Предсједник БОРС-а: Министар из нашег ресора мора бити борац прве категорије
Предсједник Борачке организације /БОРС/ Републике Српске Миломир Савчић изјавио је да је став Предсједништва БОРС-а да будући министар за борачко-инвалидску заштиту Републике Српске мора да буде борац прве категорије. Након састанка са предсједником Народне скупштине Републике Српске Недељком Чубриловићем, Савчић је рекао да се Предсједништво БОРС-а није персонално опредјељивало ни за кога, истичући да ће […]

Предсједник Борачке организације /БОРС/ Републике Српске Миломир Савчић изјавио је да је став Предсједништва БОРС-а да будући министар за борачко-инвалидску заштиту Републике Српске мора да буде борац прве категорије.
Након састанка са предсједником Народне скупштине Републике Српске Недељком Чубриловићем, Савчић је рекао да се Предсједништво БОРС-а није персонално опредјељивало ни за кога, истичући да ће то одредити политичка партија која буде предложила новог министра.
“Политичка партија која буде предложила име новог министра за борачко-инвалидску заштиту Републике Српске мора узети у обзир овај услов БОРС-а”, истакао је Савчић.
Говорећи о могућности раздавајња ресора рада и ресора за борачко-инвалидску заштиту Републике Српске, Савчић је рекао да се у БОРС-у у принципу сви сагласни са тим, као и предсједник Републике Српске, али да сумња да ће ова два ресора остати “потпуно чиста”.
Савчић је рекао да је његов став да БОРС, као најмасовнија организација која представља демобилисане борце, ратне војне инвалиде и породице погинулих бораца, мора имати једног сталног члана у Одбору за борачко-инвалидску заштиту Народне скупштине Републике Српске.
Он је навео да ће се БОРС о осталим члановима овог одбора договарати са осталим удружењима проистеклим из одбрамбено-отаџбинског рата, подсјетивши да скупштински Одбор за борачко-инвалидску заштиту има два члана који имају право гласа и два члана који су посматрачи.
Из кабинета предсједника Народне скупштине Републике Српске новинарима је речено да ће поводом овог састанка бити објављено саопштење.
Предсједник Народне скупштине Републике Српске Недељко Чубриловић разговарао је данас у Бањалуци са представницима Борачке организације Републике Српске, Републичке организације породица заробљених и погинулих бораца и несталих цивила, Организације ампутираца “УДАС”, Савеза удружења цивилних жртава рата, Савеза логораша и Савеза организација и удружења ратних војних инвалида Српске.
Ja predlažem milorada dodika ili nebojšu radmanovića!
Prvi se pokazao kao veoma dobar borac u odbijanju uzimanja puške u ruku, kada su svi pravi srbi i patriote to radili!
A drugi se pokazao kao veoma vješt skrivač po šupama i haustorima od vojne policije i vojne obaveze.
Svaki će biti „papak“ Prvog Borca, to je glavni uslov.
Red papkara je nezaobilazan u postavljanju na bilokoju funkciju.
Utrkuju se ko će bolje muuuu muuuuu kad sjednu pred rudonjin presto.
Nego,
Ko je ubio Vukelića?
Sve bi to bilo u redu Savčiću da si i ti vodio računa o svom kadru u Boračkoj organizaciji. Prvog dana kad si postavljen za prdsjednika boračke organizacije uzeo si sebi za vozača i pratioca čovjeka koji nije ratovao i koji je pod uslovom zbog ubistva srbina iz Bratunca! Da si makar sačekao da odleži kaznu pa ok.
Red bi bio Savčiću da si za svog vozača uzeo nekog borca prve kategorije a za sekretaricu neko dijete poginulog borca. Onda bi možda bilo u redu da određuješ ko može biti ministar za pitanje boraca.
Кад сопствене редове очистите од ратних профитера и дезетера, од лажних хуманитараца онда ћете имати морални легитимитет да захтијевате!
Simana, hvala na informacijama!
