Шешић: Нове наплатне кућице, нових 10 милиона марака?

Посланик СДС-а у Народној скупштини Републике Српске Давор Шешић тврди да тендер "Аутопутева Републике Српске" за изградњу наплатних кућица у Чатрњи, Новој Тополи и Александровцу од 3,5 милиона КМ, није пропао случајно, већ да је то било договорено са извођачима радова да би се постигле више цијене и да би то предузеће имало оправдање за нови тендер од девет милиона КМ.

уторак, јун 5, 2018 / 21:28

Шешић је навео да је тендер поништен јер су заинтересоване фирме тражиле много већи износ од оног који је понуђен, као и да је предузеће "Аутопутеви Републике Српске" сада спремно да за изградњу наплатних кућица издвоји девет милиона КМ.

Он је на конференцији за новинаре у Бањалуци рекао да је ауто-пут Бањалука-Градишка најскупљи, те да, иако је пуштен у промет 2010. године и даље кошта грађане Републике Српске.

"Цијена овог ауто-пута и даље расте, сада је то због новог тендера за изградњу наплатних кућица у Чатрњи, Новој Тополи и Александровцу", додао је Шешић.

Он је рекао да се не зна колика ће бити коначна цијена овог ауто-пута, јер је до сада често расла, па је од првобитних 43 милиона КМ, на првој дионици нарасла до 130 милиона КМ, док су неки тунели од првобитних 13 или 18 милиона КМ дошли до 31 милиона КМ.

"И даље остаје питање како је ауто-пут Бањалука-Градишка пуштен у саобраћај ако нису испоштовани сви услови, а један од њих су и наплатне кућице, те зашто су грађани Бањалуке, али и они који у њу долазе били кажњени да једини плаћају путарину тог ауто-пута", рекао је Шешић.

Он је закључио да су се "избори приближили, да владајућој коалицији недостају средства за њих, те ће опет извор тих прихода бити џепови грађана".

"Аутопутеви Републике Српске" су недавно поништили тендер за изградњу наплатних кућица на аутопуту Бањалука-Градишка, јер су пристигле понуде биле прескупе за ово предузеће.



19 КОМЕНТАРА

  1. Tender se valjda raspisuje na osnovu procijenjene vrijednosti radova,usluge ili robe.
    Ili oni koji raspisuju tender nisu svjesni šta traže od ponuđača ili je neki lopovluk u pitanju.
    Npr. Ako je radove stvarno moguće izvesti za ovih 3,5 miliona KM i još da firma zaradi onaj ko hoće poništiti tender u startu dogovori više ponuda za 9,9 i po i 10 mil. KM pa čak kada bi se pojavila firma koja bi imala ponudu na 3,5 mil.KM tender bi potpuno po zakonu mogao biti poništen a sledeći bi bio raspisan sa 9 mil.KM ako ima para a Srpska je puna ko brod pa može bacati novac jer zadužuje tri generacije nerođene djece koja će biti robovi čim ugledaju Sunce iz pičke materine.

    https://youtu.be/Nber0YOWVLk

  2. Дио средстава се може обезбједити тако што би се посјекло оно силно растиње које је , уз читаву трасу , посадио и наплатио „Тамарис“ (још једна од дворских фирми). Оно квалитетније за намјештај или „грађу“ а оно лошије у „сјечку“ за Игорову еко-топлану.
    И онда неко каже да нема пара и да нема визије. Видите да је режим визионарски пошумио читаву трасу до свечаног отварања. Чак је предвдио да ће Какинци , пардон Бакинци , родно село „великог баје“ постати турисичка мека (као идола му у Кумровцу) па је и тамо изграђен улаз на ауто-пут.

    1. Simo,neće imati dovoljno linkova o povećanim prihodima od UIO koliko lijevčanska sječka može „pripremiti“ novca za „spaljivanje“u toplani.
      Mehtić jeste budala ali je pravilno rekao da treba rušiti,dodao bi kao u Šilerovoj.

    2. Ево шансе опозицији.

      Скоро су у НСРС срушили Лукачеве камере, али су толико глупи да су ту ријетку политичку побједу заборавили искористити и умјесто да Лукача туку тим камерама по глави будалетине се баве цијеном грама Лукачеве крви, његовим “по кратком поступку“, рушењем Игикее итд…

      Коњине ништа не знају…

      Не знају се правилно пријавити за изборе.

  3. „И даље остаје питање како је ауто-пут Бањалука-Градишка пуштен у саобраћај ако нису испоштовани сви услови, а један од њих су и наплатне кућице,“

    Ово не могу да схватим.
    Шешић поентира. Укаже на очигледан криминал и онда усере и шефа и станицу.

