Павић: Ако нема раста производње и БДП, све је пресипање из шупљег у празно
Коалиција ДНС-НС-СРС сматра да у раду нове Владе Републике Српске најбитинија питања треба да буду економија, запошљавање, борба против криминала и корупције и сет социјалних питања, изјавио је предсједник ДНС-а Марко Павић. "Тражимо стабилан законски амбијент и такву економску политику која ће бити окренута човјеку, раднику и послодавцу, јер желимо да Српска постане повољно пословно […]

Коалиција ДНС-НС-СРС сматра да у раду нове Владе Републике Српске најбитинија питања треба да буду економија, запошљавање, борба против криминала и корупције и сет социјалних питања, изјавио је предсједник ДНС-а Марко Павић.
"Тражимо стабилан законски амбијент и такву економску политику која ће бити окренута човјеку, раднику и послодавцу, јер желимо да Српска постане повољно пословно окружење за домаће и стране инвестиције", рекао је Павић новинарима у Бањалуци, након састанка представника те коалиције са мандатаром за састав нове владе Српске Жељком Цвијановић.
Он је истакао да је потребно да се укину и смање намети привреди, као и да се укину парафискални намети, додајући да је једна од предности Српске то што у окружењу има најмање цијене електричне енергије.
Павић је нагласио да се мора постићи раст индустријске производње и раст бруто домаћег производа, јер, у супротном, све остало је "преливање из шупљег у празно".
Лидер ДНС-а сматра да би акценат требало да буде на раду фондова и управа, оцјењујући да ту "далеко више шкрипи, него у министарствима".
Он је навео да на састанку са мандатаром Жељком Цвијановић није било ријечи о подјели мјеста у новој влади, додајући да ће о тој теми бити организован други састанак.
Павић је навео да је ова коалиција дала три кандидата за Дом народа Парламентарне скупштине БиХ и то по једног из ДНС-а, НС-а и СРС-а.
Он је додао да ће за Вијеће народа Српске НС имати једног кандидата за Клуб осталих, а ДНС заједено са СРС-ом имаће једну листу, са заступљеношћу имена из све три странке.
Предсједник НС-а Адам Шукало рекао је да су у току преговори са два посланика који ће се придружити скупштинској већини, али није навео о којим посланицима је ријеч, додајући да ће то бити објављено када буду завршени преговори.
Предсједник СРС-а Драган Ђурђевић рекао је да би требало направити пресјек стања да би се боље сагледало у којем правцу треба да се воде наредне активности.
Tako je Markane 😀
Šta je s mojim prijateljem prijedorom?
Evo njegove inspiracije…
Inspiracija mu ima sina dilera 😛
Klapa/ 30-ti jubilarni put adminiseratore!
Samo ne znam zašto ovaj put, pobogu brate?
Ne, nije sin diler, nije mu potrebno jer je babo milijarder…
Njemu dileri donose.
To me ne interesuje, njegov problem, ali Marko , udbaška mrcina je zabio kolac ekonomiji, tapošljavanju, Srpskoj onakvoj za koju smo se borili.
Mrcinu sam sinoć gledao kako mumla i na kraju nije mogao da sakrije smijeh čudeči se sebi samom šta govori, a i ismijavajući nam se.
Njegov kepec kojega je stavio za čekićara je uništio saobraćaj.
Željezu je sahranio.
Umjesto što nam se sprdaju sa bljesak i oluja autoputem da su htjeli dobro mogli su , ne da naprave brzu prugu N Grad-Doboj
Ovih dana je zbog nevremena u Češkoj ostalo zavijano 100 000 putnika , a kd nas se odveze u vozu iz PD do BL najviše 10 putnika.
Teško i preteško je nama sa njim, ali je najteže njemu sa sebi saamim.
…Zašto se ubio otac njegove snahe?
…
…. ne da naprave brzu prugu N Grad- Doboj nego da poprave prugu da bude makar kakva je bila prije rata, u ratu i poslije rata…
Problem je djelimično DETEKTOVAN, ali ponuđeno RJEŠENJE je neadekvatno.
Konkretno, slažem se da „škripi“ na nivou fondova, no, teško da će „protočnost“ promijeniti bilo šta u pozitivnom smislu. Problem Srpske je u preglomaznom i nefunkcionalnom službeničko-parazitskom aparatu. Na prvom nivou tog aparata su ministarstva, na drugom su fondovi i upravne organizacije, često na trećem javna preduzeća, pa na četvrtom privilegovane (ne)vladine organizacije, i pitanje je da li su KRAJNJI KORISNICi pozicionirani i na petom mjestu u ovom birokratskom lancu.
Primjera radi, penzioterska populacija je na kraju lanca koji čini ministarstvo, fond i nevladine organizacije. Preglomazan aparat crpi ogromna sredstva namijenjena toj populaciji, te time DIREKTNO umanjuje iznose namijenjene istoj po osnovu penzija. Smanjivanjem parazitskog aparata stvaramo mogućnost povećavanja sredstava krajnjih korisnika.
Međutim, o takvim problemima i rješenjima problema DNS i „papci“ uopšte ne govore…
Jebo zemlju u kojoj nema (R)evolucije!
Konkretno rješenje je jasno – otpuštanje višaka zaposlenih u preglomaznom aparatu. E, sad taj višak čine uglavnom rođaci funkcionera vladajućih. I tu je problem: kako se riješiti viška zaposlenih (rođaka), a da to ne izazove tektonske potrese među vladajućim? Sa njihovog stanovišta rješenja nema, već se primjenjuje princip „ide, dok ide“.
Moje rješenje: sačekati novi zakon o radu koji će se donijeti pod pritiskom MMF-a, zatim promjeniti vlast i sa novima pokušati urediti stvari. Naravno, uvijek postoji rizik da će se „novi“ ponašati kao „stari“…
Marko o ekonomiji , zapošljavanju, kriminalu, korupciji…
Očigledno da ne može biti očiglednije da nam se ruga, da nam se ismijava, da nas pljuje i da u svemu tome uživa.
Bezgranično pohlepan, bezgranično BEZ OBRAZA n…
I , teško nama sa njim, ali,
ni blizo kako je njemu samim sa sobom.
Ni djelić sekunde za sva blaga svijeta ne bih htio da mu budem on.
… ne bih da budem on.
Mufljuz udbaški, provjerena informacija, traži ministarstvo Presipanje šupljeg u prazno.
Naravno, ministrica Tonka Rešić.
Evo sad čujem , na pruzi Doboj-BL sudar teretnog voza i vozila za održavanje kontaktne mreže.
Direktor željeznica sa zadatkom Željeznica mora pasti je miljenik i kadar markov koji nema pojma o saobraćaju.
U PD pravi nadvožnjak samo 500 m od podvožnjaka i sva vozila ponovo dovodi u centar grada.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SRPSKA MORA PASTI !!!!
Znači troši naše pare , a nikakvog pozitivnog efekta , osim ogromne bruke, nema.
Dnevno na željeznicama Srpske podje 10 vozova, i ne mogu ih bezbjedno propustiti.
Najvećoj neznalici je jasno da je kriv ljudski faktor, jer na našoj željeznici je stogodišnja tehnika.
Osoblje po stanicama gleda grand paradu na tv-u, a vozovi mi se sudaraju u po bijela dana.
To je namjerno radjeno od direktora željeznice i onoga koji ga je postavio, od marka udbaške mrcine.
http://kuruzovina.blogspot.com/2014/12/blog-post_47.html