Никола Лазаревић: Неморална власт на Палама ћути док нас трују

Какав треба бити политичар, или каква треба бити политичка курва, па прећутати највећи злочин који се десио у српској од рата до данас?

уторак, април 15, 2014 / 09:38

Због чега ове ријечи горчине?

Грађани Српске су ових дана путем медија упознати са незабиљеженим еколошким злочином који је учињен над становницима Пала и Сарајевско-романијске регије.

Ради се о довожењу око десет хиљада тона отпада, у којем се налазе високо ризичне хемикалије које се по посебном систему морају одлагати и уништити.

Отпад је стизао из Федерације (фирма ПРЕВЕНТ-Високо) и одлаган је(затрпаван у земљу у изворишним зонама) на шире подручје(Романије и Јахорине) општина Пале и Источни Стари Град, што можда није коначна истина, јер се спекулише и са општином Хан Пијесак.

Отпад се одлаже скоро годину дана уз знање начелника општине Пале, његових сарадника и коалиционих партнера.

Власти Пала су путем комуналног предузећа Пале потписале споразум у коме је дозвољено Превенту из Високог, да по Закону, на основу Уговора може тровати становништво у овој регији.

На овај злочин је указивало домаће становништво, на то су указивали еколози и рибари због тровања ријеке Мокрањска Миљацка(све је документовано), дан послије довожења камиона на ову територију, почетком августа 2013. године.

Власти су разним махинацијама грађане и удружења обмањивали, отпад са отровним супстанцама је довожен по ноћи у већим контингетима и на разне друге начине, све до прошлих дана када је покренута акција ЦЈБ Источно Сарајево.

Тада су блокирани камиони са отпадом и машине за копање у мјесту Раките код Пала и на Хреши, општина И. Стари Град.

Камиони са отровним отпадом су још на затеченим мјестима док се не заврши истрага.

Послије добро изведене акције ЦЈБ Источно Сарајево и сазнања која су нажалост потврђена сликом блокираних камиона из који цури отровна пјенаста течност, у грађане Пала и цијеле регије се увукао велики страх због тога што је овај отпад са отровним хемикалијама затрпаван на све изворишне зоне, чиме је угрожено становништво и цијела територија града Српско Сарајево.

Ако се покажу тачним тврдње да се исто радило око Хан Пијеска, онда је ту угрожена Власеница, Милићи, Рогатица и сви они који еветуално користе воду са овог платоа.

Наравно да је Еколошка партија РС одмах реаговала и понудила сарадњу у рјешавању и санирању овог злочина.

Такође смо као одговорна организација чија је сврха постојања здрава животна средина, реаговали осуђујућим саопштењем у коме смо тражили да се све испита до краја, да стојимо иза сваке своје ријечи и да нећемо дозволити да се овај еколошки и морални злочин заташка.

Послије увида у размјере овог чина општинских власти Пала, затражили смо оставку начелника, његовог замјеника, његових сарадника који су у ово умијешани и директора који су такође у овоме учествовали.

Знајући да оставке неће бити од оних који су имали образа тровати своје суграђане, Еколошка партија РС затражила од руководства СДС-а и ПДП-а, да се ограде од својих чланова ако не поднесу оставку, те да покрену иницијативу опозива у скупштини Пала свих који су учествовали у овој, за нормалне људе, несхватљивој радњи.

Замолио сам их тада да то ураде како би заштитили своје часне чланове у тој регији и како би стали иза својих свакодневних ријечи о њиховој искреној намјери у борби против криминала, корупције и заштите природних ресурса.

НАРАВНО, ОДГОВОР ЈЕ ОЧЕКИВАН!!!

Морам са жаљењем да констатујем како се прозвана господа из СДС-а, коју цијеним као државотворну партију, апсолутно нису огласили поводом овог злочина у коме су учествовали, или помогли ћутањем, њихови чланови у Палама и Српском Сарајеву.

Као опозициона партија која јасно износи своје ставове, која је формирана да би се од оваквих злочинаца заштитили преостали природни ресурси и сачувала здрава животна средина као услов развоја пољопривреде и туризма, што је једина шанса запошљавања и опстанка народа на овим просторима, апелујемо поново на руководство СДС-а и њихових коалиционих партнера са којима врше власт у Палама, да се ограде од овог злочина.

Ако то не ураде, значи да су свјесно уз те своје троваче народа, да је њихова прича о правди само лаж за овај напаћени, осиромашени, обезглављени, а сад и отровани народ, на часној и слободарској Сарајевско-романијској регији.

Ако то не урадите, будите увјерени да ће Никола Лазаревић и Еколошка партија РС позвати народ на оправдане протесте,протесте који се неће завршити само смјеном ваших неодговорних чланова, него ћете за сва времена изгубити повјерење становника ове регије, јер нико није будала да вјерује тровачима његове дјеце.

Дужни сте народу, дужни сте мени, мојој ужој и широј породици, дужни сте борцима и студентима, дужни сте мајкама које брину шта ће бити, дужни сте господо из СДС-а и ПДП-а.

Понижење које смо доживјели сви у овој регији због ваших неодговорних чланова, понижење довожењем отпада из Федерације и да није отрован, које су доживјела дјеца и унучад људи који су дали животе за ову регију и РС, је неопростиво.

Овом приликом Еколошка партија РС даје пуну подршку полицији, начелнику Васиљевићу и истражним органима и молимо их да одоле притисцима, да поштено одраде свој посао, ми смо уз вас, свакодневно смо у контакту са народом, гарантујемо да су и они уз вас.

Не може се на овоме остати, дао сам ријеч да ћемо ићи до краја. Начелник Васиљевић и његов тим раде одговорно, Никола Лазаревић и Еколошка партија РС помажу да би се ријешила ова тешка ситуација.

Вријеме је господо из СДС, вријеме је Босићу да ти са својим сарадницима Ковачом и Бабаљом( који су главни за ову регију) дате ријеч и урадите свој дио посла кажњавајући све одговорне, то се исто односи на вашег партнера из ПДП.

Само тако се може помоћи народу Пала и Српског Сарајева у овој неизвјесној и стресној ситуацији,само тако се јесенас свијетла образа може изаћи пред народ на изборе, само тако и никако другачије.

Предлажем влади Републике Српске да хитно формира државну комисију која ће стручно и професионално одрадити посао на испитивању и хитном санирању настале штете,санирању штете која је у датом моменту могућа.

Нажалост, сав отров је већ затрпан у земљу и сигурно се помијешао са водом од кише и отапања снијега, што ће проузроковати мијешање са подземним језерима(ако већ није) из којих извиру сви извори воде која се користи од стране становништва ове регије.



0 КОМЕНТАРА

  1. Свака част Никола.

    Може СДС сто пута у својој ‘Бијелој књизи’ написати да се залаже за чисту животну средину, али у пракси имамо ово.
    Битно је да је њима у госте дошао Целаковић.

  2. Наравно, још један доказ да еколози конкретно раде.

    Гдје су сад критичари, ћути се нажалост због тога да Еколошкој партији не скочи рејтинг због доказа да стоји иза својих ријечи.

    Свака част, подршка полицији и храбом начелнику Васиљевићу да то заједно са Лазаревићем и еколозима изгурају до краја. Није лако кад се зна ко стоји иза овог еколошког злочина над поносним људима Пала и Сарајевско-Романијске регије.

  3. реално, 15.04.2014. 12:54:46 [112775]

    Pa valjda ti niko ne može donijeti smeće u kuću a da te ne pita.
    Stoji onaj koji je domaćin kuće „Pala“ i koji je ovu tugu dozvolio. Srce me boli kada vidim ovu sliku i ekološku katastrofu koja je na pomolu.
    Ne znam da li je kasno da se radi nešto po ovom pitanju ali ako nije trebao bi Lazarević da digne narod gore na noge da se ovo spriječi i dalje zagađivati i da se očisti ovo što je do sada uništeno.
    O kakvom turizmu priča načelnik pala kada moraš proći pored deponije smeća da bi otisao do Jahorine, ne znam ko je ovde lud…

  4. херцтреф,

    власт у Палама је ово урадила.

    Све ће се ово раскринкати ту нема дилеме, остаће трајне последице због отрова који је затрпан у изворишним зонама из којих се водом за пиће снадбијева цијела регија.

    Наравно да ће бити протести, наравно да ће огорчени народ усраном мотком отјерати, а полиција ухапсити ове младе јапије без карактера.

    Боли ћутање врха странака које су у власти у Палама, то ми као нормалном реалном човјеку није јасно.

    По Палама стари честити СДС чланови се стиде своје партије, не могу да вјерују да ти млади јапији раде све што им нареде они који су им купили изборе.

    Боли их највише што врх странке ћути,прича се да ни они не смију ништа јер знају са ким имају посла.

    Јадан онај народ.

    Ваљда ће после овог јавног прозивања подузети нешто?!

  5. херцтреф,

    власт у Палама је ово урадила.

    Све ће се ово раскринкати ту нема дилеме, остаће трајне последице због отрова који је затрпан у изворишним зонама из којих се водом за пиће снадбијева цијела регија.

    Наравно да ће бити протести, наравно да ће огорчени народ усраном мотком отјерати, а полиција ухапсити ове младе јапије без карактера.

    Боли ћутање врха странака које су у власти у Палама, то ми као нормалном реалном човјеку није јасно.

    По Палама стари честити СДС чланови се стиде своје партије, не могу да вјерују да ти млади јапији раде све што им нареде они који су им купили изборе.

    Боли их највише што врх странке ћути,прича се да ни они не смију ништа јер знају са ким имају посла.

    Јадан онај народ.

    Ваљда ће после овог јавног прозивања подузети нешто?!

  6. Деки,

    цитирање е-новина мога јарана П. Луковића ти је тежи папанлук. То сам ја качио на Фронтал поодавно из зајебанције. Међутим ти један озбиљан проблем на који је указао Лазаревић идеш ђоном. Умјесто да си му захвалан што се бори да ти дјеца пију чисту воду ти испадаш жешћи папак.

  7. По овом писању Николе, као да се његове Пале налазе на Марсу, а не у РС. Ко може да нешто ради на своју иницијативу са федерацијом без ичијег знања, а посебно без знања ове режимске партијског полицијског комитета (Ћеранић, Каргановић, Васић,..) који знају и шта ми пишемо овдје на сокоћалу, али ето они не знају ништа и нико их није ништа питао по том твом питању?
    Па како те није срамота Никола, служили су Додику, Калинић, Паповић, Ћеранић,…и други, али нико му није у овако клизећем старту улетио у буљу као сада ти што покушаваш. Даће ти Додик, кекс за нагаду, што си му глумио оног Манулаћа из ЗЗ.

