Након Фолксвагеновог скандала Нијемцима још боље
Регистрација нових аутомобила у Њемачкој, као кључно мјерило тражње у једном од најважнијих сектора највеће европске привреде, порасла је у октобру. Регистрација је порасла упркос бојазни да ће Фолксвагенов скандал са лажирањем вриједности издувних гасова угрозити продају цјелокупног аутомобилског сектора. У октобру је регистровано укупно 278.400 нових аутомобила, што је за један одсто више у […]
Регистрација нових аутомобила у Њемачкој, као кључно мјерило тражње у једном од најважнијих сектора највеће европске привреде, порасла је у октобру.
Регистрација је порасла упркос бојазни да ће Фолксвагенов скандал са лажирањем вриједности издувних гасова угрозити продају цјелокупног аутомобилског сектора.
У октобру је регистровано укупно 278.400 нових аутомобила, што је за један одсто више у односу на податке из упоредног периода лани и највиша цифра за мјесец октобар у посљедњих десет година, према подацима њемачке федерације произвођача аутомобила ВДА, преноси агенција Франс прес.
Од јануара до октобра ове године, регистрација нових аутомобила у Њемачкој је скочила за 5,0 одсто на 2,686 милиона аутомобила, док су дизел аутомобили чинили 48 одсто или скоро половину цјелокупног тржишта нових аутомобила у Њемачкој, наводи ВДА.
Њемачка компанија Фолксваген тренутно је погођена скандалом, након признања да је 11 милиона својих аутомобила широм свијета опремила софтвером за лажирање података о емисији штетних гасова на лабораторијским тестовима, наводи француска агенција.
Više vjeruju Folciki nego budžetlijama levatima što nameću one neke standarde za izduvne gasove iz dizel motora. I sam sam takav.