К’о авион 787: Кога Нијемац брани и Американац храни…

Од 18 -24, новембра 2019, у 167 земаља свијета, међу којима је и Босна и Херцеговина, обиљежава се Глобална седмица подузетништва. Међународна је то иницијатива која има за циљ у истом периоду сваке године фокусирано у средиште позорности ставити предузетнике и предузетнице широм свијета.

среда, новембар 20, 2019 / 14:13

Са кампањом која у фокус ставља 10 жена предузетница из цијеле БиХ, Фондација 787 се придружује овој глобалној иницијативи.
Током посљедњих година уочљив је тренд да се жене у БиХ све више опредјељују да искористе своје таленте, вјештине и знање тако што покрећу властите бизнисе. Многима од њих се и Фондација 787 нашла
на путу развоја, те је у склопу своје мисије подржала у
личном капацитету, бизниса, преко 400 жена из цијеле БиХ.

Међу бројним успјешним предузетницама, њих 10 је одлучило подијелити своја искуства при оснивању и
развоју бизниса, те на тај начин у Глобалној седмици подузетништва охрабрити све оне који размишљају о
покретању властитиог бизниса. Кампања са предузетницама ће бити свакодневно присутна на
друштвеним мрежама Фондације 787
Јованка Сабљић, из Дрвара са шесточланом породицом бави се производњом џема, ликера, сока и
ракије од дрењина. Јованка наводи да се са изазовима у пословању сусреће стално и да је
"суочавање" са њима постала њена свакодневница. "Највећи изазов за мене је био неприхватање и
неразумијевање идеје на самом почетку. Уз довољно аргумената, огромне воље, труда и
неодустајања данас је иницијатива "Буди здрав ко дрен" препозната као једна од бољих иницијатива у
БиХ, те се промовише и служи за примјер и у образовним установама."
Сабина Кривдић, из Високог, једина је жена у БиХ власница алкохолне црафт дестилерије. Успјешно послује,
те као три кључна елемента за развој њеног бизниса наводи природна богатства наше земље, подршку
едукативних програма, као што су они Фондације 787, али и чињеница да је и сама љубитељица ракија и
ликера.
"Не морате бити сјајни како бисте почели, али морате почети како би били сјајни. Одлазак у иностранство
није гарант успјеха. Треба остати у родној земљи, унаприједити своје способности и показати да ништа
није немогуће. Чуда су и овдје могућа", ријечи су докторице стоматологије Вилдане Карамустафић,
која је у свом родном граду Горњем Вакуфу – Ускопљу основала стоматолошку ординацију
"ДентИН".
Дио кампање су и: Мирела Џинић, власница бизниса Сенсес, из Травника, Емина Сеферовић, оснивачица
Цонцепт Сторе ДАЛГА, из Бихаћа, Нејра Лепић – Салкић, власница Схербетлоок-а, из Сарајева, Ерна
Шошевић, оснивачица Бизбоок.ба, из Сарајева, Бранкица Раковић, из Лола магазина, Бања Лука, те
Андреа Цамић и Александра Салтагић, власнице Руком из Сарајева.



1 КОМЕНТАР

Оставите одговор