Споменик преживио земљотрес?

Јадно стање споменика страдалима у земљотресу указује на неискрен, незаинтересован, несистематичан и највише незналички приступ газдовању јавним ресурсима, а посебно простором. И посебно у култури.


Дани(ј)ел Симић: Култура саобраћања

Фотографија коју су градске дигиталне ћате послале механизованим бригадама грађана за воланом, данас за сутра, а тиче се измјене режима саобраћаја у центру, представља потез који заговарам бар двадесет година. Управо те улице. Управо у тој Бањој Луци.


Удружење 4+: Породица је светиња, док не дође до бесплатних карата

Позивали смо Предсједника Скупштине, Градоначелника и одборнике да се Одлука о бесплатним мјесечним картама за средњошколце и студенте из породица са четворо и више дјеце Града Бања Лука, а која се проводи већ три године, поново предложи на Дневни ред и подржи, из медија сазнајемо шта су приоритети Предсједника Скупштине и скупштинске већине.


Српски кишобрани

Прије неколико година, постављање кишобрана поврх Господске улице у Бањој Луци је представљано као космички оригиналан потез и невиђена домишљатост.


Дани(ј)ел Симић: Од Кулина бана до Тврткових дана

Твртко јесте српски краљ. Лазар Хребељановић, из епских пјесама познат као цар, био је кнез. Српски кнез, титуларно подређен српском краљу. Твртку. Оправдана је, отуд, љутња Србаља што га својатају исламизирана браћа у Сарајстану. Осим кад дођемо до питања: Гдје је споменик у Бањој Луци?


Дани(ј)ел Симић: Оштемати таблу са МЗ Поточари

Потпуно подржавам потез Бењамине Карић, уколико се утврди да је табла Барбара Са Истока задрла и у квадратни милиметар онога што је Дејтон зацементирао као муслиманску земљу. Има довољно српске земље, у држави Српској, да се тај поступак понови. Али да се најхитније уклоне и још неке табле. За почетак она у Поточарима.


Дани(ј)ел Симић: Како је Република Српска опет заузела Народно позориште

Око баштиника ратне пропаганде муџахединско-мултиетничких војника Сарајстана, те изостанка српске заставе са државне установе културноумјетничког типа у којој су привремено посјели положај, сви су, осим покретача радње из епске равнотеже, или глумили, или глуматали. Зато се водвиљско кревељење и патетика са азербејџанске пијаце у Москви може, донекле, толерисати само глумцима.