Идејно рјешење за Галерију Терзић

Идејно-архитектонско рјешење адаптације Галерије "Терзић" представљено је јуче у Музеју савремене умјетности Републике Српске. Збирка "Терзић" је изузетно вриједна, а у њој се налазе дјела великана сликарства попут Саве Шумановића и Милана Коњовића, која се могу погледати на изложби "Шта се догодило са Збирком Драгиње и Воје Терзић?" у Музеју савремене умјетности РС. – Ово […]

среда, октобар 24, 2012 / 09:37

Идејно-архитектонско рјешење адаптације Галерије "Терзић" представљено је јуче у Музеју савремене умјетности Републике Српске.

Збирка "Терзић" је изузетно вриједна, а у њој се налазе дјела великана сликарства попут Саве Шумановића и Милана Коњовића, која се могу погледати на изложби "Шта се догодило са Збирком Драгиње и Воје Терзић?" у Музеју савремене умјетности РС.

– Ово је прилика да предочимо јавности да ћемо и оваквим интервенцијама ускоро имати простор у којем ће бити не само дјела из Збирке породице Терзић, већ и дјела других умјетника – истакла је директор Музеја савремене умјетности Републике Српске Љиљана Лабовић-Маринковић и додала да је Галерија "Терзић" будући мултимедијални простор у којем се неће скупљати прашина већ људи.

Наглашава да је Музеј савремене умјетности РС одлучан да истраје у овом пројекту, те да се нада да ће Бањалука 2013. или 2014. добити још једну галерију.

Начелник Одјељења за друштвене дјелатности Административне службе града Бање Луке Љиљана Радовановић каже да када имовинска питања везана за Галерију "Терзић" буду ријешена, град ће обезбиједити средства за адаптирање Галерије.

Дипломирани инжењер архитектуре Рената Црнковић представила је план реконструкције и пренамјене простора коју је израдио пројектни биро "АДГ – 2000".

– Идејним рјешењем уклањамо све преградне зидове, а у некадашњој спаваћој соби планирамо канцеларију и мали депо. У дневном боравку била би стална поставка Галерије "Терзић" – рекла је Црнковићева.



0 КОМЕНТАРА

  1. Искуство у Срба је показало да је убједљиво најгора опција када умјетник остави своја дјела и заоставштину на „бригу“ државним институцијама. То је до сада била провјерена формула за нестајање и заборав.
    Тако је било и са овом збирком коју су власници завјештали граду БЛ.

    Ајде да видимо како ће се галерија снаћи у овоме.

Оставите одговор