Ништа санкције: Руси произвели нови модел камиона

ГАЗ група је пустила у производњу нови модел средњетонажног камиона "ГАЗон Некст". На представљању је наглашено да је при производњи 90% дијелова домаће производње. Фронтал није међу онима који би уводили санкције Русији, па у ту сврху смо се одлучили за један контратег, који ће ову земљу представити у мало другачијем свјетлу него што то […]

понедељак, септембар 22, 2014 / 18:19

ГАЗ група је пустила у производњу нови модел средњетонажног камиона "ГАЗон Некст". На представљању је наглашено да је при производњи 90% дијелова домаће производње.

Фронтал није међу онима који би уводили санкције Русији, па у ту сврху смо се одлучили за један контратег, који ће ову земљу представити у мало другачијем свјетлу него што то желе овдје свеприсутне западноамеричке и европске тзв. невладине фондације.

У процесу припреме за производњу ГАЗон Некста проведена је модернизација производних погона Горковског аутозавода (ГАЗ) – увођење нових линија за варење, механичку обраду, те преко стотину нових високотехнолошких преса.

Нови камион замјењује средњетонажне камионе који су се почели производити 1987. године. Од тада до данас произведено је око 1,5 милиона ових возила и око 900.000 их се још увијек налази у употреби.

Планира се такође пустити у производњу камион масе до 12 тона, према ријечима произвођача: "да се попуни празнина која је настала напуштањем исте од стране Московског аутозавода ЗИЛ".

Аутозавод ЗИЛ се некад звао ЗИС односно Заводи Именом Стаљина, али је након Хрушчовљевог рашкрштавања са култом личности промијенио име у Заводи Именом Ликачова (према бившем управнику).

У плану је и производња ГАЗона Некст са погоном на сва четири точка, који ће на тржишту замијенити 4х4 камион ГАЗ-66.

Средњетонажни ГАЗон Некст је насљедник модела ГАЗ-3308/3309. Покреће га мотор ЯМЗ-5344-20 или Cummins ISF 3.8 e4R, а пренос је петостепени ручни мјењач.

Дужина: 6435 (7910) мм

Ширина: 2307 мм

Висина: 2418 мм

Клиренс: 262 мм

Осовинско растојање: 3770 (4515) мм

Предњи точкови: 1690 мм

Задњи точкови: 1740 мм

Тежина: 8700 кг (максимална)

Максимална брзина: 90 км\ч

Носивост: 5000 (4700) кг

Чека се Путинова лимузина

ГАЗ група је позната и код нас по аутомобилу Волга, који се возио и по нашим цестама. У другој деценији 21. вијека компанија ГАЗ престаје са производњом сопствених, оригиналних путничких лимузина, те се окреће производњи комбија и камиона.

Што се путничких кола тиче и она се производе под кровом ГАЗ групе, али у сарадњи са Фолксвагеном, Џенерал Моторсом и Дајмлером, производећи моделе Шкода Јети, Фолксваген Џета, те Шкода Октавиа, Шевролет Авео и Мерцедес-Бенц Спринтер; што све може бити упитно у будућности, због економских санкција које ЕУ и САД уводе Русији, како би је приморале да одустане од својих националних интереса у Украјини.

ГАЗ је, у сарадњи са Марусја Моторс, добио задатак да направи нову лимузину за предсједника Руске Федерације, те је тако развијен ЗИЛ-4112Р. Овај процес такође може бити убрзан, пошто је мотив за њега проистиче из осјећаја нелагоде зашто предсједник једне тако велике и моћне земље као што је Русија, своје кретање кроз исту обавља њемачким Мерцедесом.

Овај вид патриотизма је потпуно непознат политичарима у Републици Српској, јер и поред тога што не производимо аутомобиле, ријетко коме пада на памет да се у јавности појави макар у ципелама или одијелу домаће производње.

А и ми памтимо санкције из истог правца…



Оставите одговор