Формула 3 на 3 или Свако има своју ТВ

У представљању лица која се кандидују да заступају муслимански плебс у Предсједништву БиХ, дошло је до комично-гротескне ситуације, да су тројица била на ФТВ1, а друга тројица на ФТВ2 (БХТ).


Смијењен Управни одбор ФТВ

Федерални медији преносе да је смјена УО РТВ ФБиХ услиједила због тога што је појединим члановима одбора истекао мандат, али и због бројних незаконских одлука које је донио бивши УО.

Maреко индекс: У марту се највише гледала БН ТВ

Према истраживању агенције Мареко индекс, најгледанија телевизија у Републици Српској у мјесецу марту је БН ТВ из Бијељине, РТРС је на другом мјесту, Пинк БХ на трећем, АТВ на четвртом, ФТВ, ОБН, и БХТ на посљедња три мјеста, тим редослиједом.


Јеринић: Познато је да СДП утиче на рад ФТВ-а

Предсједник Удружења новинара Републике Српске Драган Јеринић изјавио је да је већ неколико година позната чињеница да Социјадемократска партија /СДП/ БиХ утиче на уређивачку политику Федералне телевизије /ФТВ/, али да је то и доказано снимком, који се појавио на интернет порталима, на којем лидер СДП-а Златко Лагумџија говори новинару те телевизије како да направи причу […]


РАК: Нема мржње, ФТВ је само критиковала

Регулаторна агенција за комуникације БиХ одбила је приговор Удружења новинара РС за ширење етничке, националне и расне мржње у прилозима у Дневнику и Специјалу 60 минута Федералне телевизије, емитованим 9. јануара ове године, на дан обиљежавања 20 година РС.


Удружење новинара РС поднијело кривичну пријаву против уредника и новинара ФТВ

Удружење новинара Републике Српске поднијело је данас Окружном тужилаштву у Бањалуци кривичну пријаву против четири уредника и два новинара Федералне телевизије због ширења националне, вјерске и расне мржње у програму ове медијске куће.


Дамир Калетовић ослобођен оптужби

Бањoлучки основни суд изрекао је данас ослобађајућу пресуду уреднику Федералне ТВ Дамиру Калетовићу, којег је оптужница теретила да је у службеној канцеларији тадашњег омбдусмена за људска права Витомира Поповића, упркос одбијању интервјуа, без најаве саговорнику, снимио њихов неслужбени разговор, а затим га злоупотријебио.


За ФТВ истекло 60 минута

Политички магазин „60 минута“ који је емитован сваког понедјељка иза централне информативне емисије Дневник на Федералној телевизији, неће се емитовати до даљњег.


Васковић између 01. и 12. априла

Зашто и како је могуће да један видео-клип потпуно преокрене слику коју је Слободан Васковић донедавно уживао у Федерацији БиХ и тамошњим медијима?


ФТВ избацила ћирилицу

Радио-телевизија Републике Српске (РТРС) и Радио телевизија БиХ (БХРТ) на сајтовима имају заступљено и ћирилично и латинично писмо, док Федерална телевизија (ФТВ), иако је равноправност оба писма и Уставом, али и законом о јавним емитерима јасно прописана, на свом сајту има само латиницу.