Партија Меркелове куповала приватне податке грађана

Двије водеће њемачке партије куповале су податке о бирачима од компаније Дојч Пост, некадашњег државног поштанског гиганта, што им је помогло да политичке рекламне поруке упуте специфичним дијеловима бирачког тијела, објавио је лист Билд ам Сонтаг.

понедељак, април 2, 2018 / 10:18

Како се наводи, демохришћани (ЦДУ) и слободне демократе (ФДП) почели су да прикупљају информације из кћерке фирме Дојч Поста 2005. године и на набавку тих података потрошиле су више хиљада еура уочи прошлогодишњих избора.

Иако нису дијељени подаци о конкретним бирачима, информације које је пружио Дојч Пост садржале су податке о члановима домаћинства, њиховом образовању, навикама корисника и друге социо-демографске информације које би омогућиле њемачким политичким партијама да стекну увид у потенцијалне изборне навике грађана, наводи њемачки лист.

Странке ЦДУ и ФДП су признале да су набавиле податке о бирачима, али су навеле да су се придржавале строгих правила о заштити података у Њемачкој, преноси Политико.

Дојч Пост је такође саопштио да није прекршио законе о приватности и да ни са једном политичком партијом није подијелио адресе бирача.



Оставите одговор