Паралелна стварност на Палама: Је ли добро како начелник тврди

Вођени данашњом изјавом Слободана Савића, начелника општине Пале, да је ситуација у овој општини редовна што се тиче снадбијевања животним намирницама, водом и електричном енергијом, екипа ФРОНТАЛ-а провјерила је тачност навода. И већ као по обичају увјерили се да начелник Савић не говори истину.

понедељак, фебруар 6, 2012 / 22:54

Пише Радован Паповић

У изјави за СРНА Савић је рекао како је стање у Палама много боље него јуче, снабдијевање водом и струјом уредно, снабдјевеност намирницама такође,

Једино тачно у његовим наводима је да општина нема проблема са снадбијевањем електричном енергијом, јер град и сва села су укључена на мрежу. Ипак, из "Електродистрибуције Пале" саопштили су да је повећана потрошња електричне енергије и апеловали на рационалнију потрошњу.

Истовремено, само центар Пала има редовно снадбијевање водом иако и у појединим дијеловима града притисак воде је јако слаб. Друга висинска зона ни већина приградских насеља прикључена на градски водовод, данас немају воде.

Врхунац приче је снадбијевање животним намирницама за које Савић тврди да је редовно. Али, већина Паљана која се ових дана нашла у потреби да обави куповину животних намирница присјетила се ратних година и опште несташнице. У ТЦ "Бартула", "Том" и "Оногошт" већ три дана нема хљеба, који се може купити искључиво у пекарама до којих води тежак и скоро непроходан пут.

У трговинама се не може купити ни млијеко које се већ данима не доставља у Пале, као ни јаја ни брашно. Посматрајући празне рафове паљанских трговина и суве славине у нашим домовима, питамо се гдје то живи начелник Слободан Савић. Или поменути народни представник живи негдје гдје има и воде и хљеба или обмањује јавност. Шта год било у питању, само становници Пала знају како проводе хладне зимске дане.

Истовремено, јутрос је на Јахорини пронађено беживотно тијело 24-огодишњег Словенца који је пронађен у снијегу поред стазе. Дан након што је руководство ОЦ "Јахорина" у вријеме великих наноса, вјетра и неуређених стаза одлучило отворити планинску љепотицу, страдао је први живот.

Зашто је Јахорина отворена када су путеви били завејани, вишеметарски намети на сваком кораку, вертикални транспорт опасан а стазе неуређене. Јесу ли новчанице у џеповима јахоринских моћника вредније од живота овога младића?

Тренуно у Палама не пада снијег, али дува снажан вјетар. Тренутна температура је -12Ц, висина снијежног покривача је 95ЦМ а градске улице једва проходне.



0 КОМЕНТАРА

  1. Поновићу исто што сам написала у случају Миће Мићића и приватизације парка:

    Имамо двије крајности и на Фронталу и свако држи страну за коју навија, што онемогућава непристрасност. Они који навијају за Додика бране га без поговора, они који навијају за Мићића бране њега без поговора. И када ураде исте ствари… свако критикује онога за кога не навија, а правда миљенике. То нам је тако у читавој РС.

  2. Господине Паповићу, ви евидентно немате никакве везе са Палама.
    Јесте да има проблема са водом, али ово са хљебом је једна изумишљотина. У свакој продавници на Палама, а свака ради има да се купи хљеб. Такође, у свакој продавници,а обишао сам их макар 20 има и јаја и брашна.
    Представили сте Пале као да је овдје вријеме стало, али без обзира на силни снијег, људи иду на посао и све функционише додуше отежано.
    И онда сте изузетно некоректно и не провјеривши шта је било, споменули несрећну смрт младог Словенца као да су кривци начелник и Олимпијски центар.
    Срамота за вас, а надам се да ће Фронтал да исправи наведене грешке!

  3. Како тебе Паповићу није срам овако пискарати? За шта сматраш начелника Савића кривим? Па јел и зато што је неки словенац преминуо на Јахорини? Какве везе има начелник Пала са тим? Хоће ли „Конзум“, „Бартула“, „Златна жита“ и други дистрибуирати хљеб и пециво, шта треба да им начелник нареди, да раде посао за који су се регистровали промет и произвдоња!? Ако је снабдјевање отежано то је до државних путних служби које не раде свој посао, могао си да пљујеш џомбића и додика за то!