    Из ове реченице просјечан бирач чита да је Шешић против тога што се људи возе аутопутем.
    Онај ко се не сјећа каква је траума била прећи 1000 км на путу из Њемачке и онда из Градишке до Бање Луке труцкати уморан сат и по, тај разумије о чему причам.
    По Шешићу смо требали и даље труцкати по сратом путу зато што нема наплатних кућица. Наплатне кућице нису обавезне да би неки пут био у функцији.

    “те зашто су грађани Бањалуке, али и они који у њу долазе били кажњени да једини плаћају путарину тог ауто-пута“, рекао је Шешић.“

    А овај дио реченице му је још глупљи.

    Па нормално је да путарину 0плаћају они који се путем возе, а то су грађани Бање Луке и они који у њу долазе.

  4. Ајде не замајавај народ, то Шешић није рекао, да су се као грађани требали и даље возити старом цестом. Он је рекао да нису испоштоване законске процедуре и да није нормално да сама држава не поштује своје законе. А што се тиче криминала на изградњи аутопута, па то је јавна ствар. Пљачка вијека !

    1. Шешић је рекао то што је рекао и ту се немамо шта препирати.

      Ја сам само рекао какву перцепцију, по мом мишљењу, има просјечан бирач када ово прочита око аутопута.

      Наплатне кућице нису обавезне да би неки аутопут био у функцији. Ако си ишао Европом у већини земаља се купују вињете на бензинским пумпама на улазу у државу, а у неким земљама је вожња аутопутевима бесплатна.

      Ни то не знате!?

      Скоро је Шешић дигао фрку због 400 КМ колико је коштала нека хеликоптерска вожња.

      Просјечан бирач се чуди да опозиција тада није имала већу замјерку од тих 400 КМ и онда из тога може извући један од два закључка:

      1. Власт је поштена јер јој је највећи криминал 400 КМ

      2. Опозиција је неспособна јер није у стању да укаже на веће проблеме.

      Човјече, бавите се периферним стварима.

      Како ја вама да вјерујем да имате програм за изборе када нисте способни да регуларно кандидујете кандидата за Предсједника РС.

      Ђе је твој програм, шта нудиш народу?

      По цијели дан се на Фронталу свађаш к’о нека бабетина…

  5. Simo,samo da nisam vodoinstalater plaćen kao političar vjeruj mi da bi se upisao kod tebe u školu za botove.
    Škola bi nam bila u Simin Hanu tamo imam vikendicu ili u Bakincima.
    Ovo što ti radiš je umjetnost.
    Razvučeš temu tako da svako tumači šta je Šešić rekao umjesto da se raspravlja o suštini a to je može li se posao završiti za 3,5 a sada neko hoće da uzme 10 da bi od razlike finansirao izbore.
    Ako je to tako nije ni čudo zašto Republika Srpska napreduje,reket od 65% prava je sića u odnosu na brčanski 90%.

    1. Mladene,

      Simo je govno i to je poznato svakome ko imalo prati frontal.
      Majstor za odvlačenje pažnje i trivijalizaciju svake teme.
      Ali moramo mu odati priznanje, to radi velemajstorski.
      Međutim, suština je ista, govno je govno.

    2. Док год могу фрустрирати будалетине попут тебе, не мрдам са Фронтала.

  6. Evo je NAJNOVIJAAAA navali narode,jos malo pa nestalo ,ko nabije taj dobije.

    Svaka TRECA LITRA DZABE,direktne vijesti od predsjednika

    Dodik smatra da najavljeni protesti zbog poskupljenja goriva nemaju osnova, jer je, kako ističe, gorivo u Srpskoj najjeftinije u odnosu na zemlje regiona.

    -Gorivo u Federaciji BiH je za deset odsto skuplje u odnosu na Srpsku, u Hrvatskoj za 43 odsto, Srbiji 30 odsto, Crnoj Gori 40 odsto, Albaniji za 44 odsto, Sloveniji 36 odsto i Grčkoj i Italiji oko 65 odsto. Znači, svaka treća litra ovde je džaba u odnosu na Italiju i Hrvatsku. Cijena nafte je skočila na svjetskom tržištu i to je nešto na šta mi ne možemo da utičemo. Sve je stvar berze, ako poskupi na svjetskom tržištu i ovdje će, ako pojeftini i ovdje će pojeftiniti – rekao je Dodik.

    (BN/Srpskainfo)

  7. Temeljno pitanje je da li RS- u trebaju Autoputevi ili samo brze ceste..
    Kako su eminentni ekonomisti rekli vrlo jasno da nece imati ko da placa putarinu i da samo brze ceste imaju smisla necu o tome.
    Takodje necu ni o tome ko se sve ugradjuje na izgradnji Autoputova jer sto su cinjenice sve goraznije – utoliko gore po cinjenice. Sama cinjenica da se Ministar Saobracaja ugradjuje sa milionskim sumama ( indirektno) govori dovoljno o sistemu vladanja na ovim prostorima.

Оставите одговор