Срђан Рајчевић: Сензационалистичка оштрица усмјерена је у кривом правцу

Објављујемо реакцију господина Срђана Рајчевића, директора Агенције за информационо друштво Републике Српске, на информације које су се појавиле у тексту Зашто Станко Станић и даље жели ректорску фотељу!. Текст је уствари писмо медијима, које није ауторско дјело Фронтала, а које је објављено 11.04.2012. године. Рекцију Срђана Рајчевића објављујемо на истом мјесту као и поменуто писмо […]

петак, април 13, 2012 / 14:35

Објављујемо реакцију господина Срђана Рајчевића, директора Агенције за информационо друштво Републике Српске, на информације које су се појавиле у тексту Зашто Станко Станић и даље жели ректорску фотељу!.

Текст је уствари писмо медијима, које није ауторско дјело Фронтала, а које је објављено 11.04.2012. године.

Рекцију Срђана Рајчевића објављујемо на истом мјесту као и поменуто писмо – у насловном одјељку сајта – и овим путем подсјећамо да ћемо у складу са професионалним принципима то урадити и са другим реакцијама ако их буде било.

………………

Поштовани,

у чланку под називом ”Зашто Станко Станић и даље жели ректорску фотељу!” који је објављен на Вашем порталу, на крајње тендециозан начин се моје име и презиме покушава довести у везу са појавама непотизма и корупције на бањалучком универзитету. С обзиром да већ дуже вријеме читам више него дегутантне коментаре одређених посјетилаца на сваки помен активности које предузимам у својству директора Агенције за информационо друштво Републике Српске, а сада и у вези са академским звањем које сам стекао, сматрам да сам дужан у неколико редака реаговати и представити чињенице онаквима какве јесу. Такође сматрам да је Ваша обавеза, као независног и модерног електронског медија каквим се желите представити, да ово реаговање објавите у неизмјењеном облику, на исти онај начин како сте приказали ”топ листу” глава за медијски одстрел која је настала ко зна гдје и са ко зна каквим побудама, а на којој се моје име и име мог оца свакако незаслужено налазе.

2004. године дипломирао сам на Универзитету у Шефилду (UK) и стекао назив дипломираног инжењера рачунарства. Диплома ми је додијељена са одликом (BSc with Hons). Правни факултет сам уписао још 2001. године, након завршетка Гимназије у Бањој Луци, а додипломски студиј окончао 2008. године стекавши назив дипломираног правника.

Како се да закључити, моје стручно усмјерење ишло је у правцу тзв. ”кибернетичког” права, а из ове области сам 2011. године одбранио магистарски рад на Правном факултету у Бањој Луци. Тема рада је ”Правни аспекти закључења привредноправних уговора у електронској форми” и односи се на начине закључивања уговора између пословних субјеката модерним средствима комуникације, прије свега путем Интернета. Пред комисијом коју су сачињавали проф. др Витомир Поповић (декан ПФБЛ), проф. Др Радован Вукадиновић (редовни професор Правног факултета у Крагујевцу), те академик Мирко Васиљевић (декан Правног факултета у Београду) који је уједно био и ментор, усмено сам бранио тезе које сам изнио у свом раду, а читава одбрана је била јавна о чему се може увјерити свако ко посјети веб портал Правног факултета. Поред претходно наведених, чињеница је и да је мој отац проф. др Марко Рајчевић, такође професор на Правном факултету у Бањој Луци. Међутим, он ни на који начин није учествовао нити је могао да учествује и утиче на израду и одбрану моје магистарске тезе, прије свега због специфичне теме о којој он по сопственом признању има скромно знање (која је и од стране комисије оцјењена иновативном и до сада необрађеном, бар у оквиру домаћег права), а и због формалних препрека које произилазе из чињенице да ми је он отац. Сви који лично познају мог оца, а вјерујем и велика већина његових студената ће посвједочити о његовој моралности која му сигурно не би допустила да на било који начин утиче на моју академску профилацију. На крају крајева, право је једна од двије струке из које посједујем академску квалификацију, па постављам питање утицаја мог оца на инострани факултет који се званично по мјерилима Британског института за акредитацију високошколских установа рангира међу топ пет универзитета у Великој Британији.

Стога се поставља питање да ли постоји било каква (законска, морална) препрека да неко коме је отац професор стекне академско звање на факултету у граду у којем живи и ради? Да ли је сензационалистичка оштрица овога пута усмјерена у кривом правцу, и да ли је осуда ”домаће интернет заједнице” исхитрена? Да ли је и Ваш медиј овога пута прешао преко линије новинарског кодекса који спречава блаћење и нарушавање угледа и ауторитета, поготово што за коментаре који су изнесени, а за које сте ви као редакција одговорни, нема никаквог основа, што се у крајњој инстанци може доказати и судским путем? Мислите ли да се јефтиним сензационализмом можете профилисати као озбиљан интернет медиј?

Разум и одговорност сваког од нас налаже немилосрдну борбу против корупције и непотизма у високом образовању, и то је свакако процес који треба подржати.

Међутим, требамо ли то претворити у арену гдје ће се гледаоцима жељним крви бацати главе и оних који се ни на који начин нису огријешили о закон и морал? У том смислу ја јавно позивам свакога ко исказује сумњу у моју досадашњу академску каријеру да предузме правне радње које су му на располагању, али исто тако и да буде спреман на консеквенце уколико се докаже супротно. Ја сам спреман да своју магистарску тезу браним пред било којом комисијом било којег правног факултета уживо, путем било које телевизије. Да ли су на то спремни и да ли су за такво нешто способни и они који се под разноразним надимцима крију иза тастатуре и монитора? Напомињем да нисам запослен ни на једној високошколској установи и да свој посао обављам часно и поштено. То што функција носи терет јавности није разлог да носилац исте буде глинени голуб над којим ће се иживљавати свако ко посјети вашу веб адресу.

Као неко коме је задатак да се професионално бави питањима развоја информационог друштва у Републици Српској исказујем потпуну подршку развоју интернет новинарства, али сматрам да је начин на који се то ради потпуно погрешан, бар у случају Срђана Рајчевића.

С поштовањем,
мр Срђан Рајчевић



0 КОМЕНТАРА

  1. „2004. године дипломирао сам на Универзитету у Шефилду (UK) и стекао назив дипломираног инжењера рачунарства. Диплома ми је додијељена са одликом (BSc with Hons). Правни факултет сам уписао још 2001. године, након завршетка Гимназије у Бањој Луци, а додипломски студиј окончао 2008. године стекавши назив дипломираног правника.“

    http://www.capital.ba/elektronski-potpis-umjesto-svojerucnog/

    http://imageshack.us/photo/my-images/3/screenshot2rnx.png/

    Од Бања Луке преко Шефилда и Солуна до магистарске титуле на Праву, не’а шта вундеркид!

    УП. Нешто ми пада на памет ДеДОС од некидан… 😉

  2. Супер је то све Рајчевићу, да си и Ајнштајн, а ниси,немој убјеђивати јавност да си ти, баш ти заслужио да ти прво радно мјесто буде баш директорско. Е, то нема везе са чика Марком. Вјеруј да је то иритантно, да се неко тек тако појави и постане директор. Хајде молим те, то ти је шупља. Мени не смета твоје образовање, не смета ми ни рад твога оца (не треба нам судити зато што су нам родитељи успјешни, то је похвално), али ми смета да си толико надобудан, да не видиш о чему се ради. Реци ми, молим те, реци ми колико Вито Поповић има везе са твојом магистарском тезом? Мени он изгледа да му је конекција на нет проблем, а да не говорим о његовом разумијевању напредних технологија. За право се доказао онда, Калетовићу, оном новинару, када је пожелио метак у чело да му опали. Мени такав опасан тип не би могао бити члан комисије, а ти види какав ти је морал. И спусти се на земљу, надобудан си појавом, надмен, исфолиран, као да стварно вјерујеш да си узвишен. Ево, опрости ако сам те овдје на било који начин увриједио..

  3. Svaka cast mladom gospodinu Rajcevicu na svim tim zvanjima i znanjima … ali molim i za objasnjenje kako je gore pomenuti gospodin skoro bez ikakvog predhodnog radnog staza dobio direktorsko mjesto.

    Koliko je meni poznato ne postoji niti jedna sistematizacija radnih mjesta u nekoj javnoj ustanovi/agenciji koja predvidja da je moguce biti direktor bez bar nekih 5-6 godina radnog staza i bez predhodnog iskustva na nekom od rukovodecih mjesta, a mladi gospodin Rajcevic sigurno nema ni priblizno uslove da bude Direktor. Opravdano se postavlja pitanje kako je onda dobio to radno mjesto? Po kojim mjerilima se vrsio izbor direktora, ko je potpisao i odobrio imenovanje Srdjana Rajcevica za direktora bez odgovarajucih kvalifikacija u vidu radnog iskustva na odgovarajucim poslovima???? Sta je to ako nije korupcija???

    I pored svega gosn Rajcevic jos ima morala ili drskosti i bezobrazluka pa da kaze “Разум и одговорност сваког од нас налаже немилосрдну борбу против корупције и непотизма у високом образовању, и то је свакако процес који треба подржати.“.

  4. мени је само симптоматично како млади магистар бањалучког правног факултета брани оца, а да се његов отац није сам огласио.
    да ли он, као професор трговинског права редовно прати развој ове научне гране путем интернета? да ли је упознат са најновијим радовима објављеним о томе? колико од тога је примјенио у свом раду са студентима, или се држи градива старог више деценија? да ли му приступ интернету представља непремостив изазов?

    вољели би чути нешто више о томе…

  5. Није спорно уопште, по мом убјеђењу како је студиаро у Енглеској, мора се бити свјестан да је његов отац солидно зарађивао и да је као одговоран родитељ заједно са супругом, сигурно, одвајао новац и штедио за школовање дјеце. Мени то није спорно, Рајчевић старији има сигурно преко 30 година радне праксе и нормално је да није фукара и биједник. Тај дио мени није споран, уопште. Мислим да свако нормалан жели и труди се као родитељ да покуша дјетету дати што квалитетније образовање. Проблем је именовање на функцију Директора у новооснованој Агенцији. Како моји другови да би били референти требају 100 година искуства, па се онда запосли искусни кадар. Ето, шта је покривање папирима, вјероватно да имате цаку да систем буде сачуван, да си ти легално запослени и слично. Срећан нам земљотрес.

  6. Марко не прати трендове, али дјеца су модерна. Мислим да је у претходном Лерином посту све речено, тачније, стари професори са старим знањима, мрсимуди неспремни да се мијењају, недодирљиви професорчићи су довели до овог система пропасти код нас. Огроман дио проблема лежи у старим, маторим прдоњама који се нису за метар помјерили од својих увријежених доктрина. Немају они снаге да напредују. То су типови, као стари пијанци у кафани, они типови што им свака реченица почиње „у моје вријеме се знао ред“, ма јесте али у Шимићима…

  7. Direktor bez dana radnog iskustva i još ima obraza da se pojavi i palamudi.
    Ovo društvo je definitivno dotaklo dno dna kad su još i ovi tatini sinčići umislili da nekome mogu držati lekcije.

    Čudo se nije latio da bude direktor fabrike duvana ili neke slične firme pa da je svojim velikim znanjem i umjećem podigne iz pepela na sveopšte oduševljenje napaćene sirotinje raje ???????????????????

  8. Na kraju krajeva a sto se ovaj momak ovoliko brani i upinje da nam obrazlozi i najsitnije detalje i nejasnoce ? Ja mislim da je redakcija pogodila samu sustinu .

    OVAKVI TIPOVI MI SE GADE ! OTESE SVE ZIVO I JOS KAD IM KAZES DA KRADU I OTIMAJU NIJE IM PRAVO ! Pa Rajcevicu nisi nista specijalan sto si bio malo u UK , ima nas koliko hoces ali kojima kazu da svoje znanje okacimo macku o rep !

    Isti taj Popovic, Dmicic i ostali supci nece da priznaju pravne diplome iz Austrije ! Zato nemoj da nam sers kako si ti superiska a kako tebe redakcija napada neopravdano !!! Tata ti je sve dao , platio, kupio, i na kraju si postao direktor zahvaljujuci tatici !

    Ajd sad a d i o !

  9. Sale, 14.04.2012. 01:03:09 [37242]
    „Na kraju krajeva a sto se ovaj momak ovoliko brani i upinje da nam obrazlozi i najsitnije detalje i nejasnoce ? Ja mislim da je redakcija pogodila samu sustinu .“

    Па он је прво положио усмени магистарски, а годину дана касније је написао и рад и успјешно га одбранио… Биће да му тата није рекао да се прво рад напише и преда мјесец дана прије усмене одбране истог.