  8. harper, 15.04.2014. 13:55:11

    “По овом писању Николе, као да се његове Пале налазе на Марсу, а не у РС. Ко може да нешто ради на своју иницијативу са федерацијом без ичијег знања“

    Никола није рекао да је то рађено без ичијег знања. Човјек је јасно рекао ко је потписао уговор и ко је надлежан за то.

    Који вам је курац, човјек је до бола јасан.

  9. симо,

    „деки“ је функционер из ПДП-а, човјек који је без дана радног стажа добио фотељу и возача и који са начелником Пала уз помоћ сумњивих бизнисмена који су их довели на власт уништава општину.

    Овај двојац са својим сарадницима је само у задњој години два пута морао заказати ванредну скупштину на захтјев народа.

    Оба пута због злоупотребе службеног положаја, криминала и злочина над народом.

    Прошле године се народ дигао због криминала око грађевинског земљишта, за које су добили они и сарадници кривичну пријаву у Тужилаштву потписану од 400 становника Пала,пријаву коју неко држи у ладици, вјероватно чувајући је да је потегне за изборе.

    Видите ова кривична пријава од народа због тровања њихове дјеце и због понижења свих становника довожењем отпада из Федерације на слободарску Романију, неће дочекати изборе.

    Онај ко зна Николу, зна да држи ријеч, прочитајте у тексту колумне да је ријеч дао.

  10. Па не може начелник било које општине потиписати се умјесто Додика или Цвијановићке, да може, онда који ће нам мој предсједник и влада?
    Кад би тако било, онда би могао комотно начелник Хан Пијеска продати своју општину сво општинско земље арапима нпр. Како ви волите да паметујете, па то је за психоанализу. Кад се већ Никола ухватио нечег, нека покаже шта је то, одакле је дошло, ко га је овластио да довози у РС и даље тражи одоворност, а не овако неко је као загадио Стари Град и Пале, али за то све скупа њему је крив само начелник Пала, ваљда што је СДС-ов? Колико те Никола плаћа режим за ову смарачину што просипаш по порталима?

  11. Moj alas zabrinut, naravno s pravom.

    Ma gdje si alasu! Ne brigaj, poslije oktobra doćeš ti kod svoga prijedora da lovimo na Sani somove i mladice.
    Oko politike neka se motaju lopovi i lopovice.
    Nije politika za svetoga mog alasa.
    Zamsli, moj gra(h) uvijek jedno te isto, piši propalo. I , još kaže da si , božemioprosti, bajina uvlakuša.
    Naravno, ja mu ništa ne vjerujem.
    Bistro, alasu.

  12. симо,

    наравно да се штрецају на Николу, кад би сад били избори на Палама човјек би добио 90% гласова, тако ће и бити јесенас без обзира на сву антипропаганду ових нељуди.

    Док им капетан српске војске Лазаревић стипендира дјецу, гради задужбине и бори се да од Пала и регије створи еколошку оазу и велики туристички центар.

    Док им човјек предлаже како да увежу Сарајевско-Романијску и Подрињску регију, како да развију пољопривреду, да покрену финалну прераду дрвета у регији,док им предлаже шта да ураде са Јахорине, како да повежу туристичку понуду Јахорине са Тјентиштем,рафтингом на Дрини и другим ријекама, са Дрињским језерима, мајком Богородицом у Чајничу, Андрићградом, Добруном, Борикама и Романијом, ови кретени довлаче хиљаде тона отровног отпада да би уништили не само туризам, него и да би онемогућили биолошки опстанак народа на овом простору.

    Питам се ко стоји иза овога, ово није само несмотреност и клептоманија младих политичких јастребова,нису Турци тражили од српских вођа овако биједне ствари какве сте ви урадили за паре од Федерације?

    Овакав ударац задати свом народу,ово понижење, немам ријечи.

    Нећете ви само отићи, проклеће вам народ, проклеће вас они који су погинули бранећи све нас, да би ви данас сипали отрове на њихове свете гробове и на свету српску земљу.

    Не каже се џаба у народу „ЗЛО РАЂЕЊЕ ГОТОВО СУЂЕЊЕ“

  13. симо,

    наравно да се штрецају на Николу, кад би сад били избори на Палама човјек би добио 90% гласова, тако ће и бити јесенас без обзира на сву антипропаганду ових нељуди.

    Док им капетан српске војске Лазаревић стипендира дјецу, гради задужбине и бори се да од Пала и регије створи еколошку оазу и велики туристички центар.

    Док им човјек предлаже како да увежу Сарајевско-Романијску и Подрињску регију, како да развију пољопривреду, да покрену финалну прераду дрвета у регији,док им предлаже шта да ураде са Јахорине, како да повежу туристичку понуду Јахорине са Тјентиштем,рафтингом на Дрини и другим ријекама, са Дрињским језерима, мајком Богородицом у Чајничу, Андрићградом, Добруном, Борикама и Романијом, ови кретени довлаче хиљаде тона отровног отпада да би уништили не само туризам, него и да би онемогућили биолошки опстанак народа на овом простору.

    Питам се ко стоји иза овога, ово није само несмотреност и клептоманија младих политичких јастребова,нису Турци тражили од српских вођа овако биједне ствари какве сте ви урадили за паре од Федерације?

    Овакав ударац задати свом народу,ово понижење, немам ријечи.

    Нећете ви само отићи, проклеће вам народ, проклеће вас они који су погинули бранећи све нас, да би ви данас сипали отрове на њихове свете гробове и на свету српску земљу.

    Не каже се џаба у народу „ЗЛО РАЂЕЊЕ ГОТОВО СУЂЕЊЕ“

  14. Миро, ти рече да си за европске вриједности, а овамо си против онога што је у ЕУ најважније, људски животи и здрава природа.

    Лазаревић се јесте напупао глупости као и сви остали политичари, али за овај аларм око отпада му сви морамо скинути капу и честитати.

  15. Postovani gdine Lazarevicu,
    moracu da vas demantujem jer ste samo donekle u pravu sa vasim navodima i silnom zabrinutoscu za spas planete zemlje. To što se radi sa otpadom je strasno i nehumano prema ljudima koji zive na tom podruciju.I na sve što ste ukazali je tacno. Ali vi nemate pravo da se stavljate u zastitnicku ulogu gradjanima Pala jer ste cesto vidjani veselih emocija u drustvu sa tim istim ljudima koje pozivate na odgovornost za ovo. Zato molim vas nemojte da se brukate zbog par jeftinih politickih poena koje zelite da dobijete na ovaj nacim.Bolje da se nastavite baviti ribolovom a Ekolosku politiku prepustite „pravim ekolozima“ jer vi to sigirno niste.Znate covjek kada vas slusa rekao bi da ste pravi ekoloski avatar ali kada se prasina slegne ostaje samo blijeda sjena.
    Nemojte se previse dojmiti i ovo shvatiti licno ali niste bili iskreni kada ste pisali ovo saopstenje

  16. U redu Simo,evo podržavam kao što sam jednom i reako da se prozivaju i lokalne zajednice,bez obzira ko je na vlasti jer ionako ne pripadam ni jednoj partiji.Znači DA za ovu vijest,tačka.Međutim Ekolozi mi nešto mute tako da sa tom politikom ne mogu da se složim.Kao što sam ti jednom kazao,nađimo nekog zajedničkog kandidata koga ćemo podržavati,a da nije Dodik,i imaćeš moj glas za sve druge teme:)

  17. Вивалди,

    јефтин покушај Николине дискредитације.

    Човјек је указао на проблем. Изворишта испод Јахорине су загађена, па спомињање веселих емоција нема другу сврху до ли дискредитације.

  18. Antonio Vivaldi, 15.04.2014. 15:15:11

    Bolje da se nastavite baviti ribolovom a Ekolosku politiku prepustite „pravim ekolozima“ jer vi to sigirno niste.Znate covjek kada vas slusa rekao bi da ste pravi ekoloski avatar ali kada se prasina slegne ostaje samo blijeda sjena.
    Nemojte se previse dojmiti i ovo shvatiti licno ali niste bili iskreni kada ste pisali ovo saopstenje

    Potpisujem svaku riječ.

    Sad će Nidžo reći da si i ti u PDP-u.

    P.S Pozdrav za Brčkala.

  19. миро,

    које глупости, не мораш бити тако провидан, овдје се ради о злочину који је незабиљежен у историји ове регије ни прије ни после рата.

    Овакав смишљени злочин за новац,ово понижење начаснијег народа у српском роду, ова свијесна издаја и ударац развоју регије у будућности такви као ти коментаришу кроз политику.

    Како те није стид, знам ко си, бориш се за борце, гдје ти је савјест, зар да на великог Рајка Кушића, Милоша Вукадина, Срђана Кнежевића и остале хероје, зар да се отрови кроз земљу шире на њихове гробове, о чему ти пишеш несретниче јебо те Чавић и европски пут.

  20. реално, 15.04.2014. 15:21:43
    знам ко си

    -Ovo ti mogu stopostotno garantovati da nisi u pravu,prvo jer nisam javna ličnost i nisam član ni jedne partije,niti sam se ikada pojavio na TV-u,a drugo ja sam iz jednog manjeg mjesta kod Banjaluke.

    јебо те Чавић и европски пут
    -Koji put bi ti izabrao?Pola rodbine mi je u EU i mole moju djecu da se presele jer je tamo život dostojan čovjeka ko god hoće pošteno da radi.

  21. Simo nemojte braniti nikoga nema potrebe da se gubi vrijeme na tome da vi nekoga branite a ja nekoga kao napadam.Kvaka je uvjek u podjeli kolaca.zasto je ekoloska partija o ovome cutala skoro godinu dana i zasto se uvjek samo jedan civjek oglasaca ispred nje. Šta je sa drugim clanovima. Jel u toj partiji sistem vrijednosti drzava to sam ja ili je pak malo drugacije.Takodje zasto nikola nije rekao da ce ovaj otpad imati dalekosezne posljedice na ozonski omotac i da je ovaj otpad ustvari glavni razlog zasto je bilo malo snijega zimus na jahorini.
    Efekat staklene baste ipak djeluje.;)

  22. Вивалди, твој напад на Лазаревића је типични начин дјеловања СДС-а.

    Ево како то својим телал-ефендијама налаже главни стожер.

    Прво се покушавају извући правећи се луди и демнатујући све.

    front, 05.04.2014. 20:31:06 [111373]
    Hiljade tona iz visokog. Po mojoj procjeni trebalo bi bar debela godina da se toliko nakupi. Ribare prijavi inspekciji dopisom sa navođenjem tačnih lokacija, vozila, tovara. Btw, Bijeljina sa još 5 opštna u regiji jedva skupi 50 tona dnevno.

