Фау ве тврди: Дизелгејт нас коштао 30 милијарди

Рачун за скандал са дизел моторима, ѕбог наштимованог софтвера који показује мање загађење од стварног, како би се мотори уклопили у Еуро 4 стандарде постаје све дужи. Цијена скандала са дизел моторима, коју ће морати да плати концерн „Фолксваген“, достигла је цифру од 30 милијарди евра.


Фолксваген варао и на бензинцима!

Фолксваген је у Европи продао 800.000 возила која троше више горива него што тврди њихов произвођач, испуштајући много више смртоносног угљен-диоксида него што је дозвољено.


Фолксваген: Десетобрзинац за мању потрошњу

Дирекор Фолксвагена открива правац у којем ће компанија развијати своје моделе. Један од најинтересантнијих података је развој ДСГ мјењача са десет степени преноса који треба да смањи потрошњу горива.


Фау ве тврди: Дизелгејт нас коштао 30 милијарди

Рачун за скандал са дизел моторима, ѕбог наштимованог софтвера који показује мање загађење од стварног, како би се мотори уклопили у Еуро 4 стандарде постаје све дужи. Цијена скандала са дизел моторима, коју ће морати да плати концерн „Фолксваген“, достигла је цифру од 30 милијарди евра.



Фолксваген варао и на бензинцима!

Фолксваген је у Европи продао 800.000 возила која троше више горива него што тврди њихов произвођач, испуштајући много више смртоносног угљен-диоксида него што је дозвољено.



Фолксваген: Десетобрзинац за мању потрошњу

Дирекор Фолксвагена открива правац у којем ће компанија развијати своје моделе. Један од најинтересантнијих података је развој ДСГ мјењача са десет степени преноса који треба да смањи потрошњу горива.