Пацифика сада ће први пут моћи да користе "пречицу" и прелете преко Сјеверног пола. Све до сада пилоти авиона "Боинг 777" и новог "Дримлајнер 787" су, из безбједносних разлога, морали да лете на удаљености од три сата од најближег аеродрома за потребе принудног слијетања. […]

недеља, децембар 25, 2011 / 08:44

Према новим правилима ваздушног саобраћаја, авиокомпаније, које лете у области јужног Пацифика сада ће први пут моћи да користе "пречицу" и прелете преко Сјеверног пола.

Све до сада пилоти авиона "Боинг 777" и новог "Дримлајнер 787" су, из безбједносних разлога, морали да лете на удаљености од три сата од најближег аеродрома за потребе принудног слијетања.

Према новим правилима, то вријеме сада је скоро удвостручено на пет и по сати, захваљујући побољшању летјелица и примјени нове технологије у производњи авионских мотора.

Британски дневник "Дејли мејл" наводи примјер да ће авиони из Велике Британије сада моћи да се крећу такозваном Деда Мразовом пречицом изнад Сјеверног пола када иду ка дестинацијама попут Хаваја, Аљаске или Француске Полинезије.

Лист истиче да ће то, такође значити краће вријеме летења, јефтиније авионске карте, мању потрошњу горива и самим тим мање емисије угљен-диоксида који је у групи гасова који производе ефекат стаклене баште или једног од криваца за глобално отопљење.



Оставите одговор