Znao sam ja da su to svi papci rudonjini. Stvarno sve gori od goreg.
E moja Srpska, na šta si spala, ko li te vodi, ko li te“ čuva“, ko li te“brani“.
Kriminalci, mafijaši, lažovi, manipulatori, neprijatelji veći od svih zajedno dosadašnjih….
Е мој Приједоре ево наша два најбоља борца и комаданта бригаде харачлије стрпше у апсану под оптужбом за ратне злочине. Одапињали, одапињали док их нису стрпали.И сад ми неки представници бораца, неки аласи и остали паметују и причају о српству.
Evo ja predlažem sebe. Borac sam 1. kategorije, ljevičar, komunista, socijalista, titoista, ateista, zvjezdaš, obrazovan, govorim i jengleški, član sam SNSD-a i to ne bilo kakav, onaj najgluplji koji pokriva tuđe nebuloze. Kud ćeš bolje.
Samo još da me Dragoslav Račić podrži. Bez toga ne mogu nikuda.
B-)
Stipe
Moj otac i moj djed su mnogo ispaštali za vrijeme komunista, ne zbog toga što su bili neki veliki Srbi ili Četnici, nego zbog toga što nisu htjeli biti članovi partije!
I to bi ti mogao oprostiti i ohrabriti te u tvojim namjerama, ali ti ne mogu oprostiti članstvo u snsd-u!
Trebaš biti dobar komad budale pa ti kao borac 1 kategorije podržavati dezertera i ratnog profitera.
Doduše, nisi naveo koje vojske si bio borac 1 kategorije.
Ako si bio u zengama borac 1 kategorije, onda ti predlažem da se kandiduješ, i imaćeš velike šanse dobiješ ministarsku poziciju.
Генерале, килаво кренуло, ништа се не дешава!
Изгледа опет само шупља прича и разводњавање.
Циљ теме да прође време.
Циљ теме, како се утопити у ово сивило и то је то. Ко је јамио јамио.
Циљ теме куповина времена још коју годину, да и ова последња генерација која и има неку снагу још мало остари, полуди, оболи, ослаби, поцрка…,
Циљ теме, по сваку цијену оБрана и заштита ове новопечене скоројевићке елите, новопечених кнеѕова која себе назива државом, све остало уништити и сатрти.Нека полако и превремено изумире. „Ми ћемо правити себи неки нови народ“
Јели то циљ????
Шта мислиш генерале, тај тзв.борац1 кат. а кога постави партија, коме ће служити пре, партији или борцима???
Генерале, још мало бити ћемо фини и културни, не дуго.
Niko ne bi mogao da odvede nikga da NEKO nije dao zeleno svjetlo, da nije otvorio vrata kuće i izbacio one koje oni traže.
A zna se ko je taj nitkov, ljudska ništica…
Ако се не варам,а не варам се,елалук је био изразити заговорник овог господина.Чим није јавно кренуо да јауче ко они сами,креће негативна кампања.
Jutros u piljari kaže mi jedan markovac da je novi ministar saobraćaja dosadašnji direktor željeznica Gospodin viski savanović,.
Čestitam na izboru!!!! Kakva željeznica, takav ministar. Drugo markov ministar je dosadašnja ministarka Tonka , ministarstvo presipanja šupljeg u prazno.
Za ekologiju ostaje Golić, a bio sam uvjeren da će biti ZORAn alas.
Obradovao sam se zaizta kad je rudonj imenovao za mandatorku končitu, i sad se radujem njenim kabinetom, zapravo, rudonjinim izborom, zaista sam obradovan.
Brže ćemo do dna, a doći do dna je boljitak, to znači da nema dalje, o dno se odrazimo , i prema suncu, slobodi, vazduhu.
“Предсједник БОРС-а: Министар из нашег ресора мора бити борац прве категорије“
Осим што нови министар мора бити борац ја тражим да буде и инвалид.