    затим крену са оптуживањем других:

    ront, 06.04.2014. 14:36:00 [111453]
    E sad mi je jasno. Samo mi nije jasno zašto ostavka načelnika. Ovo je za ostavku vlade. Šta radi CJB, šta rade inspekcije, šta radi ministarstvo?
    Nisam za strančarenje po ovim pitanjima, ali zabrinjava trend lokalizovanja odgovornosti, dakle udri po svim odgovornim, a nraočito po nekom tajnom dogovoru oko toga. Oni iz preventa to ne bi radili bez ugovora, pa da se jasno vidi.

    па се онда укључује следећи телал-ефендија покушајем дискредитације:

    Gavrilo Gavrilovic, 06.04.2014. 19:14:39 [111490]
    Pa ljudi ne znam ko vise pusta ovog Lazarevica da supljira na ovom portalu?!
    Ovo je jedini portal u RS koji mu je to dozvolio a svi ostali su shvatili da se radi o politicaru u pokusaju koji nije u stanju da osvoji mandat u svojoj lokalnoj zajednici, koga je gluhonijemi Bosnjak pobijedio u trci za Predsjednika RS i koji je i jedini clan svoje Ekoloske partije RS a ranije zelenih BiH.
    Cijenim slobodu govora ali ovo je ozbiljan portal da bi ovako neozbiljni „pokusaji u politici“ pisali na njemu.

    Затим ускаче Харпер са својим добро познатим хумором и скретањем са теме:

    harper, 06.04.2014. 19:15:58 [111491]
    “Тражите оставку предсједника РС, па онда и оставку начелника Пала, овако сте политички офарбани и најављујете кандидатуру за значајну новчану награду познату као „Рајко Паповић“

    за сваки случај ускачу и чависти да припомогну коалицији:

    miro, 06.04.2014. 20:28:49 [111521]
    “Kad bi Ekolizi tražili ostavku Dodika i svaki dan prozivali ovu vlast koja devet godina ekonomski i moralno uništava narod,onda bi možda i mogli dobiti moj glas,ovako samo pomažu interesima vladajućih tajkuna pa ispade da nam je jedina nada ujedinjena opozicija.“

    па одна опет Харпер са својим оптужбама и покушајем да се Лазаревић због овога прикаже као режимски човјек:

    harper, 07.04.2014. 08:43:40 [111566]
    “У вашем саопштењу се бавите прецизном статистиком, да је СДС на власти у Палама 23. године, шта то значи?
    Ако узмемо у обзир да су те претходне 23-и године биле понајтежи период народу ових простора и цијеле бивше СФРЈ, онда то говори да су ти људи имали одговорну политику и повјерење грађана док су задржали константност владања у тој локалној заједници. Након толико времена успјешног владања, ви сте нашли да их прозивате за неки „споразум“ који нећете да разјасните ко је и како потписао и какви су то државни међуентитетски договори. Умјесто да критикујете режимску СНСД-е власт, што је упропастила Раоп, Фамос, ОЦ Јахорину, Болницу Касиндо, Шуме РС и све што је била дужна том народу на том подручју обезбједити као егзистенцију и голи опстанак, ви се ухватили да смјењујете свог начелника општине?
    Па стварно ни Калинић ни Паповић вам нису ни до кољена у том сагињању режимлијима.“

    И на крају Деки са покушајем личне дискредитације:

    deki, 07.04.2014. 08:51:37 [111567]
    E kad sa Vam ja govorio o Lazareviću….
    Golubovi su opet poletjeli

    Када се отело све контроли улијеће Вивалди и са к’о фол неутралне позиције удари по Лазаревићу.

    А све само зато што је човјек, јасно, гласно и храбро указао на проблем који се тиче ссих нас и нашег здравља.

    То је СДС.

    Прво демантују, па кривицу бацају на друге, па скрећу са теме, па дискредитују личност. Слиједе псовке.

    Рачићу, за псовку спреман?!

  23. Simo,ali ako uzmes da je Miro obicni gradjanin i nije clan stranke i kaze da nekog podrzava,kao sto je rekao da se oko vecine stvari slaze sa tobom,pa to bi ti trebala biti cast,jer znaci nije po partiji narucen da je uz tebe nego po savjesti,kaze da nije za Ekologe ali je podrzao ovo,pa stvarno sta jos treba da se nekome oda priznanje.Kad ovako moram braniti starije od sebe…

  24. деки,

    хоће језик право, није Ниџо за политике, за то треба бити подмукао, немати част и муда, на сваком кораку олајавати своје супарнике у партији и друге партије, слијепо слушати шта ти ментори кажу и бићеш успјешан.

    вивалди,

    сташно је како ти ниско удараш,кажеш није еколог,а човјек основао Еколошко друштво 1987. године,провео стотине акција на чишћењу ријечних токова и земљишта у Палама, па онда виђен са тим неким да се весели,напиши гдје и кад,једино би ти вјеровао ако су у друштву биле лијепе жене, тада ни овај политички светац није имун, тако причају.

    Ипак испада да си и ти из ове регије, да радиш за ове који су од ње направили зону сумрака.

  25. Simo opustite se nizak član niti jedne partije samo iskazujem svoj gradjanski stav.prije ste vi kisobran gdina latarevica jer ga stalno nesto branite od nekoga i necega.Nema potrebe jer niti ga ko napada niti mu ko prijeti.on je mnogo blizi tom istom sds nego što cu im ja kao obican covjej ikada biti.Jer politika je je nekome kurva a nekome kuja zavisi iz kog ugla gledate.
    pozdravljam vas
    A. V

  26. Има једна ствар која је намјерно или случајно промакла коментаторима.

    У тексту се наводи одговоран приступ начелника ЦЈБ Васиљевића, у медијима је изнесено од када се довози овај отровни отпад, наводе се хиљаде тона.

    Лазаревић је навео у тексту да су грађани, еколози и рибари указивали на ову појаву, да је власт то на разне начине прикривала.

    Кад се погледа ко стоји иза овог, да су то ментори ове општинске власти, а што коментатори који ово хоће да разводње и окрену причу знају, јер је очигледно да су са ове територије, онда могу само скинути капа Васиљевићу и Лазаревићу.

    Сјетите се да се на овој територији губила глава и за много мање ствари.

    Питам сваког од ових лицемјера шта ће рећи ако се на дај Боже нешто деси тим људима?

  27. Zasto se ne objavi koje tacno otrovne hemikalije, da znamo o cemu se radi? Prosli put mi je neko odgovorio da se radi o otpadu nastalom stavljenjem koze, to je vodu otrov nad otrovima.. Ali ispada da je to organski otpad iz te neke firme iz Visokog koja se bavi preradom mesa??
    Mislim da ljudi koji nisu u tim stranackim filmovima a citaju ovo, svakako ocekuju da se kaze o cemu se tacno radi.

  28. Lazarevicu, nemoj se bez veze tripovati i pokusavati privuci paznju na sebe nebi li osvojio koji glas.
    Tebe nije briga za narod vec trazis politicku podrsku, pobijedio te onaj gluhonijemi Bosnjak na proslim izborima i ti umjesto da se manes politike opet te neko nalozio…
    Nabroj nam ljude koji su clanovi EPRS osim tebe i ovo je jedini pportal koji objavljuje tvoje kolumne jer vjerovatno ne znaju ko si?!

    Kakve veze ima nacelnik sa odlaganjem otpada kada jasno kaze da nije dao ni jedan papir iz Opstine i covjek jasno podrzava MUP da dovede istragu do kraja?!
    Da si prozvao nacelnika Istocnog starog grada pa donekle i da razumijem jer su oni dali saglasnost za dovoz tog otpada na Hresu ovako…
    Zasto nisi trazio ostavku Ministra MUP-a zato sto su njegovi inspektori trovali drogom nasu djecu ili direktora studentskog centra koji je otrovao nase studente?! B-)

  29. ТАЧНО

    -тачно је да је довезен отпад око десет хиљада тона у који је помијешан отровни отпад који се мора по посебном систему лагеровати и уништити на за то предвиђеним мјестима

    -тачно је да су начелник општине и његови сарадници знали и да је по њиховом одобрењу директор комуналног потписао уговор

    -тачно је да су становништво, еколози и рибари указивали властима на довоз отпада уз сумњу да је отрован, истина је да су они на разне начине то разводњавали и игнорисали

    -тачно је да су постављана одборничка питања прије пар мјесеци, што су власти такође игнорисале

    – тачно је и сигуран сам да те будале нису знале шта раде,да су опијени влашћу и великим парама парама несмотрено мислили да то није опасно

    -тачно је да су довожењем хиљада тона отпада из Федерације и копањем по цијелој Сарајевско-романијској регији власти Пала толико понизиле сав српски народ који овдје живи као нижу расу,расу која је толико биједна да мора преживљавати од смећа наших ратних непријатеља

    -тачно је да је тај отпад враћан са више локација у градовима Федерације

    -тачно је да је око хиљаду тона тог отпада већ лагеровано на територију Вишеграда прије 6 година, до тих података се дошло у истрази која је у току

    -тачно је да је отпад лагерован на Сарајевско-романијском платоу

    -тачно је да се незванично помиње и Хан Пијесак

    -тачно је да је тај отров затрпаван у земљу скоро годину дана и да је због киша и отапања снијега дошао,или је близу подземних језера из којих истичу сви извори воде за пиће на овој регији

    -тачно је да треба хитно(колико сутра) формирати државну комисију за санацију мјеста гдје је отпад затрпаван

    -тачно је да је немогуће све санирати јер је отров увелико дубоко у земљи

    -тачно је да начелник Васиљевић са сарадницима одговорно ради свој посао

    -тачно је да сам дао ријеч да ћемо ово до краја довести и да због тога нисам сигуран какве ћу имати последице ја и сви који раде поштено на овом злочину

    -тачно је да се не бојим, да сам то већ јавно поручио свима који су се нашли оправдано прозвани у мом јавном обраћању

    -тачно је да молим коментаторе да буду коректни, није било лако се одлучити на овај потез, пођите од тога да сам члан ваше породице, не да ме не би дали да ово радим, него би ме преклињали да не дирам у „легло стршљенова“ као што су ми многи савјетовали

    -истина је да је то јаче од мене, кад смо формирали партију речено је да нема узмицања ни пред ким кад се ради о здрављу народа

    -тачно је да и сад стојим иза ријечи у којим позивам странке које су у коалицији на Палама да се ограде од овог злочина и тиме умање штету за своје партије

    -захваљујем оним који су ово разумјели и дали подршку и ништа не замјерам оним који нажалост и овај злочин над народом злоупотребљавају за личне дискредитације и политичке обрачуне, врло брзо ће се стидити сваке ружне и лицемјерне ријечи

    С поштовањем Никола Лазаревић

  30. Gdine Lazarevicu ,
    Zasto se dojmite licno.morate razdvojiti vas veliki ego od Ekoloske partije jer to nije isto.Morate se odluciti jeste li Nikola Lazarevic=Ekoloska partija. Ili ne.
    Vi samo bucete i galamite treba ovo treba ono a ništa konkretno ne uradite osim što cijelo vrijeme nesto galamite i najavljujete neko vase sudjenje nekome.I tako psi laju karavani prolaze.Glasaci su rekli svoje, osvojili ste stotinjak glasova 2012 i to je sve. Shvatite poruku na vrijeme a to je da politika i ekonomija ne udu skupa.ovo vam je dobronamjeran savjet jer ste dobar covjek zloupotrebljen u zelene svrhe nase planete.

