Претраживачи у САД: Мозила помогла Јахуу да се врати и живот
Гугл је изгубио тржишни удио у области онлајн претрага у САД, док Јаху биљежи поновни продор, објавио је независни аналитички кабинет Стат каунтер. Гугл је у децембру представљао 75,2 одсто тржишта по прегледаним страницама, што је његов најнижи ниво од 2008. године од када је почело истраживање Стат каунтера, наведено је у саопштењу. У 2013. […]

Гугл је изгубио тржишни удио у области онлајн претрага у САД, док Јаху биљежи поновни продор, објавио је независни аналитички кабинет Стат каунтер.
Гугл је у децембру представљао 75,2 одсто тржишта по прегледаним страницама, што је његов најнижи ниво од 2008. године од када је почело истраживање Стат каунтера, наведено је у саопштењу. У 2013. години држао је 79,3 одсто тржишта он-лајн прегледа.
Гугле је, ипак, лидер на тржишту веб претраживања. Испред је Бинга (12,5 одсто тржишта) и Јахуа (10,4 одсто) који се на њему поново оснажује.
Јаху је у децембру 2013. године држао у САД само 7,4 одсто тржишта онлајн претраживања.
Достигавши 10,4 одсто тржишта, Јаху се нашао на најбољем нивоу од 2009. године.
Стат каунтер је истакао да се враћање Јахуа у форму поклапа са чињеницом да је Мозила од њега направила подразумијевани претраживач, констатујући да је одлука Мозиле имала утицај на онлајн претраживање у САД.