18:35 Трактори су на њивама10:07 Прави пријатељ: Лукашенко обећао помоћи Српску, а ми му шаљемо Сребренку Голић10:04 И да га нису употријебили, и да јесу, ово је дно: Вучевић пише Венсу да се САД укључе у истрагу око звучног топа10:00 Пољски министар одбране поздравља разговоре Путин-Трамп као први корак у правом смијеру17:41 Гогановић са Ефбиховцима и Натовцима каже да је потребно да се млади мотивишу да им се придруже17:37 Дачић показао звучни топ и рекао да га МУП Србије није користио на протесту у суботу17:32 Сипа јуче хапси по Српској, Додик данас каже да то раде по измишљеним законима17:29 Директор Хеликоптерског сервиса РС, демантовао да је Стевандић прешао из Србије хеликоптером17:27 Суд досудио скоро шест милиона евра за оштећене приликом масакра у ОШ Владислав Рибникар Београд17:20 Трамп разговарао са Зеленским, о оном што је причао са Путином

Шеровање битније од претраживања

Истраживање које је спровео Пју Реисрч Центер, засновано на подацима до којих је дошла аналитичка компанија Нилсен, у првих девет мјесеци претходне године, показало је да посјетиоци информативних сајтова све више долазе са Фејсбука. Иако је Гугл са својом претрагом и даље на првом мјесту, испитивање које је обухватило 25 најпопуларнијих сајтова у Америци, говори […]

уторак, мај 10, 2011 / 08:38

Истраживање које је спровео Пју Реисрч Центер, засновано на подацима до којих је дошла аналитичка компанија Нилсен, у првих девет мјесеци претходне године, показало је да посјетиоци информативних сајтова све више долазе са Фејсбука.

Иако је Гугл са својом претрагом и даље на првом мјесту, испитивање које је обухватило 25 најпопуларнијих сајтова у Америци, говори да око 40 процената људи не читају вијести директним доласком на поменуте сајтове, већ са других страна.

Гугл претрага, са око 30 посто, и Гугл Њуз и даље предњаче, али је раст Фејсбука, као мјеста одакле долазе посетиоци, велики.

Највише посјетилаца са Фејсбука, међу овим сајтовима, имао је Хафингтон Пост, са око 8 посто. Међутим, о тренду доласка са друштвеним мрежа уопште, не може се још увијек говорити, јер се Твитер једва појављује као извор саобраћаја који долази ка сајтовима са вијестима, са мање од 1 посто.

Гугл и Фејсбук су се, наводи се у овом истраживању, поставили као противници, и они су заправо сва потпуно различита начина на која можете сурфовати интернетом.

"Ако је тражење вијести било најважније достигнуће прошле деценије, дијељење вијести може бити једно од најважнијих у деценији која је пред нама", један је од закључака спроведеног истраживања.

Међу сајтовима који су обухваћени истраживањем налазе се Тхе Неw Yорк Тајмс, Вашингтон Пост, УСА Туdеј, Вол Стрит Журнал, Лос Анђелес Тајмс и Чикаго Трибјун.



Оставите одговор