  31. Најтужније од свега јесте што се ви препуцавате око Николине изјаве као да је битније ко је рекао од онога шта је рекао. Он је само обзнанио оно што зна и МУП и чиме се бави и тужилаштво, али знајући како они раде свој посао притисак јавности је неопходан. Паљанска власт се маниром најбољих комунистичких муфљуза труди да ствар заташка,рупе затрпа и ако је могуће настави се са послом, јер неко је узео паре,сад би неко могао тражити паре назад,а тај неко није наиван, нимало B-)

  32. приједор,

    сад си доказао да си смрад од човјека и да радиш за паре на овом порталу.

    Како те није стид, народ отрован,најопаснији људи у РС се помињу у вези овога свега, ови из општине су мали мишеви, они су од њих и постављени.

    Босић сигурно не смије да удари на њих, мислиш да би прешао преко бруке и понижења српског народа због овог начелника који трује свој народ?

    Добро би му дошло као Вучићу кад је скидао своје за пропаганду.

    Запамтите људи, Васиљевић и Лазаревић су животе угрозили да би ову срамоту и злочин ријешили и санирали.

    вивалди.

    То се односи и на тебе вивалди, ти си доказ, да је смеће довлачило смеће, немој мислити да се не зна ко си, ево пишете коментаре сви из власти Пала, неко глупље, неко виспреније, али вам је једна заједничка црта, она се зове ПОДМУКЛОСТ и ЗЛОБА и ЗАВИСТ

    Чак је Брчкало нанику „деки“ написао да Никола није за политике, ево ти исто, слажем се са обојицом, за то треба бити много покварен човјек и кукавица.

  33. малааргета,

    после твог коментара ваљда ће људи коментарисати о проблему који ће годинама држати у страху народ ове регије.

    гаврило,

    ти си лично онај први прозвани или његов најбољи друг и сарадник, али сигурно учесник у злочину.

    Што се тиче симпатизера еколошке партије и Николиних пријатеља, нама је лако коментарисати, код нас нема тајних ментора, код нас се не лаже народу пред изборе једно а ради друго после,увијек иста прича, авангардна, конкретна, коректна,ево већ двије године на овом порталу,иста прича у другим медијима, исто понашање према људима и према нељудима, никад ни са ким у коалицији, што је добро похвали се, што је лоше на то се укаже.

    Лако је бити частан човјек и еколог, али да се овим аждајама супроставиш за то мораш имати муда мој Гаврило.

    Нема везе, ти свакако идеш са власти у затвор, ко ће са тобом видјећемо.

  34. Realno
    Nemojte da vrijedjate jer vama niko nije rekao ni jednu jedinu ruznu rije.nisam ni nikoli.Nikola ima problem u svojoj glavi jer je u jednom trenutku svog zivota ubjedio podsvjest da on može biti predsednik republike srpske sto je ok i legitimno.Samo sa brojem osvojinih glasova ne bi mogao biti ni predsednik mjesne zajednice podvitez a kamoli šta drugo.Ovo ne govorim ni iz kakve zlobe vec samo gdinu nikoli otvaram oci jer ga njegovi lazni prijatelji koriste za svoje licne interese.
    Pozivam Nikolu na debatu argumentima ovdje i sada.Da vidimo vise Jel stvarno napaljen da nesto uradi ili je sve samo blef.
    pozivam te na intelektalni dvoboj

  35. Ови из музичке школе имају мало часова српског. Ајде кад не знаш шта значе појмови које користиш као „дојмите“ у претходном коментару,али да у седам реченица направиш десетине грешака, мало је много и за италијанског композитора.
    Pisaću latinicu da bi me svi razumjeli. U srpskom postoji slovo đ, dj je suglasnička grupa koja se koristi u riječima poput djevojka, dječak i sl. Rečenica UVIJEK počinje velikim slovom,kao i vlastita imena, pa čak i Lazarevićevo, ako ništa onda zbog Tesle. Ž se razlikuje od Z,zahvaljujući Daničiću, pa da to poštujemo i danas, ergo, života, a ne zivota. Ubijedio,ane ubjedio.Zašto predsednik,ako pišeš ijekavicu, Republike Srpske malim slovom neću da komentarišem, jer je možda u pitanju politički stav, a ne nepismenost. Pitanje za učenike trećeg razreda: Koliko grešaka imau iskazu „predsednik mjesne zajednice podvitez“? I tako…
    Све би то било велика срамота за аутора текста да нема задње реченице и да се не помиње ријеч интелект, то већ схватам као увреду.

  36. Може вивалди али кад се потпишеш именом и презименом.

    Овдје то ради Дражен,Зоран Карабаја, онај паметни момак чини ми се Поповић, нека ми опросте они које сам ненамјерно прескочио.

    У сваком случају препоручујем ти моје колумне „КО ТО ТАМО НА ИСТОКУ СРПСКЕ НЕЋЕ ИЛИ НЕ ЗНА“, „ДАЉЕ РУКЕ ОД ПРИЧЕ О ПРИРОДНИМ РЕСУРСИМА“ и „НИКО НЕМА ТАПИЈУ НА НАРОД И НА РЕПУБЛИКУ СРПСКУ“

    Све су недавно овдје објављене, мислим да ће ти бити јасно после тих прича о коме се ради,мада знам да знаш и да си све ово читао.

    Разумио би те да си један од прозваних, мада ни против њих немам ништа лично, оно што су дозволили и срамоту коју су нанијели Српској правећи од ње сметљиште Федерације, никад нећу опростити,сигуран сам ни грађани Пала и регије.

    Еколошки злочин за народ у овој регији је огроман, политичка и морална штета по Српску немјерљива,надам се да ће влада озбиљно схватити мој апел и хитно формирати тим за санацију штете, да се спаси што се спасити може.

    Поздрав, мада ниси заслужио, хајде да то схватим како је било у жару борбе за интересе твоје партије којој си својим коментарима однемогао, мој вивалди и ви господо што ниско ударате данас, ова тема није за партијско препуцавање.

    С поштовањем Никола Лазаревић

  37. Gretice, ovi iz muzičke imaju malo časova srpskog jezika, ali šta sa onima iz mesarske škole koji imaju još manje časova, a i sa to malo časova bježali.
    Upravo, takve su nam velike, male i glavne baje.

    alasu, problem je u tome kada vidimo Milu, Mladu, Marka, Peru,… da vrše nuždu gdje god stignu, čak i po glavama našim, pa onda većini nečija , da prostite na izrazu, govna smrde, a nečija su miomirisi.
    A, meni smrde najviše oni koji kategorišu serače na smrdljive i mirisne, samo iz razloga da ih „miomirisi“ postave zza direktora , makar javnog wecea-

  38. Nikola,
    Zašto se uporno ljutite kada neko ima suptotno mišljenje vašem.Postanete jako agresivni i napadni bez razloga.Uživajte u svijoj nebitnosti jer će vam donijeti mir u duši i spokojstvo u srcu.Nemojte uvjek sve gledati politički jer kao i uvjek griješite bez potrebe.Da bi bilo šta promjenili morate imati 51% vlasti.obzirom kako imate 0.0000000000051% vlasti niko od vas ništa ne očekuje i ne morate se stalno pravdati kako ćete vi ovo ono to uraditi.Vi se držite Šume rijeke i jezera.Prepustite politiku nekim drugim ljudima jer vi niste dorasli tome.
    S poštovanjem
    ANTONIO VIVALDI

  39. Da i još ovo
    Umalo da zaboravim.Vaš koncept zelenila bi bio prava stvar u npr Njemačkoj tamo bi napravili pravu maniju sa vašim radikalnim stavovima.A sami Unesko bi vas stavio pod svoju zaštitu .Jesti da oni štite samo spomenike ali ni vi niste dalejo od toga.
    Narod je ovdje željan hljeba , krce mu crijeva i nije mu do vaših ekoloških seansi.
    Ovaj stav se odnisi isključivo na mene i nema veze niti sa jednom političkom partijom niti sa nekom organizacijom. Tako da vas molim da iz dvojih replika izbacite riječ politika jer joj ovdje nije mjesto.
    Nidzo vi malo morate pojacati kunzimiranje ribe jer imate amneziju na momente što b se uspješno rješava sadašnjim medicinskim dostignucima.

  40. вивалди,

    прочитај добро мој коментар, ко се љути, тражио си дуел, потпиши се да народ зна ко ме је интелектуално растурио.

    Што се тиче економије и запошљавања сјети се емисије „један на један“ на АТВ прије четири мјесеца, када је гост био директор „Балкан бизнис центра“ и предсједник ЕКОНОМСКОГ-ПОКРЕТА из Србије господин Бранко Драгаш.

    Провјери шта је човјек рекао за економију Српске и кога је поменуо да нуди авангардан програм и рјешења у Српској?

    Провјери са ким је ЕКОНОМСКИ ПОКРЕТ потписао споразум о сарадњи и дао пуну подршку програму у јануару ове године.

    Није ваљда да су ти врхунски стручњаци, овјерени родољуби и велики пријатељи РС из Београда, толико глупи да не знају шта је добро за нас и ко то на основу свог програма може провести.

    Прије ће бити да ће права реформа економије наступити после избора са Еколошком партијом и њеним програмским партнерима.

    Немој се изненадити да Драгаш , Катић и Комазец буду људи који ће помоћи новој влади после избора, заједно са Николом ако преживим ово срање.

    Фулиш вивалди, да си довољно паметан не би ми давао шлагворте да остале подсјетим на наш програм и подршку најачих људи из области економије и привреде.

    Цријева неће крчати народу са Николом и оваквим на власти,она крче због оних који су уништили привреду, због оних који су покрали милијарде марака шуме, који распродају остале природне ресурсе, цријева крче народу од ових тровача којим и ти припадаш, без обзира на твој умилни стил писања и намјерне грешке.

    Наш програм почива на производњи хране и резервама за три до пет година унапријед, наш програм апсолутно штити све природне ресурсе, наш програм предвиђа контролисано коришћење природних ресурса за запошљавање, наш програм предвиђа здраву нацију, наш програм предвиђа Еколошку државу као услов развоја, наш програм не предвиђа троваче и лицемјере.

    Један од главних твораца овог програма сам и ја, поносан сам на то, поносан сам што смо добили признање највећих економиста и привредника Србије, далеко си ти вивалди од интелекта, далеко од препуцавања.

    Ово само да ти покажем колико сам нејак, не дај Боже да ти покажем колико сам физички нејак.

    Лаку ноћ, мирно пајај, па сутра пробај смислити још коју глупост, кад већ нећеш озбиљно да пишеш о овом проблему тровања.

  41. Antonio Vivaldi, 15.04.2014. 23:48:57

    “Vaš koncept zelenila bi bio prava stvar u npr Njemačkoj tamo bi napravili pravu maniju sa vašim radikalnim stavovima.“

    Шта је радикално у томе што је Никола обавијестио народ да су се пред носом истовара отровни отпад?

    “Narod je ovdje željan hljeba , krce mu crijeva i nije mu do vaših ekoloških seansi.“

    Ово је биједан покушај да се социјалном демагогијом скрене пажња са проблема.

    “Ovaj stav se odnisi isključivo na mene i nema veze niti sa jednom političkom partijom niti sa nekom organizacijom.“

    Баш ти вјерујем.

    Господо из СДС-а. Прихватите чињеницу да је ваша локална власт направила огромну грешку.
    Ако је СДС озбиљна странка и ако мисли градити сличан стил Вучићевом, онда нема шта чекати. Вучић је смењивао своје министре, а ви нећете обичног начелника општине. Ево прилике да покажете да ли је Босић мислио озбиљно када је на бијељинској скупштини рекао да њих неће интересовати ко је из које странке и да ће обрачун са криминалом бити жесток.

    Прилика је ту. Чекамо.

  42. Симо П. Ороз, 16.04.2014. 08:16:33 [112971]

    Tako je Simo.Ako Bosić ne pozove makar 5 svojih načelnika da podnesu ostavku do izbora priča o kriminalu, korupciji o obračunu sa lošim momcima je samo standardna izborna doskočica.
    Za početak trebao bi javno da izproziva ovog smećara sa Pala i da ponudi narodu objašnjenje odakle smeće u Palama a onda ako se pokaže odgovornsot i kojekakav sporazum opštine da se tu odlaže smeće treba ga na to smeće i poslati.
    Mloim lijepo…

  43. вивалди,

    (тровачу)немој ми на ви кад ме знаш,аргументе сам написао у колумни и у коментару ТАЧНО.

    Нисам ти пријетио и не можеш човјека који је радио са једним од највећих привредника у бишој БиХ, чувеним Младеном Тодоровићем који је изградио Пале,не можеш Николу човјека који се остварио као послован човјек, родољуб и хуманиста, подвести под љубитеља природе, врло јефтино чак и од тебе.

    Стање духа је уживати уживати у природи и чувати љепоту коју на је Бог дао, живјети овоземаљски живот значи и учити, радити, бавити се спортом,хуманим радом,остварити се у послу и породици,дати народу што ти је претекло, ти добро знаш шта сам ја и колико урадио од тога.

    Не бавим се ја политиком што сам хтио, да сам то хтио не би то почео са 48 година, био би партијски миш као што си ти и остала говна која се серу на овај народ.

    Због вас сам и кренуо у овај пакао да би доказао да нису сви људи који раде народни посао олош.

    Значи стање духа и жеља да се нешто стварно уради и да се докаже да може много боље је мотив, Никола не ради за паре,ова борба за здраву и запослену Српску је моја дужност као зрелог и оствареног човјека.

    „Ако се народ сети, сети, ако не, то је била моја дужност“, надам се да знаш ту реченицу највећег од свих нас, Данила Бате Стојковића.

    Немој овдје глумити свеца,подржаваш перфидно троваче дјеце,подсјећаш ме на ШПИЈУ из Капелских кресова.

    симо,

    ради се о програму Еколошке партије РС и развоју стратешких грана привреде Српске за наредне деценије, програму који је прилагођен територији, природним и људским потенцијалима.

    Такође се ту ради о веома логичном приступу рада и опстанка нашег становништва, обзиром на економске,климатске и безбједоносно-политичке промјене у свијету.

    ЕКОНОМСКИ ПОКРЕТ Србије чине веома угледни људи из области економије и привреде, то се не може порећи,они су програм разумјели и подржали, да ли је наш програм радикалан,или прилагођен времену у коме живимо показаће вријеме.

    Сигуран сам да онај ко буде имао чисто земљиште, воду за пиће и обезбиједи неколико година унапријед довољно хране за свој народ, мисли исправно.

    Молим Бога да оно како ја то желим остваримо, исто тако молим Бога да не буде зло, како то видим ја и многи нормални људи код нас и у свијету.

    Поздрав и хвала на коректном коментарисању

    Баш због тога је и оволики притисак на троваче у Палама, направили су ненадокнадиву штету локалном становништву.

    Ова колумна је опомена свим грађанима Српске, она је опомена да народ пази шта им раде политичке битанге,да пазе шта им ради политички олош су у спрези са својим менторима који су спремни отровати, загадити, слагати, напасти, па и убити, да би остварили свој лични интерес.

  44. Gdine Lazarevicu
    Vi opet vrijeđate što nije dobro.Takođe kad vas čovjek sluša rekao bi da ste supermen.da ste novi mesija na zemlji.Da li ste vi Sin Boziji.Naravno da niste.Vi ste samo jedan običan čovjek dobroga srca priznajem.Niste kvarni i imate nespornih ljudskih kvaliteta.Ali ste nažalost kao i većina ljudi vaše dobi zapali u krizu srednjih godina.Ni u čemu se vi niste ostvarili.Vodili ste propalu agenciju Mega, redovno gubili na fudbalskim turnirima, te imali jako malo uspjeha u ribolovu.Tačnije nije vas htjela riba.Obzirom da ste se prepali da cete jednog dana sa ovoga svijeta ootici a ko da se niste na njemu ni rodili budi u vama iskonski strah što ja razumijem.Ljudi smo.Niste se ostvarili ni u polotici.Nekako mi se čini da se vaše stanje duha promjenilo.Vi ste nebitni i tako će i ostati.Zato budite ono što jeste i pustite da vas ljudi zaborave ne zbog njih nego zbog vas.Da ste vi živi i zdravi vama i vašoj porodici a za sve drugo pustite Nebeske interese da rade svoje. Siguram sam da imaju najbolji plan
    S POSTOVANJEM
    A.V

  45. Simo apsolutno ste u pravu.ali onda to isto morate reci i gdinu latarevicu jer on istice sebe u prvi plan. ON KORISTI PROBLEM OTPADA ZA LICNU SAMOPROMOCIJU I TO JE TO.
    pricajmo o otpadu.
    Ovo što se desilo sarajevsko romaniskoj regiji je strasno. Šta je šaka placenika ucinila stanovnistvu za saku dolara.Osim neopozivih ostavki kompletnog opstinskog rukovodstva svi ta koje se dokaze da su odgovorni bi trebali dobiti visegodisnje kazne zatvora.Ali nije nista od ovoga problem.Otpad se iskrcao na pale i okolinu samo iz jednog razloga jer je neko osjetio da to moze proci da ljudi nece reagovati i boli su u pravu.Zasto sada opet svi cute zasto se ne naprave proteati zasto ljudi ne reaguju ne traze smjene ostavke.nas narod nije ni svjestan koliku moc ima u svojom rukama. Nego je dozvolio da ga par lokalnih kabadahija prepadne i da niko ne smije da pisne.Kako ce pisnuti kada je ovo sve jedan obicni raja mentalitet koga je 500 godisnja vladavina turaka ubila u mozak.Tu se sve zna a niko nista ne smije da zucne dok se desava ekoloski genocid na ovim prostorima.Jer ako se dokaze ono cega se ljudi boje šta se sve istovaralo u tim kamionima neka nam je dragi bog na pomoci.Na kraju narod je birao lokalnu vlast demokratski i nakon pobjede pjevao igrao i pucao od silne srece.Sada drsgi narode trpite jer trazili ste gledajte.
    Eto simo vidite da je Nikola u cijeloj prici ne bitan jer on sam i ja sami vi sami ne može nista do pisati i kukati po portalima ovog i slicnog tipa.
    Hvala
    S postovanjem
    A.V

  46. вивалди,

    Нормални људи кад виде да све пропада имају моралну обавезу да се укључе, како би покушали помоћи својој општини и држави.

    Волио би да није тако, да је све под контролом, тада би се бавио стварима као и сваки други човјек.

    Што се тиче мог посла и успјеха, ево рецимо да сам кроз рад те неуспјешне МЕГЕ, стипендирао преко педесет младих људи који нису имали услове као моја дјеца, неки су данас професори у средњој школи, неки асистенти на факултету, неки наставници у основној школи, неки су запослени у другим фирмама.

    Што се тиче спорта то је такође ентузијазам, случајно сам био јуниорски првак БиХ у стоном тенису, проглашен најбољим играчем и био најбољи стријелац чувеног турнира у малом фудбалу 1979. године,постоје пехар и медаља као свједочанство, после тога никад нисам играо на неком такмичењу,рекреативно да, чак и данас.

    Чувени су пријератни дербији суботом и недељом на Корану кад су играле Ниџова и Швабова екипа(Швабо-Милош Вукадин покојни ратни командант), било је више гледалаца него што сад гледају Романију, било је то вријеме мој вивалди.

    Риболов и екологија је стање духа, нема бољег и лошијег риболовца, ту постоје пријатељи који иду у дивљину, пију чисте планинске ријеке,пију воде које си ти и твоји у Палама отровали.

    Ту се рибари глупирају,уживају,попије се која, ноћи крај воде, рецимо крај Неретве испод Думоша са оне стране Зеленгоре,ноћи испод звијезданог неба крај Сутјеске гдје се љубе Зеленора и Волујак,између њих мали кањон и славна Сутјеска гдје су кретени хтјели правити брану, видиш и то смо зауставили.

    Уморимо се од пређених километара и дођемо кући добро исцрпљени али задовољни,прича се да су неки водили и женске у риболов, са друге стране кажу да су и неким долазили гости код жене кад оде у риболов, све је то за људе, мамлазе са куповном дипломом.

    Видиш , слушам јуче Вучића како каже да је готово са размишљањем о томе да је неко у некој комбинацији, човјек је у праву по том питању.

    Ви сте у Палама били у комбинацији, одрасли сте у лоповским партијама гсје је све у комбинацији.

    Као млади партијски кадрови са купљеним дипломама(код мене за вас није било стипендије), данас сте власт која је дошла комбинацијом, узели сте паре, а и да нисте, морали сте отровати народ, јер сте у комбинацији са много јачим играчима који су тај посао договорили, ви сте само мали кокошари, извршиоци, фукара која би да буде господа,фуј.

