Јахуови сервиси престигли Гуглове по посјећености

Први пут од како га је прије више од двије године преузела нова извршна директорка Мариса Мајер, Јаху је Гуглу преузео трон (макар на мјесец дана) по питању интернет саобраћаја. Сајтови у власништву Јахуа регистровали су у јулу мјесецу у САД 196,6 милиона јединствених посјета у односу на „Гуглових“ 192,3 милиона, извјестио је комСкор (comScore). […]

четвртак, август 22, 2013 / 18:23

Први пут од како га је прије више од двије године преузела нова извршна директорка Мариса Мајер, Јаху је Гуглу преузео трон (макар на мјесец дана) по питању интернет саобраћаја.

Сајтови у власништву Јахуа регистровали су у јулу мјесецу у САД 196,6 милиона јединствених посјета у односу на „Гуглових“ 192,3 милиона, извјестио је комСкор (comScore).

To je, у односу на исти мјесец 2012, скок од 20 одсто у броју јединствених посјета за „Јаху“.

Притом, у ове бројеве није урачуната „Јахуова“ последња аквизиција „Тамблр“ (Tumblr), чијих 38,3 милиона посјета су обрачунати посебно, истиче „Маркетинг ленд“.

Јаху преправио и-мејл сервис

Многи ће ово схватити као прву велику потврду успјешне прве године Марисе Мајер (бивше „Гуглове“ инжењерке, дизајнерке и менаџерке) на позицији извршне директорке мултинационалне интернет корпорације из Санивелија, сматра Си-Ен-Ен мани.

„Сада, прије него што почнете да продајете своје ‘Гугл’ акције, треба да знате да ово не значи да се однос снага тотално промијенио у корист ‘Јахуа’“, написао је Скот Бадмен, аутор блога на Тек нау (Tech Now!) порталу.

„Најважније је колико новца ‘Гугл’ обезбјеђује и зарађује и то је оно што привлачи инвеститоре. И то је оно гдје ‘Јаху’ значајно заостаје и гдје мора да се поправи и то нема везе са бројем посјета.“



0 КОМЕНТАРА

Оставите одговор