Његош Томић из Вишеграда протестује у бањалучком парку

Његош Томић, син погинулог борца ВРС из Вишеграда, отпочео је данас штрајк глађу у Парку Младен Стојановић у Бањалуци. Томић, незапослени угоститељ који је дипломирао 2013. године, недавно је упутио отворено писмо предсједнику Републике Српске Милораду Додику, у којем је изнио ставове о стању у друштву и лошем односу власти према породицама погинулих бораца. Најавио […]

четвртак, фебруар 18, 2016 / 19:00

Његош Томић, син погинулог борца ВРС из Вишеграда, отпочео је данас штрајк глађу у Парку Младен Стојановић у Бањалуци.

Томић, незапослени угоститељ који је дипломирао 2013. године, недавно је упутио отворено писмо предсједнику Републике Српске Милораду Додику, у којем је изнио ставове о стању у друштву и лошем односу власти према породицама погинулих бораца.

Најавио је да ће вратити одликовање којим је његов отац постхумно одликован за заслуге у рату и стварање и одбрану Републике Српске, јер је незапослен и незадовољан рјешавањем статусних питања породица погинулих бораца.

Ни на једном конкурсу на који се до сада јављао није успио да оствари предност коју приликом запошљавања имају дјеца погинулих бораца.

– У предузећу ХЕ Вишеград аплицирам већ дуже вријеме. Два пута сам конкурисао и оба пута сам добио одбијеницу без права жалбе и без образложења зашто нисам примљен, прича Томић.

Каже и да је прије неколико дана примљено 22 нових радника, а да су многи од њих ситуирани, имају пекаре, продавнице, кафиће…

– Предсједник надзорног одбора запослио је свог сина. Умјесто да такве случајеве контролише, он ради управо супротно, огорчено додаје Његош.

Ни он ни супруга не раде, имају двоје дјеце и мало наде да ће се ствари промијенити на боље, јер су му и до сада обећавали многи, па и предсједник РС Милорад Додик којем је писао и 2014.

-Мени је свеједно да ли ћу од глади да умрем у Вишеграду, или у Бањалуци, огорчен је Његош, који је позвао своје пријатеље, дјецу погинулих бораца да му се придруже и покажу својим примјером да је власт Републике Српске заборавила на заслуге њихових очева.

Најављује да ће истрајати у штрајку све док институције РС не промијене свој однос према породицама погинулих бораца и не почну да рјешавају њихова статусна питања.



0 КОМЕНТАРА

  1. Каже и да је прије неколико дана примљено 22 нових радника, а да су многи од њих ситуирани, имају пекаре, продавнице, кафиће…
    ————————————
    И из овога се јасно види колика је мржња и какве су намјере ратнопрофитерских власти према борачкојј популацији.

    Поткупити све што се може поткупити, руководства борачких организација, ухљебити њих и њихове породице, а све остало свести на ниво фукаре.
    Полако годинама их систематски кињити, трошити их, не дозвољавати им било какакв напредак у друштву, цијепати, завађати, исмијавати, ругати се. Пошто су то успјешно урадили са директним борцима учесницима рата, сада је на реду гушење и њихових потомстатва.

    Мој Његоше, чуо си прексиноћ министра борачког како се јавно руга, реченицом- „многи (мислио на борце)су очекивали да је Република Српска Елдорадо, треба више радити“

    Наравно за тебе није и не смије бити Елдорадо, али зато јесте елдорадо за те који имају пекаре, кафиће, продавнице, па их треба још привезати и на државне јасле.
    Јесте елдорадо и за шпирићеве, додикове, цвијаовићкине, мајкићкине стевандићеве…,синове и кћери, али за тебе и моје наравно није и не смије бити.
    Ти и моји сте лењивци, нерадници, нећете да учите…
    СРАМ ТЕ БИЛО МИНИСТРЕ!(само из поштовања према читаоцима фронтала нећу да ти се обратим тежим ријечима)
    Ти си за њих само конобар и ништа више.
    Ко ти је крив што си ти одрастао без оца који је погунуо тамо негдје за свој неки ћеф. Ко га је тамо тјерао.
    Ко је теби крив што ти немаш оца да истјера професора са факултета(а кажу и много горе) ако сину не да шестицу…
    Ко је вама крив што сте покуњене главе одлазиили и долазили из школе са осјећајем без јаког ослонца у кући, и очевог загрљаја. Што сте са стидом изговарали да су вам очеви погинули у рату, инвалиди. Што нисте учили па завршили вакултете као и сва остала сретна ратно профитерска дјеца….,

    Вама/нама су намијењене споменице, захвалнице уз подсмјех, тапшање по рамену и тихо умирање у биједи, а њима и њиховима авиони, камиони, виле,јахте, бечки станови,милиони…јер ОНИ раде и стварају јер за њих Српска није Елдорадо.
    Јел’ тако вајни министре Савановићу?!

  2. Његоша сам посјетио у петак поподне. Момка познајем тачно 10 година. Јако је некоректно написати да је момак изманипулисан. Његош штрајка глађу са веома јасним захтјевом да добије посао у ХЕ Вишеград. Став директора ХЕ је да му није потребан радник са средњом угоститељском школом, иако је преко 100 људи у ХЕ запослено са овом стручном спремом,а за разлику од Његоша огромна већина њих нису дјеца погинулих бораца. У крајњем случају, код нас је једно вријеме жена са завршеном средњом угоститељском школом била савјетник премијера. Лично ме не чуди што дјеца погинулих бораца немају приоритет при запошљавању, јер се огроман број дезертера у међувремену позиционирао на руководећим позицијама. Ако неко зна,нека ми одговори, шта је директор ХЕ Вишеград радио за вријеме рата?

  3. Lično mislim da se sa ovkvim slučajevima manipuliše iako je to dno dna. Novaj nesretni momak ni bilo koji drugi koji se na to odluče ne rade to u svrhu publiciteta nego od muke i ne vidi više izlaz. Svaka posjeta političara i zivkanje televizija da to proprate nije ništa drugo nego licemjerje.
    Podvig bi bio da se ovom nesretnom čovjeku pronađe adekvatan poslodavac koji će ga zaposliti i skratiti mu muke.

  4. Његошево инсистирање да се баш запосли у ХЕ Вишеград је упитно. То му руши кредибилитет протеста.

    Није ми баш јасно зашто као конобар није покушао наћи посао у струци, у Андрић Граду, на примјер.

  5. Симо, ти и твоја екипа ратних профитера и дезертера што вас наплави ратно и поратно доба с презиром гледате на борце (које поспрдно називаш партизанијом) и њихове породице. Вама се гади сва ова сиротиња. Ти не питаш власника твоје партије зашто ЈЕСУ у електроенергетском јавном сектори запослени стотине конобара, зашто у Пореској управи раде пекари и шумари. Ви сте створили антисистем у којем је нормално оно што није. Зашто се онда чудиш зашто би овај момак „куд и сви Турци“?
    Зашто си шупак, па не замолиш власника партије да запосли момка у Андрићграду?, кад си већ ишао до момка? Али ти ниси ишао да би му помогао, већ да би прикупио обавјештајне податке ко је уз њега, ко га подржава, ко му је написао писмо. Зашто би му помогао кад се није довољно потрудио да ти нарасте партија у власништву ратног профитера?

    Симо, ти немаш образа, јер да имаш не ни тако коментарисао у земљу у којој је твоја власт довела велики број мајки у ситуацију да немају шта дати дјеци да једу (док носиоци највиших партијских функција купују станове по Бечу и Монте Карлу).

    http://www.atvbl.com/najtuznijianimirani-film-svih-vremena-napunio-80-godina-video/

  6. Скоро смо чули да у министарствима ради 5500 људи. Може ли неко од новинара доћи до податка колико је од њих дјеце погинулих бораца?

    Душанка Мајкић дјецу у Пореску управу, Шпирић сина у МИП, Додик кћерку у Владу РС, Жељка Цвијановић сина у Електропренос БиХ.

    Ова дјеца су изгубила у рату хранитеља. Она друга имају хранитеље с 5000+ KM легалних прихода и свима се дају мјеста у јавној управи. Проклето им.

  7. Mislim da paranoišete ali poštujem vaš stav.
    Samo bih volio da mi u kratkim crtama našu „drugu vlast“ opišete, vlast u zajedničkim institucijama. Sad će dvije godine otkako su zajahali fotelje rezultat je ostvario samo jedan ministar, ministar Šarović koji je odradio posao sa izvozom, ali opet mi kakvi jesmo i to smo vidim uprskali podvaljivajući meso Turcima, ugovoren siguran izvoz a izvoz opada, fantastično.

    Nikakva ukupna situacija se nije popravila, sve što su pohapsili, a tako su ih malo pohapsili koliko ih još ima, sve je pušteno.
    Ne pamtim više koliko je prošlo vremena od napada na premijera Srbije, ishod nula. Čitam juče frka oko nekog muftije/efendije, digla se obavještajna struktura sva na noge i svi zajahali pres-konferencijske pultove, a napad na državnika druge zemlje niko ne smije da pokrene.
    Pored toga vaspitanje i maniri im se ništa ne razlikuju od manira naše „prve vlasti“ pa tako vrijeđaju dame, političke neistomišljenike nazivaju „jajarama“, spominju tuđe porodice i špijuniraju ko sa kim vodi ljubav.
    U čemu je razlika između dva političara koja predstavljaju Srbe u cijeloj državi. Ja je ne vidim. Volio bih da je ipak mrak pa da dobro ne vidim, ali nada bi postojala da će neko upaliti svijetlo. Tužno je što je podne ali opet ne vidim razliku, razdaniti se bolje ne može.

  8. …колико је нека опајдара добила отпремнину за пензију,гдје је запослила свога сина, па и даље малти сваки мјесец 8000….,

    „Тек када одузмемо од оних који су рату узели све што нису имали и вратимо онима који су за отаџбину дали све што су имали, можемо рећи да имамо државу“

  9. slavija,
    Ja mislim da je Njegos beter. Na stranu tih 8000 (realno i nije mogao nista s tim) i to sto je dijete poginulog borca ali momak u punoj snazi, ima imanje (registrovao poljoprivredno dobro) a trazi da bude konobar u HE, gdje ne bi imao platu vecu od 700-800 km. Pa da zasadi 2 duluma malina imao bi vise od 1000 na mjesecnom prosjeku. Sta je drugo nego beter? I govor tijela ukazuje na to. Ovim potezom se popisao i na svog pokojnog oca i na svu onu djecu poginulih boraca kojima je zaista pomoc potrebna. Ja bih njemu kupio motiku i odnio u park. Otac maloljetne djece u punoj snazi, pored imanja trazi posao konobara.

  10. Ево препоруке за Његоша,
    Нека га запосле на Хидроелектрану на неодређено вријеме, а он ће лијепо узети кредит и вратити исплаћених 5000,00 од обавезних осам. Тако је требао „изманипулисани“ Његош одговорити на прозивке.

    Да би прехранио породицу морао је узети тих несретних 5000,00 КМ. Колико то може трајати једној четворочланој незапосленој породици?

    У пољопривреду се очигледно не разумијете кад мислите да за 5000,00 КМ гладна породица може и јести и засадити 2 дунума земље. Колико трошкова треба око орања, ђубрења, ограђивања, садње малине и система за наводњавање, ако има воде на имању, а ако нема колико треба пара да се доведе вода?

    Лако је из удобних фотеља коментарисати, међутим да би се било шта покренуло требају мало већа финансијска средства.

    Очигледно да коментатора нико не познаје ситуацију на Хидроелектрани и да су запошљавали и курту и мурту по стручној спреми, па зашто не би и Његоша.

    Господине Симо у Андрић Граду се нико није усрећио радећи ропске конобарске послове, а велики режисер може да отпусти и прими кад хоће и кога хоће. Ту је запослење веома несигурно. Гдје је тај Ваш величанствени да понуди дјетету палог борца неко боље мјесто, да усрећи бар неко дијете, као што су грађани Републике Српске усрећили њега цијелим једним градом.

  11. Мени су крраљеви ови тролови који се убијају доказујући како се овај син погинулог борца требао самозапослити са 5000КМ које је добио. Па што се самозапослили нису синови Душанке Мајкић него се са брзопотезним приватним факултетима навалили на државе јасле? Један је ни мање ни више него помоћник директора ПУ РС. Шта они нису садили малине или чували козе? А један син човјека који је дао живот за отаџбину не може ни да конобарише у ХЕ, чији је директор за вријеме рата био првопозивац а није био у рату.

  12. Биги,
    Што СЗП не укине такве бенефиције политичарима?…,
    Са друге стране, та опајдара није једина искористила право.
    ———————
    Ето и ја им постављам то питање!
    Добро ево, рећи ћу опајдаре у мн. Јел ти сад лакше?
    —————————

    Зона1
    Његош је баш тако и одговорио.
    „Ево вратићу држави њених 5000“. Значи није чак добио ни 8.
    Једино га не подржавам што каже „држави“, јер овдје да је неко имао замисао да прави државу до овога неби ни дошло.
    Онај љигавац од министра каже „лијепа је то пара“
    Права и нормална држава би поштовала своје оне који дадоше највећу жртву за њу.
    Неби их цијепала, завађала, дијелила.

    Какав је образ те „државе“ која тек након протеклих 20 и више година, након проћерданих милиона и милиона,свега виђеног, хвали се тиме да је коначно дала кров над главом мајци која даде три сина за ту исту државу, отаџбину.
    Колико има таквих мајки????!
    Па оне су прве давно требале бити збринуте, добити намјештене станове у најближим центрима, чак и послуга да им се плати, личне докторе…,сахранити 3 сина ееееееејј.
    Али да, неби се онда могли годинама разни ШМИТРАНИ иживљавати над овом популацијом.
    Како их није стид да уопште излазе у јавност са овим?!
    Шта,тзв. држава није имала пара, сиромашна, Свјетска Економска Криза и тако то јел’???
    Ужас!

    Шта онда Његош има очекивати?
    „држава“ му каже, добио си 5000, лијепе су то паре,…,РВИ-ду кажу имаш инвалиднину, шта хоћеш више, чак смо ти је повећали и за читавих 8кемова…,ако вам није довољно јебите се, цркавајте, мотику у руке, није вам ово Елдорадо,треба радити више(м Савановић)…видите како смо ми радом годинама стекли велики иметак, наша дјеца се „муче“ по бијелом свијету…,зар мислите да је Јовани Шпирић лако, да њој не лију сузе у Бечу за Његошем и отаџбином, али ет’ мора се!

  13. Ако се у „државне институције“ запосле дјеца политичара (Шпирић, Мајкићка, Цвијановић, Тегелтија, Кондићи, Митровић итд.), па преостала мјеста попуне борци и дјеца погинулих бораца… ја само питам, а гдје ће се запослити дјеца која су завршила државне факултете? Ко ће за сву дјецу политичара и дјецу бораца радити посао? Неко мора да одрађује посао.
    Ја имам једно питање за Његоша, зашто није завршио неку бољу средњу школу или још боље неки факултет?
    Ја мислим да, као и све остало у РС, питање права бораца и породица погинулих бораца је катастрофално, али шта ће бити ако сви који су незапослени дођу у „парк“ са захтјевом за посао у државној фирми???
    Честит човјек са 5000 или 8000 КМ може чуда направити…

  14. Српска је за пет година уложила око 5 милиона КМ да се запосли мање од 900 дјецњ погинулих бораца. Са колико новца ће се санирати пропаст јавних средстаба у Бобар и Банци Српске? Да ли су тим новцем могли запослити сву дјецу погинулих, у јавном и приватном сектору?

    Ако лијечење једног дјетета у иностранству кошта у просјеку 100000 KM, ми бисмо с неколико милиона КМ могли платити из ФЗО, много мање но што је ФЗО протеклих година преплаћивао лијекове с А и Б листе или услуге у јавно-приватном партнерству.

  15. Ima li iko normalan od 17 savjetnika pa da mu bar kaže da sve što radi ima kontraefekat:Kako ga nije sramota nakon dvadeset i kusur godina majci 3 poginula borca davati stan?
    Ili kako nije sramota ove idiote da tvrde da se sa 5000 u poljoprivredi mogu ačiniti čuda?
    Tačno je da su Džobs i Nebojša Matić počeli sa manje para iz očeve garaže ali nismo svi ko oni a sa 5000 ili 8000 u bilo čemu moš svirati qrcu najjeftinije radno mjesto u tekstilnoj industriji naveliko košta 10000 a za sumu koju je Njegoš dobio može se kupiti samo manji traktor star 40 godina bez priključaka a čak je i baja imo sve priključke kad je krenuo u „biznis“
    I na kraju krajeva zašto bi on kao sin poginulog borca čuvao goveda a sad u EPRS ima bar 100 konobara ili zašto je on nesposobniji od šofera direktora fonda PIO?
    Ja lično poznam dvojicu konobara koji su za zadnje izbore zaposleni u EPRS po osnovu prikupljenih glasova jedan se preziva Bajat i radio je na dosta mjesta pa nije zadovoljio i zamisli radi u EPRS i tu zadovoljava a drugi je radio u restoranu „Ognjište“ a sad radi na velikoj braniInače jedan od novoprimljenih „stručnjaka“ par dana po zaposlenju je pitao „staru džombu“
    „Mili D…. objasni mi kako da izmjerim napon a za ostalo ću lako“x-(x-(x-(x-(x-(x-(x-(x-(x-(

  16. Gospodine sa početnih 8000 uloga u poljoprivredu može da živi pristojno jedna porodica, ali ne može 10 porodica. Je li sramota da od svog rada četveročlanoj porodici obezbijediš penziju?

    Što se tiče momka koji štrajkuje iskreno mi ga je žao. Probao je, nije uspio, vjerovatno jer nije dovoljno sposoban da vodi preduzeće. Da ima oca sigurno bi mu sve lakše bilo, ako ništa imao bi ga ko saslušati u teškim trenucima. Ovo što radi nije u redu, a to je klasična ucjena.

    Džek Ma nas je provalio do detalja,a i sam se identifikujem u nekim dijelovima teksta:
    http://www.24sata.rs/bez-dlake-na-jeziku-vlasnik-alibabe-objasnio-zbog-cega-ste-siromasni/25764

  17. Ajneseri.Od 100 slučajno izabranih nekoliko će uspjeti i bez sredstava nekoliko sa 8000 a 90% sa 100000 ali to ne znači da djeci poginulih boraca treba dati 8000 ili 100000 i skinuti ih sa vrata jer jednostavno nismo svi isti.Ja lično mislim da porodice poginulih boraca trebaju da imaju prednost svugdje ali nije to najveći grijeh ove i dosadašnjih vlasti najveći grijeh je uništavanje svakog sistema vrijednosti i uvođenje aparhejda gdje imaš sektu privilegovanih bez ikakve odgovornosti a ostali su roblje a prava porodica poginulih su samo kap u moru i sumnjam da bi Njegoš potegao do BL da je ispoštovana bilo kakva procedura pri zapošljavanju ali jbg nepravda ga boli.
    I na kraju krajeva ako već HE višegrad ne može zaposliti njega što meni kao akcionaru ne isplati realne dividende?Znaš ti dobro odgovore samo ti ne idu u prilog pa obilaziš ko kiša oko Kragujevca.
    I budi iskren pa reci živiš li ti od poljoprivrede?
    I kako da Njegoš uspije sa 8000 ili 5000 kad Igor koji je pametan i sposoban na tatu nije uspio sa 3,5 miliona ili farmalend sa puno više????
    Ucjena je kad on traži posao a nije kad baja kaže da će bez njega nestati srpske da su svi izdajnici ,kad mjenja mjesto ministra ino poslova za direktora sipe?????

  18. mica
    Ima li iko normalan od 17 savjetnika pa da mu bar kaže da sve što radi ima kontraefekat:Kako ga nije sramota nakon dvadeset i kusur godina majci 3 poginula borca davati stan?
    —————————————
    Да ниси што забринут зањ’га?B-)

    Ја заиста нисам знао да ни ових неколико мајки нису до данас ситуиране. Шта рећи, а не заплакати? Има ли ико да да објашњење??? Чиме су се руководили да то до сада нису ријешили??? Срам вас било БОРС, и данашњи и онај ћургзовски и онај прије ћургузовски итд. Срам те било Митровићу(ПП), срам те било Републико Српска…,

    О бајином карактеру и крокодилским сузама је излишно било шта рећи!

  19. Ја још једном апелујем да се укину сва давања борцима који су изашли из рата, а да нису инвалиди, и да се та средства усмјере на породице погинулих бораца и борце инвалиде.

    Да се тако радило Његош не би добио 8.000 КМ него 80.000 КМ и са тим парама би нешто могао урадити, а са 8.000 КМ не може.

    Мении код Његоша једино смета што тражи било какав државни посао. Више је мојих симпатија имао кад је био конкретан и тражио посао у ХЕ Вишеград. Овако је очито да је себе довео у ситуацију да му неки кретен понуди државни посао- чистача улица. А није искључено да ће се то десити. Како ће га ‘савјетници’ тада савјетовати, могу замислити

    Већ код оног писма на екавици било ми је јасно да се дјечком манипулише.
    Ја знам и ко то ради, па сам зато цинично питао зашто као ко конобар не тражи посао код Кустурице јер је тај који манипулише Његошем највећи противник Кустурице у Вишеграду, има локалну власт у Вишеграду и могао му је у општини наћи државни посао да је хтио.

    А Његошу би то била већа сигурност јер је сигурно да ће и у будуће посао у општини бити државни, док ће по свему судећи, послови у ЕРС ће постати приватни јер су јуче у Лондону Звиздић и Шаровић на тацни понудули све енергетске потенцијале у БиХ на ‘изволте’.

    Да не заборавим поновити питање српским представницима у Сарајеву: “Зашто бијељински ОРАО није добио посао ремонта војних хеликоптера иако испуњава све услове и има све потребне сертификате и стручњаке за тај посао“?

    Оно што је код нас главни проблем у свим сферама јавног живота је недореченост
    Треба тачно дефинисати статус дјетета погинулог борца који има право на одређене привилегије.

    Ја познајем дијете погинулог борца које има 58 година, пензију и седморо унучади.

  20. У којем је то стану живјела мајка Јока и на којем трећем спрату?
    Таман и да јесте, зашто јој нису обезбедили 1 спрат, приземље у неком центру гдје јој је све на дохват руке и љекар, и продавница и апотека…,??? Таман и служавку да су јој обезбедили. А гдје су је сада сместили, у неку каљугу.
    http://www.youtube.com/watch?v=-ZnLhiHpMo4

    Из овог видеа је све јасно о чему се ради. Ово је одвратно чиме се све служе!

  21. Симо П. Ороз,25.02.2016. 22:44:02
    Kako njega nije sramota davati BILO ŠTA BILO KOME OD PORODICA POGINULIH I INVALIDA 20 GODINA OD RATA.
    „Ја још једном апелујем да се укину сва давања борцима који су изашли из рата, а да нису инвалиди, и да се та средства усмјере на породице погинулих бораца и борце инвалиде.“
    Ja mislim da bi bilo poštenije da nije davao svom sinu kredit da nije krao zajedno sa ekipom pa da su isti posao završili sa parama iz Bobara i IRB.А Његошу би то била већа сигурност јер је сигурно да ће и у будуће посао у општини бити државни, док ће по свему судећи, послови у ЕРС ће постати приватни јер су јуче у Лондону Звиздић и Шаровић на тацни понудули све енергетске потенцијале у БиХ на ‘изволте'“
    A zašto je problem kad eprs na prodaju ponude Šarović i Zvizdić a nije kad baja prodaje Hamoviću, Serdarevu…..Valjda su oni naši?????.
    ex-1978,27.02.2016. 07:53:13[
    Ne brini svi nabrojani se brinu za Njegoša …..donijeće mu pun kanister benzina.

  22. Само у последњих мјесец дана могу се набројати бројни удари на привредне субјекте у РС од стране власти из Сарајева предођених српским ‘представницима’:

    – Давање монопала БХ-ГАС-у на продају гаса у БиХ, иако ГАС-РЕС грађанима нуди јефтинији енергент, и иако већина гасовода пролази кроз РС, Мирко Шаровић се поводом тога није ни огласио.

    – Удар на Павловић Банку са циљем економског гушења Семберије.

    – Свакодневна хајка на БОКСИТ Милићи, који је жила куцавица регије Бирча, под плаштом напада на ‘недемократу’ Рајка Дукића

    – Хрватски министар околиша, дан након састанка са делегацијом СМ БиХ, најављује присилно завртање нафтоводног вентила бродској рафинерији.

    – Упад СИПА у Алумину у Зворнику и малтретирање запослених.

    – Одбијање давања посла јединој фирми која је у БиХ оспособљена да сервисира хеликоптере (ОРАО).

    – Удар на ЕРС преко хушкања на штрајк глађу припадника породица погинулих.

    – Физичко спречавање провођења општег интереса у Станарима од стране замјеника министра одбране

    И све то у најкраћем мјесецу у години, а вјероватно сам нешто и заборавио.

    Такав учинак нису имали ни јањичари Сулејмана Величанственог, а имају га Бакирови.

    Аферим!!!

  23. Симо П. Ороз,27.0
    Игор Додик је грађанин РС и има право да добије кредит и обавезу да га уредно враћа.
    ——————————————
    „славија и славије“ су мало заслужнији грађани РС, од балавог Игора Додика, зашто њима није омогућено да добију кредит, да га уредно враћају, да омогуће и они својим игорима иоле пристојан живот и школовање, одрастање.

    Млађани Игор Додик и ћаћа му, а тек ИГОКЕА и остали…, не враћају уредно милионске кредите зато што су спосбнији, паметнији, интелигентнији од осталих, него зато што су „славије“ и њихова дјеца унапред осуђена на пропаст и што брже нестајање…,зато што су прикачени на инфузију и пуко преживљавање…,

    Да је балавцу Игору Додику дато 300 хиљада, а да је омогућено и „славији“ бар 30, сам си рекао и Његошу умјесто 8 – 80хиљада, па би тиме и многи други имали шансу.
    Тако би из квантитета изашао квалитет, онда би се данас друга прича причала!

    Немој да браниш неодбрањиво, потцењујеш интелигенцију и најпросечнијих људи, тако се само спушташ на ниво председника,а много си интелигентнији од њега.

  24. Славија,

    не потецјењујем ја никога него покушавам да реално сагледам проблем.

    За најобичније једно радно мјесто у индустрији, на којем је нето плата цирка 800 КМ, потребно потребно је издвојити око 100.000КМ. За радно мјесто инжењера са платом цирка 2.000 КМ инвеститор мора издвојити најмање 400.000 КМ, а на све то се морају додати ризици који се носе улагањем у нестабилне регионе, правну незаштићеност инвеститора, политички притисци и харанга која се води према инвеститорима итд.

    Идиотска су тврђења да се са 8.000 КМ може нешто урадити, па ме тиме више чуде што људи који то схватају, пљују по људима попут Слободана Павловића који је свој новац из Америке донио у свој крај, уложио га у привреду и сада треба да сконча живот у некој притворској прдекани само зато што неки искомплексирани министарски кретен жели да се прослави у ‘борби против криминала’.

    Оно што још желим да нагласим је да није свако талентован за бизнис и милиони кредита му не би помогли да направи одржив пројекат из којег ће уредно враћати тај кредит као што то ради Игор Додик.

    Такође, не треба имати илузије да је свијет праведан и да сви имају једнаке шансе. Свијет никад није био праведан, нити ће бити и онај ко очекује да ће се то десити је благо речено будала.

    Свакоме је јасно да је лакше водити бизнис када ти је ћаћа предједник, него када је два метра под земљом, али ја мислим да је Додик последњи политичар у РС којем Његош треба испоставити фактуру (извињавам се Његошу на изразу, али немам адекватнију ријеч) због погибије оца. За његову погибију су одговорни они који су рат изазвали или нису учинили довољно да га спријече, а да не говорим о онима који су рат продужавали због својих приватних бизниса, а сада такви хушкају Његоша на штрајк глађу. Не би ме чудило да му донесу и бензин.

    Игор Додик је само наставио породичну традицију продаје воћа и поврћа и нека му је држава дала кредит. Шта има лоше у томе да се јабуке из Лијевча продају широм Европе и свијета?

    Док год ми као народ у инвеститорима и људима из бизниса будемо гледали непријатеље и пљашкаше, нећемо видјети провидна дана.

    Тражити од државе да рјешава проблем недостатка радних мјеста је глупост. Од државе треба тражити да олакша улагања у њене ресурсе, да створи сигуран амбијент за инвеститора, да ми као народ поштујемо сваког оног ко је отворио барем једно радно мјесто итд.итд.

    А шта ми радимо:

    Бакирови јањичари као осице нападају сваког у РС ко неког запошљава, ударају на фирме које запошљавају на стотине људи, по новинама пљују и најпогрдним именима називају људе који су својим знањем, пословним ризиковањем и капиталом отворили по неко радно мјесто.

    Немам ја илузију да су те све трансакције чисте, али се не смије догодити да се због једног кредита од 750.000 (био он легалан или не) фронтално нападну све банке, предузећа и институције које одржавају социјани и егзистенцијални живот велике већине народа у РС.

    Надам се да сам био јасан.

  25. Славија,

    ја сам доста времена провео радећи на Западу за западне компаније у високопрофитним пословима и знам да се ни један озбиљан посао не може добити без пословних и политичких веза.

    Једина разлика између њих и нас је што су они лобирање озаконили, па се зна граница до које се може ићи.

    Политика је свагдје у свијету извидница капитала и бизниса. Само се још код нас наро, отрован Кардељевим самоуправљањем, упиње и покушава да докаже неку неправду зато што сви немају исто.

    Никада људи нису имали исто нити ће имати. Увијек ће бити оних који доста раде и оних који мало раде и увијек ће они који мало раде говорити да ови имају превише, а ови који више раде ће увијек говрити да ови премало раде, па зато немају.

    Понекад у послу можеш имати и новац и добру идеју, али ако немаш среће опет можеш пропасти.

    Могао си ти имати милијарду марака, узети концесију на истраживање нафтног поља, пронаћи нафту, али требаш имати среће да ти се то нафтно поље не налази у Сирији.

    Социјална демагогија је највећи народни непријатељ, а на овом порталу ја најжешће нападе доживљавам управо од социјалних демагога чији си и ти истакнути члан.

    Не љутим се све док своје ставове износиш на пристојан начин, а видиш и сам да и ја на пристојан начин износим своја сматрања гледе тога.

  26. @Симо П. Ороз

    При давању кредита, свака банка процјењује ризик, а они су по хитном поступку незапосленом лицу дали 3 милиона КМ. Да ли се тај кредит уопште редовно отплаћује, као што тврдиш? 2012. године је био неки репрограм, што значи да мали није редовно враћао.

    И још једно битно питање: Како је Игор Додик добио 3 милиона КМ и мезапослен, а Његош Томић добио 5000 КМ за пољопривредну дјелатност и воде га као запосленог?

    Оно што не подносим јесте превара и манипулација. Правите грађане будалама.

    Натјерали сте пољопривреднике да се региструју као запослени, хиљаде сваке године бјеже вани и одјављују се с бироа, а бришу из евиденције све који се не пријаве на вријеме, чиме обмањују јавност причом о смањењу незапослености.

  27. drazen78bl,27.02.2016. 13:26:08

    “При давању кредита, свака банка процјењује ризик, а они су по хитном поступку незапосленом лицу дали 3 милиона КМ.“

    Види се да немаш појма.
    Не може плата било ког запосленог у РС покрити кредит од 3.000.000 КМ.
    За покривање таквих кредита се не залаже плата него имовина. Највјероватније је за тај кредит заложен сам воћњак, а ако је било мало можда је заложио и ћаћину имовину.

    “И још једно битно питање: Како је Игор Додик добио 3 милиона КМ и мезапослен, а Његош Томић добио 5000 КМ за пољопривредну дјелатност и воде га као запосленог?“

    Опет елементарно незнање зачињено демагогијом..
    Гдје пише да човјек који дигне кредит и уложи у своје предузеће мора бити запослен у том предузећу? А да би неко регистровао приватно газдинство морао је испунити два услова, да има земљу и да пријави једног запосленог. Пријавио је себе. Игор је запослио неког другог.

    Шта ако неко има десет предузећа? Да ли може бити запослен на десет радних мјеста.

    За једног студента који се школовао на БЛ-универзитету толика плиткост у размишљањима је антологијска јер не може да схвати да неко може имати у власништву предузеће, а да није у њему запослен.

  28. Симо, наравно да никада људи нису имали исто, нити ће имати.
    Демагогоја и потцјењивање интелигенције је тврдити да људи овдје не виде шта се све дешава у свијету, какви су трендови, те да се уздају у некакво Кардељево самоуправљање и желе да сви имају исто.
    Па ни у Кардељевом смаоуправљању нису сви имали исто.

    Али може се и могло се остварити да бар приближно сви имају једнаке шансе и услове, па онда нека иду даље способнији, талентованији, раднији итд.

    Као у фер маратонској трци, изађу сви, и млађи и старији, и женско и мушко и спортисти и они који то нису па свако стигне према својим могућностима и способностима. И тако се дође до најбољих.
    Али не, овдје су унапријед прије трке поломљени па и буквално већини и руке и ноге, и то већини природно здравијих и јачих, тако да су троми килави и дебели само прошетали кроз циљ .
    А онда се нађу демагози као ти да тврде као се ради о врхунским талентованим „спортистима“, од којих би требало очекивати нешто и на међународној сцени.

    А онда опет неко задужује читаву нацију, диже кредите, да би тим дебилима (који једино што знају је да се добро наждеру и напију)купио најскупљускупу опрему, изградио објекте, као да је у томе проблем, и све тако опет па опет.

    По коијм мјерилима се руководиш да су ово све поштени талентовани бизнисмени, а сви други нерадници, антиталенти, неспособни.
    Јесу ли Миле Рдишић или Петар Душанић по теби талентовани бизнисмени?

    Како знаш да Његош није способнији(иако је конобар), а својевремено и „славија“ (иако је РВИ) могао водити неки бизМис од Игора Додика, или неког Х тајкуна?

    Зар мислиш да Додици финансирају Игокеу из прихода од продаје јабука и паприка?
    Тешко да су и скорошњу свадбу финансирали из тога.
    Не гурају ти и такви(Шојићи) олако руку у свој џеп буди сигуран.

    Коме би то Његош требао испоставити фактуру за погибију оца???
    Радовану Караџићу и Ратку Маладићу, Слободану Милошевићу…,они су закували рат маму им ј..јел’, а могли су бити мирни и ништа не дирати????
    Ми смо тамо неке будале које су гинуле за свој ћеф,из вишка адреналина, авантуризма или идолопоклонства Ратку и Радовану, а Додици и њему слични су паметни пацифисти, хуманисти, увијек за мир и суживот, благостање???…………,……….,………,у јбте…,

  29. Славија,

    ја тврдо стојим при ставу да се рат могао и морао избјећи.

    О томе сам много пута овдје писао, могу опет ако треба.

    Такође, своје мишљење о Караџићу и Младићу сам одавно написао и опет понављам да су они за мене негативци. Младић чак и већи од Караџића. Слободан Милошевић је највећа несрећа у историји српског народа који је живио у једној држави све док ова тројица нису дошли на ту идеју.

    Ето, то је моје мишљење, а ви сад пљујте колико хоћете…

  30. Славија,

    Петар Душанић, Славко Рогуљић, Момчило Мандић, Мирко Крајишник, Драган Спасојевић, Чичић, Ћубић, Миле Радишић и још многи мање експонирани локални СДС-моћници из рата су производ система који је створио Радован Караџић и СДС. Тај систем је жртвовао Његошевог оца. Није Додик.

    Главнину послова и данас држе многи из тог система.
    Додик је 1998-године кренуо да тај систем растури, али није имао довољно народне подршке и морао је прихватити кохабитацију са њим.

    У међувремену су дошли и неки нови људи и мислим да је већ касно да се то распетљава. Срби и РС нити имају времена нити ресурса за то распетљавање.

    Што би рек’о хрватски злочинац Ројс: “Ко је јамио, јамио.“

    Није ми драго што је тако, али је тако.

    Живот иде даље…

  31. Од три нивоа власти која могу дати Његошу државни посао, два држи СДС, а један Додик.

    Поново постављам питање зашто та два нивоа не нађу неки посао за Његоша. Ево им шансе да направе позитивну причу и за себе и за Његоша.

    Бићу први који ће им честитати.

    Међутим, њихов циљ није помоћи Његошу, него га искористити против Додика.

  32. drazen78bl,27.02.
    А да сам на мјесту људи из врха СДС, нашао бих посао овом момку и показао да више бринем о овој популацији од снсд власти.
    ———————————————
    Не бих се овдје сложио!
    Веома мало или готово ништа СДС тиме неби добио. Ово је одлична прилика да се са таквим стварима прекине. Наравно да Његошу то питање треба ријешити, и не на мјесту портира како то Симо подругљиво каже, него на мјесту плаћеном како доликује поднесена жртва наша и његовог оца.
    Ако се све заврши на томе да се само ријеши питање запослења Његоша онда није Његош ни требао ово чинити. А ја сам сигуран да он ово не чини само због себе лично.

    Ово треба само још више заталасати и да буде иницијална каписла да се коначно у овој јадној републичици почну постављати ствари на своје мјесто.

    У супротном ће испасти да СДС манипулише дјецом погинулих бораца као што ратни профитер баја користи мајку тројице погинулих синова.
    http://www.youtube.com/watch?v=-ZnLhiHpMo4

  33. slavija, 27.02.2016. 16:31:11

    “Наравно да Његошу то питање треба ријешити, и не на мјесту портира како то Симо подругљиво каже…“

    Откуд ти идеја да се ја подругујем Његошу?!

    Сам је рекао да тражи било какав државни посао.

    Мјесто портира у општини Вишеград уопште није мјесто које би деградирало Његошеву личност.
    Шта има понижавајуће у томе?

  34. Симо,
    Борио се борио, а онда се баш лијепо уклопио у тај систем, нема шта.
    :-o:-o:-o
    Искрени борац ако се против нечега бори, или изгара у тој борби до краја, или ако види да не може даље поштено се повуче, а не да прелази тако здушно „непријатељском“ табору.

    Не причај вицеве тема је озбиљна! Његош

  35. Ја озбиљно питам: “У чему је проблем да локална власт да државни посао Његошу?“

    Врло ми јеасно да је и теби јасно да је ово политичка ствар и поштено је да се тако каже.
    О томе немамо више шта расправљати

    Ја онда имам право да кажем да СДС користи Његоша у своје политичке циљеве, иако је проблем који је формално повод за штрајк глађу СДС давно могао ријешити јер од три нивоа власти има два.

    Маске су пале.

  36. Симо П. Ороз, 27.02.2016. 16:41:34 [161110]
    slavija, 27.02.2016. 16:31:11

    “Наравно да Његошу то питање треба ријешити, и не на мјесту портира како то Симо подругљиво каже…“

    Откуд ти идеја да се ја подругујем Његошу?!
    ————————————

    Не волим овакве дуге преписке, не знам шта ми је данас, али још ћу ову.
    Можда и ниси мислио тако, надам се!
    Та подругљивост ме подсетила на један догађај који није умало прерастао у инцидент већих размјера.

    Ономад у тзв. мало елитнијем друштву гдје је било још неких заиста часних, мени драгих људи, нашао се и један како ти кажеш талентовани бизМисмен.
    До пред рат тај талентовани је буквално гањао овце и краве по брдима. Прво је био по митинзима Радованов букач и барјактар, а данас зна се чији. Наравно што се рата тиче тај не зна да је рата уопште и било.
    На другој страни „славија“ одрастао уз један велеград, много школованији од њега, говори два језика, својевремено по Бањалуци водао лијепе дјевојчице,излазио на плесне вечери у данашњи Бански двор(то схватају бањалучани), дугогодишњи активни спортиста итд итд…, могао избјећи рат много суптилније и елегантније него хиљде других, али није.
    Научен да чега се год прихвати или ради како треба или не прихвата, а то што прихвати томе се предаје максимално, тако и у рату био један од јачих командира(то опет други кажу) и увијек на првој линији ватре у саставу 16 КмТБр…итд

    На добронамјерно обраћање ових „славији“као РВИ-ду „“шта радиш, како породица…јеси ли запослен“…у разговор ускаче овај за бизМис талентовани јазавац са предлогом (уз саркастичан подсмјех) да бих могао негдје на паркингу наплаћивати на рампи.
    Наравно пало је тешких ријечи,устајања иза стола, а умало и до крви…,

    Са тим извитопереним системом „ко је јамио јамио“, а све остало под ноге, док сам жив ја се нећу мирити. Таква држава мени не треба.