    Видиш ја и покојни Швабо смо уживали у животу, кад је дошло зло бранили смо народ, ја сам нажалост остао жив, он је погинуо, сад је моје да вас троваче растјерам, да се више никад нико не посере на његов и гробове много моје фамилије, пријатеља и комшија.

    Крај, немој више молим те.

  47. Nikola onda ste vi jedna obicna seljacina (izraz koji oznacava polkoprivrednog radnika koji ima prebivaliste na selu a za zivot zarađuje baveći se poljoprivrednim aktivnostima kao sto su lov pcelarstvo stocarstvo RIBOLOV ITD).i da budite ljubazni i objasnite sirim narodnim masama zasto vas niko ne zna imenom nego nadimkom kojim se označava ženka psa.molim vas to bam pojasnite.Da se opet ne bi uzbudjivali prije odgovora popijte kalcijum sumece tablete 500 mg i shvatite da vam je ove nazive dodijelio narod a ne ja. Za mene ste bili i ostali Gdin Nikola Lazarevic

  48. вивалди,

    док сам писао прошли коментар овај твој је објављен, немој молим те, све је јасно.

    Тражио си дуел, поштено је да се потпишеш и да почнемо, проспи ту памет да те народ чује Хегелу са дипломом приватног факултета на коме се прво дипломира па онда полажу испити.

  49. NIKOLA NEKA BUDE TAKO.
    Moje puno ime glasi Antonio Lučo Vivaldi.Rođen sam 4 marta 1678 u Veneciji i po zanimanju sam svestenik koji radi u veneciji.U slobodno vrijeme se bavim komponovanjem i sviram violinu.
    Do sada sam izveo preko 300 komcerata 8 sonata 14 opera 5 svezaka duhovnih kompozicija i 2 sveske svetovne muzike.Svoja najveca djela sam napisao za vrijeme baroka.imam jake politicke veze sa Lujom xv kao sa sa mnogim drugim vladarima sirom rvrope. Kako više nema jljeba od drkanja harfe morao sam naci bolji ppsao u vidu blogovanja sa Edvardom zisom koji je u ovom Zivotu uzeo lik Nikole Lazarevica samo što to ovaj drugi još uvjek ne zna pa se potpisuje pogresno.U tome je savproblem.Cim Nikola shvati da je Edvard i obratno sve će biti puno jasnije.Do tada lutamo nekoliko vijekova unazad.

  50. Ma, bravo Vivaldi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Alas je alas,a alas ko alas

    Al, se nebo osmeiva
    al se reka plavi,
    a ribarče u čun sniva
    jasno ko na javi.

    On itnuo udičicu,
    ribicu je steko.
    …………….
    …………….
    ………………
    ode sanak pusti.
    (B. Radičević)

    Pročitam čovjeka kad sebe stavlja u prvi plan:
    „… JA i pokojni Švabo…“
    Svoju djecu i unuke sam učio od progovaranja da sebe ne stavljaju u prvi plan…
    Drugo, alaaaaasu, kad govoriš o grobovima herojskim, izbriši primitivluke …nedolične riječi koje pametan ne pominje ni kad govori sam sa sobom…

    Slava velikom junaku Švabi, a njegovoj porodici, prekrasnoj porodici, kćerkama i sinovima, svako dobro!!!!!!!!
    Jedne godine , kakve li slučajnosti, na jednoj plaži igra se moj unuk u pijesku sa blizancima ….junakovim sinovima…

  51. Видим да се покушава побјећи од теме.

    На част свакоме и да му се врати онако како напада храбре људе и подржава оне који су потровали и понизили народ до имбецилности.

    Нација зна за ово тровање, зна за понижење српског народа који је понижен као нижа раса од муслимана захваљујући довожењем хиљада тона отпада на слободарску Романију уз знање и одобрење општинских власти Пала и вјероватно И Старог Града.

    Медији свакодневно о томе нешто кажу, много је то важно,стално се мора причати да се не би заташкало.

    Ако је Еколошка партија прва укључила аларм и подигла највећу галаму, то је нормално, ко ће ако неће еколози?

    Нећемо ваљда и о овоме да причамо умјерено да не наљутимо браћу из Федерације?

  52. Gospodine Lazarevicu u zivotu me ne zanimate ni vi, ni vasa partija, ni vasa opstina.

    Punom price, galame i pjenusanja a malo argumenata.

    Od vase politicke karijere sigurno nema nista a da li ce biti i kome urucene krivicne prijave zbog ovog smeca neka utvrde odgovorni.

    Pogledajte prilog na rtvbn.com u kojem kazu da je Republicki ekoloski inspektor Mladjen Lakic potvrdio da je rijec o bezopasnom otpadu a ovaj inspektor je pod kontrolom republickih vlasti i da je UNIS institut isto rekao a on je u vlasnistvu gospodina Milisica koji je ujedno i lokalni aktivista SNSD-a onda vase price definitivno padaju u vodu.

    Pozdrav iz donjeg dijela Grada.

  53. Види, све као неутрални.

    Нема тог окретања приче и подметања које може сапрати злочин који су урадиле општинске власти Пала.

    Никад се као Србин нисам биједније осјећао,да сељачине толико понизе српски народ.

    Колико су то људи без карактера, прво покраду сву шуму, униште све фабрике, оставе народ без посла у Палама и опет им мало.

    На то све проклети за парама, довезу хиљаде тона мулиманског отпада на најсветију српску земљу, отрују град у коме је настала Република Српска.

    Свака част њима и њиховим браниоцима, аферим газије.

    Одговараће и Лакић и фирма која нема услове а дала је сертификат, полако Гаврило, успут, ниси ти из доњег дијела града, ти си један од тровача.

  54. приједоре и читамкњиге,

    нема смисла и ако сте за СДС будите људи, није ово тема која заслужује другу причу осим осуду неморалног чина власти у Палама, ови други који нападају су управо ти из Паљанске власти.

    Срамота је људи, за Николу се зна да би ти и срце дао,много је он добра урадио, никад ништа није тражио за себе, сви то знају.

    Док се није супроставио овим изродима у Палама и њима је био најбољи човјек, чак су то сами у коментарима потврдили.

  55. Zasto vlast na Palama stiti „svoje “ ljude koji su direktni akteri ovog zlocina??!!
    Zasto MUP stiti “ svoje redovne musterije “ koji su takodje akteri ovog zlocina ?!!!
    Kakva smo mi to drzava, ko to upravlja nama, ako lokalna vlast ne smjenjuje svoje direktore koji su nas zatrovali, a policija ne hapsi ove druge njima u dosijejima poznate likove iz krimogenog miljea Pala i okoline?!!
    Svi zivi na Palama znaju ko su akteri ove ekololoske katastrofe i ko je uzimao novac za otpad koji je lagerovan po Palama!!

  56. realno,zna se ko je kapo u Srpskoj, zna se ko je GB, zna se u čijim su šapama i tužilaštvo i sudstvo, i sve do poslednjeg šrafčića i svako alasevo slovce je utkano u udvorničko ulizivačku priču namijeno za bajine uši
    Da u republici funkcionišu zakoni, pravo, red, … ovo se ne bi smjelo dogoditi,a za nefunkcionisanje reda u kući ko je glavni krivac nego upravo GB.

    Dalje,potenciraš da je to muslimansko smeće, a smeće je smeće , ono nema nacionalnost. Opet zloupotreba nacionalnog.

    Potenciraš da je alas činio dobra djela, i vjerujem da jeste. Ali , sva dobra djela poništava ukoliko je, a izgleda da jeste to radio da bi dobio političke poene.
    SV Nikola je ostavljao noću da ga niko ne vidi šaku lješnika, orasa,… pred vrata bolesnih, siromašnih, gdje ima djece .
    A naš alas po onoj, hvalite me moja usta, pa sve dotle da sebe proglasi ljudskim i političkim svecem.

    I najviše mi nije sjelo da spominjući grobove junaka koristi primitivluke bajine fele.

    U oktobru ukoliko dodje, a mora doći do promjene vlasti , i treba da dodje ,i doći će, da mu ne bude kao onome koji je olako ljude nazivao političkim pobačajima i idiotima.
    Na kraju , možda griješim, ali mislim da su sutjeska, realno i alas jedna ita osoba.I da su blizanci ne bi imali toliko , ne sličnosti ,u pisanju komentara, nego potpuna podudarnost riječi, izraza, …

  57. Ово је најбољи, што би мудросери рекли „еклатантан“ примјер функционисања нашег друштва. Човјек започиње причу о страшном криминалном дјелу којим је угрожено здравље становништва, не само Пала јер вода са јахоринских извора иде и у Сарајево, рецимо у Пивару, а онда „разни“ разводњавају причу сводећи је на неки лични план или обрачун са Николом Лазаревићем. Гебелсовски, нема шта. У деведесет коментара настоји се читаоца што више удаљити од проблема, исти замаглити, заташкати, јер посао не смије да трпи.

  58. paštetice, pa u trendu bajinom. Zamagljivanje, skretničarenje, odvlačenje od problema.
    Da je alas iznio problem ne politizujući ga, ne dajući mu nacionalni i stranački predznak, ok.
    Ali on problem , istinski problem, uokviri odama posvećenih samome sebi, okiti se ordenjem, peharima i svetačkim oreolom.

    Mislio sam da gori predsjednik od firčija ne može biti, ali avaj, a on alasu nije ni do koljena.
    Šta bi taj radio, mili moj bogo!
    Svi koji drugačije kažu su trovači, koristi neprimjerene i vulgarne riječi koje ne dolikuju intelektualcu slijepo oponašajući svog idola GB.Neko od komentatora je dobro primjetio, mačak uobrazio da je lav.
    Ali ta vremena su prošla.

  59. малааргета,

    све да си муслиман, свака част.

    приједор,

    АФЕРИМ ГАЗИЈА,кад те човјек боље анализира мислим да ти не радиш за СДС, ти радиш на деструкцији, теби нико и ништа не ваља,ниси једини овдје, паметан чојек лако сконта да си ти плаћен од оних који плаћају Бисерко и Кандићку.

    Исти ћеш ти ђаво бити, Боже ми опрости на овај Велики четвртак ко год буде на власти у Српској, са таквим за двије до четири године ћемо бити народ који је сам себе у Јасеновцу убијао.

    Јебо те Рамиз Салкић, Жељко Комшић и остали партнери душмана српског народа и честитог народа свијета.

    Гледам неко вече по десети пут бој на Косову, лијепо рече Мурат, парафразирам „Пусти Србе на Србе, не скидај им главу, сами ће они то урадити.“

    Никола је народни човјек,човјек који се воли шалити и човјек који пун живот живи, кад треба он је човјек ко има муда да постави своју главу за обичан народ као у овом случају, онај ко прави задужбине, онај ко је увијек спреман да се нешто уради добро за село, мјесну заједницу, за своју општину и државу, такви су некад Срби били у већини, поготово они који су знали ко су и гдје им дјеца треба да иду.

    То је кућни одгој, то се не може научити у партији, на страним семинарима и служећи одано партији, без обзира што су им вође страни плаћеници.

    Човјек је предсједник Еколошке партије, шта је требао, да ћути на ово зло и понижење?

    Још једном, власти Пала су понизиле све живе, гробове свих наших, понизиле поносну Романију, довеле српски народ на тој територији до толиког понижења да ни најгори српски вазал то не би учинио.

    Одговорност моралну и законску овај злочин тражи мој приједоре и остали плаћеници.

  60. реално, 17.04.2014. 13:18:56 [113170]

    U pravu si, ovde se pojedinci ne razlikuju od Kndićke ili Biserke. Stvarno ne znam šta je u tim glavama ali moj mozak to ne može da shvati.Valjda zato što sam normalan pa ne mogu reći za nešto što je dobro da je loše ili obratno kao u ovom slučaju ne mogu reći da je dovlačenje ovog smeća dobro za nekoga i za sve je loše i ne kažem da je taj mamlaz sa pala namjerno to uradio nego mislim da je uradio iz neznanja i amaterizma u vođenju opštine i zato treba da podnese ostavku.

  61. Хајде ви Додикови вајни еколози, објасните откуд потпис Додиковог републичког еколошког инспектора Лакића за те материје? Је ли вам то стигла депеша од Додика да нападате начелника Пала под изговором еколошке катастрофе? Гори сте полтрони од Калинића и Паповића, ту сте у рангу са Ћеранићем и Љепојевићем. Знаш ли ти Никола за срамоту, а хоћеш да се промовишеш у неку нову самосталну опцију? Потрчко.

  62. realno, hahaaha kakav nik!
    Realno, i samo realno. A,šta je realno, šta je istina, šta je dobro, a šta nije?Lijepo?
    Naravno realno je što ti kažeš, dobro, lijepo, istina,…. je ono što tvoji aršini odmjere….

    I ko ne misli tako, on je trovač, Salkić, Komšić, Biserko…
    Dragi moj realni, jesi li ti čitao Popvićevog Milutina ?
    Tu sam našao i naše političare, i one koji su oko bacili na politiku poput našeg alasa, i herciku, i…
    Vi bi ćebovali svakog kko ne misli kao vi, i još gore. Kažeš da mi niko ne valja.
    Nije tačno. Ponosan sam na sve one koji su pronijeli slavu srpskog roda i naroda , bilo kao sportista, bilo kao humanista.
    Kako da se ne ponosim sa najboljim strelcem čuvenog turnira u malom fudbalu i 1979.?
    Imaju i pehar i medalje !!!!!!!!!!!!!!1

    kako da ne budem ponosan što je Srbin bio juniorski prvak BiH u stolnom tenisu?
    Ko se ne sjeća čuvenog derbija na Koranu?

    Jbt , kakva veličina, kakav sportista!
    Taj da je Nole, taj bi se kandidovao za GB Vaseljenskog.
    Sve u svemu; mačak uobrazio da je lav.

  63. Свети Никола Лазаревићу и лазаревићевих светих свих 12 никова,

    нагледао сам се свакаквих покушаја у политици али ти си феномен, за снимати серију. све будале, само свети никола паметан. тачно вјерујем у ово да си тањеж и од рибара.

    херцтефе осјечански, приједор је овде био прије него што си ти кроз рупу од бетона први пут видио компјутер и много прије него што си ти научио како се праве налози на фронталу.

  64. сикирица,

    прочитај коментар вивалдија и прозивање Николе за фирму, за фудбал, за риболов, без везе али се морало одговорити.

    Човјек одговорио о фирми,кретен написао да му је фирма МЕГА неуспјешна, а он од те фирме правио задужбине, стипендирао преко педесет младих људи, помогао клубове и појединце,одшколовао дјецу, да ли је то неуспјешна фирма?

    Написао вивалди да је стално губио у фудбалу,(чуј небулозе) човјек му одговорио да се бави спортом и данас, да је некад био јуниорски првак БиХ у стоном тенису, да је једне године био најбољи играч и најбољи стријелац престижног турнира малог фудбала у Палама,да су легендарни дербији били на Корану годинама, дођи у Пале, питај за дуеле Швабине и Николине екипе прије рата, то је било уживање,игре и невиђена прича кроз игру,смијеха до суза, о свађама због екипе и пријатељству њих двојице се причају урбане легенде.

    Шта је ту ружно, наравно ништа, само биједан покушај дискредитације вивалдија да скрене причу од теме?

    Чуј слаб рибар, Никола написао будали шта значи ићи у риболов,написао да је то хоби, љубав, да нема бољих и лошијих рибара, ипак кад дођете у канцеларију Еколошке партије видјећете његове трофеје,значи добар је и рибар ако се то може мјерити.

    Видиш сикирица, Никола је описао успут љепоту тог живота, ево сјети се Николине колумне овдје“ЛИЈЕПА ЛИ СИ ГОРО МОЈА,ЈОШ СИ ЉЕПША ЗЕМЉО МОЈА“

    Прочитај је на овом порталу, зар човјек који то напише може бити лош, гдје ће ти душа?

    Није му Никола написао да је са својим рибарима као предсједник удружења направио највећи рибарски центар у Европи у подножју Јахорине, да је то тренутно највећа туристичка атракција на регији,зар није и то риволов сикирице?

    Шта је требао, да ћути док га говно понижава зато што је имао храбрости супроставити оним које је најбоље описао СРБЕНДА.

    Довољно си дрзак, не требаш бити дркаџија, што не написа двије ријечи о теми, значи немој се више правити неутралан, показао си се Вељоооооооооооооо!

    Поздрав за Србенду, тако се коментарише, истина је да су власти знале и потписале уговор о довозу отпада, еколози само у томе истрају, увелико се ради на томе да се све заташка.

    Е, неће моћи тровачи, доћи ће вам главе ваши страначки шефови, неће они моћи поднијети рафале незадовољства народа због понижења, због тога што сте народ Романије направили сметљиштем кантона Сарајево, због понижења толиког да се стиди данас сваки Србин ма гдје живио.

    Тужно је да ће неко морати бити смијењен због избора, умјесто да буде смијењен и ухапшен зато што функционише правна држава.

  65. херцтеф,

    хајде док сам ту да овај стоти коментар зачиним, нека се пуше несрећници.

    Народ је на регији толико огорчен и забринут да ће до Ђурђева дана помести ове криминалце из општине.

    Никола ће их на крају морати бранити да их не линчују, има портал Палеливе, сваки стоти коментар објаве, не да им власт и неко им је запријетио, замисли онда каква је стварна ситуација, најебали су кад се објаве резултати за који дан.

  66. Moj alasu, moj realni, ne uzdaj se u narod, narod je ni živ ni mrtav, u anesteziji.
    Danas čitam kako su se Norvežani i Švedjani izvukli iz bijede i došli do ovoga što su danas.
    Mi to ne možemo, ubili su narod u pojam, napravili ga neukim, zatucanim, ekremizovali ga, uništili mu privredu iz korjena .

    Niti ima radnika, niti rudara, niti seljaka da dižu bune i ustanke.
    Odradio je to firči do savršenstva.
    Zbog toga se ti ne uzdaj u narod, no pripremaj udice, blinkere i mamce. Tebi ribolov ne gine.
    Maksuz selam iz Prijedora. R. Salkić.

  67. Зашто ти, реално, Николин дрвени адвокат не одговориш на питање шта је потписао Додиков републички инспектор Лакић?
    Колико вам је Додик улетио пара да лајете на СДС и начелника? Имао је Додик и досад разних полтрона и послушника, али ви сте ту убједљиво најгори.

  68. Ekolozi, prijedor i harper vam se mogu samo sagnuti dole.

    Lazarević samo ako bude pametan može bez problema da uđe u skupštinu i da svoj politički program jasno i glasno prezentuje širokim narodnim masama.

    Ja ovom prilikom molim pametne ljude da se pomogne ekolozima na marketinškom polju da ljudi od informatike urade jednu besplatnu internet prezentaciju za Lazarevića gdje će moći da što bolje prezentuje svoj program i da bude u kontaktu sa građanima te Istočne regije.

  69. Ljudi, nemojte Nikolu Lazarevica zvanog Kuja vise loziti.
    Pa njega je u njegovoj Ljubogosti pobijedio gluhonijemi Bosnjak, nije uspio uzeti lokalni mandat a ne da uzme mandat u NSRS.

    On je jedini clan svoje Ekoloske partije RS a ranije je bio zajedno u E5 sa zelenima iz Sarajeva!

    Iza svih ovih nadimaka ribar,realno,sutjeska,malaargeta se krije sam Nikola jer sa njim niko nece ni u prodavnicu a kamoli u partiju!

    Pozdrav iz gornjeg dijela grada ako ti vise odgovara?B-)

  70. Гаврило је лично начелник општине Пале, какав је човјек тачно му стоји сваки коментар.

    Понижен је народ,општинске власти су Паљане направили сметљарима, ни Бог,ни људи вам то никад неће опростити.

    РЕФЕРЕНДУМ ИДЕ ЗА ВАС ОПШТИНАРЕ УСКОРО, РЕФЕРЕНДУМ НАРОДА ЗА ЉУДЕ И НЕЉУДЕ НА ЈЕСЕН.

    Што се тиче увреда, пријава полицији иде, само да се докаже тачност ко стоји иза оних који вријеђају, последице, то видите са Ниџом.

  71. харперу,

    не знам да си ме питао.

    Оно што могу да гарантујем да ће општинске власти бити смијењене и да ће против појединаца бити поднесена кривична пријава, да ће еколошки инспектор и власник УНИС института који даје сертификате по кафанама такође добити кривичну пријаву.

    Поздрав и лаку ноћ мада не заслужујеш због подваљивања.

  72. realno, alas se sprema za javnu ličnost, mada kao predsjednik partije je to već , u neku ruku jeste..
    Javne ličnosti moraju da računaju na komentare, na kritike javnosti , a pošto on svaku kritiku prima lično,prijeti sudom, nije u stanju da podnese ,on kao takav nije podesan za obavljanje poslova koje obavljaju javne ličnoti.
    Potrošio bi sve vrijeme i svu energiju u tuživanja i sudske procese.
    Drugo, pročitaj njegove komentare, i tvoje, a mislim da je to ista ličnost, oprosti ako griješim, nije li nazivanje onih koji drugačije misle trovačima, Biserkama,… uvreda.
    O primitivlucima da i ne govorimo.