    Кад имаш тату (удбаша), иза леђа, и чланску књижицу СНСД-а онда ти радно искуство не треба, све се може. Очигледно да нема ниједан професор са ЕТФ-а квалификованији (подобнији) за ту директорску фотељу, у којој се највише користи копи-пејст (мислим да је Бојан Нишевић једном овдје нашао доказ дубокоумног, интелектуалног рада Рајчевића, када је „агенција“ ископирала србијанска документа, толико су били немарни да нису исправили ни екавицу у ијекавицу)… Али… Све буде и све прође, тако ће и ових десетак величанствених професора и њихових фамилија (Поповићи, Рајчевићи, Савићи, Мирјанићи…) једног дана бити прошлост…

  10. Na svakom koraku porsrnula i propala državna preduzeća u stečaju i radnici bez posla vapa za magistrima i inžinjerima koji bi pokrenuli proizvodnju i spasili ih od prodaje u staro željezo ali tatin sinčić sa Šefilda neće u privredu nego na budžet na državnu sisu da dokrajči još ovo malo budžeta što je ostalo.

    Ali bitno je da je on bradu uredno štucovao i visoko podigao dok blesi u kameru i ovo nekome direktor kuku kuku svaki dan sam sve sigurniji da od ove države neće ostati ništa za koju godinu.

  11. Kako poznajem g. Rajčevića kao i većina vas, prosto moram da reagujem na ove nepoštene izlive zavisti koje svojom formom asociraju prvenstveno na labavo pravdanje vlastitih neuspeha i nesposobnosti.. Ali da krenemo jedno po jedno:

    1. Tema ovih dana je bila nepotizam na Univerzitetu.. Dakle, da ne bude dalje zabune, niti jedan od vaša dva aktera priče iz porodice Rajčević nisu u radnom odnosu na Univerzitetu. Ko ne veruje, neka proveri.. Dabome da ima pravo svako ko je neopravdano prozvan da reaguje, što vas je sa opravdanjem iznenadilo, jer danas je najlakše biti anonimni e-potkazivač ali dobro, da ne ulazimo dalje u kulturu ovih podneblja..

    2. Ovde najviše boli izgleda direktorska funkcija, pa dobro da i to razmotrimo: g. Rajčević je prvo bio pripravnik u Ministarstvu nauke, zatim stručni saradnik i na kraju inicijator i osnivač Agencije za informaciono društvo RS. Podvlačim inicijator i osnivač, jer ista nije postojala nego je nastala na osnovu njegovog zalaganja, ali i pokazanih sposobnosti, znanja, umeća, itd. Naravno, sad ćete postaviti pitanje kako to de je uopšte postao pripravnik, a vi niste.. Ne brinite, u svakom od vas krije se odgovor na ovo pitanje, samo pravilnom primenom čuvene krilatice NOSCE TE IPSUM

    3. Rajčević je studirao 7 godina Pravni fakultet u Banjaluci prema predbolonjskim pravilima, naprosto jer je živio van zemlje nekih 4 godine i iz tog razloga vrlo sporo je polagao ispite, ali kao i većina vas koja je živela u BL.. Mada prema vašim svetonadzorima to bi za jednog profesorskog sina prosto bilo nemoguće..

    4. Usmeni magistarski je forma iz predbolonjskog doba, koja je podrazumevala da posle magistarskog studija od dve godine, izađete pred komisiju od 3 člana i usmeno odgovarate tri ključna predmeta na tom studiju, od početka do kraja. To je bio uslov da bi se mogla izvršiti prijava magistarske teze.. Nažalost, većina vas neće imati prilike da se susretne sa ovom formom, vi ste bolonjska generacija iliti O tempora, o mores!

    5. Nekome ovde smeta „nadobudnost, isfoliranost, nadmenost, uzvišenost“ pa se prosto pitam da li je u pitanju nekakva druga vrsta privlačnosti prema g. Rajčeviću? Znate, uključivanje emotivno-afektivnih konotacija u kompletnu diskusiju podrazumeva, na podsvesnom nivou, neostvarene veze sa dotičnim.. Ali dobro, moguće je da se prosto niste dovoljno družili, ili vam je ta želja ostala nedostižna.. kako god…

    6. Zašto ETF inženjeri nisu direktori? Dragi prijatelji to zavisi od nekoliko faktora.. Elem, većina inženjera nisu ni imali ambicije da postanu menadžeri, samo manji dio njih se odlučio da idu u tom pravcu što su pokazali ili uspešnim vođenjem velikih kompanija ili osnivanjem privatnih, takođe jednako uspešnih. Nažalost, veći dio se zadovoljio ambicijama da budu zaposleni u Telekomu, velikim bankama, snažnim privatnim programerskim i IT kućama, itd.. Dakle, imate pogrešnu percepciju, g. Rajčevića za direktora kvalifikovala je ne samo njegova inženjerska i pravna diploma, nego i ambicija i upornost da nešto napravi u RS, a ne da dođe na gotovo, a posle toga kupi kola, ide na more i upražnjava još nekoliko stereotipa koje su imanentne za ovu sredinu..

    I ono što mene na kraju zanima, ajte molim vas, jedan po jedan napišite ovde, šta ste to vi završili? Šta ste samostalno napravili? Kojim rezultatima se možete pohvaliti? I ono što me najviše interesuje, da li vas vaši roditelji i dalje pomažu, hrane, oblače, daju džeparac? Ako jeste, pa to je daleko pogubnije za mlade generacije od spomenutog nepotizma..

    Sve u svemu, pustimo prazne priče, bilo gde u svetu su samo REZULTATI bitni, a prazne priče ostavite za kladionce..

    Srdačan pozdrav iz USA

    Stanko Vojvodić

  12. Kako poznajem g. Rajčevića kao i većina vas, prosto moram da reagujem na ove nepoštene izlive zavisti koje svojom formom asociraju prvenstveno na labavo pravdanje vlastitih neuspeha i nesposobnosti.. Ali da krenemo jedno po jedno:

    1. Tema ovih dana je bila nepotizam na Univerzitetu.. Dakle, da ne bude dalje zabune, niti jedan od vaša dva aktera priče iz porodice Rajčević nisu u radnom odnosu na Univerzitetu. Ko ne veruje, neka proveri.. Dabome da ima pravo svako ko je neopravdano prozvan da reaguje, što vas je sa opravdanjem iznenadilo, jer danas je najlakše biti anonimni e-potkazivač ali dobro, da ne ulazimo dalje u kulturu ovih podneblja..

    2. Ovde najviše boli izgleda direktorska funkcija, pa dobro da i to razmotrimo: g. Rajčević je prvo bio pripravnik u Ministarstvu nauke, zatim stručni saradnik i na kraju inicijator i osnivač Agencije za informaciono društvo RS. Podvlačim inicijator i osnivač, jer ista nije postojala nego je nastala na osnovu njegovog zalaganja, ali i pokazanih sposobnosti, znanja, umeća, itd. Naravno, sad ćete postaviti pitanje kako to de je uopšte postao pripravnik, a vi niste.. Ne brinite, u svakom od vas krije se odgovor na ovo pitanje, samo pravilnom primenom čuvene krilatice NOSCE TE IPSUM

    3. Rajčević je studirao 7 godina Pravni fakultet u Banjaluci prema predbolonjskim pravilima, naprosto jer je živio van zemlje nekih 4 godine i iz tog razloga vrlo sporo je polagao ispite, ali kao i većina vas koja je živela u BL.. Mada prema vašim svetonadzorima to bi za jednog profesorskog sina prosto bilo nemoguće..

    4. Usmeni magistarski je forma iz predbolonjskog doba, koja je podrazumevala da posle magistarskog studija od dve godine, izađete pred komisiju od 3 člana i usmeno odgovarate tri ključna predmeta na tom studiju, od početka do kraja. To je bio uslov da bi se mogla izvršiti prijava magistarske teze.. Nažalost, većina vas neće imati prilike da se susretne sa ovom formom, vi ste bolonjska generacija iliti O tempora, o mores!

    5. Nekome ovde smeta „nadobudnost, isfoliranost, nadmenost, uzvišenost“ pa se prosto pitam da li je u pitanju nekakva druga vrsta privlačnosti prema g. Rajčeviću? Znate, uključivanje emotivno-afektivnih konotacija u kompletnu diskusiju podrazumeva, na podsvesnom nivou, neostvarene veze sa dotičnim.. Ali dobro, moguće je da se prosto niste dovoljno družili, ili vam je ta želja ostala nedostižna.. kako god…

    6. Zašto ETF inženjeri nisu direktori? Dragi prijatelji to zavisi od nekoliko faktora.. Elem, većina inženjera nisu ni imali ambicije da postanu menadžeri, samo manji dio njih se odlučio da idu u tom pravcu što su pokazali ili uspešnim vođenjem velikih kompanija ili osnivanjem privatnih, takođe jednako uspešnih. Nažalost, veći dio se zadovoljio ambicijama da budu zaposleni u Telekomu, velikim bankama, snažnim privatnim programerskim i IT kućama, itd.. Dakle, imate pogrešnu percepciju, g. Rajčevića za direktora kvalifikovala je ne samo njegova inženjerska i pravna diploma, nego i ambicija i upornost da nešto napravi u RS, a ne da dođe na gotovo, a posle toga kupi kola, ide na more i upražnjava još nekoliko stereotipa koje su imanentne za ovu sredinu..

    I ono što mene na kraju zanima, ajte molim vas, jedan po jedan napišite ovde, šta ste to vi završili? Šta ste samostalno napravili? Kojim rezultatima se možete pohvaliti? I ono što me najviše interesuje, da li vas vaši roditelji i dalje pomažu, hrane, oblače, daju džeparac? Ako jeste, pa to je daleko pogubnije za mlade generacije od spomenutog nepotizma..

    Sve u svemu, pustimo prazne priče, bilo gde u svetu su samo REZULTATI bitni, a prazne priče ostavite za kladionce..

    Srdačan pozdrav iz USA

    Stanko Vojvodić

  13. Kako poznajem g. Rajčevića kao i većina vas, prosto moram da reagujem na ove nepoštene izlive zavisti koje svojom formom asociraju prvenstveno na labavo pravdanje vlastitih neuspeha i nesposobnosti.. Ali da krenemo jedno po jedno:

    1. Tema ovih dana je bila nepotizam na Univerzitetu.. Dakle, da ne bude dalje zabune, niti jedan od vaša dva aktera priče iz porodice Rajčević nisu u radnom odnosu na Univerzitetu. Ko ne veruje, neka proveri.. Dabome da ima pravo svako ko je neopravdano prozvan da reaguje, što vas je sa opravdanjem iznenadilo, jer danas je najlakše biti anonimni e-potkazivač ali dobro, da ne ulazimo dalje u kulturu ovih podneblja..

    2. Ovde najviše boli izgleda direktorska funkcija, pa dobro da i to razmotrimo: g. Rajčević je prvo bio pripravnik u Ministarstvu nauke, zatim stručni saradnik i na kraju inicijator i osnivač Agencije za informaciono društvo RS. Podvlačim inicijator i osnivač, jer ista nije postojala nego je nastala na osnovu njegovog zalaganja, ali i pokazanih sposobnosti, znanja, umeća, itd. Naravno, sad ćete postaviti pitanje kako to de je uopšte postao pripravnik, a vi niste.. Ne brinite, u svakom od vas krije se odgovor na ovo pitanje, samo pravilnom primenom čuvene krilatice NOSCE TE IPSUM

    3. Rajčević je studirao 7 godina Pravni fakultet u Banjaluci prema predbolonjskim pravilima, naprosto jer je živio van zemlje nekih 4 godine i iz tog razloga vrlo sporo je polagao ispite, ali kao i većina vas koja je živela u BL.. Mada prema vašim svetonadzorima to bi za jednog profesorskog sina prosto bilo nemoguće..

    4. Usmeni magistarski je forma iz predbolonjskog doba, koja je podrazumevala da posle magistarskog studija od dve godine, izađete pred komisiju od 3 člana i usmeno odgovarate tri ključna predmeta na tom studiju, od početka do kraja. To je bio uslov da bi se mogla izvršiti prijava magistarske teze.. Nažalost, većina vas neće imati prilike da se susretne sa ovom formom, vi ste bolonjska generacija iliti O tempora, o mores!

    5. Nekome ovde smeta „nadobudnost, isfoliranost, nadmenost, uzvišenost“ pa se prosto pitam da li je u pitanju nekakva druga vrsta privlačnosti prema g. Rajčeviću? Znate, uključivanje emotivno-afektivnih konotacija u kompletnu diskusiju podrazumeva, na podsvesnom nivou, neostvarene veze sa dotičnim.. Ali dobro, moguće je da se prosto niste dovoljno družili, ili vam je ta želja ostala nedostižna.. kako god…

    6. Zašto ETF inženjeri nisu direktori? Dragi prijatelji to zavisi od nekoliko faktora.. Elem, većina inženjera nisu ni imali ambicije da postanu menadžeri, samo manji dio njih se odlučio da idu u tom pravcu što su pokazali ili uspešnim vođenjem velikih kompanija ili osnivanjem privatnih, takođe jednako uspešnih. Nažalost, veći dio se zadovoljio ambicijama da budu zaposleni u Telekomu, velikim bankama, snažnim privatnim programerskim i IT kućama, itd.. Dakle, imate pogrešnu percepciju, g. Rajčevića za direktora kvalifikovala je ne samo njegova inženjerska i pravna diploma, nego i ambicija i upornost da nešto napravi u RS, a ne da dođe na gotovo, a posle toga kupi kola, ide na more i upražnjava još nekoliko stereotipa koje su imanentne za ovu sredinu..

    I ono što mene na kraju zanima, ajte molim vas, jedan po jedan napišite ovde, šta ste to vi završili? Šta ste samostalno napravili? Kojim rezultatima se možete pohvaliti? I ono što me najviše interesuje, da li vas vaši roditelji i dalje pomažu, hrane, oblače, daju džeparac? Ako jeste, pa to je daleko pogubnije za mlade generacije od spomenutog nepotizma..

    Sve u svemu, pustimo prazne priče, bilo gde u svetu su samo REZULTATI bitni, a prazne priče ostavite za kladionce..

    Srdačan pozdrav iz USA

    Stanko Vojvodić

  14. SPOONMAN, 14.04.2012. 11:44:04

    Dobra definicija invalid u moralnom stručnom i ljudskom smislu.
    Zato i kažem da je ova država pala k..cu za uši kad su ovakvi imbecili direktori nečega i još se kurče po novinama jer definitivno za moral ne znaju

    A ovaj što ga brani to mu je tata ili on sam sebe brani i još se lažno predstavlja morončić
    B-)B-)B-)B-)

  15. PeroPerić, 14.04.2012. 11:51:59 [37261]

    Ма пусти глуперду, само се више закопава, толико је дечко глуп да не рачуна какве асове у рукаву држимо, јер кад би знао, поклопио би се ушима и не би нос промолио. 😉

  16. PeroPerić, 14.04.2012. 11:57:55 [37264]
    „Zaboravih i ja dodati O tempora o mores !!“

    нису времена а ни обичаји чудни, напротив, прозирна су и провидна. Мени није циљ Рајчевић, он је дечко глуп, насио је на игру, и сам се разоткрива.

    Мени је циљ да докажем да од ове приче нема ништа, да је Дроњак дио система и да се тресе гора, а прдеж ће бити посљедица.

    Циљеви су им:
    – да се постави Додоов човјек на мјесто ректора
    – да се обесмисли цијели Универзитет, јер једино он је још остао на путу свеукупној друштвеној пропасти

  17. buddha, 14.04.2012. 12:09:09 [37267]

    Društvo je već toliko potonulo da sumnjam da ga išta više može spasiti od propasti.

    Privarni fakulteti su u potpunosti degradirali i uništili smisao visokog obrazovanja a državni su postali sigurno utočište za zapošljavanjne direktorske i profesorske djece i familije, dok i jedni i drugi školuju samo dvije vrste budućih diplomaca one koji idu na biro i one koji idu na budžetsku sisu ko ovaj taticin morončić Rajčević.

    Jedino rješenje da se na prirodan način uvede red i balans u ovu oblast je da se cjelokupna državna uprava sa svim službama, institucijama, agencijama i ostalim k..cima palcima svede na par stotina ljudi i da se donese zakon po kome prosječna plata u državnoj upravi može iznositi maksimalno 70% od iznosa prosječne plate u privredi te da se zamrzne otvaranje novih radnih mjesta u državnoj upravi,agencijama,institucijama, ustanovama… u narednih 10 godina minimum.

    U tom slučaju bi se stanje u visokom obrazovanju veoma brzo uredilo samo od sebe a mladi diplomci sa domaćih,stranih,državnih,privatnih i svih ostalih univerziteta i fakulteta bi konačno dobili mogućnost da svoje veliko znanje,iskustvo ,umjeće, sposobnosti i kvalifikacije pokažu u napaćenoj srpskoj privredi, da stanu na put sveukupnoj društvenoj propasti te da podignu ovu državu iz govana u koja smo duboko potonuli !!

  18. PeroPerić, 14.04.2012. 12:45:06 [37270]

    Нема овдје воље да се добре ствари ураде и поставе на своје мјесто. Политика је постала стил живљења, умјесто да се бави креирањем будућности.

    Грађани Републике Српске дијеле се на оне политички подобне – успјешне(наши нпр. Рајчевић) и оне који нису режимски истомишљеници (њихови нпр. ја, већ пар година на Бироу сам, и сад овај Рајчевић што се потписује као Војводић узима себи за право да ме оквалификује као неспособног, глупог, и још ми објашњава како се брани магистарски, иако сам присуствовао на двадесетак магистарских одбрана, између осталог био сам и на одбрани магистрског рада чије је дијелове он преписао и себе потписао), ми не можемо напредовати. Умјесто да заједнички се боримо за неки виши циљ (да будемо економски стабилнији, да се развијамо, отварамо нова радна мјеста), људи попут Рајчевића само гледају гдје и како да ухљебе своју гузицу, и што више новца да извуку. Па тако један посланик у Народној скупштини буде и у неколико управних одбора, комисија и сл. и за свој рад добија баснословне суме новца. Исто тако један професор држи по три – четири предмета на факултетима. Умјесто да дају и другим људима могућност да зараде себи неку марку, не они су толико проклети и похлепни, само дај мени, дај мојој гузици други нису важни!

    Ми не можемо напредовати, осуђени смо као Сизиф да стално нешто гурамо, тражимо, сналазимо се, свађамо се…

    Срамота!

  19. VOJVODICU ARGUMENTI SU TI NISTAVNI SMJESNI I BEZVEZE.
    GLUP SI !
    PAMETUJES BEZ POTREBE !
    DODJI U BANJA LUKU PA ONDA LAPRDUCKAJ 1

    VJEROVATNO SI TI RAJCEVICU MLADJEM ISPOSTAVA U USA ZA SLUCAJ BUDE FRKE DA IMA GDJE DA POBJEGNE !

    VOJVODICU ZNAS LI TI KOLIKO MLADIH LJUDI U RS IMA PAMETNIJIH, CESTITIJIH, LJEPSIH, JACIH, OBRAZOVANIJIH, USPJESNIJIH OD OVOG GORE LIKA ?

    POKRI SE BOLAN JORGANOM PO GLAVI !
    TI SI NASAO DA NAM SERES I POPUJES !
    MENI SE GADE SVI TI TAKVI KAO TI I OVAJ GORE NA SLICI !

  20. Међутим, мене инстересује што се Рајчевић осјећа прозваним ако му је савјест чиста?