Зашто би борци имали већа права од инвалида?
dragoslav…….račić, 09.12.2014. 10:00:00
“Moj otac i moj djed su mnogo ispaštali za vrijeme komunista, ne zbog toga što su bili neki veliki Srbi ili Četnici, nego zbog toga što nisu htjeli biti članovi partije!“
Нису хтјели!? А да су хтјели, били би примљени, јел’тако?
Simo, bez imalo omalovazavanja ratnih vojnih invalida,moram da ti kazem da su borci ti koji su izdrzali ovaj rat do kraja i danas se nalaze u najtezem polozaju-obespravljeni,nezaposleni, na rubu egzistencije..a ovi iz vladajuce stranke profitera i dezertera, vikend-ratnika zadovoljno trljaju ruke kada vide kako se boracka populacija svadja i razjedinjuje x-(
anarchy,
вјероватно ти није познат мој став о тој партизанији званој Борачка организација, па ти опраштам овај коментар.
Сам чињеница да је Савчић себи дао за право да он бира ко ће бити министар за инвалиде довољно говори колико је човјек ограничен.
Инвалиди су људи којима је потртебна помоћ. Борци који нису инвалиди немају шта да траже по питању помоћи.
Мотику у руке и правац њива!
Ministar za invalide????????????? Ministar rada i boracko-invalidske zastite, Simo, na tog ministra je mislio Savcic. Ne mislim ja da tamo cvjetaju ruze,ali ne mislim da on daje sebi za pravo da bira;bio je na konsultacijama sa Cvijanovickom,kao sto su i ostali, a svi drugi su imali mnogo vece zahtjeve i uslove-Savcic je postavio samo jedan!
Opet ti kazem da ne zanemarujem cinjenicu da su mnogi invalidi u ocajnoj situaciji,ali ima ih koji su iskoristili sve moguce vrste pomoci vise puta i opet im malo..boracka populacija polako nestaje,stari..nevjerovatno mi je da neki RVI od 50 i kusur godina ocekuje da ga neko zaposli:( a demobilisani borac prve kategorije,koji je prije rata radio u ozbiljnoj fabrici,danas skapava i ne moze da dobije ni najbjedniji podsticaj sa biroa zato sto je uvijek u prednosti RVI ili dijete(dijete od 30 godina) poginulog borca koji ce te pare vjerovatno iskoristiti za neki skupi telefon i slicne gluposti, nikako za ono za sta je podsticaj namijenjen x-(
Uostalom, cisto sumnjam da ce ministar biti borac prve kategorije ili RVI..Zasto bi,kada nam je vrli predsjednik dezerter koji je vise puta ponizio i borce i invalide i porodice poginulih,narocito jednom prilikom kada je izjavio da se ponosi time sto nije bio u ratu,onako na njemu svojstven nacin! Ja se toga sjecam i nemam amneziju kao vecina debila kojima je on predmet obozavanja i smisao zivota i doslovno pljujem na njega,njegov lik i djelo kad god imam priliku i neka nas je sram i stid kada smo dozvolili da nam ta spodoba od covjeka ponovo bude predsjednik..
x-(
Anarhijo, nekako mi pljuvačne žlijezde reaguju same od sebe kad čuju muuuuuuuuuuuuuuuu, pa hoću -neću moram da pljujem po onako lijepo ofarbanom, gojnom, istimarenom , poštenom, domoljUbnom …. prešjednjakU.
Капа доле Симо, за ироничан и поспрдан однос према ратним војним инвалидима. Тако су и заслужили сви који су били спремни живот жртвовати а данас дозвољавају да их се понижава на сваком кораку.
И борцима, такође, иако званично нису инвалиди (у мозак) као првопоменути, упутити јасне поруке! Сви у њиве (и пашњаке), без обзира на квалификације. Ако немају властиту земљу, код новопечених земљопосједника у најам, за хљеб и конак. Магистри, инжењери, професори, чувајте овце, да СНСД-ови чобани могу несметано заузети ваша мјеста (као што и јесу). Овце с овцама, наравно.