  73. Додиков републички инспектор екологије, кажеш потписује сертификате по кафанама, а ти би због тога да мијењаш власт на Палама? Не знам којом математичком операцијом си дошао на ту идеју, али ако ти је кумовски интеграл припомогао да се присјетиш, онда је закључак једноставан, режимски полтрону.

  74. Китоловац,

    Посао инспектора провјерава да ли је смеће одложено у складу са уговором. У уговору вјероватно пише да смеће није опасно по околину. Инспектор то само констатује. Он нема лабораторијске инструменте да испитује да ли је смеће опасно или не. Он на основу онога што пише на папиру даје рјешење. Ако је нека акредитована лабораторија утврдила да је смеће безопасно не може инспектор то негирати.

    С обзиром да је господин Лазаревић посумњао у то, узбунио је јавност, и умјесто увреда које му упућује СДС-тевабија, од сваког нормалног човјека заслужује само похвале. На пријаву грађанина Лазаревића инспектор добија законски услов да покрене захтјев за поновно испитивање токсичности отпада и утврђивање да ли му је подметнут лажни лабораторијски налаз.

    Умјесто да поздравите храброст и савјест грађанина Лазаревића, имамо најпримитивније нападе СДС-тевабије.

  75. Подјебо их је Никола жестоко. Погубили се у коментарима.
    Ево примјера:

    ribar, 18.04.2014. 01:50:32
    “…да ће еколошки инспектор и власник УНИС института који даје сертификате по кафанама такође добити кривичну пријаву.“

    Никола јасно каже да власник института даје сертификате по кафанама, а китоловац то одмах приписује инспектору:

    harper, 19.04.2014. 10:54:17
    “Додиков републички инспектор екологије, кажеш потписује сертификате по кафанама, а ти би због тога да мијењаш власт на Палама?“

    Онда се комплетна СДС-тевабија укључи у нападе на Николу да је Додиков човјек, а аргумент им је тај што је Никола напао инспектора и власника иснтитута који су, по њима, Додикови људи

    Gavrilo Gavrilovic, 16.04.2014. 18:55:32

    “Pogledajte prilog na rtvbn.com u kojem kazu da je Republicki ekoloski inspektor Mladjen Lakic potvrdio da je rijec o bezopasnom otpadu a ovaj inspektor je pod kontrolom republickih vlasti i da je UNIS institut isto rekao a on je u vlasnistvu gospodina Milisica koji je ujedno i lokalni aktivista SNSD-a onda vase price definitivno padaju u vodu.“

    Оги мора учинити нешто по питању телал-ефендија јер му постојећи не познају основне законе логике.

    Пошто сам ја дао отказ Радојичићу, стојим на располагању, а почео сам и интензивни курс пробосанског језика, ваљаће.

  76. Simo, nemoj tako, „realno“ sve shvata bukvalno, shvatiće te ozbiljno.
    Naravno da to sa smećem treba istjerati načistac, bilo otrovno ili ne, ali kad ekološke probleme uokviri sa svetčkim oreolima i odama svome JA, kada to još začini stranačkim i nacionalnim, primitivnim rječnikom (govno, muda, trovači, budala ,kreten, nesrećnici,seru, jebo te Salkić, Komšić)… poradjenjima sa Kandićkom, Biserkom… prijetnjama da slijede tužbe…, oponašajući gb, vidim da je ekologija samo alat s kojim vrti prolaze tamo gdje na taj način nikada neće stići.

    Problem treba da riješe nadležni organi, ne okrivljujući nikoga prije toga, jer svako je nevin dok se krivica ne dokaže.

    I , alas je čovjek koji kritiku, makar i dobronamjernu, pogotovo onu koja nije takva, ne može da podnese, a javne ličnosti moraju da znaju , da su spremne, da računaju s tim, i da nose tej teret.

    Otprilike tako , što kaže narod, tijesan, je i jedan visokopozicionirani funkcioner SDS-a čiji tekstovi se ponekad nadju na ovom portalu, s čijim stavovima se ja često ne slažem … , a koji nakon svakog oprečnog mišljenja s njegovim burno reaguje, ali ne primitivno kao „realni“

  77. prijedor, 19.04.2014. 12:24:48

    “Otprilike tako , što kaže narod, tijesan, je i jedan visokopozicionirani funkcioner SDS-a čiji tekstovi se ponekad nadju na ovom portalu, s čijim stavovima se ja često ne slažem … , a koji nakon svakog oprečnog mišljenja s njegovim burno reaguje, ali ne primitivno kao „realni““

    Ко је тај? Како га ја нисам примјетио?
    Имаш кило меса од мене ако кажеш о коме се ради.

  78. Simo, nemoj da me zezaš. Misliš da sam jeftin, pogotovo što imam svoje meso, i svinjetinu, i piletinu, i pačetiui, i jaretinu…I pored svega, vegetarijanac sam.

    Znaš ti o kome se radi, siguran sam.Mala pomoć:

    povremeno piše za frontal, najčešče prozne tekstove, ali okušao se i u poeziji.
    Pozdrav Simi iz PD!
    To je to, i ni slovo više!
    Ali , ipak, najčešće sam do sada glasao za sds, i mislim da ću i ubuduće. Ako me alas ne odvuče u svoje zelene. Morao bi da se malo potrudi, za početak da očisti rječnik kočijaških fora i fazona.

  79. Обичпно се за ријеч јави ова луда Сино, ког нико ништа није ни питао, али он ко његов главни баја сам себи поставља питања и одговоре.

    Не знам шта полемисати са овом хипстерском групом Додикових вехабија, одлучите се ко се пита за екологију у овој јебеној држави? Ви, Додик, инспектор Лакић?

  80. Ко се питао до сада за екологију и природне ресурсе знамо,због тога су покрадене милијарде марака шуме, због тога смо изгубили преко 50% извора питке воде, због тога су уништена сва пољопривредна добра и комбинати,због тога данас увозимо храну и купујемо је у страним тржним центрима, због тога смо данас слуге на рођеној земљи,због тога данас харперу Паљанске власти довозе смеће из федерације у ту регију, то је јаче од њих, морају да би на нечему заврнули лову јер су све живо уништили и покрали.

    Због тога се ја данас стидим више него икад што сам Србин,због тога се данас Романија стиди њених власти,због тога ће одговарати тровачи.

    Због тога ће се у наредним годинама питати Еколошка партија РС око екологије и природних ресурса, видите да је то једино рјешење.

    Никола је свој живот угрозио да би у Палама и регији раскринкао сељачине, видите колико је тачна она његова, кад каже,“ТРАЖИЋЕМО ОД НАРОДА ПРАВО ДА САЧУВАМО И КОНТРОЛИСАНО КОРИСТИМО ПРИРОДНЕ РЕСУРСЕ ЗА ЗАПОШЉАВАЊЕ,ТРАЖИЋЕМО ПРАВО НА ПЕЧАТ И ГАРАНТОВАТИ АКО ТРЕБА СВОЈИМ ЖИВОТОМ ДА ЋЕМО ГА КОРИСТИТИ У КОРИСТ ОПШТЕГ ДОБРА“

    Видиш, то се овдје пише већ двије године, ево народу доказа да се ријеч држи.

  81. Чекај, умјесто једнсотавног одговора ти бацаш прашину у очи. Ја те лијепо питам у име кога републички инспектор Лакић ставља свој потпис на дозволу одлагања смећа, Додикове републике или општине Пале?
    Кад кажем Додикова република, буквално тако и сматрам, јер се главни баја понаша као газда и власник свега и свачега у РС.
    То што твоја партија поручује, упакована демагогија у еколошку икебаницу, шатро поруке мира, типа желимо да мир влада широм свијета, да нема гладних, сиромашних и болесних, итд. итд. којекаква лупетања.

  82. Китоловац,

    не даје инспектор дозволу да се одлаже смеће. Смеће се одлаже на основу уговора локалних власти Пала и произвођача смећа из Високог. Инспектор само контролише да ли се спроводи закон и правилник.
    Да би уговор био пуноважан потписници уговора морају имати доказ да отпад није опасан. Тај доказ не даје инспектор него акредитована лабораторија. Инспектор провјерава да ли та потврда постоји и да ли је издала овлашћена лабораторија. Потписници уговора су изабрали лабораторију и платили налаз.
    Инспектор нема право оспорити налаз лабораторије ако она испуњава услове за издавање исте. Он само констатује је ли испоштована процедура. Инспектор има право тражити да се понови испитивање у некој другој лабораторији само по пријави трећих лица. То треће лице је грађанин Никола Лазаревић. Инспектор је по закону дужан извршити увиђај чак и на основу анонимне пријаве.

    Према томе, ова галама на Николу само показује нервозу локалних власти на Палама јер је очито да је прекршен закон и да је угрожена природна околина Пала и Сарајева.

    Још једном, свака част Никола и нека те не поколеба ова галама. Тако раде сви лопови када их ухватите у лоповлуку.

  83. харперу,

    само ти окрећи тему, да ли си ти свијестан да не можеш нанијети штету еколозима, сваки твој коментар вас више укопава.

    Ти би да Еколошка партија буде икебана, зајебао си се, државотворна је то партија, најјачи програм у држави, једини некомпромитована идеја која није уништена од вас стечајних управника Српске.

    Твоја прича је за неуки народ, они свакако гласају за вас шта год ви урадили,варате их на националну причу а потписујете споразум са Изетбеговићем и његово смеће довлачите на слободарску Романију, серете се на град у коме је настала ова Република.

    Нема више дипломираних Срба, сад су већи и бољи Срби они који нису ни у једној партији.

    Ово читају писмени, халооооооооооооооо………

    Еколошка партија РС је покрет, идеологија, авангарда, нови начин пословног понашања и размишљања,хоће здраву нацију,да би то постигли рачунају на оне који читају,на оне који се морају умијешати коначно у живот ове државе кроз изборе, или ћемо нестати,еколози рачунају на паметне и рационалне који никад не гласају јер до сада нису имали за кога, бар тако су говорили.

    Немој заборавити да је таквих 50% у Српској, не буди глуп, немој подцјењивати интелигенцију људи који читају овај портал, осим вас пар што радите за своје партије, сви други који су прочитали колумну, који су читали Николине колумне сигурно су на његовој страни, ви само наставите да се укопавате.

    Добро вам је Симо рекао,поломисте народ причом о правди, да нема недодирљивих, господо из руководства СДС и ПДП, докажите да је тако, смијените своје троваче народа у Палама и свакој другој општини гдје се докаже да су учествовали ваши руководиоци у тровању и понижењу народа довозећи на свету српску Романију муслиманско смеће и ја ћу вам први честитати, сигуран сам и Еколошка партија.

Оставите одговор