Партија Меркелове куповала приватне податке грађана

Двије водеће њемачке партије куповале су податке о бирачима од компаније Дојч Пост, некадашњег државног поштанског гиганта, што им је помогло да политичке рекламне поруке упуте специфичним дијеловима бирачког тијела, објавио је лист Билд ам Сонтаг.

понедељак, 2 априла, 2018 / 10:18

Како се наводи, демохришћани (ЦДУ) и слободне демократе (ФДП) почели су да прикупљају информације из кћерке фирме Дојч Поста 2005. године и на набавку тих података потрошиле су више хиљада еура уочи прошлогодишњих избора.

Иако нису дијељени подаци о конкретним бирачима, информације које је пружио Дојч Пост садржале су податке о члановима домаћинства, њиховом образовању, навикама корисника и друге социо-демографске информације које би омогућиле њемачким политичким партијама да стекну увид у потенцијалне изборне навике грађана, наводи њемачки лист.

Странке ЦДУ и ФДП су признале да су набавиле податке о бирачима, али су навеле да су се придржавале строгих правила о заштити података у Њемачкој, преноси Политико.

Дојч Пост је такође саопштио да није прекршио законе о приватности и да ни са једном политичком партијом није подијелио адресе бирача.



Оставите одговор