Радојичић: Ситуација у ЖРС нема везе са односима ДНС и СНСД
Предсједник Народне скупштине Републике Српске Игор Радојичић рекао је данас да ситуацију у "Жељезницама Републике Српске", у којима постоје проблеми, не треба доводити у везу са међустраначким односима.Радојичић је истакао да је потребно да менаџмент "Жељезница" направи искорак и програм на који начин превазићи проблеме. "То нема везе са односима између ДНС-а и СНСД-а. Треба […]
Предсједник Народне скупштине Републике Српске Игор Радојичић рекао је данас да ситуацију у "Жељезницама Републике Српске", у којима постоје проблеми, не треба доводити у везу са међустраначким односима.Радојичић је истакао да је потребно да менаџмент "Жељезница" направи искорак и програм на који начин превазићи проблеме.
"То нема везе са односима између ДНС-а и СНСД-а. Треба оспособити функционисање једног важног јавног предузећа“, рекао је Радојичић новинарима у Бањалуци.
Влада Републике Српске затражила је јуче од менаџмента предузећа „Жељезнице Републике Српске“ и Министарства саобраћаја и веза да у року од 90 дана донесу кредибилан план реструктурисања који ће гарантовати санацију предузећа.
Премијер Александар Џомбић рекао је да план мјера који је менаџмент доставио Влади није прихватљив, јер не гарантују функционисање и суштински не представљају реструктурисање „Жељезница“.
kredibilan= kredit+debilB-)
Ма како се само преподобио, луче мало.
B-)
Стврно? Па она ништа…
Једини из милокрадовог окружења који је, по мени, колико толико био нормалан, лупио је глупост.
Бивши ген. директор Станојевић кадар СНСД-а је запошљвао за 40 гласова и за то награђен да је сад посланик у Народној скупштини.
Овај садашњи ген. директор је ДНС и треба да отпусти те који су се запослили да би г. П.С био Наеродни.посланик ?!
Треба провести још једну пљчкашку приватизацију, и отпустити 800 радника.То је „програм“ pеструктуирања.
Пребацују сад пред изборе једни другима „врућ кромпир“. Свима је јасно да су ове странке запослиле велики број другова чланова у администрацију ЖРС, а данас се свађају ко ће да подијели отказе.
http://www.youtube.com/watch?v=DRpN5LB6m38
ZRS idu u setcaj..masa se otpusta, radnicima otkazi, firmama kojima se duguje ona stvar a osniva se nova ZRS koja preuzima redove voznje i potrebnu infrastrukturu, sa kupovinom novih vagona na kredit i sa 10 puta manje radnika.
Nesto kao JAT u Srbiji.