Слаб раст продаје "Рено" аутомобила

Глобална продаја аутомобила марке "Рено" у првих шест мјесеци 2011. године повећана је за само 0,4 одсто усљед великог пада продаје у Европи. Француски произвођач саопштио је да је на старом континенту продао 9,6 одсто аутомобила мање у поређењу са првом половином прошле године. Компанија наводи да због проблема у испоруци дијелова, који су настали […]

уторак, јул 12, 2011 / 06:01

Глобална продаја аутомобила марке "Рено" у првих шест мјесеци 2011. године повећана је за само 0,4 одсто усљед великог пада продаје у Европи.

Француски произвођач саопштио је да је на старом континенту продао 9,6 одсто аутомобила мање у поређењу са првом половином прошле године.

Компанија наводи да због проблема у испоруци дијелова, који су настали у Јапану, није могла да одржи темпо испорука са наруџбинама.

Када се урачунају лака возила за доставу, "Реноова" глобална продаја повећана је за 1,9 одсто.

Јапанска аутомобилска индустрија претрпјела је велику штету од земљотреса и цунамија који су се догодили у марту, што је пореметило производњу многих свјетских произвођача.

"Рено" сада очекује да ће у читавој 2011. години остварити раст продаје између три и четири одсто, док је раније прогнозирао раст од преко четири процента.



Оставите одговор