    С друге стране, што не напишеш о Сокоцу коју ријеч, горе је снсд и општински и републички ниво власти, па је стање очајно, град на -20 степени се смрзава због нерада градске топлане! Ко ће тим људима измирити штету, дуговања за енормно потрошену електричну енергију, а платилу су гријање унапријед топлани!?
    Дом здравља у Сокоцу апелује још два дана могу држати систем гријања како тако, послије тога биће хаос!

    Теби то не смета, а нашо си се писати о најорганизованијој општини у цијелој РС, Палама!

  4. Pa ljudi na Kalovitim brdima stvarno nije bilo vode i u novim naseljima luke i repca, to vam mogu potvrditi gradjani, neke prodavnice nisu radile ni u centru pala, a kamoli gdje je neocisceno. Odrzavanje lokalnih puteva je u nadleznosti opstine za sta oni izdvajaju sredstva iz budzeta. problem je sto su nedovoljno organizovani, kasno su proglasili lelemntarnu nepogodu i nisu angazovali dovoljno privatnih masina da ociste. Ruzno je vidjeti i danas neocisceno setaliste i trotoare, a skoro sve ulice su minimalno prohodne, ranije se bolje cistilo, sada se ceka po 5 dana da se ocisti. U Trebevickoj ulici je tek sinoc dakle 6. dan nakon padavina dosla masina da cisti, a to je kilometar i po od centra Pala. pitam se sta je onda prioritet i zasto je opstina uvijek nespremna da uradi svoj posao?

  5. Rammstein,

    Nije me sramota jer imam obraza a ja ne krivim Slobodana Savića za lošu situaciju, mada bi možda trebao, već ukazujem kako obmanjuje javnost lažnim i netačnim informacijama.

    Sve informacije u tekstu su provjerene kod nadležnih lica u Elektrodistribuciji, Vodovodu, Gradskoj toplani i spomenutim Tržnim centrima i prodavnicama tako da vašim politički konstruisanim tvrdnjama nema mjesta.

    Ja nisam politički poltron SDS-a da pljujem isključivo po SNSD-u, već po svima koji ne rade kako treba i ponašaju se neodgovorno. Kritikovao sam ja u mnogo navrata i Džombića i Dodika ali i sve druge koji su dio vlasti na lokalnom, republičkom i državnom nivou, kad god nisu radili kako treba, bez obzira kojoj političkoj opciji pripadali.

    Iz vašeg komentara čini mi da se Slobodan Savić i stanje u Palama ne smiju kritikovati jer je čovjek član SDS-a. Žao mi je ali objektivno i pravovremeno izvještavanje ne poznaje političke dresove.

    Sa poštovanjem,
    R.Papović

  6. А шта је то тебе обмануо Савић?
    Та ситуација са водом је још од јесенас таква, изворишта су спласнула, држава нема интерес да помогне општини јер она припада оној „неподобној“ структури власти!
    Што не пишеш о томе?
    И гдје поред очаја у свим осталим снсд-овим општинама, теби платили да пишеш о Палама!?
    Бурекџијски новинару! Имаш образ да пишеш о Палама, али зато о Сокоцу, непостојању градског гријања, иако валст те општине исто каже да имају гријање, теби на -20 није пало напамет да одеш и увјериш се, а и све нас овдје!?
    Срам те било!

  7. pavle, 07.02.2012. 14:14:35

    Слободно пишите и немојте да се устручавате било кога. Отиђите и на Соколац и јавно нападните власт СНСД- а због гријања и сл.

    Као што сам написала у првом коментару… то Вам је овде тако. Само конструктивном критиком, непристрасном, можемо да се вратимо правим вриједностима и ријешимо, или бар помогнемо, у рјешавању проблема.

  8. Niste u pravu za vodu, vodovod Pale je uradio projektnu dokumentaciju i opstina nije hjtle agodinu dana da prihvati plan izgradnje i opravke vodovoda u opstini Pale koji bi smanjio gubitke i popravio stanje u hidrotehnickoj mrezi. Opstina godinama ne zeli da izdvaja sredstva za rjesavanje vodovoda jer to ne smatraju prioritetom, a sta je onda prioritet ako ne uredno snabdijevanje vodom? Vlada je garantovala za 24 opstine u RS kod EIB banke zaduzenje za rjesavanje pitanja vodovoda, a opstina Pale se prikljucila tek kada je investitorima na Jahorini saopsteno da dzabe grade jer vise nema kapaciteta za prikljucenje novih objekata. Nazovite direktora Vodovoda i pitajte!

  9. anja banja luka, 07.02.2012. 14:39:27

    Хехехе…знаш ли кад ће Паповић отићи на Соколац да нешто напише против снсд-е власти? Никад!
    Пусти шупље приче, да се бавио том мишљу ваљда би створио своје принципијелне приоритете, прече је писати о немању гријања у комплетном граду на -20, него да ли нека улица на Палама нема воду, па и на Сокоцу неки дијелови немају воду!
    Ми на Палама нисмо угрожени уопште, ни са водом, а поготово хоће ли бити хљеба, па ево сад сам отишо код Мухаремовића у „Клас“ хљеба има колико желите! Немој да буде забуне то је паљанско приватно предузеће, у власништву паљанског привредника!
    Лаже бре Паповић!

  10. Niste u pravu za vodu, vodovod Pale je uradio projektnu dokumentaciju i opstina nije hjtle agodinu dana da prihvati plan izgradnje i opravke vodovoda u opstini Pale koji bi smanjio gubitke i popravio stanje u hidrotehnickoj mrezi. Opstina godinama ne zeli da izdvaja sredstva za rjesavanje vodovoda jer to ne smatraju prioritetom, a sta je onda prioritet ako ne uredno snabdijevanje vodom? Vlada je garantovala za 24 opstine u RS kod EIB banke zaduzenje za rjesavanje pitanja vodovoda, a opstina Pale se prikljucila tek kada je investitorima na Jahorini saopsteno da dzabe grade jer vise nema kapaciteta za prikljucenje novih objekata. Nazovite direktora Vodovoda i pitajte!

  11. anja banja luka, 07.02.2012. 15:00:24

    Општина је чистила свом расположивом механизацијом, е сад друга је ствар што је чишћење тих регионалних и магистралних путева у надлежности репбуличких власти преко фамозне „дирекције за путеве“ којој ми плаћамо уз сваки литар горива на пумпи рекет од по 1 марку, па они не раде свој посао како треба, јер су сву механизацију прије два дана ангажовали горе на Јахорину гдје су се састајали оне ефендије предсједници, млатили мудима два три дана, а око њих екипе зимских слжби нон стоп склањале снијег.

    Зато се прићи не може Тврдимићима и Лукама, јер јбг па то је та додикова „магистрала“ Лукавица-Пале! Што је не чисте?

  12. Обавијештени смо да ситуација на Сокоцу није сјајна, и госп Паповић је кренуо тамо. Надамо се да ћемо добити извјештаје о стању у тој општини. Нема потребе за хистеријом, Радован живи на Палама и примјећује несагласност између изјава и стварности, као што се примјећује и у другим мјестима. Нећемо се свађати да ли је чаша полупразна или полупуна.
    Гуглајте ћирилицом

  13. Пођох да дам коментар, кад оно тражи се регистрација. Помислих, добар портал. Регистровах се, кад оно избаци обавјештење УспИјешно сте се регистровали, те схватих какав је портал, али морам пискарнути неке чињенице. Да не бих ширио, нећу помињати друге градове, новинарчиће, странке, власт,…итд. Паповић је дао коментар на изјаву начелника коју је дао у понедјељак у подне, под насловом да је у Палама много боље. Вратићемо се који дан раније. У Палама је до петка (предвече) све функционисало у најбољем реду, а због те исте количине падавина остала мјеста су већ била у тоталном застоју. Петак вече: почиње колапс, тотални. Субота (јутро): не може се нигдје маћи, пекари нису испоручили хљеб, путеви потпуно заблокирани. Субота (подне): главне улице пробијена по једна трака, хљеба већ има у неколико продавница. Субота (вече): хљеба има у свим продавницама, народ навалио куповати основне намирнице, путеви већ проходни за основне потребе. Недјеља (ујутро): новина још нема, снадбијевање хљебом уредно, путеви много проходнији. Недјеља (вече): главне улице проходне у оба смјера, хљеба има и превише :). Понедјељак (јутро): људи иду на посао аутима, хљеба наравно има. Понедјељак (подне): начелник даје изјаву да је боље. Је ли нешто слагао у оној изјави Паповићу? А Паповић спомиње мртвог словенца, три дана нигдје нема хљеба, сви путеви заблокирани,….итд. Што би реко Пантела: „начи Паповић лаже методом типа тенденциозно“! Пале су одрадиле посао за 10 и свака част начелнику. Ми реалних проблема имамо, као што је овај са водом. Е ту бих могао критиковати начелника зашто се неке ствари нису рјешавале правовремено.
    Паповићу, паповићу,….јадно, ниско, плаћено…
    Мој Фронталу, с ким ти посла имаш!

    П.С. Исправите оно „успИјешно“не брукајте се!

  14. Pazi pazi tvrde struje ES DE ES ovaca kako branje nadaleko poznatu lopurdu Slobodana Savića koga inače u palama zovu procenat ccccc . Srbin ovobrdski bosansko hercegovački republičko srpski u svom kurčenju,kontriranju i želji da komšiji crkne krava nema mjere ni pameti i taj Srbin je u stanju da bez imalo razuma brani i opravdava jednog lopova kao što je Slobodan Savić samo zato da bi kontrirao drugom lopovu iz druge partije. Vjerovatno je zato ova zemlja raj za lopove. I još se neko pitamo što su Srbi danas u ovakvim govnima dubljim nego ikad !!!

  15. Фокскрајм, 07.02.2012. 16:41:44

    Тачно тако. Не знам шта значи овим снсд-овцама са власти, што стално протурају дезинформације, тендециозно, злонамјерно,..а то раде министри, оне коњине из власти.
    Пази нешто, синоћ фрка, трка, телевизија, новинари из БЛ, прича се сви министри отишли у Источно Сарајево, тамо је стање хаотично, ћелавац обећава да ће још синоћ стићи у Калиновик, (да ли неко зна гдје се она ћелава будала, самозвани премијер изгубила од синоћ у Калиновику га још нико није видио?) шеф кординаторског тима, касиповић до грла закопчан на некој снијегом прекривеној бањалучкој улици, као вођа експедиције на Монт Еверест, једва чека да народу да умирујућу информацију, а да то све изгледа напето мобилно стање у републици у којој ником не пада напамет да прогласи ванредно стање, ма чак ни непосредну опасност!
    Ау…јбт, и сву ту панику коју они шире, као сви министри су се запутили у Источно Сарајево, али нема разлога за панику!:P
    тррррт…нема разлога за панику, као да неко паничи осим њих који то управо и говоре и тако дјелују ПАНИЧНО, ја бих рекао и КОМИЧНО!

    Е моја републико…а ти народе у се и у своје кљусе!

  16. Ко год познаје лик и дјело Радована Паповића, сигуран је у једно : да господин Паповић сигурно није релевантан извор било каквих информација. Господин Паповић је од сарадника разних невладиних организација из Сарајева (типа : Хелсиншки комитет за људска права, Центар за културу дијалога, ОЕБС и њима сличне), па до учесника емисија “ Р. Слободна Европа“ ( гдје је у истим у сред Гацка тврдио да жели да се извини “мајкама Сребренице“ за злочине над њима ) , до “изненада пробуђеног Србина“. Чуди ме мало, да “Фронтал“, даје оволико медијског простора оваквом “дописнику или сл.“. Што се тиче самог извјештаја господина Паповића,са аспекта становника Општине Пале, тачно је за воду и неочишћене тротоаре и прилазе, али нису тачне информације за снабдјевање намирницама.

  17. Marva bosanskohercegovačka i republičkosrpska koje ne vidi nikad dalje od njuške spostvene ne može nikad razabrati da su možda i opozicija i pozicija duboko ogrezle u lopovluku i kriminalu te da su u svakoj prilici za lopovluk spremne !! Marvi treba vazda crno-bijela slika pa ako su jedni lopovi drugi postaju sveti pošteni do te mjere da se marva kune u njihovo poštenje i nemilice daje svoje marvenske glasove !! Država raj za lopove !!

  18. Администратор 02, 07.02.2012. 21:06:58

    Ау…ма шта рече?? Ајде дођи па се увјери сам, ко ти то каже, јел има гријања у граду? Нема!
    Јесу ли очишћени путеви до села у соколочакој општини? Нису!
    Има ли воде у свим соколачким насељима и у селима? Нема!
    Јесу ли очишћени тротоари (макар један) на соколачким улицама? Нису!
    Јуче сам био горе и то се не да поредити ни са чим, а камоли са Палама!
    Каква је снабдјевеност у Сокоцу? Гора него игдје!
    Како ради Дом здравља у Сокоцу, готово да не ради!
    Колико улица је и даље непрочишћено у Сокоцу? Пуно!
    итд, итд,…значи паповић је један обичан лажов, чоловићев кловн, додикова погузна мува! мршшш…не читам даље.

  19. Radovane, ovaj put pohvaljujem tvoje pisanje. Ne zbog sadrzaja teksta, vec zbog toga sto si pokazao da imas kriticki osvrt podjednak za sve. Prosli put kada si pisao o fenomenu „Tamindzija“, tekst je bio ok, ali sam mislio da je inspirisan stranackim stavom. Sada si isti metod primjenio za drugu stranu, i skidam kapu.
    Sadrzaj teksta jeste malo upitan, kada govoris o snabdijevenosti prodavnica i trgovinskih radnji osnovnim zivotnim namirnicama. Ali si za ciscenje ulica 100 % u pravu, kao i za sve ostale dijelove Istocnog Sarajeva.
    Nadleznost u odrzavanju i ciscenju lokalnih puteva je na lokalnoj zajednici odnosno opstini i u opstinskim budzetima se izdvajaju znacajna sredstva za ovo. Prosto pitanje: Zasto u noci petka na subotu, kada je pao snijeg od metar na ulicama Istocnog Sarajeva nije bilo nijedne masine za ciscenje snijega? Ko je trebao dati nalog da se te masine angazuju, i ko je platio odnosno dodijelio poslove ciscenja lokalnih ulica komunalnim i ostalim privatnim preduzecima? Ja cu dati odgovor u drugom dijelu: „Romanija putevi“ koji su nadlezni za ciscenje regionalnih puteva su potpuno zakazali na ciscenju regionalnih saobracajnica. Ali ko je zakazao na ciscenju lokalnih saobracajnica? Je li, rammstaine (pitanje tebi) normalno da opstine Istocni Stari Grad i Trnovo (razlicite stranke vladaju) nemaju para u budzetima da plate gorivo za ciscenje snijega. Evo, shvatam da su potrosili novac predvidjen za tu namjenu, ali da nemaju novca nikako?! Da plate gorivo?! I ti pricas o uspjehu, uspjesnim nacelnicima, organizovanim opstinama, itd. U komentarima svih portala koje pratim, nisam odavno vidio nekog da je vise zaludjen od tebe, i da je toliko indoktrinisan neistinama plasiranim od grupe nesposobnih likova koji vode interesno udruzenje zvano SDS. Ali, istovremeno, svaka ti cast na istrajnosti. Ne odustaj od svojih stavova i ideala.

  20. tomcat, 08.02.2012. 10:05:56

    Бавиш се замјеном теза, није тачно ово што је радован описао, а осим тога није тачно ни да је био у Сокоцу у којем је твој снсд власт! Да је био видио би да не постоји ни једна очишћена улица, ја сам јуче био горе и видио сам да низ главну улицу иду заједно аута и пјешаци! Да ли је то „очишћена“ улица без тротоара!?
    За разлику од тога, у Палама је Променада очишћена, била је затрпана као и све друго у оној ноћи, али начелник Пала (СДС) ради свој посао, док у Сокоцу радован паповић начелника није ни чуо ни видио!

    Хоћеш да знаш шта народ тог истог Сокоца мисли о својој снсд-е власти, и о милокраду додику? Уух, боље не питај, јебу вам све живо и мртво..а резултати ће доћи вама на увид ускоро, као и на оним прошлим оптшим изборима.
    Недао Бог да прођемо сви ко Соколац, једном бака иде у дријењке, знају то они који су повјеровали додику на Романији. Никад више снсд-е окуапција у Српском Сарајеву…воздра шупчине, лакташки квислинзи!

  21. :D:D:D

    Шта каже наш извјештач у своју оБрану:
    …“Ja nisam politički poltron SDS-a da pljujem isključivo po SNSD-u, već po svima koji ne rade kako treba i ponašaju se neodgovorno. Kritikovao sam ja u mnogo navrata i Džombića i Dodika ali i sve druge koji su dio vlasti na lokalnom, republičkom i državnom nivou, kad god nisu radili kako treba, bez obzira kojoj političkoj opciji pripadali. „…

    Ххахах!!!!B-)

    Начи, наш Папела је ПЉУВАЊЕ типа неселективно, а по свима за које му се плати, увео не само као спортску дисциплину него као ЗАНИМАЊЕ којим се ‘ране ситна ђеца у кући!!!:-o

    СвеЦки а наше!