Поштено је од стране режима, то што преко истакнутих „гласноговорника“ шаље јасне поруке. Било би још поштенје да се то ради свакодневно, а не само у тренуцима жалости и сужене свијести (због дефинитивног губитка једног, немалог, дијела власти).
Слажем се и са тим да је генералов поступак малоуман. Малоуман, због тога што и одликовани борац прве категорије, приступањем у редове непријатеља свог народа (секте) поништава и гази своје заслуге, ма колике да су.
А и не треба вам се мијешати у посао, треба вас пустити да, властитим снагама, завршите започето.
Zašto ne neko dijete poginulog borca? Neko ko ne misli da je i Mali Zejtinlik u Grčkoj, ko neki ime im se ne spominjalo.
Hmmm
Veliš Dragoslave da je mana biti član SNSD-a. A SDS-a nije?
Dobro, možda si sad već i u pravu, i ja sam umoran od socijaldemokratije upakovane na ovakav način i sa ovakvom dominirajućom ekipom. Samo, ja tu više nikoga ne vidim ni na vidiku. Iskreno, jedina trenutna ljudska organizacija na ovim prostorima čiji program i postupci kod mene izazivaju poštovanje je onaj hrvatski ORAH i Mirela Holi. I nemaš potrebe da me provociraš u vezi 4 godine krvavih gaća što sam ih uludo potrošio. Borac sam 1. kategorije i to je činjenica. Samo činjenica, ništa za ponos. Kamo puste sreće da su osnivači završili tamo gdje im je i mjesto, u bajbukani, a danas Juga bila država u kojoj svi imamo hljeba. Ovako…
stipe
Mora da si u ovim pojačanim apetitima papaka i rudonjinih koalicionih partnera, ostao bez neke funkcije na koju si bacio oko, pa ti sad ta socijaldemokratija više ne paše?
Da ti nisi igori crnogorac?
Како генерале у СНСД-у да нађеш борца прве категорије, па да буде министар? Како међу дезертерчинама пронаћи таквог, а народ им вјерује, дао им је 24 мандата? Шта очекивати? Је ли Ћургуз прошао, немој да се деси да нам тог идиота ставе за министра борачких категорија, а да ви то прихватите као „платформу“ и сличне обмане са вашим усхићењима и хепиендовима? Немој ни случајно да се поиграваш са нашим стрпљењем и ово што нас је остало, довољно је да ово срање претворимо у прах и пепео!
Ma jok, Dragoslave, moj osnovni životni problem je totalni nedostatak ambicija i želučanih sokova. Nikako da progutam ovaj svoj jebeni ego i ponos, pa da se uvučem nekome u bulju. Bar da mogu da pristanem da se krstim. Ni to. A sa ovim znanjem i svim ovim vezama, daleko bih dogurao. Ali, jebiga, jezičina, vaspitanje, ćaćevina šta li…
Igor Radojičić mi je prijatelj i bio je jedina nada da ćemo ovu bratiju usmjeriti u nekom razumnom i korisnom pravcu, ali hoćeš đavola. Ništa od toga. Nije tu Dodo uopšte presudan, kultura i turska osnova laganja i podmetanja donesena iz manje-više svake porodice su odlučujući faktor, koji nam kroji i pogled u budućnost.
Ili što bi rekao moj veliki idol Branko Mikulić: Znam ja nas, jebo ti nas.
stipe
Da se krstiš, tek bi onda bio manjina u snsd-u!:)
Onda ne bi mogao ni srbovati….
Tamo dezerteri najviše srbuju a nekršteni su najveći vjernici!
Zna li neko da li je milorad dodik kršten, i ako jeste interesuje me u kojoj starosnoj dobi?
Nego reci ti meni, šta crnogorac na sve ovo kaže?
ratio, 09.12.2014. 21:27:01
“Капа доле Симо, за ироничан и поспрдан однос према ратним војним инвалидима. Тако су и заслужили сви који су били спремни живот жртвовати а данас дозвољавају да их се понижава на сваком кораку.“
Да ми није администратор запријетио отишло би ти све по кућној листи!
