Дани(ј)ел Симић: Богу мио, а врагу одвратан

Након деценија патње и одбачености због заступања српске изворности и самобитности, а након нагле промјене свијета, који је опет скинуо маске и распукао се у степама бивше совјетске републике Украјине, избио сам у први план управо због тога. Живјех припремљен. Имам обавезу зато, након признања македонске од стране Српске православне цркве, и ја признати да осјећам како сам у основним ставовима, исходишно и повијесно, најближи Цркви Босанској. Односно богумилима.


Дарко Ристов Ђого: Авет православне мисли (не) кружи Добрим Бошњанима

Иако сам одавно изгубио апетит да чак и привирим на политички живот у граду у коме сам рођен, двије недавне изјаве виђенијих муслиманских сарајевских првака допрле су чак и до нас који одавно не живимо у истој политичкој заједници (ако под њом подразумијевамо људе који имају саморазумљив осјећај заједништва у једном полису).


Дани(ј)ел Симић: Богу мио, а врагу одвратан

Након деценија патње и одбачености због заступања српске изворности и самобитности, а након нагле промјене свијета, који је опет скинуо маске и распукао се у степама бивше совјетске републике Украјине, избио сам у први план управо због тога. Живјех припремљен. Имам обавезу зато, након признања македонске од стране Српске православне цркве, и ја признати да осјећам како сам у основним ставовима, исходишно и повијесно, најближи Цркви Босанској. Односно богумилима.


Дарко Ристов Ђого: Авет православне мисли (не) кружи Добрим Бошњанима

Иако сам одавно изгубио апетит да чак и привирим на политички живот у граду у коме сам рођен, двије недавне изјаве виђенијих муслиманских сарајевских првака допрле су чак и до нас који одавно не живимо у истој политичкој заједници (ако под њом подразумијевамо људе који имају саморазумљив осјећај заједништва у једном полису).