  22. E rammstaine, rammstaine… Jadno je u nedostatku argumenata, odgovarati uvredama. Ali hajde, svako bira svoj nacin komunikacije koji mu odgovara intelektualnom sklopu i nivou razmisljanja i uvjerenja. Zao mi je sto je tako. Nekad mi se ucini da ti pred neoborivim argumentima posustanes, da se javi iskra razuma u tvom mozgu cija su ti razmisljanja i shavatanja, ipak, cini mi se, drugi ogranicili. A onda, u tebi opet proradi taj tvoj stranacki stav, ocigledno inspirisan nekom materijalnom koristi ili zaslijepljenoscu i indoktrinaciji, ili slijepom poslusnoscu.
    Da je drugacije, ti bi imao i razumnije misljenje, vidio bi prazninu i neodbranjivo toga sto zastupas. Ali ti nikako ne vidis procente, lazne domacine i pljackase u svojim redovima, ucitelje, vozace, vodje navijaca sa privatnim fakultetima, lazne ekonomiste, gasenje lokalnih preduzeca i malih radnji, povlastene biznismene, dvorane od 10 i vise miliona, dvorane koje se ruse, azile za pse koji kostaju Bog dragi zna koliko, skupstine grada koje se kreditima grade, a da ne pricamo o pravim kriminalcima i ubicama koje je samo ta vlast koju branis napravila i stitila, itd, itd. Svi to vide, ali ti ne.
    A ja vidim Sokolac i nesposobnost koja gore vlada, i jos naravno mnogo toga, gdje ne ide, bilo ko da vlada.
    E moj rammstaine, pozdrav! Ziv i zdrav bio!

  23. tomcat, 08.02.2012. 11:19:08

    Хехехе…па јеси ли ти ћорав, на чијој страни су овдје аргументи? Или ћеш ти по оној вашој додиковој то горе по чињенице?
    Зар не видиш да се и администрација Фронтала сложила са мојом тврдњом? Шта су твоји аргументи, ајде дођи и ти на тему гдје влада по вама „најпоштенија власт“ снсд-е Соколац!
    Не смијеш, не желиш да испаднеш смијешан, овако се лакше кријеш иза напада на Мићића и Пале!:P
    Не пролазиш, јбг шта ти ја могу, почни се бавити истином, може да ти помогне бар ако ти је стало до образа, кад већ до народа није!

  24. E moj rammstaine, na sva pitanja koja sam ti do sad postavio, i ovo posljednje sto sam nabrojao tvoj odgovor je bio „hehehe…“. Pogledaj malo nasu prethodnu polemiku na drugim temama. Koji su bili tvoji odgovori na direktna pitanja?! Ali dobro, nema veze. Nisam ja ni imao namjeru, a ni zivio u zabludi, da ces ti promijeniti misljenje. Namjera je bila da ukazem na bezbroj nepravilnosti i neregularnosti u drustvu, bez obzira na nivo vlasti i politicku stranku koja ih vrsi. Nazalost, ti do tog razvojnog stadijuma nikada neces stici. Tvoj problem.
    Sto se tice Sokoca (ja cu tebi odgovoriti, a vec sam i rekao), cini mi se da je taj gore narod zrtva manipulanata i kriminalaca iz razlicitih partija. Jednih ranije, drugih sada, i onda opet. Mislim da, kada se pogledaju vlasti u Sokocu, godinama unazad, imamo pristup „copy-paste“. Ali dobro, znam ja da ces ti naci sve lijepe rijeci i pohvale za „sivu eminenciju“ SDS-a sa Sokoca. A na kraju krajeva, magacioner i mesar, to gore narod bira, zar ne?!

  25. Svjedočim da sam došao u Pale u nedelju popodne. Hljeba i svega ostalog bilo je u Tomu, mehanizacija je radila, a vode je bilo u kući, kao i struje. Istina, u cijeloj situaciji mogli su pomoći usisivači za snijeg koje je mile ipak morao da angažuje za spasavanje 5 predsjednika država itd,itd. Trebević je neprohodan (stari put) i vjerujem da na periferiji svih centara ima ogromnih problema.

