Нова Вивиа уз Оду радости

Компанија "Витинка" из Зворника данас је у бањалучком парку "Петар Кочић" озваничила почетак кампање представљања новог визуелног идентитета своје флаширане воде вивиа, под називом "Вода радости". Овом приликом велики број Бањалучана био је изненађен сасвим новим и необичним начином флеш моб промоције, која се одвијала тако што су тачно у подне музичари и пјевачи из […]

уторак, мај 21, 2013 / 18:12

Компанија "Витинка" из Зворника данас је у бањалучком парку "Петар Кочић" озваничила почетак кампање представљања новог визуелног идентитета своје флаширане воде вивиа, под називом "Вода радости".

Овом приликом велики број Бањалучана био је изненађен сасвим новим и необичним начином флеш моб промоције, која се одвијала тако што су тачно у подне музичари и пјевачи из различитих углова парка, обучени као случајни пролазници, почели да свирају познату Бетовенову "Оду радости".

Они су се кретали кроз парк да би се на крају сви заједно са грађанима у његовом централном дијелу видјели и пробали нову вивију.

Драгана Шипрагић, директорица маркетинга компаније "Витинка", рекла је да су избором кампање имали намјеру да на весео, забаван, динамичан и пјевљив начин промовишу нови дизајн и визуелни идентитет вивије.

"Ова вода симболизује управо радост, весеље, љепоту и чистоћу својих извора", рекла је Шипрагићева додајући да се овакав перформанс први пут дешава у РС.

"Наш циљ је да будемо иновативни, креативни и другачији. Овог љета ћемо имати сасвим нову, занимљиву и динамичну кампању у оквиру које ће бити прегршт новина и занимљивих промоција и настојаћемо да донесемо што више радости грађанима", рекла је Шипрагићева.

Из компаније "Витинка" најавили су да ће током љета потрошачи имати прилику да се упознају са већ познатим старим брендовима који ће имати сасвим нови изглед, те да потрошаче очекују новине када су питању "Витинкини" ледени чајеви и мултивитамински сокови.



Оставите одговор