Транспаренси: Ко се оглашава код кога и за колико

Странка демократске акције закупила је убједљиво највише медијског простора у првим данима кампање и самим тим утрошила и највише новца за оглашавање, резултати су мониторинга прве седмице предизборне кампање коју је радио Транспаренси интернешнел /ТИ/ у БиХ за одабраних 10 политичких субјеката. СДА је првих седам дана кампање имала више огласа него све остале странке, […]

среда, септембар 24, 2014 / 19:10

Странка демократске акције закупила је убједљиво највише медијског простора у првим данима кампање и самим тим утрошила и највише новца за оглашавање, резултати су мониторинга прве седмице предизборне кампање коју је радио Транспаренси интернешнел /ТИ/ у БиХ за одабраних 10 политичких субјеката.

СДА је првих седам дана кампање имала више огласа него све остале странке, укључене у истраживање, заједно.

На закуп простора у електронским и штампаним медијима, без процјене трошкова припреме кампање који ће бити накнадно уврштени у седмичним извјештајима, странке су потрошиле око 267.000 КМ, наводи се у саопштењу ТИ.

Када је ријеч о трошковима припреме огласа, износи су процјењивани на основу процјена маркетиншких агенција и највећи трошак израде огласа имао је Савез за промјене – око 135.000 КМ, затим СНСД-ДНС око 106.000, СДП 36.000, СДА око 30.000, ДНС појединачно око 18.000, ПДП око 11.000.

"Хајат ТВ" имао је убједљиво највише објава реклама политичких странака и кандидата – укупно 91 оглас комерцијалне вриједности 43.145 КМ, док је највећа комерцијална вриједност огласа забиљежена на РТВ БН од 54.778 КМ.

СНСД се од телевизијских кућа оглашава само на РТРС, док су огласи коалиције СНСД-ДНС на РТРС и АТВ,а с друге стране Савез за промјене се доминантно оглашава на БНТВ и АТВ, наводе из Транспаренсија.

Према истом изовру, СНСД и СНСД-ДНС се оглашавају у "Независним новинама", "Гласу Српске", "Блицу".



0 КОМЕНТАРА

Оставите одговор