  26. tomcat, 08.02.2012. 12:22:01

    Али ти упорно одбијаш да послушаш било кога ко износи другачије тврдње, ево на овој теми, погледај како је ко коментарисо, невезано за странчарење којим си ти оспједнут, ево и последњи коментар rakovic, иста констатација као и већина осталих, само би ти да „исправљаш“ криву Дрину причом, ма сви су они исти итд, итд,…

    А што се тиче Сокоца, чоловић и остала додикова булумента из тог града није ни до кољена Цицку Бјелици ускоро ће те избори увјерити, живи били па видјели! 😉

  27. tomcat, 08.02.2012. 10:05:56
    „Sadrzaj teksta jeste malo upitan, kada govoris o snabdijevenosti prodavnica i trgovinskih radnji osnovnim zivotnim namirnicama. Ali si za ciscenje ulica 100 % u pravu, kao i za sve ostale dijelove Istocnog Sarajeva.
    Nadleznost u odrzavanju i ciscenju lokalnih puteva je na lokalnoj zajednici odnosno opstini i u opstinskim budzetima se izdvajaju znacajna sredstva za ovo. Prosto pitanje: Zasto u noci petka na subotu, kada je pao snijeg od metar na ulicama Istocnog Sarajeva nije bilo nijedne masine za ciscenje snijega? Ko je trebao dati nalog da se te masine angazuju, i ko je platio odnosno dodijelio poslove ciscenja lokalnih ulica komunalnim i ostalim privatnim preduzecima? Ja cu dati odgovor u drugom dijelu: „Romanija putevi“ koji su nadlezni za ciscenje regionalnih puteva su potpuno zakazali na ciscenju regionalnih saobracajnica. Ali ko je zakazao na ciscenju lokalnih saobracajnica? Je li, rammstaine (pitanje tebi) normalno da opstine Istocni Stari Grad i Trnovo (razlicite stranke vladaju) nemaju para u budzetima da plate gorivo za ciscenje snijega. Evo, shvatam da su potrosili novac predvidjen za tu namjenu, ali da nemaju novca nikako?! Da plate gorivo?!“

    Gore je prvi i najveci dio mog posta od jutros (odnosi se iskljucivo na temu). Jedino ti ovdje moj rammstaine od drveca ne vidis sumu. Nikakvo „странчарење којим си ти оспједнут“.

    Vidim sad si „magacionera“ prepoznao, a on od posta „tomcat, 08.02.2012. 11:19:08“ ne prepoznajes:-).
    E ramo, ramo…

  28. tomcat, 08.02.2012. 13:00:54

    Очито да си ме замијенио са неким, пошто су „моји редови“ само обични људи, као и ја, пријатељи, приватници, мученици, таксисти, конобари, кафанџије, обични смртници, којем кад власт ишчупа марку из џепа јебу све по списку, јер имају право на то…или нам ти мачак том и то браниш да не би нарушили твоју сујету и твој спин о „поштеној власти“ из лакташа, само је ми не видимо, јер јбг смо злобни, заједљиви, чангризави, кад на овом снијегу од метар морамо да смислимо начин како да зарадимо за дјецу за клопу и гријање, а успут и за школовање, одјећу, обућу, студирање,…ма јбг баш смо незахавалници ми из „мојих редова“!?

  29. tomcat,
    И да те упитам пријатељски, да ли ти ово „е рамо, рамо..“ показује да се ипак губиш у причи, па оно дај да га некако увриједим, можда прође фора…хехехе..јбг ја те кроз то гледам исто ко и ону вукову ублеху Сима п. Ороза, само за разлику од тебе, њега бар поштујем што се потписује својим именом, ако је то тако име, а ти немаш ни толико достојанства, него обичним јајарлуком покушаваш окренути причу на своју воденицу…остави коментар на теми о Сокоцу, ред је тамо је ваша власт у правом свијетлу, ко тунел на Мратињу, као шахт без дна…то је снсд-е!

  30. rammstain,

    hoces da kazes da ja nisam iz reda „obicnih ljudi i obicnih smrtnika“, i da sam po tebi dio privilegovanih politickih elita, pa se iz dosade ovdje zamlacujem. Po meni, svi su ljudi obicni i normalni, i zavise iskljucivo od svoje licnosti, a pripadaju samo sebi, bez obzir u kakvim ubjedjenjima zivjeli. I mozda sam i ja dio tih „kojima vlast cupa marku iz djepa“. Samo imam drugacije misljenje od tebe i nisam iskljuciv kao ti. A to „e ramo ramo“ je moja opaska na tvoje izbjegavanje odgovora na moja sasvim jasna pitanja (necu ni da ih ponavljam vise). Ja ipak mislim da se ti gubis u prici. Jer ja u svojim postovima nisam pomenuo Laktasa niti bilo cega drugog, i odakle tebi pravo da podmeces nekom da se ne bori i radi za iste stvari kao i ti (studiranje, odjeca obuca, kirije, školovanje, itd). To sto imam drugacije misljenje od tebe po ovim pitanjima, i sto one koje ti slijepo i uporno branis bacam na vece dno od vladajucih, to tebi smeta?! E ne moze ramo. Koliko god da se Frontal i vecina ovdje trudi da ima negativan stav prema vladajucim, toliko cu i ja da otvoreno govorim o drugoj strani, odnosno poziciji i opoziciji, koju ti branis, a zavisno gdje imaju kakav interes.
    I usput, nisi ni ti ostavio ime i prezime, vec se krijes iza slike.
    I na kraju, kao prilog temi
    „snjeza, 08.02.2012.
    U gradskim i prigradskim naseljima Pala danas nema vode.“

