Јасеновац и Србија: О 22. априлу, 26. травња

Било је то у ноћи између 1341. и 1342. дана јасеновачког календара који се мерио крвљу. Две групе преосталих логораша су, не знајући за намере оне друге, донеле исту одлуку.


Душан Ј. Басташић: Шта ученици у Србији (не)уче о страдању Срба у Другом свјетском рату

Дванаест минута у читавом данашњем основно-школском образовању у Србији, посвећено је теми НДХ, Покољу, карактеру почињеног злочина, мјестима злочина, средствима и начину почињења злочина, жртвама, злочинцима и посљедицама злочина


Шта је било тада: Како се Срби сјећају 10. априла?

Шта за вас значи десети травањ тисућудеветсточетрдесет и прве године? Знају ли ваша дјеца да је то датум оснивања Независне Државе Хрватске која је законски Србе прогласила расом за истребљење? Ако не знате ви, не знају ни они.


Виктор Иванчић се самодешифровао из криптоусташе у голог усташу

Криптоусташки накот који се лажно представља под „љевичаре“, а финасирају их Хрби Милорада Пуповца, ових дана је више забављен Србима, него вирусом корона. Јер је то слично и треба истријебити, или свести на сезонску мјеру.


Стаматовић: Надамо се да Весић неће 10.04. извјесити шаховнице по Београду

Како је могуће да се баш, уочи 79. годишњице немачког бомбардовања Београда у Другом светском рату, садашњи заменик градоначелника “потруди“ да најзначајније грађевине у граду буду осветљене у бојама немачке заставе, као гест подршке Србије и Београда немачкој држави и народу у борби против епидемије изазване корона вирусом?


Кад немају своје антифашисте: Како Лепа Радић постаје „босанска партизанка српског поријекла“

Ова фотографија седамнаестогодишњакиње из села Гашница (Град Градишка, Република Српска), појавила се на друштвеним мрежама уз покушај фалсификовања историје и измишљања како су постојали неки „босански партизани“, који су се ваљда разликовали од „српских партизана“. Односно да то није једно те исто.


Дневник Дијане Будисављевић: Прилог наставку истребљења Срба

Ово је филм за који сценарио као да је написао Милорад Пуповац, а режирала и продуцирала га Колинда Грабар-Китаровић. Сасвим је разумљиво онда, што је добио силне награде по хрватским фестивалима и новац државе Србије.