    Енде!

  37. Simo
    „Игор Додик је грађанин РС и има право да добије кредит и обавезу да га уредно враћа.“
    I ja sam građanin RS trenutno nezaposlen ko i Igor a pošto si vidim uticajan daj molim te sredi i meni kredit.Ne mora 3500000 može i 35000. ali da bude pod istim uslovima
    „.За покривање таквих кредита се не залаже плата него имовина. Највјероватније је за тај кредит заложен сам воћњак, а ако је било мало можда је заложио и ћаћину имовину.“
    Jbt ja ovdje ništa ne kontam??Podigao je kredit da podigne voćnjak a garancija već podignut voćnjak?Mali skonto foru pa kopira tatu i on je kupio vilu pa onda podigo kredit da je kupi a vjerovatno su obojica kopirala Rodnija
    „Разлика је фундаментална. Хамовић и Сердаров на ливади започињу пројекте, праве нове електране на угаљ који ће за 20 година бити забрањен за употребу, Шаровић и Звиздић на продају нуде завршене електране, између осталих и ону у којој жели да ради Његош.“
    A zašto će ugalj biti zabranjen?Zbog toga što se radi o čistoj tehnologiji koja je toliko zdrava da nema smisla da je koriste tamo neki primitivci?Ili će moždaHamović i ekipa da odnesu profit a ostave zagađenu okolinu u kojoj će mo crkavati ko miševi.
    Zašto jedino Hamović prodaje srpsku struju?Zato što je jači od švabe??Malo morgen ali ko zna možda i to SIPA istražtii jednog dana i zašto bi baja i on prodavali i kupovali elektrane kad je bolje uzeti profit od gotovog proizvoda a troškove i gubitke ostaviti državi..
    I jesi li ti siguran da će upotreba uglja biti zabranjena?Iz uglja se može dobiti sve što i iz nafte dakle tekstil lijekovi plastika……. i prije će biti da se neće koristiti za gluposti tipa grijanje/hlađenje sa oko 20% efikasnosti i da ga pametni narodi čuvaju za razliku od nas.

  38. @Симо П. Ороз

    Друже Рајко, тек сад видјех твој покушај омаловажавања моје маленкости, а ни сам нису довољно упућен у оно што тврдиш. Ти хоћеш да кажеш да је Додик жирант малом Игору?

    Оде Његош у ИРБ и каже да је регистровао фирму и да има земљу на којој би желио направити плантажу малина. Незапослен је. И ИРБ ће му одобрити кредит?

    Како је пољоприредник с воћњаком од 3+ милиона КМ незапослен, а држава присиљава пољопривреднике да плаћају доприносе сами себи? И брише их из евиденције незапослених. То сам питао, а то што ниси сконтао није разлог да вријеђаш.

  39. slavija,27.02.2016. 17:46:27[

    Претпостављам да те овај неће оставити на миру, те ти, вођен најбољим намјерама, желим упутити пријатељски „савјет“.
    Наиме, очигледно је да (слично чини и Алекс) здраворазумски, пажљиво, с разумијевањем и стрпљењем, настојиш уразумити човјека (коментатора) који себе, свог Вођу и странку, доживљава као средиште Земље, као тачку од које се на нашој планети мјери временско и просторно растојање. Човјека коме је једини и превасходан циљ да искористи овоземаљски свијет за себе (странку), за своје (страначке) удобности и користи.

    И намјера вам је (обома) за сваку похвалу, али са собом носи и јасне ризике. Да би се таквим особама помогло неоходан је првенствено став какав сте и заузели, али и стручност, институционалан приступ, и одлучност да желите преузети терет, постати здрав ослонац у његовом жалосном стању. Поред тога неопходна је и одлучност опсједнутог да жели изаћи из слијепе улице, из љуштуре егоцентризма.
    У супротном, а у најбољој намјери, ризикујеш да те гњави, раздражује и увлачи у веома мучну атмосферу. Па чак и да му погоршаш „стање“.
    Дакле, за лаике је то безнадежан случај и тако га треба и посматрати.

    П.С.
    О агресивности, ароганцији, примитивизму и пријетњама сам већ писао, а и сам си свједок бројних испада.

  40. Симо П. Ороз,27.02.2016. 17:16:32[161114]
    Demagog i demagogija spadaju među pojmove koji se najviše koriste u političkom životu i javnom govoru uopće. Demagog dolazi od grčke riječi demagogos – vođa naroda, pukovođa. U antici demagog bio je obično govornik koji je nastupao kao predstavnik narodnog raspoloženja.

    Među poznatijim demagozima u antičko doba bio je i Periklo. Danas demagogom zovu osobu iz javnog života, osobito političara, koji vještom retorikom, smislom za senzacionalno obraćanje te prividnim dokazima, sijanjem iluzija i sličnim vještinama, koristeći psihologiju širokih slojeva, usmjerava javno mnijenje sebi, stranci ili određenom pokretu u korist.

    Demagogija je metoda kojom se služi demagog, a u suvremenom političkom životu demagogija znači politiku utemeljenu na korištenju emotivnih i iracionalnih metoda u cilju pridobivanja masa onih kojima se nastoji vladati. Radi se često o laskanju, podilaženju, lažnim obećanjima širim slojevima društva, a najčešće u pitanju su neizvedivi programi, s ciljem zadržavanja privilegija i vlasti. Aristotel je demagogiju smatrao nečistim i iskvarenim oblikom vladavine, pomoću kojeg se uspostavlja vlast nižih slojeva, na čelu s demagozima. Prošla su tisućljeća, a demagogija i demagozi i dalje prolaze.

    Mora se priznati da je „vodza“ demagogiju doveo u jos napredniji stadij pa se uskoro moze zvati i dodikovija.
    Ali ti,Simo,pocinjem vjerovati da si upravo ti kreator svi njegovih ponasanja i da si upravo ti prvi medzu onih 17 savjetnika….

    Samo jedno ne zaboravi:Na drugoj strani je vec opasna i u velikoj vecini populacija koja je toliko obespravljena,osiromasena,ojadzena da vise nema sta izgubiti.Ostale su jos samo otrcane fraze tipa bez vodze nema ni RS.Para se poodavno nema za kupovinu novih papaka jer ih svakom danom sve vise ponestaje.
    Za tebe ne brinem,takvi se uvjek prilijepe za vlast.I na neki nacin i doprinesu propascu iste.Ima neki naziv(latinski) za neke organizme sto upravo tako zive.Ne mogu se sad sjetiti;)

  41. Ха ха ха ха ! Је ли то Симо Ороз цитира Ројса?

    Чуј, Додик хтио да растури СДС тајкуне, али није имао подршку народа?! Каква конструкција?! Ово је параноидна схизофренија! Додик је дојахао с Биљаном и Живком на причи о прогону Центрекса и Селект импекса. То је било кључно да им народ да подршку. Други пут је добио подршку народа да ревидира приватизацију и проведе референдум о независности Српске. Бијелића и профућканог милиона КМ нико се више и не сјећа, а референдум је мамац за хипнотисане будале.

  42. ratio,27.02.2016. 21:19:05[161118]
    prijedor,27.02.2016. 23:34:55[161
    ——————————
    Хвала!
    Ја и нисам баш познат на фронталу да водим дуге и жучне полемике и расправе са појединцима.
    Ту и тамо, коментар, два и то је то.
    Када пишем неке дуже коментаре, а искористим нечију реченицу или мисао по истој теми, не руководим се тиме да полемишем директно са коментатором.
    Сви моји коментари су усмјерени ка исказивању личног става према овом друштву, друштву препуног извитоперености, неправде и аномалија.А то друштво ме веома скупо коштало, као и многе друге.

    Тако и јуче са коментатором Орозом Симом.
    Најмање или скоро ништа је мотивисано да се директно расправљам са њим, иако почнем са Симо….,па даље.
    Једноставно био сам расположен.

    Свјестан сам ја итекако покушаја типова попут Симе „не вјерујте ви својим очима него мени“, али нема од тога ништа 😉
    Поззз!

  43. Симо П. Ороз,

    Сваки твој коментар изнова потврђује моје наводе, што само по себи говори о потпуном одуству увида у властито стање, о несвјесности и некритичности према властитим поступцима. Једноставније речено, одсликава тежину твог стања, и све док је тако помоћи ти нема. Нажалост.

