Не вјерујте Чеди и Б92, Ђинђић је ипак био Србин

Постхумни генетски инжињеринг којим се од покојног премијера Србије прави нека врста копије Жељка Комшића, једна је од најгнуснијих пропагандних подвала другосрбијанских медија. Пише:Горан Драговић Имамо обавезу да на овај дан подсјећамо како је Зоран Ђинђић (уз друге опозиционе лидере Србије) научио давати изјаве и уопште понашати се пред камерама на Палама пред микрофонима Српске […]

уторак, март 12, 2013 / 06:47

Постхумни генетски инжињеринг којим се од покојног премијера Србије прави нека врста копије Жељка Комшића, једна је од најгнуснијих пропагандних подвала другосрбијанских медија.

Пише:Горан Драговић

Имамо обавезу да на овај дан подсјећамо како је Зоран Ђинђић (уз друге опозиционе лидере Србије) научио давати изјаве и уопште понашати се пред камерама на Палама пред микрофонима Српске радио телевизије. У то вријеме је могао само сањати медијски простор на РТС, који је вијест о протјеривању Срба из Српске Крајине објављивао у 20 минуту дневника. Баш као и данас када не објављује да српска жандармерија тјера Србе са барикада на Космету.

Без обзира шта говорили бивши четник Чеда Јовановић, његов параобавјештајни руководилац Беба Поповић, порнографи са Е-Новина, Веран Матић и амбасадорска клика која саставља владу Србије, Зоран Ђинђић је живио и умро као српски патриота, човјек који је знао шта значи држава и како се она води. Да је којим случајем жив, од њега сигурно не би чули да је фуснота некакав успијех, или да у ЕУ треба срљати по цијену да Србије нестане на ЕУ путу.

Не вјерујете?

Па не вјерујте онима који постумно тумаче Ђинђићев лик и дјело, а послушајте шта је и како говорио за живота. Његова тадашња виђења односа према Космету и Српској данас би била проглашена најгором јереси, мрачњаштвом, повратком у девдесете, окретањем прошлости, и много већ опробаних фраза којим се дискредитују неистомишљеници инстант демократије тоталитаризма.

Данас ће постухмни инжињери цитирати Ђинђићеве популистичке изјаве о сату који не ради док читава производња стоји, док су људи у безнађу и плаше се за своју егзистенцију. Премијер Србије који је због силних компромиса морао саставити једну од кадровских најлошијих влада у историји Србије (Живковић, Чанак, Кораћ, Батић, Михајловић…) несретним радницима набија на нос што у таквој ситуацији очаја не поправе некакав сат не улазу у пропалу фабрику.

Такав Ђинђић, демагог и популиста, добар је само сличним (а сличан се сличном радује) празнословима и маркетиншким производима попут Бориса Тадића, те невладинским полусрбима који служе тек за то да би Борис изгледао као некакв Србин и државник.

Таквим, који га посмртно латиниче иако је писао ћирилицом, и не треба ни за шта друго него да буде бајка о томе како не треба ићи путем деведесетих. Не требају му његове сјајне процјене како ће Србији њени "савезници" окачити Косово као камен око врата и уцјењивати је за ЕУ пут. Ђинђић је последњи мит квазидемократске Србије који није расвијетљен, а треба га само послушати. Цитирајте неку његову изјаву из овог понуђеног корпуса, па ћете видјети како ће вас амбасадорски покровитељи гледати након тога.



0 КОМЕНТАРА

  1. Ђинђића никад нисам нешто готивио. Неспорно је да је био интелигентан човјек, али…

    Сјећам се времена кад је у предвечерје бомбардовања Србије носио њемачке заставе кроз Београд, а Весна Пешић америчку.

    Странка коју је основао се зове Демократска странка. У називу нема ријечи „српска“ нити „Србија/е“. На застави странке су плава и жута боја http://www.radiocentar987.com/pub/article1/13114184025397_demokratska_stranka.jpg , исте двије боје као на заставама држава-експеримената, које су два новорођенчета настала као посљедица силовања од стране оних који проводе политику новог свјетског поретка:

    http://www.flagsinformation.com/bosnia_and_herzegovina-flag.png

    http://www.sussexineurope.org/images/Kosovo_flag.png

    Зоран Ђинђић је био њемачки човјек. Вјероватно су га врбовали у вријеме док је био на постдипломским студијама у Констанци. Како објаснити махање њемачком заставом улицама Београда? http://www.youtube.com/watch?v=4I7MjbB4sws

    На Видовдан је испоручио ратном непријатељу бившег Предсједника Србије.

    На власт је дошао помоћу стотина милиона америчких долара упумпаних од стране оних земаља које су 1999. бомбардовале Србију посипајући радиоактивни уранијум (чије је вријеме полураспада 4,5 милијарди година) српску дјецу, и криминалаца који су му на крају скинули главу. Зато је своје шефове на западу беспријекорно слушао, а није се обрачунао с мафијом.

    Око себе је окупио екипу попут Чеде Јовановића (студента режије у подераним старкама, борца за независност Косова), Срђу Поповића из „Отпора“ (директан играч ЦИА-е, инструктор за револуције касније у Украјини и Египту), адвоката Срђу Поповића (који је заговарао бомбардовање Србије, омиљен гост медија у Сарајеву и Загербу), психопату Бориса Тадића (сваки коментар је сувишан), Ненада Чанка (који одрађује посао за одвајање Војводине од Србије), Бебу Поповића, Жарка Кораћа, Душана Михајловића,…

    Имам саосјећање за дјецу Зорана Ђинђића што су прерано остали без оца. Жао ми је што је убијен, али није био мој миљеник.

    КО С ЂАВОЛОМ ТИКВЕ САДИ…

  2. Не волим било шта лоше говорити о људима који нису више међу живима,али ме страшно нервирају ове приче да је Ђинђић,ето,био патриота,освједочени родољуб,који се само стицајем околности морао уплести у антисрпске струје,јер се,као,морао борити против „диктатора“ Милошевића…и томе слично.Једини аутентични настављач Зоранове политике јесте Чеда,вјероватно би и Зоран,да је имао прилику,“објаснио“народу да се мора одрећи Косова и Метохије,и вадио би се на прагматизам као милион пута до тада.У моменту кад је убијен,популарност му је била испод 6%,на граници цензуса,Његовим убиством једино је профитирала ДС,која је искористила „Сабљу“ да затре трагове своје сарадње с криминалом и страним обавјештајним службама,и да уз помоћ медија,на карту емпатије поврати бирачко тијело на своју страну.Не бих да дужим,то је то,све остало рекао drazen78bl,са њим се скоро у потпуности слажем…И,још само да додам,Ђинђић се залагао за бомбардовање Србије „у циљу свргавања диктатуре“…Патриотски,нема шта!

  3. Страшан тренутак за Србију је његова смрт. Човјек који је био паметан, надахнут, оријентисан према Европи. Пун ми је к. митоманије о Србима, а зна се какви смо. Колико су оно Турци управљали са нама?? Како оно кажу, Србин сједи с бегом и предаје му жену на јеба.е, само да би сачувао своју гузицу. Не мора партија имати српски псеудоним да би била добра и квалитетна и да би радила у интересу својих грађана. Њега су убили они којима је сметала Ђиђићева визија Косова у Србији, а и они који су бранили свој криминал. Дај ми паметне Србе, а не нарцисе који ће се дивити својој памети владарској и мојој глупости слуганској. Од када је онај издајник посјекао главу Карађорђевићу, онај кум Обреновић, Срби су скроз проклети у власти због власти. Шта су Срби?Шта смо ми? Митоманија? Сјебани небески народ? Ми смо будале које редовно убијају своје владаре. Душан Силни је требао бити светац, а све остало и послије њега можемо бацити у ријеку..

  4. Па морао је окупити некога, је ли могао промијенити Милошевића који јесте водио глупу политику и сјајна одбрана до његовог убиства у Хагу га не може амнестирати за лошу државничку политику и цијепање Србије. Није он могао ићи са паметним Шешељом који је шовиниста прве класе, није могао себи бирати сараднике тек тако. Ево нека овдје неко покрене промјене, хоће ли придобити паметне људе? Аха, баш хоће, зна се да су паметни, затим богати најоданији слугани власти или климоглавци, 05.октобар је извео изманипулисани гладни стомак. Само, апсолутно је сада боље у Србији него 2000. године, Србија се развија, а ми се давимо у блату сопствене немоћи и пребројавања крвних зрнаца.

  5. @pink panter…Није Ђинђић срушио Милошевића,него Коштуница.Он је био противкандидат,Ђинђић је већ тада имао толико путера на глави,да није долазило у обзир да се он кандидује.Иначе,не видим никакву сврху ове расправе.Покојни Зоран Ђинђић је сада само карта коју Тадић,Чеда и остали извлаче пред сваке изборе,и сваку годишњицу смрти користе као најјефтинију пропаганду.Свој став сам изнио у свом претходном коментару,а ви сте нарочито са вашим првим коментаром потпуно промашили суштину.И ако вам је била намјера да браните лик и дјело покојног Ђиђића,у дијелвима свог првог коментара сте само подсјетили народ како је то гледати Б92,и њихове дежурне интелектуалце,дежурне историчаре,итд…

  6. Херцеговац, ето нека је Слобо добар. Јој како сте кратког памћења.. Ко нама уведе санкције 1994. године? Ко није прстом мрднуо за Книнску Крајину, а због његове тежње и полтике из Србије је и створена Книнска Крајина. Ако неко вјерује да је то стварно воља Срба из Крајине, онда је заиста беспредметно причати о било чему. У политици су сви врећа гована, али ви не разумијете улогу Ђинђића и не контате да су га Амери убили за рачун Косова, када је Ђинђић почео да прави план повратка Косова. Гљивица дачић је био у Влади која је Косово формално предала у руке шипцима. Сигурно он није говно и не ради са врећом гована. Мислите мало момци реално, а не оним што нам је упропастило животе, а то је мит о небеским Србима..

  7. pink panter, 13.03.2012. 22:43:54

    Ja сам мислио да је Слобо највећи гробар српског народа. А онда су дошли ови из ДС-а. Борис Тадић је, дефинитивно, много већи гробар нашег народа. Не може њега оправдати то што је и Слобо био лош. Нисам баш сигуран да је Ђинђић изгубио главу зато што је хтио да врати Косово у састав Србије.

    Ђинђић је зачетник политике коју данас проводи Чеда Јовановић. Ђинђић је увео неолиберални концепт у Србију, који ју је довео у позицију дужничког ропства. Ђинђић је помоћу подземља из Милошевићевог времена дошао на власт (пакт с ђаволом). Ђинђић је наставио да његује Мишковића, Бека, Костића, момке које је створио Милошевић. Кариће су обезглавили и протјерали, кад су се усудили да их политички угрозе. У Милошевићево вријеме је привреда нешто радила, истовремено док је водио ратове. Од Ђинђића је кренула приватизација, са сличним ефектима као и ова у Српској. „Демократе“ нису похапсиле мафију из Милошевићевог времена, нити им конфисковали имовину, већ је Ивица Дачић данас један од најважнијих министара. У вријеме Ђинђићевих „демократа“ је почело отцјепљење Војводине (2/3 становништва су Срби), избацује се ћирилица, продаје се српска земља у Војводини по багателним цијенама. Што је још горе, Србија се није никад више понижавала. Срђа Трифковић вечерас рече да је Србији више штете учинио Динкић, него НАТО бомбе.

    СРБИЈА, НАЖАЛОСТ, НИКАД НИЈЕ ДОЧЕКАЛА 6. ОКТОБАР

  8. pink panter, 13.03.2012. 22:43:54 [33830]
    „Херцеговац, ето нека је Слобо добар. Јој како сте кратког памћења..“ Сад сте већ почели да импутирате неке ствери… Гдје сам ја у овим коментарима хвалио Слободана Милошевића?Ви сте изгледа кратког памћења…А својим задњим коментаром такође потврђујете да превише вјерујете бајкама Тадићеве Демократске Странке,коју њихови плаћени новинари често провлаче по медијима настојећи да од покојног Ђинђића направе патриоту-додуше прагматичног.Цитирам вас“Амери су убили Ђинђића ради Косова“-ако је то теза коју сте прихватили,онда сте стварно лакомислен човјек.Било коме ко мисли својом главом ти покушаји „спирања љаге“ са лика и дјела покојног Ђинђића су смијешни.Тачније,трегикомични.

  9. Наравно, то што нисам био присталица Зорана Ђинђића не значи да оправдавам његову ликвидацију. Не волим ја ни Милорада Додика, ни Перу Ђокића, па их опет не бих вјешао на бандере. Ако су згријешили, постоји смјена на изборима, оставка под притиском јавности, робија за противзаконита дјела, али никоме не желим смрт.

  10. Не вјерујем ја никоме док не докаже да зна и умије. Довољно иам искуство с политичарима да бих вјеровао олако. Мислим да превише себе истиче, али читао сам ја његове текстове из 2001., кад је био Ђинђићев савјетник, и знам шта му је предлагао, а овај га је одбацио. Ово што сам навео у коментару од 13.03.2012. 23:14:44 нема везе с Драгашом. Али препоручујем Ти један текст који је Драгаш преузео чини ми се од Маргетића, који објашњава српско-хрватске мафијашке везе на високом нивоу и могућу позадину Ђинђићеве ликвидације.

    http://www.dragas.biz/index.php?option=com_content&view=article&id=7105:tko-je-naruio-ubojstvo-inia&catid=182:ubistvo-zorana-inia

  11. Период политичког дјеловања Зорана Ђинђића бих подијелила на два дијела. Не спорим ово што су говорили Драж и Херцеговац и слажем се да је његово дјеловање у вријеме бомбардовања и прије тога, за сваку осуду, АЛИ му одајем признање јер је једини политичар из те екипе који је рекао неколико значајних ствари, по први пут. Прво, ПРИЗНАЊЕ да су под контролом Запада и јасан став који је изрекао приликом задњег интервјуа у БЛ да му пријатељи нису они који од њега и Србије само траже уступке, а не дају ништа, јасан одговор да се више такво понашање неће толерисати и оно што је најзначајније, а то је управо окривљивање најближих сарадника и министара у Влади као људи који раде по диктату западних земаља. У те двије ситуације, треба тражити и разлоге убиства.

    Слажем се да је ДС то искористила, уништила значајне доказе рушењем виле у Шилеровој и да користи Ђинђића и данас од годишњице до годишњице, за прикупљање политичких поена.

    Шта би било када би било… можемо само да нагађамо. Као што сам и раније написала мислим да не може горе него што је данас.

    Мој утисак је да је он имао намјеру, видјевши гдје то води, да изађе из тог кола, али, није стигао да то уради!

  12. drazen78bl, 12.03.2012. 13:06:01

    “Сјећам се времена кад је у предвечерје бомбардовања Србије носио њемачке заставе кроз Београд, а Весна Пешић америчку.“

    Није тачно. Вук је носио америчку заставу.

    “Зоран Ђинђић је био њемачки човјек. Вјероватно су га врбовали у вријеме док је био на постдипломским студијама у Констанци. Како објаснити махање њемачком заставом улицама Београда?“

    Дражен је стевандићевски човјек. Вјероватно су га врбовали на студијама у Бањалуци. Како другачије објаснити махање Стевандићевим и Драгашевим форама.

    “На Видовдан је испоручио ратном непријатељу бившег Предсједника Србије.“

    Само си заборавио да кажеш да је тај исти Милошевић још 1997.године испоручивао људе тим истим непријатељима.

    “На власт је дошао помоћу стотина милиона америчких долара…“

    Није он једини дошао на власт. Шта ћемо са Коштуницом?

    “Око себе је окупио екипу попут Чеде Јовановића (студента режије у подераним старкама, борца за независност Косова)“

    Шта има везе што је студент? А ово за старке је глупост. Шта ако их је носио. Сваки нормалан студент је подерао бар једне старке у току студија. Неко и више, ако је дуго студирао. Јави ако знаш неког ко није.
    А ко је борац за независност Косова видимо ових дана. Чак је и теби јасно.

    “Имам саосјећање за дјецу Зорана Ђинђића што су прерано остали без оца. Жао ми је што је убијен, али није био мој миљеник.“

    Било је овдје на Фронталу коментатора који не крију радост што је Ђинђић убијен, али се не сјећам да си некад реаговао. Али си зато увијек реаговао када га је неко хвалио.

  13. Симо П. Ороз, 12.03.2013. 12:27:26

    Ниси вриједан мог времена. Али има много оних који би да те упознају. Затрпан сам мејловима.

    Који си ти фијук!? Па Чеда Јовановић тада није имао читаве патике, а након дружбе с Ђинђићем станује на Дедињу, пије вина која коштају колико нечији годишњи кућни буџет, вози џип од 50 000 евра итд. Само скрећеш причу, али те није тешко демотнирати. Вук је носио америчку, а Пешићка и Ђинђић њемачку заставу. Видио на Дневнику РТС својим очима. О теби довољно говори чињеница да Ђинђића браниш на начин што кажеш „па и Коштуница је“. Ђинђић Предсјендика Србије изручује на Видовдан и Симан-агин одговор је „и Милошевић је изручивао људе“.

    Нема се ту шта објашњавати. Људи који ово читају могу сами закључити.

    Ах, да! Симо, сањаш ли још увијек Стевандића? Чини се да си опсједнут тим човјеком. Требаш се лијечити, док није касно. Није то здраво. Нимало.

  14. Србин попут тебе нисам сигурно…дакле,лажни,затуцани самопроглашени патриота.И никад нећу ни бити.

    У низу глупости истиче се да је,по старом српском обичају,и Ђинђић био „шпијун“ и то немачки.Школовао се у Немачкој зато што је од наших „патриота“ препознат као опасност те за време студирања није могао да добије додатни посао ни у магацинима.Ал’ „глупе“ Швабе видеше да би један такав потенцијал био користан.Ево,ови наши студенти су налазили послове по кафанама,па сад имамо кафанске политичаре и теоретичаре упаковане у политички програм.Па ви видите шта нас чека.
    Настрану то што сваки други коментатор чека неку дознаку из те исте Немачке.Већина чак радо хвали немачки менталитет и способност,али ако би неко рекао да се угледамо на те исте Немце…па,ето,метак у главу је могуће добити због тога.

    Човек је феноменално уочавао проблеме,узроке проблема и давао реалистична решења.Али,ко још воли истину и реалност?То је нешто што овдашњи инструментализоване,недовршене личности никад неће моћи ни да ураде,ни да схвате.

    Чак је и Дачић то схватио.

  15. Mr Biggy, 12.03.2013. 13:08:18

    Ророња, прочитај па онда коментариши!

    Није он шпијун зато што је студирао тамо, већ зато што је остваривао њихове интересе, зато што је носио њемачку заставу Београдом и …….

    http://www.youtube.com/watch?v=4I7MjbB4sws

  16. Дражене,
    зашто увијек изгубиш живце кад са мном дискутујеш. Лијепо ме замоли и ја више никада нећу реаговати на твоје коментаре. Ако изнесеш свој коментар зашто ниси спреман, без једа, да прихватиш туђе мишљење?

    Што се Стевандића тиче, он је припада политичкој опцији против које се борим и имам право да га помињем. Не вријеђам га, али користим сваку прилику да дискредитујем његове идеје и идеје његове странке. Шта је ту спорно и зашто ми као један будући доктор налажеш лијечење?
    Хвала на бризи за моје здравље, али још ниси квалификован да дајеш дијагнозе.

  17. Које интересе,Стратегијо?Наведи…на том снимку седе два Метузалемова старија брата,а не Ђинђић који носи нечију заставу.
    ——————————-

    Сад,питање за наше тврдокорне десничаре…ако изузмемо неслагање око питања Косова да ли Јовановић није у праву када се залаже за функционално школство,професионализацију функционера у јавним предузећима…
    Никад не бих могао да подржим њихову политику,али ниједан наш врли „десничар“ никад није споменуо тако нешто,али сви се бусају српством.

  18. Симо П. Ороз, 12.03.2013. 13:15:06

    Ја не губим живце, већ се добро забављам. Само објашњавам људима бесмисао твојих коментара. Стевандића не помињеш случајно по стоти пут овдје. Да ли те је шамарао или ти је дирао цуру некад у младости? Има ту нешто. А већ знаш да сам ја Психијатрију (као и већину клиничких предмета) положио високом оцјеном и да сам компетентан да ти предложим лијечење. Дијагноза је Ф16 (као авион твоје омиљене армаде), увјерен сам.

  19. @drazen78bl

    Komšija, kad pročitam tvoje komentare o Đinđiću kajem se što sam za tebe glasao i još i ženu i sestru na to nagovorio. Bolje da sam Gavranoviću glas dao bar bi bio siguran da sam za budalu glasao. Drži se ti lokala i popravljanja stepenica, mani se visoke politike nisi ti za to.
    Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.

    Nemam namjeru da se stidim.

  20. onaj sa prizemlja, 12.03.2013. 14:55:59

    Ја немам чега да се стидим. То што вам се не свиђају моји ставови о Ђинђићу, па тако реагујете више говори о вама но о мени. Моје намјере и на изборима и везано за политику су крајње искрене, добронамјерне и нису вођење личним материјалним интересима.

    Видите, и „пинк пантер“ и многи други моји добри познаници и пријатељи не дијеле са мном мишљење о Ђинђићу, па не видим да је то проблем у нашим међуљудским односима, нити се неко од њих (а поготово не иза ника скривен) обратио на такав начин. Чак и људи који су били на истој листи као ја, немају идентичне ставове о Ђинђићу.

    Ја бих пак желио да аргументима демантујете оно што сам овдје написао. Није ли Ђинђић ушао у „пакт са ђаволом“? Није ли он дошао на власт уз помоћ Легије, Чумета и екипе, који су му касније наводно пресудили? Да ли је Ђинђић испоручио легално испорученог Предсједника Србије на Видовдан(тако значајан датум), што је преседан у историји? Да ли је Ђинђић финансиран од стране западних сила? (Многи су овдје писали да нема данас бесплатног ручка.) Да ли је након доласка Ђинђића кренула бандитска приватизација, прво банака, и задуживање Србије у милијардама долара, са јако скромним економским ефектима?

    Хвала за гласове!

  21. Naravno da nemaš čega da se stidiš, izreka kaže da čega se pametan stidi …
    Moje namjere su itekako dobronamjerne, zato i preporučujem ZET, mjesnu zajednicu i to je otprilike to. Ovo malo i iz ličnog političkog iskustva.
    Naši odnosi su odlični i način na koji sam se ja obratio je u skladu sa ovde izrečenim tezama.
    A sad odgovori:

    Pakt sa đavolom – Ne nego je trebalo da sjedi na guzici i palamudi po portalima. Zlo činiti od zla se braneći tu zločinstva nema nikakvoga…

    Navodno presudili – Eto ti znaš da je navodno pa bi molio da nam svoje dokaze i pokažeš, svoje ne tuđe. Drugi da su mogli već bi ih pokazali.

    Isporuka Miloševića – Slažem se nije ga trebalo isporučiti nego kao Čaušeskua uz plot kao pseto zatući

    Finansiran od zapadnih sila – A koje su to druge sile ikad finansirale ozbiljno bilo koga. Kod koga bilo koja vlast iz siromašnih država diže kredite – kod pokojnog Čaveza ili Kastra?

  22. мени је баш било годра кад су га поравнали. као и већини. што је и нормално, узимајући у обзир који је смрад био. сад, људи имају неки проблем да то кажу, као мртав, ово, оно..

    још ће те напасти. исти они који немају проблем да се посеру по другим мртвацима.

    гњида и кад умре опет је гњида. само мртва. не може гњида кад умре бити жирафа.

  23. onaj sa prizemlja, 12.03.2013. 16:23:27

    „Naravno da nemaš čega da se stidiš, izreka kaže da čega se pametan stidi“

    Поново увреда умјесто аргумената! По чему си ти, анонимни човјече, неко ко ће да одређује ко ће да се бави политиком на ком нивоу и да мени нешто препоручује? Који су твоји резултати који те препоручују да мени дијелиш лекције?

    Пакт са ђаволом – челне државе НАТО пакта које су сипале уранијум по српској дјеци Земунски клан и Легија су му помогли да дође на власт, мада су од Милошевића изгубили изборе. Далеко од тога да је Милошевић био добар. Била је пожељна смјена, мислио сам да је највећи гробар српског народа, а онда су дошли ови. Мени је писање на овом порталу само један вид борбе, а нисам само сједио.

    Наводно пресудили – то су званични резултати судског процеса, у који имам право да сумњам, мада их не искључујем, али ни не вјерујем 100%.

    Испорука Милошевића – Милошевићу се требало судити у Београду за све његове гријехове, а не предавати га ратном непријатељу да преко његовог имена суде цијелом народу.

    Финансиран од западних сила – Кад неко да динар да уђе у коло, касније пожели да да два да изађе, али не може. Присјело им је свима (питати данас живе Дачића, Вучића и Николића), а вријеме је показало шта је резултат, колики је спољни дуг Србије, шта је са индустријом итд.

  24. „Kult Zorana Đinđića stvoren je dejstvom nekontrolisane emocije i vrlo usmerene projekcije. Smrt mladog čoveka, posebno ako je nasilna, a taj čovek bio značajna ličnost, što je slučaj kod pokojnog Zorana, proizvodi kolektivnu emociju sastavljeno od žala, zabrinutosti i misterije. Vremenom dolazi do redukcije i splašnjavanja tih osećanja, i ona se transformišu u najmanje dve teorije, zauvek betonirane u sećanju ljudi, o tome ko je i zbog čega likvidirao čoveka. Prva kaže da je ubistvo posledica zaustavljanja određenih procesa, čiji je nosilac bio ubijeni, dok je po drugoj nasilna smrt došla kao cena načina vladanja i života uopšte.“

    http://www.intermagazin.rs/ratko-dmitrovic-recite-sve-o-zoranu-dindicu-ili-umuknite-za-sva-vremena/

  25. Симо П. Ороз, 12.03.2013. 13:15:06

    @Ovo je objavljivala Vukova i Danicina Srpska Rec , sve dok nisu napravili koaliciju sa istim ovima o kojima su ovo pisali

    ÐINÐIC DVESTA MILIONA MARAKA STAVLjA U SVOJ DZEP
    Republicki premijer Zoran Ðindic najtešnje je povezan sa „surcinskim mafijaškim klanom“. Na
    to je ukazao i bivši pripadnik SDB Momir Gavrilovic, ali je ubrzo posle posete kabinetu
    saveznog predsednika bio likvidiran. Gavrilovic je tada rekao da su odredeni ljudi
    sumnjivih biografija iz Surcina uvezli gradevinske mašine bez placanja carine. Radi se o
    mašinama za asfaltiranje, koje su na kredit kupljene u Nemackoj, i trenutno su angažovane
    na poslovima u Srbiji (pre svega, na popravci kolovoza na Ibarskoj magistrali i autoputu
    Beograd-Niš).

    Taj posao, koji se finansira sredstvima iz strane pomoci, a realizuje se preko ministarstva
    saobracaja, na cijem celu je clanica DS Marija Vukosavljevic Rašeta, Ðindicu i njegovim
    kompanjonima treba da donese cistu zaradu od oko dve stotine miliona maraka.