  31. tomcat, 08.02.2012. 13:30:58

    Хехехе..твоји аргументи ће таман толико трајати као и овај „аргумент“ да тренутно у Палама нема воде, успут та периодична несташица, доћи ће за сат, два вода, и мојој комшиници Снежи са 4 спрата, могу поручити да ће вода доћи и горе до њеног стана.

    А ти што се регистрово на Фронтал да би бранио неодбрањиво, тј лоповлук снсд-е власти мораш у име те власти говорити, јбг другачије ти не пије воду та „неутрална“ спика!
    Зашто те нема на коментарима о Сокоцу, зашто ћутите пичке снсд-овске, зар је „одбрана“ једино твоје оружје, уз поуку да је напад најбоља одбрана, ти ћеш наставити да нападаш оне који су незадовољни оваквим властима које тероришу овај народ већ 14 година, не заборави додик 1998-додик 2012 исто срање друго паковање!
    Нек ти Бог драги, ако у њега вјерујеш, да мало боље памети али и правичности, јер си очигледно изгубио компас у одбрани неодбрањивог!

  32. Sokolac sam pomenuo par puta i moje misljenje o situaciji gore. Ali za razliku od tebe, ne bojim se reci sta mislim, o svemu podjednako. Lokalna vlast gore, olicena u SNSD-u, je pokazala da ne zna da vlada i da ne zasluzuju povjerenje gradjana Sokoca ove godine. I ja stojim iza tog misljenja, isto tako koliko mi se vise svidja i cijenim SNSD od SDS-a.
    Ali je razlika izmedju mene i tebe sto si ti ogranicen, zatvoren, zaslijepljen, napadas i pljujes druge samo zato sto misle drugacije. Nema ni napada ni odbrane, ni branjenja neodbranjivog (to sam ja tebi rekao i upravo ti to radis), vec postoji samo jedna istina. A znas sta je istina (jos samo ovaj put ti govorim), da ti nesposobnjakovici koje ti branis, to ne zasluzuju. Cega su se oni dohvatili, upropastili su. Prosetaj se ti malo svojim Palama i Istocnim Sarajevom, pa pronadji preduzece koje je lokalna vlast pomogla, kome je dala neki vid pomoci, olaksanje, bilo sta. Propsipas pricu „doci ce voda za sat, dva“. Pa te iste vode je nestajalo cijelo ljeto, pa sad opet u zimu, i onda opet u ljeto, itd, itd. Ma daj. Nemoj da se vise ubjedjujemo, gubimo vrijeme.
    Ziv bio! Pozdravljam te!

  33. rammstein,

    kažu „Ako laže koza ne laže rog“. Sudeći po fotografijama kolega sa palelive načelnik Savić je ipak slagao. Znam da ti je teško povjerovati da neko u SDS-u laže ali evo pogledaj i sam:

    http://www.picpaste.com/prodavnica_mlijecni_proizvodi-iia9IrcU.jpg

    http://www.picpaste.com/prodavnica_voce-1aVpYjBL.jpg

    NAPOMENA: Fotografije su snimljene u srijedu popodne kada se situacija navodno već normalizovala.

    Pozdrav,
    R.Papović

  34. Fokskrajm
    Takve greške se potkradaju u ijekavici, koju gedžovani nikad neće ukapirati.
    Al jest, ovdje bode oči što se greška događa prilikom registracije.
    Česta je pojava u srpskoj ijekavici da pojedine riječi u glagolskom obliku imaju IJE, a u obliku imenice ili pridjeva JE….Primjera je mnogo: podijeliti – podjela, promijeniti-promjena- promjenljivi……..(ne znam detalje ovog crnogorskog eksperimenta jer su tamo uveli neka 2 slova)
    Garantujem da 95% ijekavskog puka na testovima koji se bave ovim „čarolijama“ ne bi stoprocentno tačno odgovorilo.

Оставите одговор