Њемачки купци најзадовољнији Волвом
У посљедњем Ј.Д. Пауер истраживању задовољства њемачких купаца, шведски произвођач аутомобила Волво је заузео прво мјесто међу брендовима у 2011. години, испред свих њемачких премијум брандова и свих јапанских произвођача, који су доминирали овим истраживањем већ неколико година. Поред свеукупне побједе, два Волво модела су се попела на подијум, када је у питању поредак производа. […]

У посљедњем Ј.Д. Пауер истраживању задовољства њемачких купаца, шведски произвођач аутомобила Волво је заузео прво мјесто међу брендовима у 2011. години, испред свих њемачких премијум брандова и свих јапанских произвођача, који су доминирали овим истраживањем већ неколико година.
Поред свеукупне побједе, два Волво модела су се попела на подијум, када је у питању поредак производа. У средњем сегменту, Волво В50 је освојио сребро, док је у пословној класи, Волво В70 освојио бронзу.
„Ово је доказ високог нивоа квалитете, поузданости и сервиса који нудимо нашим купцима“ – тврди Стефан Јакобy, предсједник Волво Кар корпорације.
„Изузетно смо задовољни постигнутим резултатима, обзиром да су управо купци најбољи познаваоци предности и мана њихових аутомобила, а нарочито купци премиум аутомобила, који су изузетно захтјевни по питању квалитете аутомобила.
You must log in to post a comment.