Милан Благојевић: Србоцид или Неопходно је да наше страдање именујемо

Ми своје страдање ни до данас нисмо именовали, иако је неопходно да то учинимо. Тај недостатак не може се надокнадити предугим, готово реченичним облицима којима се овај злочин назива, попут оног у којем се каже да је то „Геноцид над Србима у Независној Држави Хрватској (1941 – 1945)“.


Виктор Иванчић се самодешифровао из криптоусташе у голог усташу

Криптоусташки накот који се лажно представља под „љевичаре“, а финасирају их Хрби Милорада Пуповца, ових дана је више забављен Србима, него вирусом корона. Јер је то слично и треба истријебити, или свести на сезонску мјеру.

Дневник Дијане Будисављевић: Прилог наставку истребљења Срба

Ово је филм за који сценарио као да је написао Милорад Пуповац, а режирала и продуцирала га Колинда Грабар-Китаровић. Сасвим је разумљиво онда, што је добио силне награде по хрватским фестивалима и новац државе Србије.


Милан Благојевић: Србоцид или Неопходно је да наше страдање именујемо

Ми своје страдање ни до данас нисмо именовали, иако је неопходно да то учинимо. Тај недостатак не може се надокнадити предугим, готово реченичним облицима којима се овај злочин назива, попут оног у којем се каже да је то „Геноцид над Србима у Независној Држави Хрватској (1941 – 1945)“.


Виктор Иванчић се самодешифровао из криптоусташе у голог усташу

Криптоусташки накот који се лажно представља под „љевичаре“, а финасирају их Хрби Милорада Пуповца, ових дана је више забављен Србима, него вирусом корона. Јер је то слично и треба истријебити, или свести на сезонску мјеру.


Дневник Дијане Будисављевић: Прилог наставку истребљења Срба

Ово је филм за који сценарио као да је написао Милорад Пуповац, а режирала и продуцирала га Колинда Грабар-Китаровић. Сасвим је разумљиво онда, што је добио силне награде по хрватским фестивалима и новац државе Србије.