Редизајн Јутјуба: Све више налик телевизији
ЈуТјуб је сада први пут озбиљно редизајниран откако га је купио Гугл, и то са јасним циљем – да буде што више налик ТВ. Сада је лакше пронаћи "канале" са почетне странице, а црни мени са лијеве стране у којем се налазе претплате, категорије и слично, омогућава лакшу навигацију. Централни диео заузимају ЈуТјуб приједлози, у […]
ЈуТјуб је сада први пут озбиљно редизајниран откако га је купио Гугл, и то са јасним циљем – да буде што више налик ТВ.
Сада је лакше пронаћи "канале" са почетне странице, а црни мени са лијеве стране у којем се налазе претплате, категорије и слично, омогућава лакшу навигацију.
Централни диео заузимају ЈуТјуб приједлози, у зависности од категорије коју сте одабрали, а у горњем десном углу налази се "прозорчић" за видео који ће се највјероватније коистити у рекламне сврхе.
Када се корисник улогује, са лијеве стране га очекују претплате, преглед категорија као на насловној страни, предлог канала и линкови за повезивање са профилима на Гугл+ и Фејсбуку, а са десне елементи који су неопходни за преглед и манипулисање корисничког налога.
Средишњи стубац приказује садржаје које ваши контакти дијеле на друштвеним мрежама.
Ипак, сама страница са видеом није претрпела нарочите промене. Иако сада подсјећа на џимејл и Гугл+, распоред елемената није промијењен.
што не направ коментаре мало боље, овако се не зна ко коме и на шта одговара?