Фолксваген тражи милијарду евра одштете од бившег директора

Њемачки произвођач аутомобила Фолксваген тражи чак милијарду еура одштете од бившег генералног директора Мартина Винтеркорна у чијем се мандату дешавала "превара вијека” са лажирањем нивоа издувних гасова из дизел-мотора.


Фау ве тврди: Дизелгејт нас коштао 30 милијарди

Рачун за скандал са дизел моторима, ѕбог наштимованог софтвера који показује мање загађење од стварног, како би се мотори уклопили у Еуро 4 стандарде постаје све дужи. Цијена скандала са дизел моторима, коју ће морати да плати концерн "Фолксваген", достигла је цифру од 30 милијарди евра.


Фолксваген варао и на бензинцима!

Фолксваген је у Европи продао 800.000 возила која троше више горива него што тврди њихов произвођач, испуштајући много више смртоносног угљен-диоксида него што је дозвољено.


Фолксваген: Десетобрзинац за мању потрошњу

Дирекор Фолксвагена открива правац у којем ће компанија развијати своје моделе. Један од најинтересантнијих података је развој ДСГ мјењача са десет степени преноса који треба да смањи потрошњу горива.


Фолксваген тражи милијарду евра одштете од бившег директора

Њемачки произвођач аутомобила Фолксваген тражи чак милијарду еура одштете од бившег генералног директора Мартина Винтеркорна у чијем се мандату дешавала "превара вијека” са лажирањем нивоа издувних гасова из дизел-мотора.


Фау ве тврди: Дизелгејт нас коштао 30 милијарди

Рачун за скандал са дизел моторима, ѕбог наштимованог софтвера који показује мање загађење од стварног, како би се мотори уклопили у Еуро 4 стандарде постаје све дужи. Цијена скандала са дизел моторима, коју ће морати да плати концерн "Фолксваген", достигла је цифру од 30 милијарди евра.


Фолксваген варао и на бензинцима!

Фолксваген је у Европи продао 800.000 возила која троше више горива него што тврди њихов произвођач, испуштајући много више смртоносног угљен-диоксида него што је дозвољено.


Фолксваген: Десетобрзинац за мању потрошњу

Дирекор Фолксвагена открива правац у којем ће компанија развијати своје моделе. Један од најинтересантнијих података је развој ДСГ мјењача са десет степени преноса који треба да смањи потрошњу горива.