На основу чега си закључио да ја вријеђам инвалиде?
Зар на основу тога што се залажем да се та категорија (било ратана или мирнодопска) одвоји од лезилебовићке борачке категорије.
Ја само постављам питање оправданости да постоји министарство за борце.
Још једном понављам став. Сав расположиви новац дати инвалидима и породицама погинулих.
Борцима који су здрави и способни радити од Симе нога у дупе. Доста је партизаније која ништа друго не зна него тражити да и ову државу проћера кроз гузицу.
Треба имати министра за социјална питања и тачка. Какви борци!
Зар ја треба да радим да би Ацо Прелић глумио величину и живио на мој рачун. Да не бројим оне силне ‘надборце’ које помиње Рачић који су са два свједока добили статус борца прве категорије.
Још се нисмо ријешили таквих из оног рата, а сад би њихови синови и унуци да и они живе на туђи рачун. Ацо Прелић и многи други прелићи могу волу реп исчупати, а траже да их неко издржава.
Мало морген, а од Симе сиктер.
Ма не, Симо, био си смртно озбиљан! Конструктиван одговор на приједлог „ограниченог“ генерала?!
Предсједник БОРС-а нема право изнијети приједлог, а Симо П. Ороз има???
Ја те похвалим због транспарентности, а ти се већ сљедећи дан (кад се глава охладила) повлачиш и скриваш.
Из властитог искуства ми је познат однос твојих налогодаваца према овој популацији. Само тражим да тај однос отворено и свакодневно манифестујете.
„Да ми није администратор запријетио отишло би ти све по кућној листи!“
Примитивизам задржи за интерну комуникацију у секти.
Кад ти се обратим примитивним и вулгарним ријечима, слободно ми узврати. До тад од администратора и очекујем да ради свој посао, а у супротном ћеш сасвим сигурно добити адекватан одговор.
Daj Dragoslave ne pretjeruj. Vjernika, pogotovo novokomponovanih je daleko više. I mani se Dode, koji ti je. Pametan si, uhvati se pravih problema kad već voliš pričati. Jebeš i mene i tebe i Dodu i crnogorca. Mi smo mrtvi, samo nam nije Tanjug javio. Šta će nam djeca, kuku nama.
Ратио,
Мој став о БОРС-у, инвалидима, породицама погинулих бораца је познат васколиком фронталуку. Немам шта додати ни одузети.
Твој прљави покушај да ме оптужиш да се изогравам са инвалидима је биједан покушај дискредитације.
Заобиђи ме у широком луку. Сваку даљњу коминикацију са тобом прекидам.
Подрав од сиктер-ефенди Симе.
Симо П. Ороз, 10.12.2014. 12:42:00 [135821]
Препоручујем ти да прочиташ текст „Оченаш интернет троловања“.
Ево и један занимљив цитат из истог:
„Интернет тролови посебно не знају како да се владају када се њихови методи разбуцају њима пред носом и обично клону и бјеже из дебате када се то деси.“
Не бјежим ја од дебате. Ја само нећу да комуницирам са лажовима попут тебе. Увриједио си и молим те да ме се клониш.
Рекао му Нил Јанг, у 4 ока, да се мане лажова на Фронталу.. и да поздрави Додика и да му Симо и Миле чувају Републику Српску
Симо П. Ороз, 10.12.2014. 13:01:30 [
Хм, ко то лаже а ко се прави немушт?
Кад предсједник БОРС-предложи министра то говори да је он ограничен, а захтјев коментатора Симе требамо схватити озбиљно?!
Може и та варијанта само што си и ти онда ограничен, па чак и више од тога.
stipe
Bogu hvala ja radim i nisam na državnim jaslama!
Upravo sam napunio mješinu sira, brat-bratu biće 30 kila….
A već dvije imam za prodati!
Škutorima ne možeš nadodavati, kažu sve ide u rvacku…
Nil Jang i Džon li Huker – simini favoriti…
Skriveni obožavalac sinova manjače.
Ranije me Boračka organizacija nije interesovala iz razloga što smatram kako ta organizacija ne samo da neadekvatno štiti interese boračke populacije, nego čak unakarađuje i obesmišljava sve ono za šta su se naši borci žrtvovali.
Kako vidim i novo rukovodstvo organizacije ostaje na „principima“ koga uvaliti na koju funkciju, koliko sredstava iskamčiti iz budžeta, kako obezbijediti tih 100 ili 200 maraka mjesečno za aktiviste i slično.
Imam štošta reći i učiniti na promovisanju tekovina našeg rata, no, ono šta čekam jeste odluka boračke organizacije da svi aktivisti djeluju volonterski, pro bono (bez ikakvih naknada). Novac koji se izdvaja za djelovanje boračke populacije i mjesečne naknade „aktivista“ može se utrošiti za zbrinjavanje ugroženih u toj populaciji. Pravi borci treba da djeluju pro bono, baš kao što su i ratovali, a sa ciljem očuvanja identiteta našeg naroda i društva u kom bitišemo! Ja želim da djelujem bez ikakvih naknada, a sa ovim „borcima“ što im se aktivizam zasniva na 100-tinjak maraka mjesečno neću da imam nikakve veze…
Бориславе, имате моју подршку. Само бих ја то мало радикалније. Прво овај БОРС расформирао, угасио, исписао из регистра и кренуо из почетка по принципима које сте навели.
Раније ме Република Српска није интересовала из разлога што сматрам како та држава не само да неадекватно штити интересе борачке популације, него чак унакарађује и обесмишљава све оно за шта су се наши борци жртвовали.
Како видим и ново руководство државе остаје на „принципима“кога увалити на коју функцију, колико средстава искамчити из буџета, како обезбиједити тих 100.000 или 200.000 марака за активисте и слично.
Имам штошта рећи и учинити на промовисању тековина нашег рата, но, оно што чекам јесте одлука „државе“ да сви лопови прво врате оно што су покрали,да буду у затвору, да се конфискује имовина, испитају некретнине по иностранству, да се клошарима, дилерима дроге, криминалцима и прератним и ратним и послератним одузму локали по градовима и подијеле заслужним људима који су крварили за ово што зовемо држава, да се адекватно збрину инвалиди и њихове породице…,
И ја желим да дјелујем без икаквих накнада, а са овим „борцима“ што им се србовање и активизам заснива на минимум 100-тињак хиљада марака нећу да имам никакве везе…,
Симо, имате моју подршку. Само бих ја то мало радикалније. Прво бих ову „државу“ овакву каква је расформирао и кренуо из почетка по горе навединим принципима.
НЕЋЕ СЕ ЉУТИТИ ТЕКСТОПИСЦИ НА МАЛУ КОРЕКЦИЈУ ЊИХОГ ТЕКСТА???
slavija, 11.12.2014. 11:20:15
Posmatram vašu konotaciju: „Раније ме Република Српска није интересовала…“.
Šta mislite da li je primjereno tako nešto reći osobi koja je 3. marta 1992. godine zauzela jedan od najvažnijih vojnih položaja u ovoj zemlji i kazala: „Iza mojih leđa je Republika Srpska!“? Ja sam borac prve kategorije sa zasigurno 100-tinjak teških oružanih okržaja na većini ratišta ove zemlje, pa mi to valjda daje za pravo da budem i kritičan prema Boračkoj organizaciji, pa i prema odnosu društva prema boračkoj populaciji. Sad, možete vi karikirati tako što kritiku poistovjećujete sa „izdajom“, no, to malo više govori o vama, nego o meni. Znate, za svoje ratno angažovanje nikada ništa nisam tražio, a jedno šta ne dozvoljavam jeste omalovažavanje toga (samo tada ističem svoj ratni put).
Dakle, možete vi i dalje izvoditi kojekakve aluzije, ali vam kažem da to nije primjereno!
Симо П. Ороз, 11.12.2014. 09:11:22
Vaš komentar ima smisla iz prostog razloga što je ludost graditi bilošta na lošim temeljima. Sjetih se kada je poslije rata u mom naselju formirana boračka organizacija. Na sastanku je za predsjednika izabran borac sa godinu i četiri mjeseca „ratišta“, a njegov zamjenik je imao samo četiri mjeseca ratnog angažovanja. Tada je jedna žena izvadila vojnu knjižicu i „rukovodstvu“ pokazala kako ima dvostruko duže angažovanje od njih oba. Ja nisam ništa rekao… samo sam se okrenuo i otišao!
Zemo, ti odeš i ništa ne kažeš, ja kažem pa odem.
To ti je nekako isto. Svaki na svoj način kaže ono što oni ne vole da čuju, zbog toga nas proglase ovakvima i onakvima, a i baš ih briga šta mi mislimo, oni trpaju u svoje džepove.
Neka trpaju, ne bih se mijenjao s njima.
BORISLAV R., 11.12.2014. 12:35:31 [136002]
slavija, 11.12.2014. 11:20:15
Чуди ме, за такав закључак!
Само сам се послужио вашим текстом и ништа више. Ништа није уперено лично.:-o
Да допуним!
Све што сте написали горе апсолутно подржавам, а ја сам само кроз ваш текст са борачке организације желио да подигнем лествицу на државни ниво, и то је то.
„osobi koja je 3. marta 1992. godine zauzela jedan od najvažnijih vojnih položaja u ovoj zemlji i kazala: „Iza mojih leđa je Republika Srpska!“?„
&
„.. samo sam se okrenuo i otišao!„
??
Генерале-представниче бораца, председниче БОРС-а!
Гледам вас синоћ на РТРС-у, сасвим случајно листајући канале, нисам гледао од почетка, али довољно.
Моја маленкост дозвољава себи да вам упути један свајет.
Убудуће када вас позову у неку ТВ емисију на било којој телевизији, прво се распитајте о концепту емисије,какву поруку треба да пошаље та емисија, ко су гости итд. па онда одлучите о учешћу.
Оно синоћ је била брука за једног српског генерала и оне које представља, да сједи у некој лелемудској емисији са исхлапњелим Ракуљем и режимском продавачицом магле.
Да одговара на чиста фразерска питања једне глупачице водитељке која себе поставља изнад гостију, а о телећем подсмјеху након сваког питања и њеног коментара да се и не говори.
Дакле оно синоћ није имало ништа за циљ до да се додатно и перфидно понизите и ви и они које представљате.
То се могло видјети и на вама и у вашем безвољном одговору на она безлична питања.
Синоћ сте изгледали као да сте представник риболовачког удружења, зелених и сл.
Трзните се генерале.
Изађите из овог сивила, шаком о сто како и доликује српском генералу иначе оде све у мајчину. И овако је при крају.
Пустите ту причу, „ми смо ратовали нека политичари воде државу, народ их је бирао…“ и остала фразерска срања.
Камо среће да је тако.
20г смо гледали и гледамо плодове таквог става па ево гдје смо.
СРЕЋНО ГЕНЕРАЛЕ!???
prijedor, 11.12.2014. 12:53:28 [
Zemljače,
slažem se sa vama kako je „trpanje u džepove“ postalo najvažniji motiv na kakvom funkcioniše ovo društvo. No, pitam one što tako misle – da li se ljudsko dostojanstvo može „strpati u džep“? Mogu li se ljudska ubjeđenja „strpati u džep“?
Sa Savčićem i njegovim Zaštitnim pukom moj odred iznio je nekoliko teških sukoba na području Sanskog Mosta i Prijedora (i ključne borbe koje su obranile Prijedor) i uvijek sam prema tom čovjeku i njegovoj jedinici gajio duboko poštovanje. Time me njegovo angažovanje u Boračkoj organizaciji dodatno boli, jer ne vidim nikakve promjene u odnosu na nasljeđenu „žabokrečinu“. Nadao sam se da će Savčić u miru pokazati bar dio odvažnosti i nesebičnosti kakvu je demonstrirao u ratu, no, njegov je izbor da li će danas pogaziti onu reputaciju i poštovanje kakvo je nekada teško gradio.
