Кажу да је то будућност трговине: Кинескиња у живом преносу може да прода све

У Кини је индустрија куповине уживо преко интернета веома развијена и популарна, а Хуанг Веи, познат као Вија, краљица је такве продаје.

понедељак, 13 јула, 2020 / 14:01

У априлу је Хуанг продала лансирање ракете за око 40 милиона јуана (више од пет милиона евра). Екстравагантна куповина уживо путем интернета за обожаваоце 34-годишње звијезде продаје широм Кине прави је угођај и разноврсни шоу, дијелом рекламни програм и групно ћаскање.

У мају је достигла рекордну гледаност од преко 37 милиона, што је више од броја људи који су гледали финале „Игре престола“ или додјеле Оскара.

Пошто не можете тек тако да пошаљете ракету у свемир, Вија је продале цијелу услугу од почетка до краја, не само ракету.

Такође у априлу је била домаћин емисије чији је циљ био прикупљање новца за компаније које се боре у Вухану услед пандемије.

Американци је описују као „комбинацију Ким Кардашијан и Марте Стјуарт“, а такође је позната и као „Краљица лајвстрима“.

Сваке вечери Вијина публика прави поруџбе у вриједности од милион долара, и то претежно за козметику, уређаје, готову храну или одјећу, али такође је „селила“ куће и аутомобиле.

На дан самаца, највећи кинески шопинг догађај у години, продала је робу у вриједности већој од три милијарде јуана (више од 125 милијарди евра).

Ширење коронавируса, који је већину Кинеза ставио приморао на куповину из куће, удвостручило је гледаност њене емисије.

Тајна привлачности Вијиног шоуа је то што комбинује међуљудску интеракцију са онлајн куповином. Можете комуницирати са стварном особом, мада преко екрана, док наручујете производе за доставу на кућну адресу.

“Ја сам неко ко помаже купцу да донесе одлуку, због тога морам да размишљам о њиховим потребама”, рекла је Вија пред почетак једне своје емисије.

Обукла је црне панталоне и бијелу мајицу са бејзбол капом Јенкија и дугим сребрним минђушама – то су све предмети који су се продавали током те емисије.

Како каже, намјерно се облачи опуштено, како би се приближила гледаоцима који највјероватније сједе код куће.

„Конкретно, тежим ка томе да понудим све што ће мојим обожаваоцима бити потребно. Звона за врата, тепихе, четкице за зубе, намјештај, душеке, све“, рекла је.

Има фанове свих старосних доби, од којих многи описују своје вечери као непотпуне без Вије.

Већину ноћи Вија до домова гледалаца широм Кине долази из малог студија смјештеног у магацину са 10 спратова у кинеском технолошком центру Хангжоу.

Емисија је само дио пројекта са 500 људи који се зове Кианун Група и укључује „управљање талентима“ за десетина лајвстримера, управљање малопродајним ланцем и ланцем снабдијевања.

Вија је постала толико популарна и утицајна да може да тражи шта год пожели од компанија жељних да буду приказане у њеној емисији. Има 34 године и већ је милионер.

Аналитичари предвиђају да је куповина уживо преко интернета куповина будућности.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *