Радни народ: Здрава храна из печењаре Прагње

Већ сама чињеница да се једна печењара промовише преко промо фејсбук-странице запала нам је за око. Још када смо видјели упутства за печење, пажљиво уклопљена у инфо-графику, одлучили смо да се обратимо надлежнима. Напомена: ово није промотивни текст.  Печењара Прагње звучи као добро позната кованица од ријечи прасе-јагње. Откуд баш та идеја? Да ли боље […]

недеља, 24 маја, 2015 / 13:43

Већ сама чињеница да се једна печењара промовише преко промо фејсбук-странице запала нам је за око. Још када смо видјели упутства за печење, пажљиво уклопљена у инфо-графику, одлучили смо да се обратимо надлежнима. Напомена: ово није промотивни текст.

 Печењара Прагње звучи као добро позната кованица од ријечи прасе-јагње. Откуд баш та идеја? Да ли боље иду јагњад или прасад? Има ли печењара соушл нетворк менаџера за Фејсбук и да ли их оптужују за промоцију холестерола? На сва пита одговорио је Славиша Манојловић, надлежни CEO.

– Прагње ми се чинило ми занимљиво, ефективно и описно. Ми смо народ који воли све погузијске делиције, па макар их и само препричавати..и народу је јасно – када прочита “Печењара Прагња“ да ту има неке капљевине, моче и младог лука. Свакако да нико ни не помишља на печење кестења, кукуруза, шкољки, дагњи, лигњи и рачића. ПРАГЊЕ је довољно кратко, и интересантно да те натјера да запамтиш и препричаш уз пиво, те да од конобара тражиш шифру за вај-фај како би пријатељу показао на фејсу занимљив амблем по којем смо препознатљиви. ПРАГЊЕ директно говори шта код нас може да се нађе.

Кратко-јасно. ПРАГЊЕ нуди ПРАГЊЕТИНУ – прича Славиша за Фронтал.
Очекивано, од два бренда, у печењари боље иду прасићи. У “Прагњету“ нас подсјећају на урбану легенду из дијаспоре, о Србину који живи у Америци, када су му хеликоптером долетјели изнад куће јер су га комшије пријавиле да врши секташке обреде, а он је само окретао прасе на ражњу.

– Дакле, сваки народ има неко своје традиционално-национално јело. За нас се може рећи да је то прасе на ражњу наш статусни симбол, који никада неће побјећи са ражња. Над судбином статусног симбола мора да се брине. Tешко је замислити трпезу препуну ђаконија, а да нема понеки комад печења или цијело зајапурено прасе, па све са јарко-црвеном јабуком у устима. Дугогодишњи је то обичај нашег народа – објашњава Манојловић своје опредјељење за ову професију.

На идеју да се промовишу на Фејсбуку дошли су када су схватили да скоро нема куће без рачунара, 4-5 андроид телефона, два рутера која шибају вај-фај од дневног боравка, спаваће собе, преко шпајза до ВЦ-а и да се апликација ФБ отвара за малтене за успаванку, за добро јутро, уз кафу, на ВЦ шољи, док се чека ред у трговини…

– Фејсбук је постао већа блаблаоница не само од Гуњине, већ и од женског фризерског салона, а уз то је бесплатно и подржава неограничену количину текста, фотографија и видео записа. Шерује се од профила до профила, а у сваком случају једноставније, ефективније, упечатљивије и јефтиније од било којег другог вида рекламирања. Мада, на крају ћу ипак нагласити да ми ФБ промоцију не користимо нити прихватамо као непосредну рекламу. За нас је најсигурнија реклама директна препорука задовољне муштерије. Ријетки су данас људи који свој посао раде из љубави, а ја се поносим тиме. Волим прасиће, волим пецану, волим да сијечем и сервирам месо и волим да видим задовољну муштерију више од свега – каже Славиша.

Промоција холестерола?!

Домаћин у печењари тврди да 2/3 холестерола настају синтезом у организму, а свега 1/3 се унесе храном и да би више требало да се забрину промотери такозваног модерног начина живљења.

– Живот који се свео на канцеларијско пословање, па да не би шетали до банке и на електорнско банкарство, послијеподне Турска серија, а навече кућна достава пице и ћевапа. “Физичка активност “ се свела на виртуелну онлајн партију фудбала са неким непознаником из Доминиканске републике. Не осврћем се много на холестерол, масноће, шећер, и остале тезе. Холестерол је стара-нова тема за расправљање, која је отворила нове производне дјелатности са префиксима ‘ЕКО’ и ‘БИО’ које су донијееле милијарде долара прихода кроз препознатљив слоган ‘ЗДРАВА ХРАНА’. Упитно је шта је здравије: печено прасенце са познатом биографијом из деда Милутиновог свињца или суви бисквит од хељдиног брашна са поријеклом сјемена из Монсанто америчке тровачнице?!

 

 



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *