Оштрење: Босић одбио гостовање на РТРС, јер није прави јавни сервис
Српска демократска странка је одбила позив РТРС-а да предсједник Странке Младен Босић учествује у емисији "Индиректно’, али ни у било којој другој емисији РТРС-а, "све док РТРС не почне да врши своју законску функцију јавног сервиса који објективно ради у интересу грађана чије паре сада троши за подршку владајућој структури". Српска демократска странка је добила […]

Српска демократска странка је одбила позив РТРС-а да предсједник Странке Младен Босић учествује у емисији "Индиректно’, али ни у било којој другој емисији РТРС-а, "све док РТРС не почне да врши своју законску функцију јавног сервиса који објективно ради у интересу грађана чије паре сада троши за подршку владајућој структури".
Српска демократска странка је добила позив од РТРС-а да предсједник Странке Младен Босић учествује у емисији "Индиректно", но не сачекавши одговор, РТРС је почео да обмањује јавност стварајући утисак да ће предсједник странке бити гост емисије "Индиректно", наводи се у данашњем саопштењу СДС-а.
"То је још један у низу доказа некоректности и пристрасности РТРС-а који је одавно престао да буде јавни сервис грађана Републике Српске и претворио се у пропагандну машинерију владајуће странке. Зато Вас обавјештавамо да предсједник Српске демократске странке Младен Босић не прихвата позив за гостовање у емисији "Индиректно", нити у било којој другој емисији, све док РТРС не почне да врши своју законску функцију јавног сервиса који објективно ради у интересу грађана чије паре сада троши за подршку владајућој структури", стоји у саопштењу СДС-а.
Реаговао је и Уређивачки колегијум РТРС-а који сматра некоректним начин на који је предсједник СДС-а Младен Босић одговорио на молбу да буде гост Јавног сервиса.
"Господина Босића позвали смо да буде гост емисије Индиректно, у понедјељак 9. фебруара. Исти позив упутили смо и лидеру СНСД-а Милораду Додику. Сматрали смо да лидери двије најаче партије у Српској треба да суоче своје ставове о бројним питањима о којима се расправља протеклих мјесеци и да грађанима РС изнесу своје ставове. Господин Босић умјесто да одговори нашој кући упутио је страначко саопштење свим медијима у којима наводи да неће на РТРС док не постане Јавни сервис. Сматрамо да је господин Младен Босић наш позив за гостовање у емисији покушао да искористи као прилику за неки други, дубљи лични политички интерес", наводи се у службеном саоћењу Уређивачког колегија РТРС-а.
Уређивачки колегију РТРС-а такође наводи да и даље остаје позив Младену Босићу да у понедјељка 9. фебруара буде гост Радио Телевизије Републике Српске како би грађани Српске могли да чују ставове лидера најјаче опозиционе партије о свим отвореним питањима па и о Јавном сервису.
Jutro RS!
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
Čovjek istinu rekao!
U čemu je problem???
Кад би и овога пута могао подметнути Тадића, неби правио проблем.
Кад би и овога пута могао подметнути Тадића, неби правио проблем.
“Српска демократска странка је добила позив од РТРС-а да предсједник Странке Младен Босић учествује у емисији “Индиректно“, но не сачекавши одговор, РТРС је почео да обмањује јавност стварајући утисак да ће предсједник странке бити гост емисије „Индиректно““
““То је још један у низу доказа некоректности и пристрасности РТРС-а који је одавно престао да буде јавни сервис грађана Републике Српске и претворио се у пропагандну машинерију владајуће странке.“
Ови су скроз пролупали.
Мени није јасно на шта се ови жале у конкретном случају?!?!
Зато што су позвани и што им је дата шанса да све што имају против Јавног сервиса скрешу у брк Јавном сервису у сред Јавног сервиса.
RTRSK PAPAK servis
RADIO TV republike srpske koreje- papak servis
sa REFERENSAMAMA gebelsovskim….
Iako Bosicu mnogo toga zamjeram, vise nego sto mu odobravam, njegov odlazak tamo bio bi mu jos jedan minus…
Inace , u mojoj kuci se ovaj servis, sa REFERENSAMA necastivog se ne gleda…
Kucu bi morao poslije toga da okadim
Bosicu sam zamjerao nepromisljenost kada je kao pudlica hodao gdje je god zamukao mumu.
A , BL mu i Stevandica nikada necu oprostiti.
Izdao je BL, i na tacni dao neprijatelju…
Nrsmotrenost, kolaboracija, glupost, nepromisljenost?
Sta god da je , ne oprastam mu, da je clan i MO najmanjeg , neoprostivo je, kamo predsjednik stranke….
Sve u svemu,moralnom covjeku nije mjesto u servisu sa takvim, sto papak rece, REFERENSAMA.
Хаџи-Лојо неуморан. Халва је чудан допинг.
Nisam siguran da je potez gosp.Bosića dobar.Trebalo je da se pojavi na ovoj televiziji,koja je sve drugo samo ne javni servis građana i da kaže što ima.Da kaže građanima RS zašto RTRS nije javni sevis građana nego servis vlasti i da se izbori sa svojim stavovima.Jednostavno treba iskoristiti svaku mogućnost za javno pojavljivanje i ukazivanje na mnoge stvari koje ova vlast nije uradila dobro.Tako treba da radi svaka opozicija koja pretenduje da sutra preuzme vlast.Za vlast se treba boriti a potez Bosića je odstupanje a ne borba.
Симо Пјетлићу, даш три узастопна коментара како би појачао ефекат првог, блиједог, а онда прозиваш другог да је неуморан.
Додик је приватизовао ртрс, а има могућност присиле свих нас да плаћамо тв претплату, што је слично рекетирању.
Он се на ртрс појављује свакодневно и програм је њему подређен, док гдин Босић добије прилику да нешто каже једном у пола године. Ако погледамо сличне емисије на хрт, биће нам јасно колико заостајемо у демократском друштву. Док је ртрс Додикова прћија, неће бити прилике да се у емисијама читају твитер и фејсбук коментари грађана, непријатни и за власт и опозицију. На хрт је то пракса.
DOBAR DAN RS!
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
Postoji odlično rješenje,neka Bosić zovne Dodika na tv-duel na ATV ili čak na BN-tv.
Pa da vidimo čija baba crnu vunu prede.
Neka Bosić odabere i voditelja!
Ali možda je i ATV-režimska.
Nije svacije kroz selo lajati, beatbigeru.
Pred budalom se ,ili zanijemi, ili od staha ucuti, pogotovo sa takvim REFERENSAMA , vulicVukelicevskim… Kraju ladja jer moze doci do izvrtanja ladje u kojoj ti nisi sam… Ne smicu oni ladju ukraj zbog sebe nego zbog onih zbog kojih si i branio Srpsku, i odbranio, a onda je uzese teroristi ekonomski i svaki drugi, za taoca…
“ Moralan covjek napusta prostoriju kad u nju zakoraci homoekonomikus…“ –Koen… I NEhomo
http://kuruzovina.blogspot.com/2015/02/blog-post_7.html
Interesantno je ovo oblačenje ove dvojice koje fonzo provlači kroz glavnu poruku.Ono što jeprobklem u vezi sa tom u „između redova“ umetnutoj poruci, da je Dodo titoista i komunista ,a Bosić četnik i draževac,je to što nit’ je Dodo komunista i titoista,niti je Bosić četnik.Ostavimo kvaziideološke podjele našim neprijateljima za njihovu propagandu i sijanje podjela po linijama iz drugog svjetskog rata,a da se mi okrenemo suštini.
Ko se lažno predstavlja kao zaštitnik naroda i republike?Dajte da vidimo u duelu?
Ko zna,možda su obojica dobronamjerni i ne djeluju prvenstveno u interesu svojih političkih struktura i sa njima povezanim tajkunima(oligarsima) i bankama.
Možda zaista imaju ozbiljan plan koji može da pokrene privredu.
Neka nam objasne.;)
Небојша, није то.
Фонзо је искористио комунистичку лаж да Дража није хтио дизати устанак, а они јесу.
I Tesla , i Ajnstajn, i Andric…i… bi pred budalom , beatBigeru , zanijemili.Ima li um koji moze da zamisli i da opravda ovaj ekonomski zlocin, a ekonomski zlocin je okidac kojim se ubija stanovnistvo.
Zlocin i genocid, zqr me?
Oci nase, lazljive, ne vjerujemo vam.
Pa da ekonobski ubica nas govori o ekonomskom oporavku nasem?
Da pirane govore o dobrim namjerama onih koje jos nisu smazale, a jurisaju na njih?
Da onaj iz Jaganjaca govori o dobrim namjerama ?
Meni samo nije jasna što se diže prašina oko ovog propalog političara i inženjera.
Pa moj smolavi Bosiću plaćam i ja da gledam BN televiziju, a ne plaćam da slušam tvoje idiotluke, pa opet plaćam.
Laž je da Bosić ima svaki dan nešto da kaže, nema. On se ne pojavljuje ni na BHT često jer nema čovjek šta da kaže. Istina da je sad u govnima do guše jer mu je proradila savjest da li ići sa Alijinim sinom u neku politiku koja zagovara BiH prije svega ili ipak ostati principijelan i biti ono što je i obećao narodu da će biti.
Tačno je da se gospodin Dodik i njegovi saradnici najviše pojavljuju na RTRS-u ali ljudi moji vrše vlast, kroje nam sudbinu, donose odluke i zakone. Najbolje da svaki uvod dnevnik na RTRS-u posveti frontalu, KARABAJI, drazenu, prijedoru, rammstainu sa Pala pa onda o zakonu o javnom redu i miru, zakonu o radu itd…
Ne znam po kojoj logici bi Bosić trebao veću zastupljenost na javnom servisu kad godinama nema nikakvu važniju funkciju u Republici Srpskoj osim što je predsjednik te nekakve stranke.
Нека друг Додик изда наређење да се ухапси Фонзо, као што је дао налог да се позову гдин Босић и он у дуел. Зато што је осјетио да је прави тренутак, јер може 90 минута да понавља „Џаферовић, Џаферовић, Џаферовић,…“.
Наравно, небитно је што је он контролисао задњих година и безбједносне агенције и Тужилаштво БиХ, као и све институције Српске, а мало ко да је процесуиран, што је Дудаковић на слободи, што те институције прогоне готово искључиво Србе, а Џаферовић није ни био у плану. Небитно и што је преварио грађане за мали и велики руски кредит, што сада подилази менторима Симе Пјетлића, што прешуткује изјаве Ане Тришић – Бабић, што не преузима одговорност за дубиозу у здравству, пропаст банака, стотине милиона пореских дугова, Бирач,…,
Ево БНтв у понедјељак у емисију Данас у Српској позвала Додика и Босића. Додик неће доћи из истог разлога што и Босић неће на ртрс. Но БНтв је приватна телевизија и има право на фаворизовање, за разлику од ртрс, којем сви плаћамо.
Углавном, овим је сдс паметно онемогућио Додика да поентира на Босићевом доласку или недоласку.
hehe,dodikov poltrončić, direktor ovoga što vi nazivate „javni servis“,ja bih rekao snsdtv,ugovara duel između RUDONJE I Bosića,u narodu poznatijeg kao „Mladen BEZMUDI“…Što ne puste onog pit bula,Dragana Čavića,u emisiju pa da OGLOĐE I rtrs i rudonju?
Na RTRS-u Bosić se pojavljuje taman koliko treba i koliko radi. Kada se pojavi obično demonstrira nedostatak političkog znanja.
Симо, не би се чак и афектним ситуацијама пише не би, чак и кад ти ментори кажу друкчије.
@drazen78bl, 07.02.2015. 15:04:24
Dražene,ne nađoh ja nigdje na sajtu BN-tv taj poziv Dodiku i Bosiću za gostovanje u emisiji u ponedjeljak.
Da nisi izmislio u želji da prikriješ strah promašenog političara koji se uzda u dezinformacije i podršku američke ambasade i USAID-a?
One ambasade koja je dovezla promasenog homosapiensa na svojim tenkovima i dala mu zadatak: postici ono sto Adolf, Ante i Alija nisu mogli da postignu.
I promaseni homosapiens odradi zadatak za desetku!
Promaseni, aplauzi od pokojnih A&A, i rahmetli A.
Beatović Nebojša, 07.02.2015. 15:44:48 [140626]
Ti si očigledno novi ovde pa nisi skontao da drazen,prijedor,KARABAJA iz Rogatice, rammstain sa Pala vire iz dupete g-dina Bosića. To su ti internet trolovi SDS-a, marketing radnici stranke i udarne pesnice promovisanja stranke na Internetu.
Iako su ovde trolovali da su glasali za Vukanovića, da nisu stranački pijuni da su realni i da uvažavaju i drugačija mišljenja potpuno su drugačiji. Svaki napad na SDS povezuju te sa SNSD-om, SDS -om smatraju stranku koja je stvorila i odbranila Srpsku i za njih je SDS etalon državotvornosti. O SDS-ovom uništavanju Srpske znaju više i vrapci na grani. S toga, svaki pokušaj da im dokažeš da savez za promjene nisu promjene na novo i bolje nego na promjene na staro i gore biva okarakterisan kao stranački komentar za SNSD. Ima li nešto bolesnije?!?
Ovde sam od prvog dana obrađivao predsjednika ekološke partije da piše kako Bog zapovijeda, da se okrene poljoprivredi, turizmu i energetskim potencijalima Srpske što je gospodin Lazarević i uradio i ja ga podržao javno a onda oni našli načina da Lazarevića povežu sa vlasti i da ga nablate ovde najstrašnije. Ima li nešto bolesnije?!? Da je gospodin Lazarević kao ona prodata slina Vukanović rekao idem ja na izbore, glasajte za mene za skupštinu a za predsjednika glasajte za Tadića ovde bi pomenuti naprdivači počeli da ostavljaju svoje kontakte da ih Lazarević zove da bi im oni mogli plaćati piće. To je ovdje česta pojava od pomenutih šimpanzi da ljude čašćavaju pivom ćevapima i zovu na rakiju svaki put kada bi neko nešto lijepo rekao o Bosiću a protiv Dodika. To si vjerovatno vidio od strane drazena kako podmuklo podmićuje ljude, skuplja glasove, priprema teren već za sljedeće izbore. Inače sam je ovdje rekao da ga nije sramota lijepiti Bosiću plakate, sakupljati glasove istom po terenu i slično. Eto čisto da te malo uputim sa kakvim tipovima imaš posla i kako sa njima nije moguće komunicirati.
hahaha, gladan masta cevape,
alkos pivo…
Zbog toga oprastam busacu sto radi u zavrsnom dijelu probavnog trakta rudonjske pasmine…
Jednostvno, borba za opstanak…
Tako su i promaseni homosapiensi, prije rata lunjali po kafanama da im neko plati pivo i cevape… Alkomanovici, pijacni prodavci paprika i luka…
Busacu betona, sadasnji kesonce, imas od mene onoliko porcija cevapa koliko mozes da pohalajises, i onoliko piva koliko mozes da popijes, pa i onoliko koliko moze da poloce Alkomanovic…
Travničanin, 07.02.2015. 10:43:05
Sve ste kazali i ja mogu dodati samo POTPISUJEM!
Лично сам против.
Знам ја да народу треба хљеба и игара, али правити тзв. дуеле који сигурно могу донијети само већу подјелу чиста је анти-пропаганда и против је интереса српског народа и свих грађана Српске.
Какав дуел, по чему би требао да иде предсједник Републике Српске на те зајебанције, што, да забавља народ још једном супериорношћу над послаником СДС-а?
Да можда неће на том тзв.дуелу народу бити презентован програм развоја стратешких грана привреде који је посљедица договора двије највеће партије Српске, партија које су са стручним тимовима припремиле развојну стратегију и усагласиле јасан програм, рецимо од маја 2015 године, до маја 2018 године?
Да неће можда својим луцидним презентовањем реализације спасоносног програма по роковима и извршиоцима пружити наду свом исцрпљеном народу?
Да неће можда тај поступак донијети општу мобилизацију, стваралачки набој и нову наду у незапослене, да неће можда после тога од прољећа кренути пријеко потребна права послератна обнова?
На крају крајева и једни и други су на власти, дуел би требао да буде између опозиције и власти.
Колико знам у Републици Српској само ЗОРА није власт, сви су остали на власти од локала до Сарајева, зар не?
Veče RS!
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
Друже Беатовићу, ја не измишљам, а вас сигурно много боли глава од размишљања ноћима о обуци у Мађарској, Тузли, УСАИДу и другим небулозама. Ви вјероватно не знате да је Додик лично пружао логистику при свргавању Милошевића у режији Амера, да су га на власт довели нато и гласови сда и Силајџићевих посланика. Сигурно се не сјећате да се у режији западних служби састајао маја 1995. у Перуђи са Сејфудином Токићем. Вјероватно сте заборавили да је Предсједника Српске избацивао заједно са високим представником. Сигурно не знате да је ставио потпис на изопштење Брчког из територијалног састава Српске, да је укинуо платни промет са Србијом, да га је баба што је посипала уранијум по српској дјеци прозвала дашком вјетра на Балкану, да је данас у коалицији с Домовином (гласање за зјрм), да је без ријечи прихватио документ који је Иванић потписао, да је прије два дана „подвио реп“ пред западним амбасадорима и њемачким дипломатом, да је у савезу са сљедбеницима Фрање Туђмана, да није заштитио домаће тржиште од хрватске увозне робе, да није ништа учинио да се кривично гоне Дудаковић, Џаферовић, да је Лагумџији дао дил на Дрини, да није заштитио Србе од прогона тужилаштва и суда бих,…
Да даље не набрајам, крхко вам је знање. Такви немају право да се представљају као заштитници интереса српског народа, ни да друге називају издајницима. Тачка.
Друже Беатовићу, Милорад Додик ЈЕСТЕ И ТИТОИСТА И КОМУНИСТА. Знате ли ви да је њега СКБиХ као 27-годишњака поставио на чело општине Лакташи?
Да не дужим, цитираћу дио из мог текста ПРОЉЕЋНО РАСП(Л)АКИВАЊЕ ДОДИКА:
„Тако Милорад Додик постаје турбо фолк звијезда, популарнија и од разгаћених пјеваљки. И некад, док му је популарност била у зениту, на референдуму би глат добио и Арканову удовицу и Секу Алексић, и Шикицу и Микицу. Ма, добио би и Христа. Таква моћ и статус божанства у властитом народу му је дала идеју да је постао нови Броз. Како је он ипак ђак претходног система, не чуди да и другој деценији трећег миленијума спинује јавност причом о унутрашњем и спољашњем непријатељу: „Сценаристи су ангажовали и политичаре, па чак и блиске Додикове сараднике, али није познато под којим условима су пристали на сарадњу“.
По тој неокомунистичкој матрици залаже се и за стварање услова за отимање приватних посједа од народа, има властите биографе, па је покушао да имитира Броза и друговањем са славном глумицом, али за разлику од Броза, могао је само да гледа. Да гледа и гута пљувачку. Броз је финансирао бројне филмове у којима је величан његов лик (дрварског) пећинског човјека, док је Додик могао само да снима прилоге са предизборних (подшаторских) и постизборних враћања грађана Српске на ниво пећинског човјека. А и Рашиду да су дали тољагу, слика би била још увјерљивија. Филмовима с ратном тематиком Додик би себи само забијао аутоголове, а да су снимани вјероватно би Џевад Галијашевић глумио Рекса како се баца у покушају да спаси живот господару. Житија у режији Љепојевића и Симића нису имала пролаз ни на збору у Кмећанима. По узору на Броза, Додик је кренуо и с причом да нема Бога, како би увјерио широке неуке масе да је Бог на земљи, и то у његовом лику, те напуштао НСРС с посланицима из ФБиХ у вријеме вјерског дијела полагања заклетве. Касније му је Кецмановић шапнуо да му ипак исплативије бити вјерник. Богобојажљив, чини се, никад био није. По угледу на Броза, дијелио је ордење „шаком и капом“, девалвирајући дјело истинских јунака. Зар било ко има право у исти контекст ставити мајора Тепића с тајкунима блиским власти и хеликоптерским сервисом? Ако је Србима за утјеху, Фрањо Туђман је најдаље застранио у том смислу, па је генералски чин додјелио чак и гинекологу г-ђе Секе Туђмaн.
Не знам што Лазаревића не позову умјесто Босића, кад је Лазаревић једини на земаљској кугли који може Додику на црту. Додуше, захваљујући томе што га је дека Херцтреф обрађивао.
А Беатовић и Херцтреф дека – два у једном. Будући пионири Зоре.
Гдин Лазаревић је (про) дао снсд-у мјеста у бирачким одборима, па су нам разумљиви његови ставови. Дубоко се каје што је био заједнички кандидцт себе и еколога из фбих у пројекту Е5 за Предсједника Српске и сад је спреман да ради за Српску како би се искупио. Симо Ороз ће му бити савјетник за улазак у нато.
Неко нуди рјешења и сарадњу, више година потенцира сарадњу двије највеће партије на програму који ће извадити Српку из овог тешког стања,тај неко неће више никог да моли него окупља све истинске родољубе у Српској, неко млати празну сламу за другога.
Ваљда нам је тако суђено.
@drazen78bl, 07.02.2015. 18:22:29
Što se,bolan,ljutiš?
Nije dobar kad zove na RTRS,pa kada se pojavi mogućnost da ih zovnu na BN-tv,onda ni to ne valja?Hajde dobro,neka Bosić sam gostuje na bilo kojoj tv stanici u RS.Neka nam kaže koju rečenicu.Ne mora biti Dodik sa druge strane stola.Ima li Bosić šta da kaže ili sve njegove misli reprezentuje američka ambasada?
A za ostalo napisano,da ti nisu malo prejake riječi?
Ali dobro,nek’ je sve kao što kažeš,znači li to da mi treba da izaberemo opet američkog čovjeka,samo ovaj put u liku predsjednika SDS-a ili PDP-a,pa da nas nastavi gurati u ponor.Ili po tvojoj logici kad je mogao ovakav Dodik,što ne bi sad naš Bosić malo nosio američku palicu u razvaljivanju države?
Je li to ta logika,Dražene?
Šta ima veze što je opozicija prozapadna,da upotrijebim najblažu riječ,kad je i Dodik nekad bio proamerički?
Pa druže,da bi se dobila podrška,prvo se mora pokazati malo dostojanstva.Na primjer,obesmisliti OHR stalnim sukobom sa visokim predstavnikom.Sukobom koji nije bio fingiran kao između Vučića i Devenporta.
Neka pokažu da im je RS važnijav od vlasti,neka napadnu na primjer Dudakovića i natjeraju Bakira da se pokrene taj proces,umjesto što politiziraju i prebacuju krivicuna SNSD.
Tražili su vlast na državnom nivou,nek je obavljaju sada,a nek ljudi procijene kako to rade.
Bježanjem sa televizije sigurno neće dobiti naklonost nikoga osim svojih propagandista jer ovi znaju da je Dodik jači od njih.
Njemu treba da stanu na crtu on koje je doveo do crte na kojoj nemaju od cega da zive.
Kakva je snaga u armiji nezaposlenih, onih koje on zove penzionerima a koji kad plate racune mogu da zive od tih penzija tri dana, invalida i boraca koji su se borili za takve kakav je on, borili su se da pojedini imaju jedno mjesecno primanje koliko oni prime za dvije tri godine.
Treba da mu stanu na crtu pa da mu kazu, ili ces biti jednom covjek, ili nas pobij, ili mi svi odlazimo odavde nikuda, u neizvjesnost, kao sto smo bjezali devedesetih ispred neprijatelja…
A, onaj ko nama i nasoj djeci neda posla, ko prima iz inata papke i njihovu djecu , bez konkursa, a nasu djecu nipodastava, to je nas neprijatelj…
Otkuda Bosic zna sta boli ljude, njemu armija prevarenih, opljackanih, izlaganih, zgazenih treba da stane na crtu i da mu kazu, dostaaaa
Ali, treba osmisliti i druge vidove borbe, da borbe, jer ispred sebe imamo opasnog neprijatelja.
Nisam za borbu u pravom smislu rijeci. Neredi nikako, osim ako on izgrednike ne ubaci, i to je velika vjerovatnoca.
Jedan od nacina je i organizovati masovvni odlazak, u koloni, da se skrene svijetu paznja da ovdje imaju ljudi veliki problem, problem je zivot bez icega…
beatovicu, ne skreci paznju na dudakovica i ostale , Oni ne postoje od juce, od danas.
Sta je rudonja uradio za tolike godine po tom pitanju….
Pitanje svih pitanja je
POSAO, PLATE, PENZIJE
Hocemo da zivimo…
PRAVEDNO RASPODIJELI PARE, RUDONJA, ONOLIKO KOLIKO IH IMA…
ZASTO PAPCI MITROVICI IMAJU SVE, HILJADE MOMAKA I DJEVOJAKA SA , BOLJIM REFERENSAMA , NEMAJU N I S TA
I, ne samo papci, sekta rudonjska ima sve, ostale je osudio na smrt streljajuci ih bijedom…
Beatović Nebojša, 07.02.2015. 19:00:53 [140649]
Bolan počinješ da me nerviraš jer se raspravljaš sa mamlazom. Da taj slepac ima šta da kaže naša bo načian da kaže. Ne razumuijm zašto je mjerilo govora RTRS. Ja kad imam nešto da kažem kažem to na frontalu i pročita to 50-ak ljudi koji me prate i meni dovoljno. Ovaj slepac to može da kaže na ATV-u, BN-u, da napravi svoj sajt, blog, da kaže na ostalim internet portalima koji mu vire iz dupeta i slično. Sve ukupno to je više nego da kaže na RTRS-u. Nego nema slepac šta da kaže. Da je došao na RTRS bio bi izborbandovan pitanjima što je zeznuo narod i krenuo istim putem kao Alijin sin?!? Što je po svaku cijenu morao da ide u vlast sa srbomrscima?!? On to ne bi uzdržao na javnom servisu i uživo a da ne pukne ili se ne provali. Jednostavno jado nije smio da dođe i to je to.
„Nego nema slepac šta da kaže. Da je došao na RTRS bio bi izborbandovan pitanjima što je zeznuo narod i krenuo istim putem kao Alijin sin?!? Što je po svaku cijenu morao da ide u vlast sa srbomrscima?
Е сад сте га херцтрефе заиста претјерали. А од кога би био избомбардован, од онога што добро види да себи и својим сљедбеницима што више скрене у џепове, од онога који је до јуче био у власти са истим овим србомрсцима. Није осјећај за срамоту само њему стран, већ и гомили његових сљедбеника попут Вас.
херцтреф, 07.02.2015. 23:40:56
“ …..izborbandovan …“
Molio bih prevod.
ribar, 07.02.2015. 18:10:52
Primijetih u komentarima jedan smislen prijedlog – TV DUEL između Milorada Dodika i Nikole Lazarevića.
Znam da će mnogi sa skepsom dočekati ovakav prijedlog, no, postavimo i jedno racionalno pitanje: šta bi KVALITATIVNO DONIO takav duel?
Prethodno se zapitajmo šta nam donose dueli Dodika, Bosića, Ivanića i sličnih. Apsolutno nšta kvalitativno (samo ponavljanje onoga šta smo već nebrojeno puta čuli).
Na drugoj strani, Lazarević poznaje stanje naših priropdnih resursa, prepoznaje kvalitetna rješenja njihovog očuvanja i upravljanja istima, ZNA KOLIKO SU ZNAČAJNI ZA SRPSKU. To može izložiti samo neko ko ZNA o čemu govori, a to nisu ni Dodik, ni Bosić, ni Ivanić.
Dakle, KVALITET takvog duela ogledao bi se u tome da NEKO građanima predoči šta nam znače naši prirodni potencijali, ali i da građanima pokaže koliko naš predsjednik o tome pojma nema i koliko ga to ne zanima (osim u špekulativne svrhe, normalno).
Čak bih ovaj prijedlog proširio na „kvartet“ Lazarevića, Dodika, Bosića i Ivanića: Znači, KVALITET takvog TV DUELA ogledao bi se suprostavljanju između IDEJA i BEZIDEJNOSTI.
Na kraju, da se malo nasmijem: prisjećajući se Nikolinih javnih nastupa i njegove „govorljivosti“, pa naprosto to je jedina osoba u Srpskoj koja može Dodika „ostaviti bez riječi“ (sumnjam da je pored Nikole i Dodik sposoban doći do riječi). Takav duel bi mogli svesti na Nikoline GOVORE i Dodikove POKUŠAJE da dođe do riječi. Pa to bi bilo zanimljiva za pogledati!
Бориславе,
опрости, одговорих ти на овај твој коментар на посту Битка за Сутјеску, грешка.
Поздрав.
ovo je odlican poziv i extra prilika g-dinu bosicu da izadje javno na drzavni medij i ukrsti koplja sa dodikom.
da se ne lazemo. u svakoj drzavi je drzavna tv,pa i rtrs ,pod kontrolom vladajuce stranke ili koalicije. tu se ,prije svega misli na direktore radija i tv,i urednike istih.
ali to je tako bilo i zadnjih 25 godina ,od osnivanja rtrs.
treba li da podsjetim da su direktori bili i ilija gizina i risto djogo,a urednik drago vukovic,sve sds-ovci.pa je bio kupresanin,pa je poslije bio zoric, sve sds.
pa sa novom vladom snsd i pdp- jelena davidovicka,pa kozomara socijalista,pa davidovic snsd,pa i danas novi snsd direktor.
bez obzira sto se ja sa tim ne slazem,a obzirom kako danas funkcionise vlast u komunalnim,a kamoli u medijskim preduzecima,to je sve normalno.
nije bitno ko je,i iz koje je stranke direktor,bitno je da je sposoban i strucan,i dobar menadzer.
medjutim,najcesce je to kod nas stranacki poltron,koji je vrlo cesto totalno nesposoban,i koji unisti svaku firmu gdje dodje. pa se promijeni vlast,pa ista prica.
rezultati su vidljivi iz aviona.
svi su se izmijenjali na vlasti,a sva privreda unistena. ne postoji. postoji samo javna administracija sa stranackim ljudima i funkcionerima.
a niko nezna sijalicu promijeniti,a kamoli sta napraviti.
kad pogledas realno,ovaj tv duel sada nije potreban dodiku.
ima cvrstu vlast,i sto bi on dao priliku bosicu.
u dosadasnjoj medijskoj praksi,duel izmedju najjacih stranaka se desavao samo na republickim izborima,zadnji dan predizborne kampanje,za dva ili vise najvaznijih kandidata za predsjednika rs.
do sada je nezabiljezen slucaj da 5 mjeseci nakon dobijenih izbora,predsjednik ima duel sa prvim covjekom opozicije,bosicem.
to nije bilo nikada u rs,ni kada je predsjednik rs bio cavic,ni poplasen,ni sarovic,ni biljana…nikada.
i to nema nigdje u regionu.
dakle,bosicu,prihvati ovu ponudjenu priliku,i uznesi sve argumente direktno u lice predsjedniku. tada to ima najvecu tezinu,jer istovremeno pricate o istim temama i pitanjima.
sada imamo situaciju da predsjednik dodik prica na svim medijima,osim na tvbn,jer ona otvoreno zastupa sds i kao u apoteci,5 puta dnevno blati predsjednika rs,prije i posle jela.
predsjednik rs je institucija,a sutra to moze biti tadic,bosic,ili ponovo cavic. ako imas neki dokaz ili argument,slobodno iznesi svoj stav.
ali ako svaki dan pljujes po predsjedniku rs,onda ,ili si dobro placen od stranaca ili od nasih neprijatelja iz bih i okruzenja. radis po principu….srbe na srbe,a to je deviza,zna se cija.
usput,mislim da je danas predsjednik rs g-din bosic,onda bi on sigurno postavio svog direktora i urednika rtrs,I NIKADA NEBI DAO PRILIKU DODIKU,U JAVNOM TV DUELU.
a siguran sam da bi opozicionar dodik,bio sretan i odmah iskoristio ponudjenu sansu i iskoristio je u politicki marketing,protiv ,, predsjednika ,, bosica.
ovako,ostaje gorak ukus nestranackih navijaca,da se glavni opozicionar bosic boji predsjednika dodika,
i nesmije mu izaci na crtu,pogotovo sa dokazima i argumentima ,o zakonu za ispitivanje porijekla imovine,o novom ZRJM,o papcima itd,itd.
ili se boji jos jedne izgubljene bitke i unutar stranacke smjene,jer u sds-u ima dosta ,,jastrebova,, koji traze odgovornost za poraz koalicije saveza za promjene.
ribar, 08.02.2015. 12:35:17
pročitao sam vaš komentar i moram istaći dvije stvari:
1. Predmetni TV DUEL i nisam percipirao kao nekakav oblik predizbornog duela političkih protivnika, pa čak ni u smislu nekakvih „klasičnih duela“. Moja poenta bila je na isticanju razlike između IDEJA i BEZIDEJNOSTI (kako sam i napisao).
2. Po mom iskrenom sudu pogrešno je instituciju predsjednika Srpske dizati na „nivo“ suverena za kakvog bi bilo ponižavajuće da o bitnim pitanjima javno raspravlja sa svojim građanima. Milorad Dodik se „odnarodio“ sa i bez naše pomoći u tome, a ako ga mi dižemo na pijedastal IZNAD NARODA onda imamo grdan problem. Ima on i legitimitet i legalitet da vlada, da bude „prvi u društvu“, no, vrhunac sposobnosti je biti PRVI MEĐU JEDNAKIMA (u sistemu jednakopravnosti). Prave vrijednosti pokazuju se na konkretnim primjerima i djelima, a nikako manipulativnim stvaranjem „kulta ličnosti“. Od kud mi znamo koliko je pojedinac sposoban, koliko zna i kako „stoji“ u odnosu na druge, ako su njegove vrijednosti jedino predstavljene poltronisanjima tipa RSRS-a ili obezvređivanjima tipa BN-a (dakle posredno). Prave vrijednosti se dokazuju direktno i javno, ali i u odnosu na kvalitetne protivnike. Ovako, imamo situaciju kao sa Kličkom: dovode mu kojekakve „vreće za nabijanje“ i to ga valjda čini najvećim bokserom svih vremena. Prema rezultatima Kličko ispada bolji od Muhameda Alija, no, Ali nije postao kralj boksa samo zbog svoje vještine, nego i zbog kvalitetnih protivnika. Isto tako, ako Dodika posmatramo kroz duel sa Ognjenom Tadićem, onda imamo „kralja duela“. No ako se prisjetimo njegovog „duela“ sa Acom stankovićem u emisiji Nedeljom u 2 (prije par godina), onda imamo predstavu „moćnog“ predsjednika koji ispada smiješan u odnosu na jednog novinara.
Na kraju, proširiću ovu priču na tv duled Dodika SA MOJOM MALENKOŠĆU! Može „gospodin“ u „svoj svojoj veličini“ da kaže: „Ma ko je taj Borislav da bih ja sa njim raspravljao o biločemu?“, može da se zakloni iza svojih „dvora“, obezbjeđenja i sile poltrona. Na drugoj strani može i da rizukuje, te da svojim građanima pokaže kako je najbolji. Doduše, rizukuje i da plačući pobjegne iz studija!
Znate, ja mnogo držim do prvobitnih zajednica, kada je PRVI mogao biti samo onaj NAJBOLJI (najsposobniji). Sve nakon toga je samo manipulacija, prevara i laž…
Која је фукара овај Босић, што не изађе на црту. Овако сам себи скаче у стомак.
Imamo , zemo, o mnogim stvarim podudarna misljenja, pa i ovom pitanju koje si prezentovao.
Ne bi bilo normalno ni da o svemu mislimo jednako, niti je moguce, jer ta mogucnost jedanaka je udvornistvu i poslusnistvu…
Predsjednik nam je takav kakav je, a nikakav je, nulacovjek pa je onda i takav predsjednik.
Sudija, radnik, ucitelj, politicar, trgovac… je oniliko dobar ili los koliko je dobar ili los covjek koji je u njemu samom…
A, kakvi su to ljudi koji otimaju od sviju da bi samo ni imali, i njihovi poslusnici…
A, tek kakvi su oni koji to sve vide, a koje se ne doticu patnje onih oko sebe, nego mu aplaudiraju ne bi li im udijelio koji prljavi novcic.
Jos gadljivi su mi oni koji bi i tamo, i ovamo, koji mu se klanjaju, u isto vrijeme mjerkaju koji polozaj da zgrabe, kad po njega dodju oni koji su ga ovdje iskipali…
Najmjerodavniji da mu stanu na crtu su oni koji mu trebaju da ispostave racun, oni pred koje treba da klekne i da trazi od njih pomilovanje
To nisu svakako politicari, niti oni koji pretenduju da to budu…
Politicari , ovako placeni, bilo da su pozicija ili opozicija , neljudi su, niti vjerujem u ljudstvo onih kji se upinju galameci da su drugaciji od ovih aktuelnih , a koristili su svaku priliku da im se poklone i da im s dodvore… da stanu uz njih na kakvom zboru , triBINI…
„Moralan covjek napusta prostoriju kad u nju zakoraci homoekonomikus“,
Dobar dan RS!
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
Бориславе,
разумијемо се.
Српска нација је непресушни извор талената у свим областима живота и најталентованија нација да их може преварити ко год хоће.
Медији могу од монструма направити свеца, а од честита човјека монструма, лопова, лажова………
Зато треба дати шансу свима, бар да се одбране од напада.
Опет понављам, институција предсједника Републике Српске не смије бити оскрнављена телевизиским толк-шоуима, неко је данас, неко у идућем мандату предсједник,очувањем дигнитета предсједника, дигнитет државе се чува.
Нема Републике Српске у будућности ако ће свака шуша истресати гаће на некоме ко је тог момента синоним државности.
О једној двочасовној расправи у три најјаче телевизијске куће у којим би учествовали по странкама њихови најјачи кадрови(да се те три емисије заврше до половине марта, знам зашто говорим) свакако да мислим како би донијело велику корист.
Наравно да би ту требали учествовати кадрови власти у Српској, кадрови власти у Сарајеву(савеза за промјене) и кадрови ЗОРЕ(као глас народа) једине опозиционе партије у Српској која нуди сарадњу и једноставна рјешења, а није на власти на било ком нивоу.
Пусти снови су ово мој Бориславе, кад год сам питао Сузану Рађен да нам омогући изношење ставова, каже „нисте парламентарна партија“, наравно да нисмо?
Како ћемо бити кад немамо могућност да се представимо народу?
П.С.Никад нисам добио шансу рецимо на БН ТВ ни РТРС,никад ЗОРА није добила шансу да изнесе свој програм и приједлоге, после издаје тртећег блока наравно да нисмо хтјели ићи на унапријед намјештене изборе.
Да сам којим случајем имао прилику бити код Сузане бар пола времена колико Милојевић и Вукановић(који такође нису били у парламенту) сигурно би годину прије избора успјешно окупио трећи блок предвођен ЗОРОМ, данас би тај блок имао од 10-15 посланика.
Они и странци типовали на „редове“ поред „капетана“ жива.
Замисите тек колико су пута Босић, Чавић, Иванић и Тадић били на пулсу годишње, колико на другим телевизијама,колико су њихови људи учествовали у разним емисијама, на разним телевизијама, по новинама, имали подршку портала, странаца и опет трц…….
Нека ме нико не окривљује због моје колумне овдје(САВЕЗ ЗА(НЕ) ПРОМЈЕНЕ) у мају прошле године, поучно би било опет је прочитати, ни један навод тамо није речен, а да се није доказао прије и после избора.
Ово сам написао Бориславе у прилог твојој тврдњи да народ треба да чује све оне који су у тзв.политичкој арени, да не би био доведен у заблуду.
Мислим да толико дугују народу и власт и полу власт, полу опозиција(савез), зависи којим медијем управљају.
Dodika bi u duelu samo trebalo pitati gde su mu fabrike koje je privatizovao od 1998 do danas? Da li se ponekad osvrne za sobom da vidi koju pustoš za sobom ostavlja, da vidi da 17 godina narodu kopa grob sve veći i dublji.
Na bazi toga ga biraju za predsednika, na bazi rušenja, zaduživanja, otimanja pridonih resursa od naroda i davanja strancima.
To bi dodika najvuše pogodilo u duelu, i tobi ga ukupalo, on bi počeo da viče, pada u vatru, gubi se urla, divlja.
Ево управо сам погледао моју колумну „савез за (не)промјене“, стварно и данас иза сваког слова стојим, нека погледају и поједини коментатори који су ме тада нападали да ли сам после 9 мјесеци све тачно лоцирао?
http://kuruzovina.blogspot.com/2015/02/blog-post_97.html
Друже Беатовићу, много подсјећате на деку Херцтрефа. Ја вам дам петнаест аргумената који јасно указују да је управо ваш штићеник Додик то за шта оптужујете опозицију, а ви ниједан аргумент да није тако, већ само констатујете да претјерујем, иако немате ниједан аргумент да претјерујем. Такође, навео сам јасне примјере који га доводе у везу с Титом и тим системом. Вама је сигурно тешко схватити да су на власти неокомунисти.
Гдине Јамесу, навео сам примјер хрт. Не знам ко им именује управу и директора, али знам да се на тој тв могу чути непријатне ствари и за власт и за опозицију, да се чује и глас грађана, а и ставови опозиције. Предсједник и Премијер нису сваких седам дана по пола сата гости Дневника и политичких емисија. А опозиција и независни интелектуалци имају много више простора. И то нису хвалоспјеви власти какве приређују Лазањски, Вукадиновић, Анђелковић и слични ситноинтетесни аналитичари.
Друже Беатовићу, много подсјећате на деку Херцтрефа. Ја вам дам петнаест аргумената који јасно указују да је управо ваш штићеник Додик то за шта оптужујете опозицију, а ви ниједан аргумент да није тако, већ само констатујете да претјерујем, иако немате ниједан аргумент да претјерујем. Такође, навео сам јасне примјере који га доводе у везу с Титом и тим системом. Вама је сигурно тешко схватити да су на власти неокомунисти.
Гдине Јамесу, навео сам примјер хрт. Не знам ко им именује управу и директора, али знам да се на тој тв могу чути непријатне ствари и за власт и за опозицију, да се чује и глас грађана, а и ставови опозиције. Предсједник и Премијер нису сваких седам дана по пола сата гости Дневника и политичких емисија. А опозиција и независни интелектуалци имају много више простора. И то нису хвалоспјеви власти какве приређују Лазањски, Вукадиновић, Анђелковић и слични ситноинтетесни аналитичари.
ISPRAVNA ODLUKA
Iza ove Bosićeve odluke stoji neko ko poznaje medije i ko je, još uz to, prilično pametan.
Liči mi ovo na Vukana!? Ha, šta vi mislite!?
Bosić duel sa Dodikom smije prihvatiti samo na neutralnom (ili njemu naklonjenom) mediju i sa neutralnim voditeljem. Glupo je mečki, pardon – međedu, ići na rupu.
Plus to što mislim kako Bosić nije drzak ni bezobrazan kao Dodik, te mu duel sa Bajom nije uopšte ni potreban.
Oni se bave politikom a ne kik boksom pa da međusobnim duelom rješavaju ko jeu pravu.
карабаја,
пошто цијеним твоје мишљење интересује ме шта кажеш на мој приједлог о тим тзв. дуелима представника странака око тога, шта нпр. радити сљедеће четири године.
Мислим да има смисла, поготово што се потписала та фамозна изјава у којој се каже да ће се радити на развоју економије, моје је питање шта ће се радити, ко, како и са ким?
Тамо то не пише, а овамо умјесто да то сад разрађујемо, ми тек копамо ровове за нове игре без граница, зар не?
Karabaja, 08.02.2015. 17:14:46
Slažem se sa vama da bi takav „duel“ bio u funkciji demonstracije Dodikove moći nad političkim protivnicima. Kad još k tome dodamo karaktere Dodika i Bosića, pa elementarnu kulturu obojice i ino, onda je shvatljivo da Dodik u takvom duelu može smo „likovati“ (bar u očima onog „običnog puka“, kakav i jeste Dodikova ciljna meta).
No, vraćamo se na POLITIČKI POSTULAT da društvo bez kvalitetne opozicije teško da može nadati se kakvom boljitku. Drugi postulat je opšte prirode i glasi U ZNANJU JE MOĆ! Dakle, da naša opozicija (bez obzira o kome je riječ) IMA ZNANJE, ARGUMENTE, IDEJE I VIZIJE, a kakvom bi „galamom“ Dodik to mogao pobiti?
Najveća pogreška opozicije Srpske jeste u tome što su svo svoje političko djelovanje podredili rušenju Milorada Dodika, a ni to im (ruku na srce) NE IDE OD RUKE. Dakle, ukoliko se ovdašnja opozicija nada budućem osvajanju vlasti i rušenju sadašnjeg režima, onda naprosto treba ZAVRNUTI RUKAVE i PRIONUTI OZBILJNOM RADU. Treba se politički odrediti prema brojnim pitanjima kakva tište i Srpsku i BiH-u, prema nagomilanim problemima kakvi guše našeg građanina, institucije, privredu i društvo uopšte. Zatim sve to treba pretvoriti u političke platforme, strategije, akcione planove i ino, pa sve to kvalitetno prezentovati građanima. Nisu naši građani „nepismene budaletine“ pa da nisu sposobni prepoznati kvalitetne političke ideje i vizije, te takve podržati na izborima.
Onog trenutka kad sadašnja opozicija javnosti predstavi svoje političke programe, nećemo se baviti „tralala duelima“, nego raspravom o kvalitetu tih programa, prijedlozima kako ih poboljšati i pretočiti u praksu, kako ih pretvoriti u POLITIČKI OSTVARIVE (da li vanrednim izborima, ili opštom podrškom, ili promovisanjem….). Ovako, nit’ Bosića u duelu, nit’ njegovih programa… time nit’ nama srećnije budućnosti!
Pozdrav!
TI MENI SERDARE – JA ĆU TEBI VOJVODO
@Nikola
Šalim se, naravno.
Sa tobom se, Nikola, slažem oko 80, možda čak i 90% stvari. Lažu trolovi, protiv tebe nisam napisao ni jedne riječi. A da se sjećam da sam to uradio. Što ne znači da, ako budem drugačije mislio nego ti, neću to i učiniti. Nekad ubuduće.
Ono oko čega se nisam, i mislim da neću uskoro složiti sa tobom, jeste postojanje trećeg bloka. Mi imamo dva bloka: za Dodika i protiv njega. Ja sam protiv. I nisam se sam tu pozicionirao, to me je „njegova sablja naučila“; svako ko nije bio protiv Dodika na proteklim izborima bio je, eksplicitno, za njega.
Nema tu trećeg bloka, ni u Božićnoj plećci. Šukalo je to najbolje dokazao. I pokazao.
Vrijeme je pokazalo da sam bio u pravu. A nije mi drago zbog toga. Više bih volio da sam pogriješio. Jer da su svi politički subjekti, osim njegove koalicije, išli protiv Dodika, on danas ne bi bio u Palati. Nego u „Kinšasi“.
Milorad Dodik je veliko zlo za RS. Najveće u njenoj kratkoj istoriji. Posljedice njegove despotske vladavine osjećaće se i 10 godina nakon što on ne bude vlast. Tačno to sam želio da napišem: on nije na vlasti, on je – vlast!
To što on jeste vlast kriva je i opozicija; jer je Uroš Nejaki. Da je samo „D…“ Silni oduvala bi ga.
MOJA TOČKA ZRENIJA
Malo i o samoj temi. Nije ga još majka rodila da može izaći na medijski megdan Miloradu Dodiku i odatle otići bez „biljega“; neokrnjen, neranjen.
Da savjetujem Baju i ja bih mu govorio da ide na duel. To je razumno sa stanovišta promišljanja odnosa s javnošću.
Da sam Baja (pu, pu pu) ne bih nikome na duel izlazio. Zašto da se predsjednik države, institucija, krlja u medijskim megdanima bez potrebe. Može i njegov pancijer popustiti pred nečijom sabljom (da ne nabrajam šta sve ne bih još radio da sam na njegovom mjestu; ko je lud da čita taj čaršav teksta).
Kad bi me Bosić pitao za savjet Baji bi na megdan izašao samo na neutralnom terenu. Pa kom opanci kom obojci. Na RTRS-u – nikako; ne ići mečki na rupu.Ponavljam to.
Kad bi me ti, Nikola, pitao za savjet, rekao bih ti da je Frontal odlično mjesto za promovisanje tvoje političke ideje, ali da nije dovoljan. Treba tražiti još medijskog prostora.
Kad bih vodio državni medij i sam bih prostor političkim subjektima davao u skladu sa njihovom parlamentarnom zastupljenošću. S tim da bih informacije prenosio objektivnom, nepristrasno, profesionalno… a ne kao što to sad čini RTRS.
Da vodim privatni medij činio bih ono što mi donosi najveći profit. U skladu sa zakonom i pravilima profesije. Pravila političkog predstavljanja odnose se na tzv. predizborni period, tj. vrijeme predizborne kampanje, mjesec dana. Ostalo vrijeme prepušteno je uređivačkoj politici svakog pojedinačnog medija. Profit je volan kojim se upravlja privatnom medijskom kućom.
Da sam urednik na BN, pustio bih tebe, Nikola, u emisiju. Dovoljno si intrigantan i mogao bi pridobiti pažnju gledalaca. To je motiv koji bi mi bio presudan.
Pozdrav!
GOSPODIN
@ Borislav R.
Gospodine Borislave, vi ste jedan pravi – gospodin. Primer čovjeka koji nije uzalud išao u školu. Tamo ste naučili šta pričati, kako razmišljati, ali i kako komunicirati.
Vi niste prošli kroz školu, nego je ona ušla u vas. I zadržala se tamo.
Mada i vas ponekad iznerviraju i izbace iz takta. Ne može čovjek ničiji bezobrazluk trpiti unedogled. Da ga „pljuvaju“ a on da okreće drugi obraz. Nisam monah, novinar sam, fajter, polemičar i dueldžija.
Ali… „Budala te prvo spusti na svoj nivo, pa te onda pobijedi iskustvom“ rekao je neko pametniji od mene.
Da, u pravu ste – ZNANJE JE MOĆ; to je jedina moć ka kojoj težim i koja me zanima. Ali vam je sigurno poznato prokletstvo znanja, kružnice i kruga.
I sam sam uvažio sentencu uvaženog profesora Tanjge: „Svakoga dana se budim frustriran nedostatkom znanja, veći dio dana provodim učeći, i sljedećeg dana se budim sa istim problemom“.
Nije mi probel ni složiti se sa vama, ni različito misliti. Jer ste gospodin i intelektualac.
Polemika je intelektualna disciplina. Nije za svakoga. Niti sadržajno niti metodološki.
Lijep pozdrav!
Veče RS!
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
PRIMJER ČOVJEKA KOJI JE UZALUD IŠAO U ŠKOLU
Kaže ovako:
„Primer čovjeka koji nije uzalud išao u školu“
Rogatički lektor podržao Lazarevića.
Već vidim kako dražen i prijedor uriniraju…
карабаја,
ниси ти никад лоше ништа написао за мене.
Ја говорим о трећем блоку који је могао бити формиран много прије избора од тада некомпромитованих партија, Удружења грађана и угледних појединаца.
Тренутно стање је да имамо два блока, немамо више некомромитованих, осим ЗОРЕ која је сачувала дигнитет и програм не учествујући у фарси од избора.
Данас је та ЗОРА партија-покрет све омиљенија због несебичне сарадње са Удружењима грађана, искрене жеље за сарадњом са свима у корист општег добра и нуђењем спасоносног ЕКОНОМСКО-ЕКОЛОШКОГ програма.
Данас ЗОРА због идеје ЗЕЛЕНОГ ОДРЖИВОГ РАЗВОЈА који се базира на искреној заштитити природних ресурса(јединог гаранта останка и опстанка на овим просторима) стиче симпатизере и постаје народни покрет,сложићеш се, ма колико другим партијама сметало, да је то велики добитак за политичку сцену Српске.
Значи ЗОРА не прави никакав трећи блок, ми се као партија-покрет само понашамо према тренутној ситуацији, добро водећи рачуна да никог не увриједимо, али ни за јоту не одступимо од наше ДЕКЛАРАЦИЈЕ као одговора на дугогодишњу пљачку и понижавање свих грађана Српске,декларације коју можете наћи на www zorars.org
Поздрав.
Pozdrav karabaji sa prijedorskog kruzoka frontalovaca…
@drazen78bl, 08.02.2015. 16:47:31
Dražene,jarane,ne ide da u startu izneseš laž u nekoj raspravi,pa se onda pozivaš na neke argumente,koji pride nisu nikakvi argumenti već tvoje sanjarije.Zar zaista misliš da nije primjećeno da si u startu slagao i da si poslije toga kvalifikovan za iole ozbiljnu polemiku?
Drži se ti jarane lokalno političkih tema na Starčevici dok se ne odučiš od mišljenja da te laž kvalifikuje za išta drugo osim za SDS-ovog internet podguznika.
Апсолутно исправна одлука господина Босића и овим је код мене добио позитивне поене, добро је процјенио сву празнину Додикове бесциљне расправе и уобичајеног шарлатанског избљувавања неких недефинисаних перцепција, процјена и закључака, који су обично промашени и смијешни!
Зашто Додик није звао Босића на дијалог свих ових година, док је пљачкао сва материјална добра РС-а?
Зашто му је сад потребан „саговорник“ на кога би он бацао клетве и увреде па се на тај начин пред својим љубитељима из улоге вјечите жртве преобразио у улогу „спасиоца“, „ослободиоца“, „осветника“, јунака над јунацима!
Нема потребе за таквим представама, поготово не на оном најнеслободнијем медију у власништву СНСД-а!
Босић је још једном показао да је непогрешив у процјени, али оно што му фали за већу улогу у друштву као шеф изузетно значајне државотворне странке, јесте то преузимање иницијативе у борби против Додиковог режима, свим средствима и на свим пољима!
Nego kad će se RTRS sjetiti da Ivanića pozove u studio?
Шта све телалук неће смислити да оправда Босићев кукавичлук!?
Наш народ има добру изреку:“ Рђавом ку.цу, свака длака смета“.
češnjak, 09.02.2015. 08:45:16 [140753]
Mozda bi Mladjo dosao,ali ima toliko zauzetih termina na FTV i BHT da jednostavno ne stize.Eto juce izjednaci polozaj Bosnjaka u RS sa Srbima u Fbih.Sutra ce aminovati i Suljagicevog Srbina za potpredsjednika Fbih iako tamo nema Srbi na za klub od 17.Ali ne brini.Podrzace ih uzoriti Valentin,sve je legalno,kad se radi za interes Amerike.
Serbinum, 09.02.2015. 09:53:14
“Eto juce izjednaci polozaj Bosnjaka u RS sa Srbima u Fbih.“
Мора се дуг вратити. Зна Млађо чијим гласовима је дошао на мјесто члана.
Дође Босић на РТРС и издоминира аргументима.
Увјери Србље да има визију и план како да визију оствари. Убиједи нас да има стручну, поштену и опасно набријану екипу спремну да започне свеопште поспремање.
Нацрта нам како ће Српска изгледати за 5, 10 и 20 година.
Обећа да има снаге, енергије, смјелости, издржљивости и посвећености како би прочистио ову клоаку и учинио Српску пристојним мјестом за живот.
Е, тај филм нећемо гледати.
Zašto oni uopšte zovu Bosića kad ga nisu zvali sve ove godine?
Pad rejtinga drastičan. Gledaoci se sve više okreću drugim televizijama.
Šefu ponestalo neprijatelja, izdajnika, potencijalnih konflikata, sve ga manje pitaju i zarezuju…
Od Bosića očekujem da završi priču na BiH nivou, okupi stučne ljude i krene polako…Sve što radi treba da promoviše isključivo na BN, ATV televiziji…
http://www.rtvbn.com/332989/BN-TV-veceras-u-18-30-uzivo-Dodik–Bosic
O oporavku ekonomije i provincijskim neoliberalnim konvertitima:
http://www.standard.rs/politika/31065- ко-не-слуша-ципрасе-слушаће-олују
@Karabaja, 09.02.2015. 11:05:26 [140784]
‘Oće li doći gosti?
99,99% sam ubjeđen da Dodik neće doći vođen postupkom ovog političkog kukavice iz SDS-a. Isti će odgovor dobiti BN televizija kao što je dobila i RTRS od Bosića s tim što je Bosić obavijestio javnost da obavijesti RTRS da on neće da gostuje na „Dodikovoj“ televiziji i time pokušao da pribavi nekolika politička poena ali samo u svom selu. E sad će moćni drazen iz Banja Luke da kaže da novinari BN-a mogu da sebi da daju za pravo da pričaju šta hoće jer su privatni, jer ih finansira SDS itd. A gdje je tu zdrav razum i logika? Gdje je tu narod, je li to televizija za nekolike deke i bake koji vjeruju svemu što BN nalaprda? Sjetimo se samo laži u predizbornoj trci, namještanja anketa i lažnih etiketiranja svih koji su protiv SDS-a. Gdje je tu profesionalizam, kome narod da vjeruje i dokle će da traje ovaj cirkus u medijima u RS-u. Nadam se da će uskoro uslijediti i jedan zakon o medijima i da će se svako lažno izvještavanje, širenje propagande, postrekivanje međustranačke netrpeljivosti biti drakonski kažnjivo i sankcionisano.
@ Nebojša
Mali sam ja da bih znao odgovor na pitanje.
No, to me ne može spriječiti da imam svoje mišljenje. Ovo što pojedini komentatori činjenicu da sam „Rogatičanin“ stavljaju u kontekst omalovažavanja samo govori koliko je plitak kriterij kojim oni (pr)ocjenjuju drugog čovjeka. „Plitak potok, a voda dubuka“ veli jedna novokomponovana; još nisam odgonetno suštinu takvog mišljenja. Ni proznog niti poetskog.
Mrsko mi da im navodim svoju prijeratnu adresu stanovanja. Tamo gdje sam živio taj način razmišljanja zvao se – papanluk. A ljudi – papci.
Tek „savremena politička misao“ papcima će dati jedan potpuno novi sistem evaluacije. I promovisati ih u savremenu političku elitu.
„Plitak potok, a voda dubuka“ NE VELI NIKO !
Dobar dan RS!
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
Друже Беатовићу, неће вам успјети да ме увучете у ваш свињац, на ниво увреда у недостатку аргумената. Мој коментар ће бити цивилизован.
И у овом коментару тврдите да ја „у старту износим лаж“, а онда вас Карабаја демантује постављањем линка на основу чега је недвосмислено јасно да сам изнио ИСТИНУ.
Никакве моје сањарије нису чињенице да је Додик у режији западних сила шетао 1995. по Перуђи са Сејфудином Токићем.
http://www.aimpress.ch/dyn/trae/archive/data/199506/50605-004-trae-sar.htm
Такође, Додик је изгласан за Премијера гласовима сда, сзбих, хдз. Уз асистенцију нато хеликоптера. То су чињенице, а не „сањарије“. Као и база за свргавање Милошевића у режији запада у Лакташима.
Чињеница је да је Додик и 2015. позвао све те амбасадоре западних земаља, прихватио изјаву Предсједништва БиХ.
Ви кад пишете погрдно о мени много читаоцима кажете о себи. Ја се нећу спуштати на тај ниво. Одох да уживам на снијегу на Старчевици, а вас остављам да се сами ваљате у свом блату. Уз свог алтер ега деку Херцтрефа и нато подофицира Симу Ороза.
IPAK VELI
„Plitak potok, a voda dubuka“ veli jedna novokomponovana.
„Plitak potok, a voda dubuka“ NE VELI NIKO !
Ipak veli:
https://www.youtube.com/watch?v=EcK-2QcIOk4
Dobiste konačno jedan poen,protiv mene.Objavi bn na sajtu konačno poslije tri dana da je poslala poziv obojici.
Još samo da se i Bosić pojavi na tv i istjerasmo međeda iz rupe.Ali nije međed naivan da zimi izlazi napolje.Bolje je sačekati proljeće,možda budu povoljnije okolnosti.
Jebeš Bosića, koga on još interesuje.
Ne slušam ovu BN muzičku folk produkciju. Ipak posle domaćeg roka uz ovo se obično povraća, ali sam ipak začepio nos taman toliko vremena da pročitam kako se zove pjesma.Kaže ovako:
„Plitak potok, a voda DUBOKA“, moj kolektore ….
Рећи некоме да „лаже“, a онда се након пружених аргумената да се не ради о лажи, не извинити, одраз је КУЋНОГ НЕВАСПИТАЊА. Но ви и даље увредама и покушајима личе дискредитације, а ја ћу аргументима и истином.
Већ данима облијећем око овог текста… и кометара.
Јавни телевизијски сервис је позвао лидере двије најјаче партије у Републици Српској да учествују у емисији. Да ли иза тог позива стоји Милорад Додик и неке његове „смицалице“, вјероватно.
По мени је одбијање г. Босића да учествује у емисији велики „пораз“ и СДС-а и Босића…
Оног тренутка, кад је добио позив, Босић је требао да сазове савјетнике, функционере, људе из других опозиционих партија и да покуша направити стратегију наступа у емисији. Стратегија би била да припреми „више прича“ и да без обзира на понашање Милино и водитеља, Босић би причао „своју причу“, нпр. о томе коме је ИРБ давао кредите…, случају Шкрбић, куповини ђубрива у Робним резервама, о раду Пореске управе, о цијени личних карата итд…
Али да би причао о оваквим стварима, треба мало „засукати рукаве“ и посложити податке и приче…, али лакше је овако, одбијеш да учествујеш, оптужиш РТРС да је режимска и полако сваки мјесец 6000 КМ у џеп + још додатна примања…
Ако се деси да „Миле некако изгуби власт“, супер поставићемо разноразне послушнике на функције и опет „мирна Босна тј. Република Српска“.
OLE !
OLE !
Valutni odbor Sjeverne Srpske predlozio novu valutu Koridu.
stoti dio KORIDE- papak.
1 k= 1oo p
LAPSUS CALAMI I LAPSUS BUDALAMI
„postrekivanje“
„za nekolike deke i bake“
Dražene,izvinuti se mogu onima koji poštovanje zaslužuju,ti si daleko od toga.Šta da radim kada sam nevaspitan?Kada prepoznam ambicioznog pseudokomentatora moram da mu kažem šta o njemu mislim i o njegovim podvalama i lažima.Argumenti su ti dobili odgovor,druga je stvar što se ti peaviš da ih ne primjećuješ:
„Beatović Nebojša, 07.02.2015. 19:00:53 [140649]
@drazen78bl, 07.02.2015. 18:22:29
Što se,bolan,ljutiš?
Nije dobar kad zove na RTRS,pa kada se pojavi mogućnost da ih zovnu na BN-tv,onda ni to ne valja?Hajde dobro,neka Bosić sam gostuje na bilo kojoj tv stanici u RS.Neka nam kaže koju rečenicu.Ne mora biti Dodik sa druge strane stola.Ima li Bosić šta da kaže ili sve njegove misli reprezentuje američka ambasada?
A za ostalo napisano,da ti nisu malo prejake riječi?
Ali dobro,nek’ je sve kao što kažeš,znači li to da mi treba da izaberemo opet američkog čovjeka,samo ovaj put u liku predsjednika SDS-a ili PDP-a,pa da nas nastavi gurati u ponor.Ili po tvojoj logici kad je mogao ovakav Dodik,što ne bi sad naš Bosić malo nosio američku palicu u razvaljivanju države?
Je li to ta logika,Dražene?
Šta ima veze što je opozicija prozapadna,da upotrijebim najblažu riječ,kad je i Dodik nekad bio proamerički?
Pa druže,da bi se dobila podrška,prvo se mora pokazati malo dostojanstva.Na primjer,obesmisliti OHR stalnim sukobom sa visokim predstavnikom.Sukobom koji nije bio fingiran kao između Vučića i Devenporta.
Neka pokažu da im je RS važnijav od vlasti,neka napadnu na primjer Dudakovića i natjeraju Bakira da se pokrene taj proces,umjesto što politiziraju i prebacuju krivicuna SNSD.
Tražili su vlast na državnom nivou,nek je obavljaju sada,a nek ljudi procijene kako to rade.
Bježanjem sa televizije sigurno neće dobiti naklonost nikoga osim svojih propagandista jer ovi znaju da je Dodik jači od njih.“
😉
LAPSUS ODALAMI
Molim lektora da se ne „šprda“ sa mnom.
TREBA ZNATI
Nešto da bi se bilo šta napisalo. Onaj ko napiše:
„jedan zakon o medijima i da će se svako lažno izvještavanje, širenje propagande, postrekivanje međustranačke netrpeljivosti biti drakonski kažnjivo i sankcionisano.“
1. Ne zna šta je drakonska kazna. Jer ni onda znao da je po Drakonu za goptovo svaki prekršaj predviđena smrtna kazna.
2. Predlaže, de fakto, smrtnu kaznu za „propagandu“ ili „međustranačku netrpeljivost. Ma koliko ja degradirao sebe time što bilo kome kažem da je budaletina, ovo niko normalan ne bi zatraži; to ni Staljin radio nije.
TREBA ZNATI, ALI TI NE ZNAŠ
Drakon je živio prije nove ere i to prije 500 godina p.n.e.
Sve što se zna iz tog vremena je mit i svi ostoričari pišu da se u to vrijeme za drakonsku kaznu smatra prije svega stroga kazna. Tčno je da je Drakon predviđao i smrtnu kaznu ali za najveće prestupnike kao što je krađa npr. Drakon nije ubijao, opet kako kaže mit, sve prestupnike i ljude je kažnjavao tamnicom, mučenjem izgladnjivanjem itd. Ja predlažem da se za medijsku laž propiše zatvor u zavisnosti od težine iste. Za mene nema veće drakonske kazne od zatvora, od gubitka slobode od izolacije sa spoljnim svijetom. Kazne uspavljivanjem su blage kazne i zato bi ih ukinuo u cijelom svijetu i zamijenio bih teškim robijama od po 40, 50 godina zatvora.
Imao sam nekih „tastaturnih“ grešaka pa sad kad se kolektor počne „šprdati“ sa mnom neće mi život valjati 5 pfeninga.
Mislio sam da je rudonja najgori, ali i od goreg ima gori, i najgori….
Hercika bi sve drakonski… Kao Vukelica, naprimjer
Ko je ubio Milana Vukelica?
Dakle, ima drakonaca….
mupu, obidjider ove zagovornike Drakonove. Ubice nas prejaka rijec.
Imajuci na umu i poruke da je necija glava idealna za …,
A, sve zbog rijeci koja nije bila za njegovo uHo… Bogami nije bezazleno. Naprotiv, zastrasujuce, strasno….
Hercika, pa zar postoji rijec zbog koje bi trebalo nekoga drakonski kazniti?
Друже Беатовићу, извинУти се можете само ако се бавите ритмичком гимнастиком, балетом или скачете с мотком.
Додик БИО амерички играч?
Ахахахаха! А сад није? Тако, Амери имају обичај бацити милионе да некога доведу на власт, а онда га препустити Русима, да ради за њихове интересе. И покушавају да га руше тако што Дроњку дају џепарац?
Препоручујем текст на ову тему свим наивнима, који не контају да ниједан од тих лидера није самосталан у односу на западне амбасаде, што је добро представљено кроз лик Срећка Шојића. Међутим, Додик је одговоран за пљачку и економску биједу Српске. Много више него гдин Босић. А ја сам овдје јавно написао да нећу дати глас другу Иванићу зато што он није избор народа, већ амбасада и да ће одговарати Лондону, а не народу. Текст који добро описује Додикову игру:
“ Američki i evropski analitičari ističu da je „verbalni napad” egipatskog generala na SAD unapred dogovoren. „Sisijeva kritika Amerike ima unutrašnjopolitičku (egipatsku) pozadinu”, kaže se u komentaru američkog stručnjaka za bliskoistočna pitanja Marka Linča koji se u SAD smatra „vladinim čovekom”. Na internet portalu „Forin polisi” Linč je uporedio taktičko postavljanje egipatskih generala s „najcrnjim mubarakizmom” koji podrazumeva brutalnu i autoritativnu vladavinu bivšeg predsednika Hosnija Mubaraka, do njegovog svrgavanja 2011. godine.
Navodno, egipatski državni i vojni aparat šire u saradnji s lokalnim medijima „virtuelni antiamerikanizam”, ne bi li tako stekli poverenje masa koje se u sve većem broju okreću islamistima. „Taktika podrazumeva satanizaciju Amerike i radikalnog islama, a paralelno i dizanje nivoa nacionalističke euforije”, kaže Linč.
Da je sve tako, potvrđuje dopisnica nemačkog „Špigla” iz Kaira Ranija Šaloum. „Egiptom ovih dana kruže fantastične i isto tako apsurdne optužbe, upućene na račun američkog predsednika Baraka Obame i njegove ambasadorke u Kairu En Paterson”, piše Šaloumova i dodaje: „Obama je ispod ruke proglašen islamistom, a njegovoj ambasadorki se prebacuje da je u dogovoru s Muslimanskom braćom organizovala nemire i demonstracije verski zaluđenih masa.” Šaloumova krivicu za širenje citiranih glasina pripisuje egipatskoj službi za unutrašnju bezbednost koja radi po nalogu generala. „
НЕЋЕМО ДУГО ЧЕКАТИ ДА ПАДНУ МАСКЕ. ВЕЋ ЈЕСУ ПРЕД ЊЕМАЧКИМ ДИПЛОМАТАМА. Зар уосталом није чудно да је Додик нијем на изјаве Ане Тришић Бабић?
IPAK SAM JA POSTAVIO DOBRU DIJAGNOZU
„Kazne uspavljivanjem su blage kazne i zato bi ih ukinuo u cijelom svijetu i zamijenio bih teškim robijama od po 40, 50 godina zatvora.“
KO JE UBIO MILANA VUKELICA?
Istorija matematike
@novo vrijeme
Дијелом сигурно јесте у праву. Међутим, да ли је широком народним масама битнија цијена личне карте или Џаферовић. Да ли им је битније економско стање у Српској или застава ИСИЛа у Бочињи? Да ли су спремни да поставе себи критичка питања:
ЗАШТО ЈЕ ДОДИК ИШАО АЛИЈИНОМ СИНУ НА НОГЕ ДА ПОКУША НАПРАВИТИ ВЕЋИНУ У САРАЈЕВУ?
ЗАШТО ЊЕГОВИ КАДРОВИ У МИНИСТАРСТВУ БЕЗБЈЕДНОСТИ, СИПИ, ТУЖИЛАШТВУ БИХ НИСУ ПРОЦЕСУИРАЛИ ДУДАКОВИЋА И ЏАФЕРОВИЋА? ЗАШТО СУ ДОЗВОЛИЛИ СЕЛЕКТИВНО ХАПШЕЊЕ И ПРОЦЕСУИРАЊЕ ГОТОВО ИСКЉУЧИВО СРБА?
ЗАШТО ЈЕ ЛАГУМЏИЈИ ДАО СПОЉНЕ ПОСЛОВЕ И УВЕО ГА У ПОСЛОВЕ НА ДРИНИ?