Pozdrav!
slavija, 11.12.2014. 13:01:19
Bojim se da slabo „kontam“ vaše aluzije, pa je najbolje da ne komentarišem ono što ne razumijem.
Svako dobro!
Borislave
Meni se čini da je ovaj Savčić jedan dobar komad pijanice!Izvinjavam se ako nije tako, ali njegov izgled ukazuje na to.
I to je onda nešto najgore što se može desiti boračkoj organizaciji…
Napijaju ga, trbuh mu se pretvori u janjeću grobnicu, i onda mogu lako da manipulišu sa njim.
On se već polako ali sigurno pretvara u ćurguza, rakulja, mitrovića dukića, mišićku i ostale….
dragoslav,.,.,.,.račić, 11.12.2014. 17:29:42
Bojim se da je vaša hercegovačka inventivnost i ovoga puta pogodila „u sridu“, odnosno da ste dobro naslutili ono šta se stvarno dešava.
Pozdrav!
O Savčiću sam za sada čuo samo riječi hvale…mislim da mu treba dati šansu jer je zaista bio dobar borac i ima ugled dobrog čovjeka.
Sigurno znam da su trenutni dugovi BORS-a koje je napravio Ćurguz preko 700.000 KM i da se o tome priča veoma malo.
Mislim da će Savčić uskoro izaći sa tom pričom u javnost
vuksane
Da Bog da da si u pravu…
Ja Savčića vidim za četiri godine na nekoj od listi snsd-a, ako ta sekta bude uopšte postojala tada.
Ćurguz je bio štetočina i mrcina kakvu ne pamtimo, a ovaj novi se izgleda već po malo ugleda na njega.
Jedne prilike ćurguz kada je dolazio u hercegovinu želio da se upoznamo, pošto je od ljudi čuo kakav sam borac bio, i ostavio mi broj telefona ako nešto trebam da ga nazovem.
Naravno, nikada ga nisam nazvao jer sam vidio o kakvom šljamu se radi.
Ako neko želi njegov broj, mogu mu ga dati…
dragoslav,.,.,.,.račić, 12.12.2014. 08:00:19
Taj broj vjerojatno potiče iz vremena kad je Ćurguz masovno švercovao šljunak i kamen iz Dubice, tako da veliki broj osoba ima taj broj (šverceri u pravilu svima daju broj). No, Ćurguz više nije „obični švercer“, nego je postao „fini gospodin političar“, a to u pravilu podrazumijeva promjenu broja telefona…
„ЗАБОРАВИ БРОЈ МОГ ТЕЛЕФОНА,ЈА НОВИ ЖИВОТ БЕЗ ТЕБЕ ХОЋУ, ДОСТА ЈЕ СУЗА ДОСТА ЈЕ ЛАЖИ, НЕ ЗОВИ МЕ КАСНО НОЋУ“
B-)
borislave
Još ga koristi!
Ja mu poslao poruku kada sam vidio da je na listi snsd-a, a on mi odgovorio.
dragoslav,,,,….račić, 12.12.2014. 10:14:01
Koristi, jašta nego koristi, i to znaju sve službe u ovoj zemlji…
dragoslav,.,.,.,.račić, 12.12.2014. 08:00:19
“Jedne prilike ćurguz kada je dolazio u hercegovinu želio da se upoznamo, pošto je od ljudi čuo kakav sam borac bio, i ostavio mi broj telefona ako nešto trebam da ga nazovem.“
Што смо скромни…
Ја сам чуо да је Ћургуз ловац, па је вјероватно питао ко је у Љубињу добар ловац, а теби се учинило да је питао ко је добар борац.