Тик Ток претекао Гугл, постао најпосјећеније мјесто на глобалној мрежи

ТикТок сервис за размјену кратких видео снимака је у 2021. години постао најпосјећенији интернет домен на свијету, нашавши се испред прошлогодишњег лидера као што су Гугл, који је дио холдинга Алфабет, према подацима америчке технолошке компаније Клаудфлер Радар.

уторак, 28 децембра, 2021 / 13:37

Треће мјесто на листи најпосјећенијих домена, укључујући веб-сајтове и апликације, у години на измаку је заузела друштвена мрежа Фејсбук, четврто – Мајкрософт, а пето – Епл.

У првих 10 су и Амазон, Нетфликс, ЈуТјуб, Твитер и Воцап.

ТикТок је први пут избио на прво мјесто 17. фебруара и од 10. августа је готово сваког дана био испред Гугла у погледу посјета. Према подацима Сенсор Тауер, апликација ТикТок до јула ове године "скинута” је три милијарди пута.

Мрежа у власништву кинеске компаније Бајтденс, раније је пријавио више од милијарду активних корисника мјесечно.

Од свог лансирања 2018.године ТикТок је ствар контроверзи, од забрана у Индији, до проблема у САД са објављеним садржајем за малољетнике. Повезивали су је да ради под надзором кинеске државе али су то из компаније оповргли.

Видео снимци о храни и рецептима постали су кључни дио успјеха ТикТока, а вирални снимци добијају милионе прегледа.

Као резултат тога, у САД ће у марту бити покренута нова услуга доставе хране под називом ТикТок Кичен (кухиња), која ће људима омогућити да наручују јела која су првобитно направљена у виралним видео снимцима.

Јеловник ће се заснивати на највиралнијим трендовима и укључиваће курсеве попут припрема "паште са фетом” коју је Гугл рангирао као најтраженије јело 2021.