    Упорност и истрајност ме уопште не изненађују, али ме итекако изненађује спремност да се обраћаш људима којима си недавно, по узору на Вођу, подмукло и метафорично пријетио „кувањем“. „Нису довољно кувани“?! „Лају“!?

    Е па кувару ја ћу ти, из властите перспективе (иако сам сигуран да слично вриједи и за остале коментаторе који ти протвријече) радо објаснити до које мјере сам/смо термички обрађен/и.
    Печен сам, кувару, на лаганој ватри и то у вријеме кад сте ти и твоји, видјевши да нам се спемају „ражњеви“, побјегли главом без обзира. Кад је ватра утихнула, гле чуда, ви се вратисте, и умјесто да нас скинете са ватре ви одлучисте да досипате уље. И тако годинама. Па опет, нисам сагорио. Биће да је резистенција на топлоту (и печење и кување)!

    Цијеним да је, ако у причу укључимо и роштиљ, реалније да ове „гастрономске“ страхове осјећате ти и твоји. У сленгу једне групације, израз завршити иза роштиља има јасно значење, а мени се чини да се из правца Прњавора (не Станара, можда „Станића“) осјети мирис угља. Као да се спрема роштиљ?

    И за крај:
    http://www.youtube.com/watch?v=WqtLzFqxqfY

  44. Симо П. Ороз,28.02.2016. 10:06:55[
    Znam da u normalne čitaoce ubrajaš samo bigija i možda exa ali da i ja beknem koju
    „1. Његош је изманипулисан од ОО СДС Вишеград, а писмо које је послато Додику је писано у просторијама СДС-а Вишеград.“
    Nemam pojma je li ili nije a baš me zanima kakve argumente imaš za ovu tvrdnju:Ako je to istina i to je vid političke borbe pa što baja ne ispadne frajer pa pored tolikih zaposlenih uličara pred izbore zaposli i jedmog člana porodice poginulog borca.Umjesto toga tuže Vučurevića što je zaposlio 20 članova porodica poginulih boraca.
    2″2. Свака подршка некоме ко штрајкује глађу, а да му се истовремено не придружите у истом је тешко нељудство и злочин. Нећу са балијама расправљати ко убија Његошевог оца други пут, али ћу рећи да је подршка штрајкању глађу, убијање Његоша.“
    i ja nisam za štrajk glađu ali nisam ni u Njegoševoj situaciji pa ga neću osuđivati jer samo on ima pravo da odlučuje šta će raditi.I ovoje bolje nego da se ko onaj nesretnik ubije pred bajinim dvorima ili ko ovaj u Cazinu.Ipak se na ovaj način postiče veći efekat a još niko nije išao do kraja.
    „3. Његош је тражио било какав државни посао, а на мене се сручило дрвље и камење само што сам написао да се државни посао може наћи и на другим нивоима власти, а не само на овој на којој власт држи Додик.

    Овдје су неки помињали дјецу Николе Шпирића и Жељке Цвијановић и питали како они могу добити државни посао, а Његош не може, а ја управо хоћу да кажем да то може и Његош, ако то жели СДС. Дјеца Николе Шпирића и Жељке Цвијановић су добила посао у иституцијама и фирмама које нису са нивоа власти РС, него са нивоа БиХ.“
    Da državni posao se može naći i na drugim nivoima ali te druge nivoe drže najveći izdajnici od Brankovića na ovamo a kud ćeš bruke da član porodice poginulog borca tražiposao od izdajnika?PO meni je logično da traži posao od najveće srbende ovdje.Uz to se nešto i ne sjećam da su njegovog oca u rat tjerali Bosić Ivanić Borenović i Čavić ali se sjećam da je mene a valjda i njega gonio Krajišnik Vučurević i ekipa pa je red da se oni i brinu za Njegoša a zna se u kom su jatu.

  45. Симо,

    За Вашу ин формацију Његош је био члан СНСД-еове коалиције, која га је небројено пута излагала. Зато Његош тражи посао у ХЕ на Дрини. Зато Његош штрајкује. Његови су манипулисали са њим, њгови су га лагали. Зато је Његошева рана још болнија, још дубља.

  46. Ако је ико мериторан да изнесе свој став о теми коју коментаришемо, онда је то човјек који је и сам показао спремност да се супростави, који је и сам прошао кроз агонију кроз коју пролази и Његош.

    Како смо небројено пута са њим размјењивали мишљења о разним темама, бићу слободан и препоручити његов став о теми на коју је сигурно позван говорити:

    http://borislavradovanovic.blogspot.ba/2016/02/podrska-njegosu-tomicu.html

  47. Ратио,

    Слажем се са Вама, у потпуности, али сам просто морала да скренем пажњу Сими да СДС са Његошевом борбом нема никакве везе. Ја за разлику од господина Ороза немам никакав разлог да браним било коју политичку опцију, а самим тим ни СДС.

    Нема потребе да наглашавам да Његошеву борбу подржавам , јер сам је већ у предходним коментарима подржала.

  48. zona 1,28.02.2016. 20:31:01[161166]

    Ратио,

    Слажем се са Вама, у потпуности, али сам просто морала да скренем пажњу Сими да СДС са Његошевом борбом нема никакве везе.
    Ne moraš se truditi jer to skretanje pažnje nema smisla Simu ne zanimaju logika moral i ostale baljezgarije …za ideale ginu budale a pametni komentarišu iz interesa pa će Simo opet po starom taman i da doneseš grafološki nalaz da je pismo piso lično MDB-)

  49. Баш занимљиво да потпредсједник ОО ДНС Вишеград штрајкује глађу прозивајући лоповску власт, а Ороз га шаље у СДС да му дају посао.

    Иначе, из интервјуа из 2008. ће Вам свима бити јасно да се човјек користиекавицом, али је Ороз успио у својој глави исконструисати да му је неко из локалног СДС писао писмо.

    http://mojenovosti.com/index.php?option=novosti&idnovost=7257

  50. drazen78bl,29.02.2016. 00:57:39

    “Иначе, из интервјуа из 2008. ће Вам свима бити јасно да се човјек користиекавицом, али је Ороз успио у својој глави исконструисати да му је неко из локалног СДС писао писмо.

    Као доказ да неко говори екавицом приложити текст из новина!?!? Телалук је овај пут надмашио сам себе. И за то добио подршку балилука, одсјек Козарац.

    Коме није тешко пажљиво прочитатаи видјеће да је новинар који је писао овај чланак и у свом дијелу ПИТАЊА и у Његошевом дијелу ОДГОВОРИ мијешао ијекавицу и екавицу.
    Чланак показује коју варијанту користи новинар, а не Његош.

    Као доказ да Његош користи екавицу може послужити само тонски снимак. Сви који познају Његоша и који су са њим разговарали (међу којима сам и ја) јасно могу закључити да Његош користи ијекавицу.

  51. ratio,28.02.2016. 12:55:28[161152]

    “Симо П. Ороз,
    Сваки твој коментар изнова потврђује моје наводе, што само по себи говори о потпуном одуству увида у властито стање, о несвјесности и некритичности према властитим поступцима. Једноставније речено, одсликава тежину твог стања, и све док је тако помоћи ти нема. Нажалост.“

    Ти да имаш образа, бар би из куртоазије осудио увреде, лажи, подметања, чак и пријетње којима сам свакодневно изложен од телалско-балијског чопора.

    По теби, свако, па и ти, без икаквог аргумента може реЋи за мене шта год хоће, и то је у реду.
    Ако Симо узврати, оНда је Симо примитивац, а они су жртве.

    Запамти, а то зна сваки Читалац Фронтала, Симо никада и никада никог није први увриједио. И никад и никад није пропустио да увреду врати.

    Такав случај ће бити и према фукари као што си ти.

    У неколико претходних коментара, у недостатку аргумената, изрекао си низ увреда на мој рачун.

    Зар си, фукаро очекивао да ти нећу узвратити?

  52. Ево снимка на којем се можемо увјерити да Његош користи ијекавицу.
    Обратите пажњу да у 22. секунди јасно каже да има несвЈестицу, а не несвстицу као што би рекао екавац.

    http://www.youtube.com/watch?v=WvVocxbERE8

    Сад ће опет дрвље и канење на мене зато што сам аргументовано побио Драженов аргумент.

  53. Ево још једног снимка гдје се јасно чује да Његош изговара ријечи предсједник, а не председник, предсједница, а не председница.

    http://www.youtube.com/watch?v=TvJ-bt43y9M

    Писмо није писао Његош, штрајк глађу није Његошева идеја. Његош се злопуотребљава у политичке сврхе.

    Фукара је спремна ићи и жртвовати дијете погинулог борца у сврху својих политичких интереса.

  54. Imali iko pametan da prekine ovo ljudsko mucenje.Pa valjda je krajnje vreme.Apelujem na ovog mladog covjeka da prekine sa ugrozavanjem svoga zivota,jer moze vrlo lako doci u situaciju da sutra ne mogne obavljati nikakav posao a porodica ga treba.Pa zar nije jasno svima da ova klika na vlasti ne drzi do zivota ovog covjeka kao ni do lanjskog snijega.Zato dijete drago pokupi svoje stvari i jos dok mozes pravac svojoj porodici.Njima najvise trebas.Ja te ne podrzavam u tome sto radis,jer je tvoj zivot vredniji od svega onoga sto trazis.Gde su sada silne boracke organizacije koje gledaju kako covjek rusi svoje zdravlje zbog onoga sto je njihov posao.Ne cudoh da se oglasi Savcic,Vukotic,Mitrovic i ostali.

  55. Траничанин,

    коначно неко разуман на Фронталу да схвати да је нељудски подржавати штрајк глађу било кога и због било каквог политичког циља.

    Рекох већ, ако неко жели да подржи Његоша у штрајку нека му се придружи. Чак би и тада био против тога јер хришћанин не смије то да ради. Нити да штрајкује, а нарочито је велики гријех некога мотивисати да то ради.

    Проблем је што је Његош поносан човјек, што је већ схватио да је искоришћен у политичћким обрачунима и бојим се да због тог свог поноса не настави штрајк.

    Уколико би се десиле посљедице на Његошево здравље ја бих најозбиљније испитао ко га је на то наговарао, испитао бих да ли је ту било неких обећања, чак и уцјена, а нарочито бих испитао ко је написао оно писмо Додику јер ту лежи зец.

    Подстрекивање лица на дјело које угрожава било чији живот или здравље је кривично дјело.

  56. Симо П. Ороз,29.02.2016. 13:21:39[1
    Чак би и тада био против тога јер хришћанин не смије то да ради. Нити да штрајкује, а нарочито је велики гријех некога мотивисати да то ради.
    Pa kad je velik grijeh reci to baji možda ne zna a on najviše stanovnika RS „motiviše“ da gladuju

  57. Што се тиче интервјуа, он се данас често ради фејсбук четом. Очите су бројне правописне грешке у одговорима, али не и у питањима.

    Ти си, друже Рајко, политикант, јер своје конструкције износиш као да су чињенице. Зашто би ово писао Којић из сдс, а не Споменка из днс, кад је Његош днс функционер? Зар није логично да мало Марко Додика удара у поткољеницу, да га докрачи пред изборе? Видиш да му отима људе и у Мајдану, и у Котор Бароши, и у Теслићу…

  58. drazen78bl,29.02.2016. 18:40:59

    “Што се тиче интервјуа, он се данас често ради фејсбук четом. Очите су бројне правописне грешке у одговорима, али не и у питањима.“

    Не брукај се више доказивањем недоказивог, да Његош користи екавицу.
    Испао си будала, а даљим доказивањем истог испадаш још већа.

  59. Мени није јасно зашто се дјеца погинули бораца буне, као и рви и борци који још помрли нису. Имају одликовања, похвале, медаље. Причало се само о њима пуних пет година, а ево и данас уочи Стевањдана, и шта оће више.
    Пустите мало и оне што борци нису били, што се у рату шверцом бавили, и са америчким тенковима срушили власт, да уживају на томе.
    А ви мислите да је њима лако. Да су им плате велике. Да и они нису патриоте, као ова дјеца што се буне. Да сте у њиховој кожи, све би вам јасно било.

    п.с.
    АНАЛИТИЧАР-у, СрПине, …. зашто те нема више на НСПМ?

  60. Јадна, биједна и блиједа слика председника БОРС-а, генерала Свчића!
    Ни Г од генерала…, шта би од јуришника и команданта силних интервентних јединица????

    Умјесто да ногом отвара врата, да се једном коначно удари шаком о сто и каже доста, да слика буде обрнута, да мишеви дрхте пред њим, а он скрушен као кученце подвијеног репа,туца, муца, замуцкује па му се још и цере отворено у лице.

    Који ваши рокови, којих 15 дана, де баш да видимо шта ће те то учинити????
    😛

  61. Зона,

    има један фини Дакићев текст на Фронталу у којем он опуцава Кусту због културе. Знаш, они се баве културом, па се ја овако некултуран ту нећу да петљам, али редовно уз текст прочитам и коментаре. Па се ту може сазнати занимљивих ствари.

    Прва занимљива ствар је да је Мирослав Којић отворио фејсбук налог само у сврху опуцавања по Додику. Којић га не опуцава због културе као Дакић, него због нечег другог, а шта је то друго рећи ћу касније.
    Чланак се зове КУСТА НАМ ПРОДАЈЕ МУДА ПОД БУБРЕГЕ и испод њега и твој коментар гледе никла.

    http://www.frontal.rs/index.php?option=btg_novosti&catnovosti=8&idnovost=55071&idautor=27

    zona 1,12.01.2016. 00:23:04
    “А Саша што је зауставио експлоатацију никла шта мислиш: зато што су највећа налазишта у Мокрој Гори и Вардишту. Вардиште је 20 км од Вишеграда, а он је масовне демонстрације дигао против експлоатације никла као да ће цијели Вишеград потровати и довео своје кабадахије из Ужица да физички насрћу на поштене грађане Вишеграда. А он је више потровао народ широм Републике Српске отимајући им земљу и паре него што би сва руда никла могла то учинити.“

    Радећи на западу упознао сам снагу и упорност лобиста, а нарочито лобиста који нањуше неко природно благо у некој средини. Прво што ураде испитају политички терен и анализирају ко би могао бити на њиховој, а ко на супротној страни.

    Као и сваки нормалан лоби и никловани лоби је у Вишеграду извршио ту процјену и схватио да им је Кустурица највећа сметња, а да постоје људи који би из политичких разлога радо ударили на Кустурицу и таквог лика су нашли у Мирославу Којићу. Склопњен је савез.

    Да и Мирослав Којић има успјеха у свом раду за никловани лоби доказ си ти и коментар који си написала и који све говори. Нема потребе да цртам, јел’тако?

    Да подсјетим читаоце да сједиште тог лобија у Србији и да се у Србији користи екавица.

    Рачуница лобија је јасна. Ако срушимо Додика, пашће и Кустурица. Ако падне Кустурица нама се опет отварају врата за експлоатацију никла код Вардишта, а неће бити тешко убиједити народ у Вишеграду да то на њега неће имати утицаја јер су неки већ убијеђени, као што си ти Зоно.

    За ту операцију је направљена стратегија удара на емоције јер нико не може остати равнодушан кад дијете које је остало без оца у рату штрајкује глађу и тражи посао. Због тога се прилази Његошу, убјеђују га да штрајкује, ко зна шта су му напричали, а као увод у све пишу писмо Додику да припреме терен.

    Све су добро обавили, само су се зајебали па написали писмо на екавици.

    Ако нисам био јасан, јави да ти нацртам.

  62. BORISLAV R.,01.03.2016. 10:04:59[161279]
    Upućujem Frontalovce na još jedan moj tekst koji se tiče ove problematike
    “PORUKA GENERALU MILOMIRU SAVČIĆU: NIJE SRPSKI ĆUTATI!”

    И из овог вашег текста као и из много чега другог је јасно видљиво да је сва концепција послератне Републике Српске заснована на систему грабежљиваца и“ко је јамио јамио“.
    Република Српска бројчано величине једног осредњег града, а са ресурсима које има није ни изблиза сиромашна, пара има.
    Има итекако!

    Нема од генерала ништа!
    И генерал се само служи шупљим испразним фразама које слушамо већ годинама и ништа више.
    И он се изгледа мири са чињеницом да некада кључни Генерал-командант данас салутира сељоберима комаДантима.

Оставите одговор