Ухваћен сигнал црне кутије несталог авиона?

Кинески брод који је у потрази за несталим авионом Малезија ерлајнса у јужном делу Индијског океана регистровао је сигнал какав емитује црна кутија. Кинески брод који је у потрази за несталим авионом Малезија ерлајнса у јужном дијелу Индијског океана регистровао је сигнал какав емитује црна кутија, јавила је данас кинеска новинска агенција Синхуа. Детектор црне […]

субота, април 5, 2014 / 16:36

Кинески брод који је у потрази за несталим авионом Малезија ерлајнса у јужном делу Индијског океана регистровао је сигнал какав емитује црна кутија.

Кинески брод који је у потрази за несталим авионом Малезија ерлајнса у јужном дијелу Индијског океана регистровао је сигнал какав емитује црна кутија, јавила је данас кинеска новинска агенција Синхуа.

Детектор црне кутије који се налази на кинеском броду Хаисун 01 регистровао је сигнал на фреквенцији од 37.5 херца – што одговара фреквенцији коју емитују црне кутије, али засад нема доказа да је тај сигнал повезан с несталим авионом на лету МХ370 од Куала Лумпура до Пекинга.

Десетине бродова и авиона придружили су се потрази и операција је ушла у своју најинтензивнију фазу будући да ће се ускоро истрошити батерија која омогућује емитовање сигнала црне кутије.

У извјештају кинеске агенције се наводи да је сигнал регистрован на 25 степени јужне географске ширине и на 101 степену источне географске дужине.

Аустралијске власти које координирају акцију потраге за несталим авионом нису потврдиле овај извјештај.

Малезијске власти сматрају да се, по подацима са сателита, авион на лету МХ370 срушио баш у том дијелу Индијског океана, западно од обале Аустралије, пошто је промијенио курс и летио у сасвим супротном смјеру од линије Куала Лумпур-Пекинг куда је кренуо.

Ипак за сада није нађено ништа што би недосмислено потврдило мјесто гдје се срушио "боинг 777".

Власти кажу да и даље не разумију, нити коментаришу како је и зашто авион скренуо и указују да так случај никада не може бити ријешен, уколико се не нађу "црне кутије".

Са сателита су прошле недеље фотографисане стотине плутајућих предмета у океану, али се испоставило да то нису дијелови несталог авиона.

Налажење остатака и реконструисање путање којом су их носиле морске струје, ветар и таласи, омогућавају да се утврди област пада авиона, али је она за сада упркос томе огромна.

Авион са 239 људи је нестао 8. марта. Малезија је 25. марта званично саопштила да је "завршио у јужном дијелу Индијског океана". 



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *