Јаху угасио сервис вијести у Кини, преусмјеравање ка Алибаби

Компанија Јаху је у Кини укинула сервис вијести, након што је прије извјесног времена угасила и сервис за електронску пошту, настављајући тако да полако мијења своју пословну политику. На Јаху порталу у Кини од данас стоји обавјештење о томе да сервис вијести више не постоји, а поред опроштајне поруке корисници се преусмјервају на сајт којим […]

среда, септембар 4, 2013 / 06:22

Компанија Јаху је у Кини укинула сервис вијести, након што је прије извјесног времена угасила и сервис за електронску пошту, настављајући тако да полако мијења своју пословну политику.

На Јаху порталу у Кини од данас стоји обавјештење о томе да сервис вијести више не постоји, а поред опроштајне поруке корисници се преусмјервају на сајт којим управља компаније Алибаба која је преузела активности у Кини.

Опроштајна порука садржи објашњење о промјени пословне стратегије компаније, захваљује се корисницима на подршци и разумевању и наглашава да ће сада особље компаније искључиво убудуће водити рачуна о садржају који ће се појављивати на Алибаби.

Јаху има значајан власнички удио у компанији Алибаба, који ће се превасходно бавити контролом и управљањем послова Јахуа у Кини.

Овај потез компаније Јаху се тумачи озбиљном конкуренцијом коју им представљају платформе попут Твитера и државно контролисаног Веиба, који је у Кини изузетно популаран иако је отворено цензирусан, а неки аналитичари сматрају да ће из овог патнерства више користи имати Алибаба.

Они такође сматрају да је Јаху већ дуго времена у Кини у подређеном положају у односу на Алибабу и да је његова највриједнија имовина већ прешла у руке кинеских партнера, тако да само присуство Јахуа у Кини под тим именом више нема никаквог економског оправдања.



Оставите одговор