ЗАШТО ПРЕДСЈЕДНИКА СТРАНКЕ КОЈУ ЈЕ ОСНОВАО ФРАЊО ТУЂМАН НАЗИВА ЗАШТИТНИКОМ СРПСКИХ ИНТЕРЕСА У САРАЈЕВУ? ЗАШТО ХРВАТСКИ ЛОБИ ДОМИНИРА НАД ДОМАЋИМ ПРОИЗВОЂАЧИМА?
ШТА ЈЕ ДОГОВАРАО 1995. У ПЕРУЂИ СА СЕЈФУДИНОМ ТОКИЋЕМ И У ЧИЈОЈ РЕЖИЈИ?
ГДЈЕ СУ МАЛИ И ВЕЛИКИ РУСКИ КРЕДИТ И КАКВА СРЕЋА ЗА НАРОД ЈЕ КРЕДИТ?
ЗАШТО МУП НИЈЕ ПОЗВАО НА ПОЛИГРАФСКО ТЕСТИРАЊЕ ГЂУ ЦВИЈАНОВИЋ, ЊЕНУ ЈЕТРВУ И ДВА „КВАЛИТЕТНО КУПЉЕНА ПАПКА“?
ЗАШТО МУП НИЈЕ ПРИПРЕМИО КРИВИЧНЕ ПРИЈАВЕ ЗА ОДГОВОРНЕ У АФЕРИ БИРАЧ И ЗА ПЉАЧКУ У БОБАР БАНЦИ?
ДА ЛИ ЋЕ РАФИНЕРИЈА БРОД ЗАВРШИТИ ИДЕНТИЧНО КАО БИРАЧ?
ДА ЛИ ЋЕ ИРБ ЗАВРШИТИ КАО НЕКАД КРИСТАЛ БАНКА, А САДА БОБАР БАНКА?
Безброј је још сувислих питања. Уосталом, Душка Јуришић му их је поставила, само их треба понављати хиљаду пута, као што он Иванићу помиње један евро за Кристал банку, као што ће Босићу поновити хиљаду пута Џаферовића. Како Џаферовић има већу тежину од свега поменутог, како је народу небитно што је Додик био профитер у рату док је сиротиња страдала, гдин Босић је исправно поступио.
Поздрав и свако добро!
@drazen78bl, 09.02.2015. 14:40:20 [140841]
„Друже Беатовићу, извинУти се можете само ако се бавите ритмичком гимнастиком, балетом или скачете с мотком.
Додик БИО амерички играч?
Ахахахаха! А сад није? Тако, Амери имају обичај бацити милионе да некога доведу на власт, а онда га препустити Русима, да ради за њихове интересе. И покушавају да га руше тако што Дроњку дају џепарац?“
Opet izvodiš zaključke iz pojedinih riječi izvučenih iz konteksta i rečenice i teksta.Na kraju kao argument podastireš šta:
Kairo,Egipat i lik,ali pazi,lik,a ne ličnost Srećka Šojića.
Ali dobro opet,neka je sve tako kako ti kažeš i da ti oprostimo umjetničku slobodu za Srećka Šojića.Ali šta ćemo sa zaključkom o logici dovođenja na vlast još jednog američkog igrača?
A šta da se radi tek sa podrškom od Vladimira Putina ili je i on nasamaren kao i naš narod koji jel’te naivno leti da glasa za lopova,izdajnika i napiši ti šta mu još pripisuješ?
Naravno,možeš opet sačekati tri dana da me demantuje BN-tv kada objavi da je odlazak Dodika i Željke u Moskvu bila fotomontaža i da se ruska ambasada ograđuje od Zarubežnjefta i Gasproma.:P
Nego,hoće li Bosić doći u emisiju?Šta kaže BN-tv,jesu li dobili odgovor od Bosića?Možda Bosić čeka da se Dodik izjasni da neće,pa onda ni međed ne mora napolje iz brloga.
OPŠTE MJESTO
Kao što SDS nikad ne može pobjeći od istine da su se pod njegovim skutima zakotili ratni profiteri, današnji bizMismeni, tako ni Milorad Dodik nikad neće moći pobjeći od istine da je na vlast dojahao na transporterima SFOR-a, podržan rukama poslanika SDA u NSRS.
To su fakti.
За разлику од Тебе који лидера опозиције називаш међедом, ја Додика никад нисам назвао лоповом или издајником, већ је то твој закључак изведен из мојих аргумената. Из тебе све више испливава дека Херцтреф. То „међед“ је баш у Додиковом стилу. Сличан се сличном радује.
Посјета Путину је салонског карактера и нема никакву практичну вриједност за грађане Српске. Фотографисање с Путином сигурно кошта милионе, а чекање у чекаоници неколико дана показује колико је то значајно самом Путину. То је јефтина забава за ЛИКОВЕ из филма „Три карте за Холивуд“.
Египатска прича је веома поуча за оног ко хоће да схвати. Ко неће, може и даље да се одушевљава ртрс дневником и Љепојевићевим књигама. Мирно спавајте дјецо док је хдз на бранику Српске!
„IPAK SAM JA POSTAVIO DOBRU DIJAGNOZU
„Kazne uspavljivanjem su blage kazne i zato bi ih ukinuo u cijelom svijetu i zamijenio bih teškim robijama od po 40, 50 godina zatvora.““
Šta smo dočekali na frontalu….
Ljudi koji ne mogu da uvaže drugačija mišljenja postavljaju dijagnozu drugima.
Ljudi koji pričaju o medijima i profesionalizmu u izvještavanju opravdavaju televizije koje su u službi partija i pojedinaca i još daju dijagnozu drugima.
Ljudi koji ne mogu da shvate da SDS više NIKADA ne može da vodi Republiku zbog katastrofe koju su napravili su za mene mentalno bolesni ljudi (da me neko pogrešno ne shvati da se rugam) i moraju da nađu načina da se pomire sa tim tačka za uvijek i sve vijekove.
Ljudi koji ovdje na mala vrata žele da naprave stereotip „za i protiv Dodika“. Slažemo se u jednom da „za“ znači glas Dodiku ali da ko je „protiv“ mora bizi „za“ SDS.
E MALO „MORGEN“ ROGATIČKA DEMAGOGIJO
Kada sam ovdje pisao da najbolji program ima gospodin Lazarević majka mi je odlazila na pazar. Ko kako i zašto odgovor će dati sud uskoro a ishod ću da podijelim sa javnošću.
Kada sam ovde pisao da Lazarević nudi najbolje, najzdravije, najprosperitetnije opet mi je porodica uznemiravana, a „gluvonijemi“ su ćutali i sladili se uvredama od strane arogantne SDS-ovske pješadije koja je po zadatku etiketirala svaki normalan glas razuma, svaki normalan program i svaki normalan pokušaj da neko ko nije ni SDS ni SNSD dobije šansu da nešto uradi u ovoj državi, nešto normalno i nešto drugačije. ROGATIČKA DEMAGOGIJA JE TAD ĆUTALA, ĆUTALA I GLASALA NA BN TV-u i dijelila narodu namještene Internet ankete. ROGATIČKA DEMAGOGIJA NI RIJEČI O Ekološkoj partiji. ROGATIČKA DEMAGOGIJA ZANIJEMILA.
KAD ROGATIČKA DEMAGOGIJA PROGOVORI
Kada je sve prošlo, kada Rogatička demagogija „za i protiv Dodika“ nije dala rezultate gluvonijemi progovorili. Puna im usta Lazarevića i Zore, hvale ga na sve strane. Lazarević je najbolji.
DEL PONTE EFEKAT
Muka mi je od tih licemjera koji progovore kada bude kasno. Nisam bez razloga stavio u podnaslov „DEL PONTE“. Pametnom dosta. I Haška ku*va, što bi rekao dr Šešelj, je progovorila kada je bilo kasno. Da ništa nisam slagao dokumentovano je na frontalu.
Karabaja, 09.02.2015. 16:17:25 [140860]
„OPŠTE MJESTO
Kao što SDS nikad ne može pobjeći od istine da su se pod njegovim skutima zakotili ratni profiteri, današnji bizMismeni, tako ni Milorad Dodik nikad neće moći pobjeći od istine da je na vlast dojahao na transporterima SFOR-a, podržan rukama poslanika SDA u NSRS.
To su fakti.“
PRIJE BI ČOVJEK NAŠAO NAFTU NA FRONTALU NEGO GANGLIJU KOD SDS-OVOG PJEŠADINCA
Tolike godine su ovde pojedinci sprcali u dupe i ne mogu da shvate koliko je 1+1. Ne može SDS da zezne narod više nikada kako to nije jasno. Neće ih narod tolike godine. Ne gubi Tadić tri puta izbore jer je loš momak (a smatram lično da je najbolji u SDS-u i treba da se pita u Srpskoj) nego što narod neće SDS. Ima li prostiji način da mu objasnim? Možda bi Simo jedino prostije mogao.
НЕБОЈША БЕАТОВИЋ = ХЕРЦТРЕФ
НЕБОЈША БЕАТОВОЋ = ХЕРЦТРЕФ
*herctref*, 19.08.2013. 13:25:11 [88131]
Međede sa Pala. Znaš li ti šta je ironija na sasvim ozbiljnu i iskrenu izjavu tvog mlađeg brata,isto međeda, Komšića? A što se tiče državnosti RS-a živo me interesuje ko dade 50 nadležnosti BiH a da za to nije odgovarao. Ko će drugi nego još jedan međed isti kao i ti.
*herctref*, 28.01.2013. 19:47:53 [65952]
KRADmstajn bolan sto se prosipas?
RIJESAVATI nije pravilno medjede!
Ja za razliku od tebe imam 57 godina balavce nevaspitani.
ДАКЛЕ, И ЈЕДАН И ДРУГИ ПРАВЕ СЛИЧНЕ ГРАМАТИЧКЕ ГРЕШКЕ, НАЗИВАЈУ НЕИСТОМИШЉЕНИКЕ МЕЂЕДОМ, ОБРАЋАЈУ СЕ С „БОЛАН“САГОВОРНИКУ. НЕМА СУМЊЕ ДА СЕ РАДИ О ЈЕДНОМ ЛИКУ (НЕ ЛИЧНОСТИ). ПОЗНАЈЕ ЛИ НЕКО БЕАТОВИЋА? ДА НИЈЕ СКОЈЕВАЦ? ДРАГУЉЧЕ, ХВАЛА ЈОШ ЈЕДНОМ! МОЛИМ ТЕ ЗА ДОСИЈЕ ОВОГ ПОЛЕТАРЦА!
ДРАГУЉЧЕ, ЈЕ ЛИ ОН РЕАЛАН ЛИК ИЛИ ЛИК ИЗ БАЈКИ? Јако је храбар да гдина Босића назове међедом и криминалцем, а гдина Стевандића рекеташем. Ја већ имам доста материјала за тужбу, али то ми је бацање новца, јер ће се извадити на психијатрију. Као и Гарићев убица.
http://www.rtvbn.com/333060/Bosic-Tuzilastvo-da-se-izjasni-o-Dzaferovicu
Istjeraše međeda!
Ima li duela?
Nebojša Beatović
Relje Krilatice 1
Banjaluka
IP-adresa: 62.68.122.235
@drazen78bl, 09.02.2015. 16:19:33 [140861]
Evo šta si napisao:
„Посјета Путину је салонског карактера и нема никакву практичну вриједност за грађане Српске. Фотографисање с Путином сигурно кошта милионе, а чекање у чекаоници неколико дана показује колико је то значајно самом Путину. То је јефтина забава за ЛИКОВЕ из филма „Три карте за Холивуд“.“
Nema potrebe da išta više dodajem kada razmatram tvoju objektivnost.Drž’ se ti Starčevice!
Beatović Nebojša, 09.02.2015. 17:15:45 [140869]
Čija je adresa?
drazen78bl, 09.02.2015. 17:07:23 [140866]
НЕБОЈША БЕАТОВИЋ = ХЕРЦТРЕФ
НЕБОЈША БЕАТОВОЋ = ХЕРЦТРЕФ
Ovaj ne prestaje da špijunira za SDS.
Знамо ми, Беатовићу, твоју ај пи адресу, но не знамо ко те пусти да завршиш основну и гимназију, а да ниси савладао основе правописа? Што не рече да си дека Херцтреф и да са 40 година имаш унучиће? Што си се правио културан кад коментаришеш под својим именом, а тек се сада отворио и показао своју болесну страну? Могао си написати и гдје си запослен, кад си се већ отворио?! Ено, Додик ти није смио у Бијељину на мегдан Босићу. 😀
Veče RS?
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
Karabaja, 08.02.2015. 20:20:38
Zahvaljukem na lijepim riječima!
kad već pominjete profesora Tanjgu, nečeg sam se prisjetio. Inače Profesor prilično pozitivno ocjenjuje moje naučno-istraživačke sposobnosti. Svojevremeno je nudio da radimo neke zajedničke projekte.
Prof. Tanjga, u svoj svojoj naučnoj naivnosti nije mogao da shvati kako je besmisleno raditi istraživanja kakva imaju gotovo nikakvu šansu da se pretoče u konkretne projekte. Prvo mi je bio problem da profesoru objasnim kako je ovdje neko ciljno stvarao „slabe države“ (države kakve nisu sposobne obezbijediti vladavinu prava, sugurnost građanima i štićenje društvenih resursa), te da takvi hegemoni i danas vladaju ovim prostorom – direktno ili preko okupacionih namjesnika. Drugo, profesor nikako nije mogao da prihvati činjenicu da bezbjednosne projekte u ovom društvu kontrolišu polupismene budaletine ili „akademski hoštapleri“. Kasnije je i sam doživio neprilike, laži i prevare, pa je shvatio na šta sam ukazivao.
Uglavnom, ovo prepričavam kako bih ukazao da DRUŠTVO KOJE NE ŽELI DOZNATI OBJEKTIVNU ISTINU IMA SLABU BUDUĆNOST!
Pri tom ne mislim na Dodikove „istine“, niti na Bosićeve „istine“, nego na OBJEKTIVNU ISTINU zasnovanu na ekzaktnim podacima i činjenicama. No, tu je problem u pitanju: koliko naš prosječan građanin želi znati, priznati ili prihvatiti objektivnu istinu? Obzirom da društvo čine pojedinci, pitanje je koliko i društvo teži ISTINI? Počesto ističem riječi uvaženog profesora Šijakovića koji kaže da smo mi „narod niske kulture“. Kad to prihvatimo kao polazište (a umanjimo vlastitu narcisoidnost) možemo se nadati građenju nečeg konstruktivnog. Već nekoliko puta pokušali smo da gradimo „idealna društva“, a na „klimavim temeljima“ i vrijeme je da prihvatimo kakvi smo (objektivno). Zatim da razmislimo „svojim glavama“ šta nam je činiti (a ne Dodikovim i Bosićevim), kako graditi bolju budućnost.
Na kraju rezime: Naš Prijedorčanin, klinac, srednjoškolac, pokazao se kao matematičar „svjetske klase“, no, ovdje ama baš niko za njim nije pokazao interesa. Dođoše Slovenci, dodijeliše mu stan, stipendije i besplatne studije do doktorata. Onog trenutka kad takvi klinci budu u fokusu našeg interesovanja, a ne nekakvi Dodici, Bosići ili Cvijanovićke, tada ćemo se moći nadati nekim srećnijim vremenima.
Pozdrav i poštovanje!
ДРАГУЉЧЕ, ЈЕ ЛИ ОН РЕАЛАН ЛИК ИЛИ ЛИК ИЗ БАЈКИ? Јако је храбар да гдина Босића назове међедом и криминалцем, а гдина Стевандића рекеташем. Ја већ имам доста материјала за тужбу, али то ми је бацање новца, јер ће се извадити на психијатрију. Као и Гарићев убица.
Морам истаћи дилему: да ли је старечевачки нолајфер досаднији или глупљи?
На адреси Реље Крилатице налази се http://psihostudio.com/kontakt.htm . Живи на каучу код психолога и препричава шта му је сдс све радио током пубертета. А онда детаљно објасни што су инспектори долазили из Београда након његовог пријетећег писма Борису Тадићу.
Mr Biggy, 09.02.2015. 19:09:22 [140884]
Nema ili ili, i dosadan i glup ko ona stvar na biciklu.
Заврши Босић гостовање. Вукелића није ни поменуо. Бобар банку узгред, пола емисије бранио Џаферовића.
Шта су БН и Босић хтјели постићи овим покушајем да прикажу како уствари Додик не смије Босићу на црту, нико не зна.
Стопосто сам сигуран да је ово Вуканова идеја.
Види сад и Биги! 😀 Најбоље да ме нападнеш са свих пет никова! ‘Ај’мо сад и Стипе Шувар!
Veče RS?
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
Види сад и Биги! 😀 Најбоље да ме нападнеш са свих пет никова! ‘Ај’мо сад и Стипе Шувар!
Почињеш да личиш на Приједора…време је да се сам запиташ.
ПРИЈЕТЊА СМРЋУ
„Ti si mrtav čovjek Borise“ jedna je od poruka koju je potpisao Nebojša Beatović iz Banjaluke.
http://www.politika.rs/rubrike/Politika/Pretnje-smrcu-Borisu-Tadicu.lt.html
Zanimljiva mi je percepcija:
– Bosić nije SMIO doći na „megdan“ zakazan na RTRS-u, a Dodik nije HTIO doći na sličan „megdan“ na BN-u…
Očekujem ih uskoro oba na ATV-u….
ПРИЈЕТЊА СМРЋУ
„Ti si mrtav čovjek Borise“ jedna je od poruka koju je potpisao Nebojša Beatović iz Banjaluke.
http://www.politika.rs/rubrike/Politika/Pretnje-smrcu-Borisu-Tadicu.lt.html
Симо П. Ороз, 09.02.2015. 19:22:21 [140887]
Слажем се, сем за Вукана…
drazen78bl, 09.02.2015. 20:10:52 [
To je bilo prije njegovog pristupanja SNSD-u, pa se ne važi (puj pike!)…
@drazen78bl, 09.02.2015. 13:07:39 [140811]
Друже Беатовићу, неће вам успјети да ме увучете у ваш свињац, на ниво увреда у недостатку аргумената. Мој коментар ће бити цивилизован.
Evo ni sada neću ništa napisati,sam si sve rekao.B-)
Nego koji ste to „mi“ što mi znate IP-adresu?:P
Nevezano za temu.
Ne znam zasto, ali se prisjetih svoje bigprijateljice iz ratne Dervente…. , druzenja po mracnim pic parkovima. …
Moji saborci, opet ne znam zasto, prozvase je Bigmadam Kama Sutra…
TUKIDID I DID BEZ TUKI
(JOŠ PRIJE 2.400 GODINA LJUDI SU RAZUMJELI I OBJASNILI ONO ŠTO JE DANAS POJEDINIM VONICIMA REŽIMA NEMOGUĆE OBJASNITI)
Odnos slobode i politike u antičkoj i savremenoj političkoj filozofiji
Odnos slodode i politike u antičkoj i savremenoj političkoj filozofiji je u potpunosti suprotan i različit.
U antičkoj filozofiji politika se može ostvariti samo u uslovima slobode, tj. samo onda kada prestanu odnosi dominacije i potčinjavanja.Politika se u antičkoj filozofiji shvata kao horizontalan odnos jednakosti među slobodnim ljudima i karakteriše je tri vrste jednakosti.To su
– jednakost pred zakonom,
– jednakost u plaćanju poreza
– i jednakost u govoru.
Politika je takođe oslobođena religioznog i mitskog mišljenja, budući da je grčko društvo, relativno rano, zamenilo mit i religiju logičkim razmišljanjem.
U modernoj filozofiji politika se zasniva na odnosu dominacije tj. podređenosti između onih, koji vladaju i onih nad kojima se vlada. Ovaj odnos dominacije je ’’prvi princip’’ politike i on ima tri elementa:
– Ostvarivanje efiksnosti političkog poretka,
– izbor i priprema političkih funkcionera
– i obezbeđenje legitimiteta.
U savremenoj filozofiji ne postoje one jednakosti, koje su postojale u antičko doba i cilj politike, tj. ostvarenje dobrog života, je u potpunosti promenjen.
Moć i etos u Tukididovoj političkoj filozofiji
Politička moć i etos su središnji pojmovi Tukididove političke filozofije.Tukidid definiše političku moć kao odnos dominacije i podređenosti između pojedinaca, grupa i država.U zavisnosti od toga ko su nosioci političke moći i kako je politička moć koncentrisana u društvu postoje dve vrste političkih poredaka i to su:
1. AUTOKRATSKI REŽIMI u koje se ubraju oligarhija i tiranija, a koji se karakterišu po tome što se zasnivaju na principu sile, što u njima postoji dominacija jedne političke snage i po tome što postoji maksimalna sigurnost onih, koji su nosioci moći.
2. DEMOKRATSKI REŽIMI, u koje se ubrajaju polis, liga i savez. Polis je osnovni oblik demokratskog uređenja i Tukidid smatra da je Atina idealno uređen polis.Više polisa se može spojiti u ligu, kako bi ostvarili neke zajedničke interese ili kako bi uvećali moć i ojačali položaj, koji imaju.
Demokratski režimi se temelje na principu pravde i koordinacije, a autokratski na principu sile i dominacije.
Tukidid 400 godina p.n.e.
ПРИЈЕТЊА СМРЋУ
„Ti si mrtav čovjek Borise“ jedna je od poruka koju je potpisao Nebojša Beatović iz Banjaluke.
http://www.politika.rs/rubrike/Politika/Pretnje-smrcu-Borisu-Tadicu.lt.html
ПРИЈЕТЊА СМРЋУ
„Ti si mrtav čovjek Borise“ jedna je od poruka koju je potpisao Nebojša Beatović iz Banjaluke.
http://www.politika.rs/rubrike/Politika/Pretnje-smrcu-Borisu-Tadicu.lt.html
Beatović Nebojša,
Daj majke ti razriješi misteriju ovom **** na biciklu jesi li ti ovo pisao ili nisi.
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
KO JE UBIO MILANA VUKELICA?
Види ти деду?!
http://www.youtube.com/watch?v=pojj8wzr6zs
Jutro RS!
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
Dobar dan RS!
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
Veče RS!
KO JE UBIO MILANA VUKELIĆA?
Meni ova rasprava najviše liči na onu o kokoši i jajetu.Nisam siguran da bi se bilo šta promjenilo da su obadvojica izašla na megdan iz prostog razloga što su isti samo je baja bahatiji i „sposobniji“.Zbog čega mislim tako?
Pa vlast nije vlast u više od polovine opština u RS i ovi iz opozicije imaju priliku da se pokažu ali nemaju šta pokazati.Po čemu se razlikuje baja od Slavka Vučurevića?Misli li Bosić da sređuje stanje u državi sa guslarom pripadnikom Novosadske brigade VRS ili sa onom gnjidom što ga baja optuži za ubistvo pa ništa od tužbe a ne bi me iznenadilo i da je bio u pravu?Čava trava nikako da prestane o poštenju a njegov Šaraba sa oboje djece radi u HET a zauzvrat podržava polupismenog Luku.
Mislim da je suština u sledećem:
-naša vlast i opozicija su kompradorske i njihov uspjeh je ako nas što više unište jedino što je baja sposobniji pa nanosi više štete
-zadnji čoban koga je postavila naša obavještajna je bio Radovan
-jedini koji je ponudio promjene na izborima;pitanje je koliko je mogao promjeniti ali t je druga priča, je Vukan a ako je imao 1% znači da je narodu dobro i drago mi je da je tako.Dokaz da sam u pravu je što Simo ne propušta da pljune po Vukanu a on zna poso a zna i za koga radi.
Promjena stanja je moguća ali nije od sadašnje opozicije oni bi samo nanosili manju štetu jer su manje gladni i sposobni,lako će nas ubijediti nek raspišu samo nekoliko konkursa da njihove opštine vode sposobni a ne politički podobni i rješena stvar realno govoreći najuuspješnija opština je Derventa a u njoj je SNSD što SDs ne napravi nekoliko Derventi.