Петровићева: Пријавили смо РТРС РАК-у, а тужићемо их и за клевету

"Партија демократског прогреса поднијела је Регулаторној агенцији за комуникације БиХ пријаву против Радио-телевизије Републике Српске, која је у само једном прилогу, емитованом у Дневнику и пренесеном на порталу, изнијела читав низ нетачних, тенденциозних и малициозних тврдњи и увреда на рачун предсједника ПДП. Осим пријаве РАК-у, против уредника спорног прилога биће поднесена и тужба за клевету", рекла је портпарол ПДП-а Ања Петровић.

понедељак, 11 октобра, 2021 / 12:31

Петровић наводи да се ради о прилогу "Шта су Шаровић и Бореновић радили на састанку са Конаковићем, који Српској пријети ратом?", у којем се наводи да су се предсједници ПДП-а и СДС-а уочи протеста опозиције 2. октобра састали са више лица, што не одговара истини. Она каже да је састанак је одржан 4. јула, на позив европских и америчких дипломата, што је познато РТРС-у, јер су од учесника узели изјаве.

"Ништа од тенденциозних тврдњи у прилогу РТРС-а не одговара истини. Тврдње које је изнио РТРС су умишљајно изнесене лажи са јасним циљем политичке дисквалификације лидера опозиције, обзиром да се исти доводе у контекст разједињавања Републике Српске и војних акција против ње. Овим је прекршен Закон о РТРС, као и Кодекс о емитовању радио-телевизијског програма", каже Петровић.

Петровићева истиче да је ово један од начина заштите дигнитета РТРС-а и борбе да јавни сервис износи правоверемене и истините информације, које су у складу са професионалним стандардима и прописима:

"Оснивач Радио-телевизије је Република Српска, а не политичка странка којој је уредништво јасно наклоњено. РТРС је јавни сервис свих грађана, а не ‘порталоид’ који преноси вијести по наруџби својих налогодаваца. РТРС треба да служи на понос свима нама, да су грађани сигурни да са свог јавног сервиса добијају истините информације и од тог циља ми нећемо одустати", закључује Петровићева.