    Врло интересантно, Рајчевић пише:  

    „Пред комисијом коју су сачињавали проф. др Витомир Поповић (декан ПФБЛ), проф. Др Радован Вукадиновић (редовни професор Правног факултета у Крагујевцу), те академик Мирко Васиљевић (декан Правног факултета у Београду) који је уједно био и ментор, усмено сам бранио тезе које сам изнио у свом раду, а читава одбрана је била јавна о чему се може увјерити свако ко посјети веб портал Правног факултета. “ 

    На страници http://ba.linkedin.com/pub/sr%C4%91an-raj%C4%8Devi%C4%87/23/942/915 стоји следеће:

    „Usmeni magistarski ispit je položio 3.7.2010. sa odlikom, a 24.12.2011. odbranio je magistarski rad pod nazivom „Pravni aspekti zaključenja privrednopravnih ugovora u elektronskoj formi“

    Дакле, Рајчевић је прво усмено бранио тезе из свог рада који је доставио у писаној форми са закашњењем без мало више од године дана.

    Према правилнику о изради Магистарског рада, кандидат је дужан седам дана прије одбране примјерак извјештаја о
    раду и сам рад предати референту за пост-дипломски студиј, како би био доступан јавности. Поступак одбране Магистарског рада проводи се према Статуту и утврђеном протоколу Факултета. 

    Према томе боље му је да ћути, или за њих (мислим „директоре“) постоје друге норме.

    А „Војводић“ из комфора Америке нас просјвјећује, цитирам:

    „4. Усмени магистарски је форма из предболоњског доба, која је подразумевала да после магистарског студија од две године, изађете пред комисију од 3 члана и усмено одговарате три кључна предмета на том студију, од почетка до краја. То је био услов да би се могла извршити пријава магистарске тезе“

    Е „Војводићу“ поклопи се ушима, и не јављај се више ако си паметан!

    Дакле болоњски и предболоњски, по принципу ПРИЈЕ ХРИСТА И ПО РОЂЕЊУ ХРИСТА! 

    Рајчевић у свом тексту врло тендециозно прозива Фронтал, тако да се стиче утисак:

    „Нисам ја крив за своја чињења или не чињена, већ је крив Фронтал што пише о том!“

    Господа која узимају за право да коментаришу било шта у јавној сфери онда морају знати да постоји нешто што се зове ЈАВНИ ИНТЕРЕС. Данијел Корни у етици новинарства каже следеће:

    ‘Лажно представљање новинара, је забрањено, али ако је у интересу ЈАВНОСТИ да се дође до одређене информације онда се и тај чин према британским правилима сматра оправданим.’

    То би „шефилски инжењер“ требао да зна (подразумјева се). Уколико исти није упућен новинарска етика најстрожије кажњава сваки облик ПЛАГИЈАТОРСТВА као нечасног метода.

    О етици толико!

    Ко има очи видјеће, ко има уши чуће. Залуд је глувом говорити…

    B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)

  21. anja banja luka, 14.04.2012. 13:19:46 [37282]
    „Будиша, ти и ја требамо исто тако. „

    Како то мислиш да будемо као они? Сачувај БОЖЕ! Ја НИКАДА НЕЋУ бити као они (добро обрати пажњу на терминолошку одредницу, то је мој избор), а они као ја не могу бити НИКАД ВИШЕ.

    Кад те Господ створи спрам лица свога, то подразумјева и морални аспект личности. Васкрснувши Христ је доказао да смрт не постоји и да ГОСПОД може поново из пепела да те створи. Једино што не може више никад да ти да је управо моралност. Једном кад то изгубиш, нема више повратка. 🙂

  22. Господине Војводићу,

    моја реакција се односи на 5.парагаф вашег кометара.

    Ако нисте редован посјетилац Фронтала, онда сте прилично смионо и неутемељено, на основу коментара на једну тему, дали психолишки профил појединих коментатора. Користећи се искључиво психоанализом, коментаторе сте назвали латентним хомосексуалцима, анксиозним и исфрустрираним типовима .

    Ако сте психолог, с обзиром да живите у Америци, иманентније би било да сте се користили бихејвиористичком методом.

    Видите, за разклику од вас, нешто дуже коментаришем и читам коментаре на Фронталу и могу вам рећи да сам створио психолошки профил већине сталних коментатора.

    Не слажем се с вама. Овдје су,углавном, правдољубиви људи,
    који се свим снагама боре за успостављање „система једнаких шанси“, боре за „друштво уравнотежене социјалне правде“, боре се против “ система искривљених и наглавачке окренутих вриједности“. Друдим ријечима, боре се против свих деструктивних појава и девијација, које су ово душтво довеле до ивице „болесног друшва“.

    Ја их видим као искрене, здраве патриоте, које не да осјећају „привлачност“, него одбојност према људима и појавама које их иритирају. То је разлог „емотивно-афективних“ реакција. О подсвјесном нивоу не бих, јер ту ни Фројд није био конзистентан и све што није емпирија можемо тумачити на различите начине.

    Поздрав !

  23. rale brada, 14.04.2012. 14:05:21 [37293]

    Сјајан коментар!

    Суштина је увијек ВРЛО ЈЕДНОСТАВНА, и гласи:

    „правдољубиви људи“

    То је то! Кад неко (среброљупци, властољупци, лижигузице и остала фукарештина) покушава да се вади из живог блата личних нечасних радњи онда је то све уз много образложења, појашњења, питања, подпитања и сл.

    УП. било би јако добро да Фронтал обрати пажњу управо на појам ПРАВДОЉУБИВИ ЉУДИ, сјајан би био слоган:

    ФРОНТАЛ – ПРАВДОЉУБИВИ ЉУДИ

    УП2. Симићу, јави се да склопимо електорнски уговор о интелектуалном власништву (мислим на слоган).

    Цијена, ситница – пар точењака у Буренцету 😉

    Наздравље!

  24. Ххаааха

    Србију ових година зајашили, и сахранишеје силни оксфордаши, кембриџовци, болоњери, и ини, (Ђелић,Шутановац,Јеремић…), сада би нама требали поред ових досадашњих и шефилдовци, миланези, бечлије…,кукавна нам мајка!

    Ко ће те паразите који ничему не служе, напојити, наранити,обући,…оће скупа аута, велике и скупе станове, велике еуропске плате,парадирања сваке врсте итд итд.
    Јер забога он је „студирао“ у Шефилду, Милану, Бечу…,

    😛

  25. nije mi jasno, vezano za magistarske radove generalno.

    kakav magistarski ispit?

    u tradicionalnom (pred-bolonjskom) postdiplomskom studiju, kandidat pohadja predavanja i polaze ispite. kad polozi sve ispite, imenuje se mentor-profesor, koji zajedno sa kandidatom, radi na odabiru teme i konsultacijama na izradi magistarskog rada.

    nakon toga, magistarski rad se javno brani pred komisijom.

    koji magistarski ispit se pominje?

  26. inspektor, 14.04.2012. 16:58:15 [37323]

    То питај г. Рајчевића и његовог тату, очигледно је да они имају неку другачију методологију, други наставни план и програм израде и полагања магистарских испита 😛

  27. moze li neko od diskutanata objasniti detaljno o cemu se ovdje radi, ima nas koji nismo u IT industriji, vezano za navode o studiranju doticnog gospodina u grckoj, nevazecim sertifikatima, samom radu agencije, predmetnom magistarskom, itd.

    ne poznajem gospodina iz teksta ali mislim da posao koji bi agencija trebala da obavlja prilicno vazan za nasu sredinu.

    ono sto je meni poznato, jeste da ni nakon 5 godina, nista prakticno nije uradjeno po pitanju implementacije elektronskog potpisa i pecata iako je regulativa davno donesena.

  28. господине Рајчевићу,
    прије овог циркуса са објављивањем родбинских веза међу запосленима на факултетима и експресно стеченим академским титулама, ја нисам знао пуно нити о вама нити о агенцији на чијем се челу налазите.
    након ова два ваша испада, оног горе названог реакција, као и оног објављеног под именом станка војводића сад сам само сигуран у једну ствар: ви сте једна тужна прича, најбољи примјер катастрофалног стања у којем се наше друштво налази и потврда свега написаног ових дана у чланцима и коментарима на фронталу.
    након досласка из шефилда ви нисте отворили никакву приватну фирму нити продали ваш ноу-хау на тржишту, а камоли евентуално извезли ваше знање у регион гдје можда нема таквих стручњака чиме би стекли доказ вашег квалитета или допринијели пуњењу нашег буџета. ви сте се понудили да о НАШЕМ ТРОШКУ водите још једну у низу непотребних државних агенција, и ја лично нисам заинтересован да моје паре више иду нити вама нити тој агенцији. у великој британији приватна својина је светиња, порески обвезници су крајња мјера и арбитар свих потеза владе, тамо је још за мадата М.Т. приватизовано све од болница, школа, електропривреде итд, јер држава не може регуларно и економично водити било коју привредну активност. да сте мало више времена провели у академској расправи или у интелектуалним круговима у УК стекли би осјећај одгворности према онима који вас плаћају, али сте вјероватно повремено посјећивали мјеста са упитном оријентацијом за шта оптужујете јавност која вас овде са правом прозива и поставља легитимна питања, и којој би свакако требало да одговарате.
    у сваком случају, срамота која ће вас пратити након ових испада далеко је већа од повременог појављивања у владиним штампаним медијима и почасног мјеста на слави код комшије које се чува за „чивију“

  29. anja banja luka, 14.04.2012. 13:19:46 [37282]
    „Будиша, ти и ја требамо исто тако. „

    Синоћ сам баш причао са мени драгим људима на ову тему, и дошли смо до закључка да су сви ови побројани актери (Мирјанић, Поповић, Рајчевић, Савић и др.) заправо толико јадни и биједни, а њихова дјеца су трајно осакаћена. Мени је њихове дјеце жао јер они само раде оно што им зацртају њихови родитељи. Е сад долазимо до истине, заправо кроз њихову интелектуалну, моралну и људску инвалидност заправо можемо видјети да су њихови родитељи толико несавршени, склони манипулацијама, лажима, траљави, упитне школе и квалитета знања.

    Ево узмимо за примјер Виту Поповића, човјек био портир, а данас је декан, међутим, он није могао сакрити своје право лице онда кад је пријетио у стилу уличног јалијаша новинару да му треба смјестити метак у чело: http://www.youtube.com/watch?v=DP9OCT3YDLw

    Следећи примјер је Сњежана Савић, прво је била учитељица а данас је академик АНУРС-а. Та жена осим што је позната по свом театралном наступу, омалаоважању студената на испиту, академској заједници је познатија по преписивању књиге Увод у право аутора Радомир Д. Лукић, Будимир П. Кошутић. Ајд што је преписа, ал’ шта њој би да истрга људима онако реченице и себе потпише као аутора, без цитирања, без Фуснота…

    Сад кад погледам све, мени је њихове дјеце жао, са каквом истином ће они живјети до краја живота, Бог нека им је на помоћи.

  30. Citam ove komentare i mislim da je jako ruzno da se prezime porodice Rajcevic dovodi u vezu sa korupcijom,nepotizmom i sl.
    Svi vi dobro znate koliko je prof.Rajcevic kvalitetan profesor i da kod njega polazu ispite studenti koji su vrijedni i koji uce.
    Ja sam kod njega polozila ispit bez problema i smatram da prof.Rajcevic nije korumpiran profesor.
    Istovremeno polagala sam ispite o kod drugih prof.(Vite Popovica,Mile Dmicicai ostalih „velikih“ strucnjaka Pravnog fakulteta)i u tom smislu smatram da je jako ruzno dovoditi u vezu ime prof.Rajcevica sa navedenim „strucnjacima“.
    Sto se tice gospodina Srdjana Rajcevica za njega sam cula upravo iz ovih tekstova(Press,Nezavisne i sl.)i ne vidim sta je lose ako je profesor Rajcevic omogucio svom sinu skolovanje na kvalitetnom fakultetu i sto je izmedju ostalog ulagao u njegovo obrazovanje.
    Koliko sam shvatila da je gospodin Srdjan studirao Pravni fakultet 7 godina,buduci da je bio na studijma van zemlje.
    Zakljucuje se da nije dobio diplomu „preko noci“(kao u slucaju Djordja Rakovica o kojem je svaki komentar suvisan)
    Istovremeno,ima i slucajeva gdje su djeca uglednih prof. otisla u „pogresnom“ pravcu i da je u tom pravcu otisao i gospodin Srdjan Rajcevic vjerovatno bi vam tada bio drag i uklapao bi se u sablon.
    Zakljucujem da trebate gledati svoj zivot,provjeriti nesto,pa o tome suditi.
    Sve najbolje prof.Rajcevicu i gospodinu Srdjanu Rajcevicu u daljem radu.

  31. ena, 15.04.2012. 20:37:42 [37388]

    „Istovremeno,ima i slucajeva gdje su djeca uglednih prof. otisla u „pogresnom“ pravcu i da je u tom pravcu otisao i gospodin Srdjan Rajcevic vjerovatno bi vam tada bio drag i uklapao bi se u sablon“

    Kukavice sinja posle onog Dodikovog „bolje da mu dam tri miliona kredita nego da bude narkoman“ ništa gluplje crnje i nesretnije nisam čuo

    „Zakljucujem da trebate gledati svoj zivot,provjeriti nesto,pa o tome suditi.“

    Gledamo mi svoj život al zbog ovakvih parazita i tatinih sinčića nema života za normalan svijet u ovoj zemlji , nakotilo se toga mnogo nakotilo a mjere ni obraza nemaju ali neće ni to dovijeka !!!

  32. Citam ove komentare i mislim da je jako ruzno da se prezime porodice Rajcevic dovodi u vezu sa korupcijom,nepotizmom i sl.
    Svi vi dobro znate koliko je prof.Rajcevic kvalitetan profesor i da kod njega polazu ispite studenti koji su vrijedni i koji uce.
    Ja sam kod njega polozila ispit bez problema i smatram da prof.Rajcevic nije korumpiran profesor.
    Istovremeno polagala sam ispite o kod drugih prof.(Vite Popovica,Mile Dmicicai ostalih „velikih“ strucnjaka Pravnog fakulteta)i u tom smislu smatram da je jako ruzno dovoditi u vezu ime prof.Rajcevica sa navedenim „strucnjacima“.
    Sto se tice gospodina Srdjana Rajcevica za njega sam cula upravo iz ovih tekstova(Press,Nezavisne i sl.)i ne vidim sta je lose ako je profesor Rajcevic omogucio svom sinu skolovanje na kvalitetnom fakultetu i sto je izmedju ostalog ulagao u njegovo obrazovanje.
    Koliko sam shvatila da je gospodin Srdjan studirao Pravni fakultet 7 godina,buduci da je bio na studijma van zemlje.
    Zakljucuje se da nije dobio diplomu „preko noci“(kao u slucaju Djordja Rakovica o kojem je svaki komentar suvisan)
    Istovremeno,ima i slucajeva gdje su djeca uglednih prof. otisla u „pogresnom“ pravcu i da je u tom pravcu otisao i gospodin Srdjan Rajcevic vjerovatno bi vam tada bio drag i uklapao bi se u sablon.
    Zakljucujem da trebate gledati svoj zivot,provjeriti nesto,pa o tome suditi.
    Sve najbolje prof.Rajcevicu i gospodinu Srdjanu Rajcevicu u daljem radu.

  33. Srdjane, uzalud bi bile, sve tvoje ocjene, ispiti, mr, dr, .. da ti nisi ciji si. Bio bi niko i nista, samo jedan broj vise na zavodu za zaposljavanje,jedan vise bez ikakve nade da ce ikada da pocne da radi, samim tim i da zasnuje porodicu,jedan od onih koji je na spisku da mu se zatre trag da su postojali…U tome je problem Srdjane sto takvi kao tvoj otac i ti mislite da je najvaznije da samo vi imate pravo da zivite, a ostali treba da nestanu. A, razmisljas li za desetak godina da ce skole ostati prazne jer djece u njima nece biti, da ucitelji i profesori nece imati koga da uce, jer agencije u kojima rade tatini sinovi su ustvari pipci koje je firer napravio s njima da davi sopstveni narod. Zar ne bi bilo postenije da izvedete ovaj narod na trgove, osnujete streljacke vodove i rijesite proces ubijanje naroda na kraci i humaniji nacin? Mislis li da je posteno da ti zivis od hiljada maraka dok tvoje komsije i prijatelji bukvalno nemaju sta da jedu? Jesi li razmisljao da dignes glas da ucinis nesto kako bi pomogao svom narodu? Pomislis li kada sjednes za sto da si uzeo neciji rucak? Pomislis li na stotine hiljada onih koji nemaju tatu kojega imas ti, pomislis li da je nesreca svih nas ova tragedija u koju nas je svjesno i promisljeno gurnuo vrhovni nas unistitelj?
    Srdjane, nisi u pravu sve dok skolovanih kao ti ima na birou rada a ciji su ocevi borci, invalidi, seljaci koji po misljenju zlocinacke vlasti nemaju pravo na zivot..

  34. Г-дине Рјачевићу,
    То што те отац школовао по „разним“ европским универзитетима и што те послије поставио за директора неке измишљене агенције, некако и прихватам, али да држиш лекцију Фронталу и коментаторима на фронталу, е то је већ пуно за тебе. Прво, својим интелектуалним способностима (у које врло сумњам) ниси дорастао било каквој озбиљној расправи.
    Све што си досад достигао (било би погрешно написати постигао, јер ти ниси ништа постигао), за то је заслужан твој отац и то је у реду. Ја бих исто урадио за своју дјецу, али би им објаснио да то што су именовани на неку функцију није баш њихова заслуга…
    Ја те прозивам да напишеш ШТА СИ ТО КАО ДИРЕКТОР АГЕНЦИЈЕ ЗА ИНФОРМАЦИОНО ДРУШТВО ДОСАД УРАДИО НА УНАПРЕЂЕЊУ ИНФОРМАТИКЕ У РЕПУБЛИЦИ СРПСКОЈ.
    Али молим те немој ми само набројати законе које сте наводно ти и твоја Агенција „припремили“ тј. преписали од других земаља. Нпр. смијурију од Закона о информационој безбједности који је дословно преписан од црногораца…
    Напиши, шта си то досад урадио па да коментаришемо…
    А магистарски си уписао да би легализовао дипломе које ниси могао нострификовати легално, па онда као упишеш магистарски па све своје „мутно“ студирање званично верификујеш…

  35. Da je on predsjedavajuci ujedinjenih nacija ne bih mu rekao ni rijec jer bi ga placale ujedinjene nacije, a ovako ga mi placamo , a nizasta.I umjesto da cuti posto zna kako je i zasto je dosao tu, on se pravda, a opravdanja nema.
    Bio sam u Americi i jedan nas zemljak je dobio otkaz u autoservisu posto su prokuzili po adresi da tamo radi i njegova zena koja je zadrzala djevojacko prezime. Kod nas u skolama, u vladi, u postama, u zeljeznici… rade cijele porodice.Direktor visoke medicinske skole u
    pd zaposlio svoga sina za asistente… Primjera je bezbroj. Predsjednik zaposlio u vladu kcerku i svu familiju.Privatna drzava ! Narod je za njih stoka kojoj su prestali da daju i ono malo sto su dosada davali.

Оставите одговор