    Svi ovi poslovi odvijaju se i preko Dragana Markovica, Ðindicevog kuma i vlasnika firme
    „Krmivo-produkt“ iz Surcina.

    KONGRES DEMOKRATSKE STRANKE KOŠTAO PREKO 400 HILjADA MARAKA
    Stotine policajaca, pojacani obezbedenjem Skupštine Srbije, 5. i 6. oktobra, obezbedivali su partijski skup Demokratske stranke u beogradskom Centru „Sava“. Tako je Demokratska stranka nastavila praksu svojih prethodnika iz SPS-a i JUL-a, iako gradani Srbije placaju policiju da bi štitila njihove živote, licna i imovinska prava, a ne da bi cuvala funkcionere DS od naroda.

    Dvodnevnom kongresu Demokratske stranke prisustvovale su desetine gostiju socijalisticke orijentacije iz inostranstva, i oko tri hiljade delegata, kojima je DS platila put, prenocište i hranu. Kompletni troškovi organizovanja ovakvog skupa premašili su cetiri stotine hiljada maraka.

    A zna se i ko je to platio!

    VISOKI FUNKCIONERI DOS-a JOVANOVIC, POPOVIC I BASARA UZIMAJU DROGU
    Djindjicevi najblizi saradnici, visoki funkcioneri DS Cedomir Jovanovic i Srdja Popovic poznati su javnosti kao redovni
    uzivaoci marihuane i kokaina. Kod Srdje Popovica policija je u automobilu marke „mercedes“ marta 1998. godine pronasla 20
    grama opojne droge. Popovic, kako kazu njegovi skolski drugovi, drogu koristi od 17 godine. Popovic, koji je trenutno
    savetnik premijera za zastitu zivotne sredine, zivi vrlo nezdravo, jer konzumira opijate u kaficima u Palmoticevoj ulici,
    ispod Skupstine Jugoslavije. Cedomir Jovanovic takode redovno uzima droge, a zbog predoziranja je vise puta bio dovozen u
    Urgentni centar Klinickog centra Srbije. Poslednji put to se dogodilo 9. oktobra, oko dva casa i cetrdeset pet minuta
    ujutro, sto nam je potvrdilo vise lekara i medicinskog osoblja ove zdravstvene ustanove.

    I Svetislav Basara, novopostavljeni ambasador nase zemlje na Kipru i funkcioner Demohriscanske stranke Srbije, notorni je
    narkoman, sto potvrduju svi njegovi prijatelji i poznanici iz Uzica i Beograda.

    GORAN VESIC OSUÐEN NA DVE I PO GODINE ZATVORA
    Malo je poznato da je Goran Vesic, savetnik saveznog ministra za unutrasnje poslove Zorana Zivkovica, presudom Vojnog suda
    iz Uzica, iz maja 1999. pravosnazno osuden na dve i po godine zatvora, zbog odbijanja da se odazove na vojni poziv, koji mu
    je urucen marta iste godine. Vesic je, izbegavajuci patriotsku obavezu, kada je zemlja bila bombardovana, pobegao u
    Crnu Goru. U podgorickom hotelu „Crna Gora“ koristio je luksuzni apartman, ciji dnevni najam kosta 300 maraka.
    Vesic je u glavnom gradu Crne Gore osnovao i firmu za uvoz i izvoz, a u Srbiju se vratio posle petog oktobra pravo na
    savetnicko mesto u policiji, iako je jedino njegovo prethodno iskustvo sa policijom bilo vezano za izbegavanje organa
    gonjenja.

    ÐINÐIC „POSTENO“ ZARADIO ZA STAN I DVE VILE
    Zoran Ðindic ima samo dve i po godine radnog staza. Medjutim, on je na veoma cudne nacine dolazio do novca. Njega je
    godinama finansirao Miodrag Kostic Kole, biznismen iz Novog Sada, vlasnik preduzeca „MK“ i direktor Demokratske stranke.
    Prema sopstvenom priznanju, Kostic je Demokratskoj stranci svakoga meseca davao pedeset hiljada maraka.
    Kostic je u prolece 2001. bio glavni protagonista afere sa utajom milionskog iznosa poreza, na sta je ukazao
    Narodni pokret „Otpor“. Kostic, koji je i vlasnik fudbalskog kluba „Vojvodina“, sredinom oktobra pretio je Miroslavu
    Vislavskom, bivsem predsedniku novosadskog fudbalskog prvoligasa, da ce ga proterati iz Novog Sada, da ce mu polomiti sve
    kosti, da ce ga strpati u zatvor i ubiti. „Demokratski“, nema sta.

    Zoran Ðindic je vlasnik stana od 150 kvadrata na Studentskom trgu broj 8 u Beogradu. Taj stan je, prema svedocenju bivseg
    visokog funkcionera Demokratske stranke, kupio za 150 hiljada dolara, novcem koji je prisvojio od americke pomoci za
    DS 1990. godine. Ðindic poseduje i vile na Senjaku, u Drinickoj broj 1, i u Novim Banovcima, ulica Beogradska 50.
    Podgoricki dnevni list „Dan“ pise da Ðindiceva vila na Senjaku izgradena za samo dva meseca, da je odlikuje holivudski
    glamur i da u potpunosti baca u zasenak eksterijer elitnog beogradskog naselja. Podgoricki list istice da samo ograda oko
    kuce na Senjaku, izradena od najboljeg svedskog celika, visine oko tri metra, sa brojnim ukrasima, kosta nekoliko stotina
    hiljada maraka.

    Prema pouzdanom izvoru iz Vlade Srbije, Zoran Ðindic poseduje akcije u firmi „Koka-kola“, a vlasnik je i jednog preduzeca
    u madarskom gradu Keckemetu.

    ÐINÐIC ATEISTA SPRECAVA POVRATAK VERONAUKE
    Ðindic se u leksikonu „Ko je ko u Srbiji“, koji je objavljen 1991, na 110. strani, deklarisao kao ateista.

    Zato se republicki premijer javno zalaže za povratak veronauke, a istovremeno preko ministra prosvete, i od njega postavljenih direktora, sve cini da spreci decu da u srpskim školama pohadaju casove veronauke. Ðindic se iz marketinških razloga postavio i za šefa konzorcijuma koji bi trebalo da gradi hram Svetog Save na Vracaru, ali ce i taj posao opstruirati, jer je neverujuci.

    POLICIJA TUCE GLADNE RADNIKE, A PREMIJER SE UZ PESMU, IGRU I ALKOHOL DO SITNIH SATI PROVODI U DISKOTECI
    Republicki premijer Zoran Ðindic, sa suprugom Ružicom i ministrom za kulturu Branislav Lecicem, viden je u nedelju 21. oktobra u poznatom beogradskom nocnom klubu „Zvezda“.

    Bracni par Ðindic i njihov prijatelj Lecic došli su u pratnji desetak telohranitelja. Prisutni kažu da je ministar kulture neumorno igrao na podijumu u ritmu tehno muzike, i da je bio u vidno alkoholisanom stanju. Premijer, njegova supruga i ministar Lecic napustili su „Zvezdu“ oko cetiri casa ujutro.

    Dok statistika kaže da je proizvodnja u zemlji za deset posto manja nego prošle godine, da je prosecna plata dvesta maraka, a potrošacka korpa dva puta više, da su cene hrane i racuni za struju, telefon i komunalne usluge uvecani za cetiri stotine posto, i dok policija tuce gladne radnice i radnike koji protestuju zbog najavljenog usvajanja zakona koji ce ih dovesti u ropski položaj, premijer se do sitnih sati uz pesmu, igru i alkohol provodi u diskoteci.

    Nemacki dnevni list „Junge Welt“ u danasnjem broju javlja da je covek koji je korumpirao
    bivseg vojnog ministra Sarpinga (prosle nedelje ga je Sreder zbog ovog skandala izbacio iz
    vlade!) takodje „sponzorisao“ premijera Srbije Zorana Djindjica „

    СРПСКА РЕЧ? ВУКОВА ВЕСЕЛА СВЕСКА? Да л’ је могуће?

  26. „Пети октобар је црни дан у Србији, јер тога дана су, у одсуству СПО, Ђинђић, Коштуница и остали лидери ДОС-а направили пакт са стубовима Милошевићевог терористичког режима, са Легијом, са земунским кланом“

    ВУК ДРАШКОВИЋ, „Некад било“ РТРС, 8.3.2013.

    http://rtrs.tv/av/pusti.php?id=25193 Од 3:10……..

  27. Е Стратегијо,ово кад је писао,као да се обраћао теби:

    „Razlika između etike i morala je vrlo bitna. Ono što je dobro za jedan narod je etika. Moral je pitanje namera, da ja kažem – ja mislim da je to dobro i ja ću to da radim, jer su moji motivi dobri. Za to što će se na kraju desiti katastrofa, ja nisam kriv, ja sam to uradio iz dobrih namera. Ja to prezirem. Mislim da je to izgovor slabijih. Mene ne interesuju namere. Mene interesuju posledice. Svako ima dobre namere i mislim da je to stvar pristojnosti. Ja nemam nameru da diskutujem o nečijim namerama. Podrazumevam da svako ima dobre namere. Ali to je toliko trivijalno, da me ne interesuje. Mene interesuje šta sledi iz toga. Ako ne sledi neka posledica koja je korisna za mene, dobre namere me ne interesuju.“

    Ту описује твој недостатак прагматизма,догматизованост,инструментализованост…

  28. Поштена су оба става,само се заснивају на погрешним премисама.

    И један и други мрзе Ђинђића јер је углавном кривицу за недостатке нас самих приписивао нама самима,не разним облицима страног фактора…

    Међутим,док то Веља ради по инерцији (вероватно не знајући ни сам зашто),Стратегија се својски труди да најлепше упакује скуп манипулација,не би ли бар мало смирио савест што не може да бар мало искорачи из те каљуже квазипатриотизма.

  29. Па Веља…слободно нам реци нешто више о дотичној „гњиди“.

    Са аспекта политичке филозофије коју је износио (менталитету,индивидуалној акцији,одговорности…) као и са аспекта решења која је предлагао за нека од горућих питања,Ђинђић дефинитивно није био „гњида“.Или барем је био низ гњида већих од њега.

    Ако се замерке односе махом на избор људи око њега,мислим да га донекле оправдава период у коме је деловао и против кога се борио.

  30. Коректан чланак пригодног карактера, а поводом десетогодишњице (умало не рекох јубилеја). Кад се узму у разматрање гмизавци који данас гамижу по грбачи власти измождене Србије, и Зоран и Слоба бејаху трофазне патриоте и Србенде.
    Све послије њих гола трина и талашика уцијењених, приглупих, надмених и алавих курвиних синова што би рекао Џони…

  31. Коректан чланак пригодног карактера, а поводом десетогодишњице (умало не рекох јубилеја). Кад се узму у разматрање гмизавци који данас гамижу по грбачи власти измождене Србије, и Зоран и Слоба бејаху трофазне патриоте и Србенде.
    Све послије њих гола трина и талашика уцијењених, приглупих, надмених и алавих курвиних синова што би рекао Џони…

  32. Ја би њега откоп’о!

    Штета таквог мислиоца само затући лопатом и да труне у некаквој рупетини.
    А његове честице би поделио по свим храмовима…у црквени календар би га ставио…слике његове, поред Св.Саве, Тесле,Владике Николаја…

  33. bighakeru, Srbendo iz Plehana, pa gdje si ti? Ti opet pogrdno o jednom dijelu ženskog tijela, organu koji radja novi život…

    Kompleks koji vučeš iz nesretnog djetinjstva ispod crvenih ferala. A, to da li si Srbin, Rus, Švabo, Croat, ne zna niko, pa ni ona zbog koje mrziš rodnicu života. Jedno je sigurno, nisi Kinez, jer tada kada su te bigerovali ovdje nije bilo kineskih radnji.

    I, kafane spominješ često u svojim bigerovanjima, i opet u negativnom kontekstu. Opet negativne crtice iz djetinjstva.

    Bigeru , ne mogu da se naljutim na tebe i kada se stidiš svoje Zdravomarije u faljenogisusa, upravo zbog jedne gospodje iz derventskih picparkova koja je našoj četi nesebično davala sve od sebe, mada je ta ista gospa uzrok tvoje mržnje prema ženskom svijetu.Ja odista nemam nikakvih predrasuda prema tvojoj gej populaciji.
    Pozdav „srbinu“ iz Budapest!

  34. Mr Biggy, 12.03.2013. 21:37:35

    „Са аспекта политичке филозофије коју је износио (менталитету,индивидуалној акцији,одговорности…„

    ајде? стварно износио филозофију?

    „као и са аспекта решења која је предлагао за нека од горућих питања„

    е, поготово са тог аспекта. то је тај аспект. кључни.

    „Ђинђић дефинитивно није био „гњида“„

    наравно. твоја логика је пребритка у овом конкретном случају. располажеш мојим дивљењем поводом исте током краћег периода.

    „Или барем је био низ гњида већих од њега.„

    ух. браво. није био низ, него су сви редом били већи од њега. с које год стране. он је био у ствари гриња. мој зајеб.

    „Ако се замерке односе „

    немам никакве замерке. у праву си. гриња јбг.

    „период у коме је деловао и против кога се борио.„

    против слобе?а гдје се он борио против слобе? па види, то ти је као кад џукела покупи гњиду, па је шинтер затуче, и онда је гњида као борац против џукеле. оно, причају гњиде

    B-)

  35. Нисам ни мислио да имаш ишта рећи.Заправо,коментарисао си сваки део осим оног који си требао.али,свака част,од тебе нисам видео до сада ни проширену реченицу да се је написао тако да имаш бамбија за труд,Вељо Гњидо.

    Прдоња,можеш ти то и боље,јебага,што си се преп’о,не занима мене ко си ти,нећу ти слати полицију на врата.Можда.

  36. ајде ти ми сугериши, који део, па да га прокоментаришем на тенане. нисам обратио пажњу, успио си у пар редова да наваљаш гомилу шупље као и иначе. то што си ми интересантан као појава, на фронталу, а и иначе, не значи да ја стварно читам оно што ти напишеш.

    кад почнеш причу са „`Са аспекта политичке филозофије коју је износио..“ не знам какву реакцију очекујеш. нема свако воље бринути о болесницима.

  37. Bigerkeyseru, ja da se bojim takvih?
    Ja da se bojim policije tvoje, i poglavnika tvoga? U meni teče krv kozaračka, koja je uvijek neprijatelja dočekivala onako kako treba, nikada dezerterski, crnoberzijanski , nikada vozajući se na tenkovima neprijateljskim.

    Nemoj :možda. Ajde da ja dođem sam , ukoliko će svanuti Srpskoj.

  38. дакле ти си ово некако замислио као дијалог између себе и мене.. =)

    ал опет не пратиш.

    „па види, то ти је као кад џукела покупи гњиду, па је шинтер затуче, и онда је гњида као борац против џукеле„

    дакле, не може једноставније, ал никако. не знам чему компликујеш, ионако ти је компликовано све.

  39. можда би ми било накнадно драго, да су СДСовци кренули да проповиједају Гарићеве визије, измишљене дијалоге и изреке и да постхумно тумаче аспекте његове политичке филозофије.

    Од Гарића мртвог бар нису правили шпрдњу ко од овог

  40. „Aleksandar Simović, pripadnik „zemunskog klana“, optužen za seriju ubistava, tri otmice i terorizam, izjavio je juče u Specijalnom sudu da je pokojni premijer Zoran Đinđić sa vođom kriminalne grupe Dušanom Spasojevićem, švercovao cigarete. – Spasojević se bogatio u švercu cigareta, sa Limunom, Peconijem, Saletom bananom, Ekremom Lukom. Deo novca je plasirao sa Vladom Trefom i Bojanom Bajrušević. Drugu grupu činili su Milorad Dodik, Borislav Mikelić i Zoran Đinđić.“

    http://www.politika.rs/rubrike/Hronika/t41289.lt.html

    Joш један диван текст за ове који и даље тврде да је Ђинђић био визионар и који ме пљују, јер имам контра став о Ђинђићу.

    А ту је у причи и Чеда, патриота по укусу Сема Певеца Првоошуреног. Али, ето нема другог „патриоте“ Чанка, који учествује на конференцијама о сепаратизму.

Оставите одговор